Lees de Officiële Beschrijving

Welkom bij Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design

Onze nationaal geaccrediteerde cursussen bieden studenten de mogelijkheid om praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen. We streven ernaar om een ​​groot aantal ontwerpers te produceren die effectief kunnen werken in de mode-industrie.
We willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen.

Onze Mission Statement

We willen mensen voorzien van de vaardigheden en praktische ervaring die ze nodig hebben om het hele creatieve proces van de mode aan te kunnen, van concept tot consument. Persoonlijke aandacht voor individuele studenten zorgt voor groei en originaliteit. We streven ernaar om reflecterende ontwerpbeoefenaars te produceren die klaar zijn om de modebranche binnen te gaan met de grootste expertise en vertrouwen.

Doelen en visie

Ons doel is om lerenden te helpen door training en ontwikkeling van vaardigheden, waardoor ze economisch onafhankelijk kunnen worden en hun vaardigheden aan anderen kunnen overdragen. De oprichter van de instelling, Elizabeth, erkende dat de mode-industrie goed opgeleide en ontwikkelde mensen nodig heeft om de hoge normen van de mode-industrie te handhaven, zowel lokaal als internationaal. De academie werd aldus in 1996 opgericht om aan deze behoefte tegemoet te komen. Elizabeth heeft een passie voor het opleiden van studenten en ervoor te zorgen dat ze over de nodige vaardigheden beschikken om waarde toe te voegen aan de lokale industrie, en ook om hun stempel op het internationale publiek te drukken. Daarnaast erkent en bevordert de academie het belang van academische competenties, die een sterkere stem kunnen geven aan modeontwerpers onder andere professionals.

Nationale accreditatie

  • Het Departement van Hoger Onderwijs en Vorming (DHET)
  • Council on Higher Education (CHE)
  • South African Qualifications Authority (SAQA)

Van concept tot consument

Onze missie, visie en doelen zijn prachtig samengevat in de zin: van concept tot consument. Na zorgvuldige overweging hebben de oprichters en directeuren van de academie de missie goedgekeurd, die de basis vormt voor de planning en ontwikkeling van het leerprogramma. Passende middelen ¬ (intellectuele, alfabetiserings-, financiële en beroepsondersteuning in combinatie met een goed ontworpen institutionele infrastructuur) zijn ingezet om te zorgen voor een succesvolle levering van onze cursussen. Door interne en externe kwaliteitsborging zijn we in staat om de missie en doelen van de instelling regelmatig te beoordelen en te beoordelen.

Het concept van continu leren is een integraal onderdeel van de missie. Ons doel is afgestudeerden te laten werken in de steeds veranderende lokale en internationale mode-industrie door observatie, ontdekking, doorlopend leren, zelfevaluatie en zelfreflectie. Door deze vaardigheden te ontwikkelen, zullen afgestudeerden hopelijk in staat zijn om hun eigen geavanceerde ontwerpen te conceptualiseren en aan de industrie en consumenten te leveren.

De instelling streeft er verder naar een ontwerper van een kaliber te produceren die klaar is om de modebranche binnen te treden met vaardigheid en vertrouwen in het onderwerp. Door cursisten de mogelijkheid te bieden praktische, professionele, creatieve en commerciële vaardigheden te ontwikkelen, hoopt ons programma afgestudeerden te produceren die effectief in de branche kunnen werken en uitblinken als modeontwerpers van de toekomst.

Onderwijs- en leerstrategieën

Sinds het midden van de jaren 90 traint de Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design personen die de modewereld willen betreden of modeontwerpers willen worden. Praktische ervaring speelt een belangrijke rol in onze programma's, omdat het ervoor zorgt dat studenten branchespecifieke kennis opdoen *. Bovendien creëert een nadruk op theoretische reflectie inzicht en begrip, waardoor facilitators hun onderwijsstrategieën dienovereenkomstig kunnen aanpassen.

Meer recent is de instelling begonnen met het ontwikkelen van het zelfvertrouwen van de lerenden, zodat ze in staat zijn om het hoofd te bieden aan de veeleisende, snel veranderende mode-industrie. Om deze nieuwe manier van werken te ondersteunen, hebben we extra middelen ingebracht - zoals een bibliotheek met internettoegang en het gebruik van het Worth Global Style Network (WGSN), evenals een fulltime bibliothecaris die onderzoeksondersteuning biedt. Tegelijkertijd is het personeelsbestand gegroeid en zijn bestaande personeelsleden aangemoedigd om hun studie voort te zetten.

Onze onderwijs- en leerstrategie wordt ondersteund door het idee dat onderwijzen en leren wederkerig moeten zijn. De facilitators willen leren en onderwijzen bieden dat relevant en heuristisch is. Leerders worden een praktische vaardigheid geleerd, waarna ze worden begeleid naar het waarom, hoe, wanneer en waar het toe te passen. Leerders worden uitgedaagd door een opdracht, een vraag of een vraag om een ​​bepaald resultaat te bereiken. Ze moeten dan de uitdaging voltooien door zelfsturing, verkenning en begeleiding door een facilitator. Taken zijn bedoeld om creatief leren te bevorderen, draagbare vaardigheden aan te moedigen en geïnformeerde en relevante keuzes te ondersteunen. Evaluatie van de resultaten door beoordeling en zelfreflectie helpt bij de algehele voorbereiding op werk in de industrie.

Ervaring in de industrie speelt een belangrijke rol bij het verzekeren dat training niet gebeurt in een vacuüm. De theoretische, praktische componenten en experiëntiële componenten spelen een even belangrijke rol in onze onderwijs- en leerstrategie.

* Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009) rapporteren dat praktische ervaring een belangrijke rol speelt bij leren en onderwijzen, maar niet voldoende is, omdat het ertoe leidt dat alleen het eerste (en meest basale) niveau in Blooms Taxonomy van leren wordt bereikt - kennis . Winkler (zoals geciteerd in Norton, 2009) is in overeenstemming met Ginns et al (zoals geciteerd in Norton, 2009), aangezien ze het belang van theoretische reflectie bij het creëren van inzicht en begrip rapporteert, waardoor facilitators verschillende conceptuele links in hun lesgeven kunnen maken en leerstrategieën en studenten om de kennis te integreren. Het wordt ook belangrijk geacht door Oblinger en Rush (1997), aangezien zij melden dat naarmate de samenleving en de economie veranderen, het belangrijk is om ervoor te zorgen dat het hoger onderwijs is afgestemd op deze nieuwe behoeften en uitdagingen.

Opleidingen te volgen in:
  • Engels

Deze school biedt ook:

Advanced Diploma

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

We hebben geconstateerd dat het gunstig is geweest voor studenten om hun opleiding en training voort te zetten met een jaar specialisatie die hen gedurende langere tijd b ... [+]

Advanced Diploma in Fashion (een jaar, parttime)

We hebben geconstateerd dat het gunstig is geweest voor studenten om hun opleiding en training voort te zetten met een jaar specialisatie die hen gedurende langere tijd blootstelt aan de werkomgeving. Hierdoor kunnen studenten beter inspelen op uitdagingen in de steeds complexere mode-industrie. Tijdens dit één jaar full-time of twee jaar part-time programma zullen studenten een dieper begrip van de gehele waardeketen ontwikkelen en sectorervaring opdoen binnen een gespecialiseerd interessegebied, of het nu gaat om kleding, accessoireontwerp of een ander gespecialiseerd gebied binnen de mode .

Als je je wilt inschrijven voor het jaar 2016, beginnen de lessen tegen het einde van januari 2016 en moet je je aanmeldingsproces voltooien tegen het einde van oktober 2015, zodat je stageposities tegen eind november 2015 kunnen worden bevestigd.... [-]

Zuid-Afrika Kaapstad
Februari 2020
Engels
Deeltijd
1 jaar
Campus
Lees meer in Nederlands

Diploma

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Het Diploma in Fashion Design omvat alle aspecten die nodig zijn om te voldoen aan de steeds geavanceerdere en technologisch geavanceerde behoeften van een Creative Pract ... [+]

DIPLOMA IN MODE-ONTWERPDOEL

Het Diploma in Fashion Design omvat alle aspecten die nodig zijn om te voldoen aan de steeds geavanceerdere en technologisch geavanceerde behoeften van een Creative Practitioner binnen de context van het modeontwerp en de industrie. Het omvat ook alle dagelijkse activiteiten en vaardigheden die nodig zijn voor een succesvolle modeontwerper. Studenten worden getraind en blootgesteld aan gerelateerde rollen en vacatures in de modeontwerppraktijk, textiel, redactie / journalistiek, styling, modeontwerpwinkels en de kledingindustrie.

TOELATINGSEISEN

Om toegelaten te worden tot het Diploma in Fashion Design, moeten de aanvragers:

ouder zijn dan 18 jaar bij registratieeen National Senior Certificate (NSC) hebben op NQF niveau 4, uitgegeven door Umalusi OReen National Certificate (Vocational) (NCV) level 4 hebben uitgegeven door Umalusi OReen Grade 12 of een erkende gelijkwaardige kwalificatie hebben die is gecertificeerd door Umalusi of een internationaal gelijkwaardige examencommissie.... [-]
Zuid-Afrika Kaapstad
Februari 2020
Engels
Voltijd
3 jaren
Campus
Lees meer in Nederlands

Propedeuse

Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Elizabeth Galloway's Introduction to Fashion Design Course heeft een tweeledig doel. Ten eerste kan het dienen als een introductie tot het driejarige voltijdsdiploma ... [+]

Introductie tot Fashion Design (stichting, deeltijd)

Elizabeth Galloway's Introduction to Fashion Design Course heeft een tweeledig doel. Ten eerste kan het dienen als een introductie tot het driejarige voltijdsdiploma in Fashion Design. Met dit programma kunnen kandidaten beginnen met het verkennen van de technieken van modeontwerp door vaardigheden te ontwikkelen die verder gaan dan het basisniveau tot het niveau dat vereist is voor acceptatie van het volledige programma. Ten tweede hebben kandidaten die economisch bekrachtigd en zelfvoorzienend willen worden, na het succesvol afronden van de cursus Introduction to Fashion Design de vaardigheden ontwikkeld om hen te helpen bij hun inspanningen.... [-]

Zuid-Afrika Kaapstad
Februari 2020
Engels
Deeltijd
1 jaar
Campus
Lees meer in Nederlands
Address
26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Kaapstad, West-Kaap, Zuid-Afrika