Hogescholen in Zuid-Afrika

Beste Universiteiten, Scholen en Hogescholen in Zuid-Afrika 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen in Zuid-Afrika. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Zuid-Afrika. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de opleidingen aangeboden.

Zoek universiteiten in Zuid-Afrika en bladeren door hun programma's aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende studiemogelijkheden in Zuid-Afrika en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Zuid-Afrika rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

36 Resultaten in Zuid-Afrika

Oxford English Academy Cape Town

Cursus Zuid-Afrika Kaapstad February 2018

Oxford Engels Academy Cape Town Oxford Engels Academy Cape Town is onderdeel van de internationale Oxford Engels Academy franchise, Opgericht in 2006 in de stad van Oxford in het Verenigd Koninkrijk. De franchise wordt steeds groter met scholen in 9 landen tot nu toe. Wij streven ernaar om de kwaliteit Engels onderwijs in kleine klassen, gegeven door hooggekwalificeerde en ervaren Engels sprekende docenten. Leerkrachten worden waargenomen op een regelmatige basis en krijgen… [+] een constante training om ervoor te zorgen de hoogste normen zijn te allen tijde worden gerespecteerd. De nieuwste materialen worden gebruikt om studenten te betrekken en hen te helpen bij het bereiken van hun Engels leerdoelen en een verscheidenheid aan cursussen Engels worden aangeboden die op maat gemaakt voor de specifieke behoeften van een student kan zijn. Als instelling, Oxford Engels Academy spant zich in om de hoogte blijven van technologische ontwikkelingen door de studenten met een blended learning programma dat bevat Oog in oog collegegeld alsook online lessen. Daarnaast wordt de technologie gebruikt in de klas op een aantal manieren om studenten te betrekken. Wij bieden gastgezin, veelal op loopafstand van elke school, met zorgvuldig geselecteerd en doorgelicht gastgezinnen. Op deze manier wordt Engels leren uitgebreid buiten de klas en krijgen de leerlingen Zuid-Afrikaanse cultuur uit de eerste hand ervaren. De instelling sociaal programma take profiteren van de vele toeristische ervaringen de stad Kaapstad te bieden heeft. Er is een wekelijkse schema waarbij de leerlingen om deel te nemen in een mengsel van spannende activiteiten, zoals museumbezoeken, safari's, winkelen excursies en rondleidingen rond het schiereiland Cape Town, een paar te noemen. Oxford Engels Academy is een instelling synoniem Academische uitmuntendheid en studententevredenheid. Alle leden en docenten medewerkers doen hun uiterste best om elke student bieden de beste Engels leerervaring die de stad te bieden heeft. KAAPSTAD Sfeer: Kosmopolitische stad vol energie ARCHITECTUUR: Modern en interessant ENGELS: Engels is de belangrijkste taal die wordt gesproken in de stad LOCATIE: Ideaal gelegen in de West-Kaap, dicht bij de bergen, stranden, wijnlanden en safariparken TRANSPORT: Veilig en goedkoop vervoer binnen de stad KLIMAAT: milde winters en warme zomers [-]


The Private Hotel School

Advanced Certificate Advanced Diploma Certificaat Zuid-Afrika Stellenbosch February 2018

Welkom bij The Private Hotel SCHOOL Op basis in de prachtige omgeving van de stad Stellenbosch, Zuid-Afrika's belangrijkste wijn toeristische bestemming, en culinaire hoofdstad van het land, The Private Hotel School is waar gastvrijheid dromen uitkomen. The Private Hotel School met zijn ervaren team van professionals, het onderwijzen van nationaal en internationaal erkende opleidingen, is een van de meest gewilde hotel scholen in Zuid-Afrika en zal u helpen uw aspiraties… [+] van een carrière te realiseren in de stimulerende wereld van gastvrijheid. Ons curriculum combineert innovatieve en toonaangevende hospitality instructie met geluid praktische opleiding en kennis van de horeca. Dit laat ons toe om horeca de leiders van morgen te voorzien van de hands-on training, educatieve en culturele bewustzijn vaardigheden die nodig zijn om te slagen in de huidige competitieve wereldeconomie. Tegelijkertijd willen we ook aan de internationale goodwill en vriendschap te bevorderen. Op onze horeca-school onze studenten worden opgeleid tot schaarse professionele vaardigheden onder de knie, het verkrijgen van een hoog niveau van gespecialiseerde kennis die nodig is om uit te blinken in de horeca omgeving. Onze kwalificaties zijn geaccrediteerd door AHA-IHMS en zorgt ervoor dat onze studenten om hun keuze 3 jaar af te ronden in de Verenigde Staten. Wat maakt ons anders en onderscheidt ons van alle andere horeca academie? 1- TPHS is geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming (Reg No: 2010 / HE007 / 005) als een privé-instelling voor hoger onderwijs en is geregistreerd bij de volgende Hospitality studies aanbieden: Higher Certificate in Hospitality Management, Advanced Certificate in Hospitality Management en een Advanced Diploma in Hospitality Onderwijs. 2 Wij zijn de enige Zuid-Afrikaanse school die een Advanced Diploma in Hospitality Onderwijs. 3- We zijn lid van de grootste Zuid-Afrikaanse Verenigingen zoals Fedhasa (Federated Hospitality Vereniging van Zuid-Afrika), de Vereniging van particuliere aanbieders van Onderwijs, Opleiding en Ontwikkeling (APPETD) en de Zuid-Afrikaanse Chefs Association (SACA). 4- The Private Hotel School is geaccrediteerd door de internationaal bekende en gerespecteerde Amerikaanse Hospitality Academy- International Hotel Management School (AHA-IHMS). IHMS scholen zijn gewijd aan het verstrekken van een innovatief antwoord op de behoefte van de horeca voor leiders. 5- The Private Hotel School is een geregistreerd en erkend centrum voor de gerenommeerde internationale City & Guilds Group. 6- We hebben een samenwerkingsovereenkomst met de internationaal onderscheiden Stellenbosch University. 7- The directeur van The Private Hotel School is een Advisory Board Member van de AHA-IHMS (International Hospitality Management School). 8- Wij zijn lid van de USA National Restaurant Association (NRA). 9- Wij zijn lid van Stellenbosch Toerisme. 10- TPHS is lid van de raad van bestuur van EUROCHRIE, de officiële federatie voor Europa en Afrika, van de Internationale Raad voor Toerisme en Hospitality Educators. Als student aan The Private Hotel School vindt u onder de knie schaars professionele vaardigheden en het verkrijgen van een hoog niveau van gespecialiseerde kennis die nodig is om uit te blinken in de horeca. Als u geïnteresseerd in een carrière in de horeca of culinaire velden zijn, willen we graag een persoonlijke uitnodiging uit te breiden tot u en uw familie om onze campus bezoeken en de Private Hotel School verschil te ervaren. [-]


Damelin Part Time

Cursus Zuid-Afrika Johannesburg February 2018

Damelin Part Time Damelin houdt de sleutel tot uw succes in de toekomst, met Part-time cursussen aangeboden via face-to-face lessen. Als je op zoek bent naar kwaliteit van particulier onderwijs, dat is relevant en up-to-date met de eisen van de industrie, dan ben je hier aan het juiste adres. Bij Damelin, geloven we in al onze studenten. Onze campussen bieden cursussen aan uw individuele behoeften te voldoen. We spelen voor de onderwijsbehoeften van schoolverlaters evenals… [+] meer volwassen leerlingen. Onze grote verscheidenheid aan cursussen en programma's creëren een platform voor levenslang leren.   Mission Statement We zijn trots op een leverancier van kwaliteit-leerling gericht onderwijs. Het is onze missie om innovatieve nog relevante programma's te leveren op meerdere NQF niveaus tegelijkertijd bij te dragen met integriteit en betrokkenheid bij de gemeenschap idealen van ontwikkeling en inzetbaarheid vaardigheden. Onze missie is om wettelijke voorschriften te voldoen die ook geldt voor particuliere instellingen en overtreffen de verwachtingen van de kwaliteit.   Onze visie Om te leiden en te inspireren kwaliteit van particulier onderwijs en opleiding in Zuid-Afrika en het Afrikaanse continent.   Onze kernwaarden Academische Commitment Gerenommeerde en kwaliteitsmerken Innovatieve relevante programma's De ontwikkeling van vaardigheden en inzetbaarheid Integriteit Ondernemersgeest   [-]


IES Abroad

Cursus Zomercursussen Verenigde Staten Chicago Nederlanden Amsterdam Frankrijk Arles Nieuw-Zeeland Auckland Spanje Barcelona China Beijing Duitsland Berlin Argentinië Buenos Aires Zuid-Afrika Kaapstad Christchurch Ierland Dublin Freiburg Granada Verenigd Koninkrijk Londen Madrid Italië Milaan Japan Nagoya Nantes Upper East Side Nice Parijs Oxford Ecuador Quito Marokko Rabat Rome Salamanca Chili Santiago Sjanghai Siena Australië Sydney Tokyo Galapagos Islands Oostenrijk Wenen Hongkong Hong Kong September 2018 +50 more

Een hoog geladen kracht die je wereld zal verplaatsen. Alles wat we doen is over de IES in het buitenland student. Onze veelbelovende team van studie in het buitenland van professionals gelooft in het creëren van eenmalige avontuurlijke avonturen die de verwachtingen overstijgen. Ons doel is om jaarlijks ongeveer 6000 studenten in het buitenland te roeien. Van ons hoofdkantoor in Chicago naar onze 125+ studieprogramma's in het buitenland in meer dan 30 wereldwijde … [+] locaties wereldwijd creëren we authentieke wereldwijde educatie en levensbevredigende culturele ervaringen. We werken in IES in het buitenland omdat we geloven dat elke student de kans moet hebben om naar het buitenland te gaan - vooral in een leuke, veilige en superieure academische en culturele omgeving. Wij geloven zo sterk in het vermogen van ons programma, dat we studenten actief aanwerven van diverse bevolkingen en jaarlijks meer dan 4 miljoen dollar aan beurzen verstrekken. We zijn er trots op dat onze studenten zo divers en spannend zijn als de landen waarin ze studeer. Wie we zijn Het Instituut voor het Internationaal Onderwijs van Studenten ("IES Abroad") Vertegenwoordigt een consortium van meer dan 235 Amerikaanse hogescholen en universiteiten. Als een non-profit organisatie van 501 (c) (3) heeft IES in het buitenland een volwaardige raad van bestuur en een uitgebreid academisch bestuurssysteem dat 5 comités omvat die democratische vertegenwoordiging van het IES Abroad consortium vertegenwoordigen. Sinds de oprichting in 1950 hebben meer dan 100.000 studenten deelgenomen aan IES Abroad internationale studie in het buitenland programma's. IES in het buitenland heeft 120+ programma's in meer dan 30 locaties in Europa, Afrika, Azië, Zuid-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland. Met 6000+ studenten die jaarlijks in IES Abroad-programma's zijn ingeschreven, is IES Abroad de grootste studie in het buitenland in de Verenigde Staten en een innovatieve leider op het gebied van buitenlandse studie. Onze Missie IES in het buitenland leert studenten om wereldwijde leiders te worden door middel van voortreffelijke studie in het buitenland en stageprogramma's, waarmee studenten wereldwijd ervaringsleermogelijkheden bieden die voldoen aan de hoogste normen van academische kwaliteit. Onze visie Onze toekomstvisie blijft verbonden met het oorspronkelijke IES Abroad-programma in 1950 ... een wereld vol met interculturele competente leiders die zowel het begrip en de vaardigheden hebben om effectief, menselijk en positief te navigeren in verschillende culturen, in politiek, onderwijs, zaken , Of de non-profit sector. ONZE FILOSOFIE We zijn erop toegewijd om eerst de belangen van onze studenten te plaatsen, de levering van superieure academische programma's en het leveren van uitstekende service aan onze studenten en educatieve partners over de hele wereld. Dit zijn onze hoogste prioriteiten. Wij zijn van mening dat transparantie, goede praktijken en het behoud van de integriteit van onze bedrijfsprincipes in het belang van onze studenten, onze wereldwijde academische partners en onze organisatie liggen. De bestuursstructuur van IES Abroad beschikt over een systeem van toezicht dat wordt gekenmerkt door een consortiumlid en door derden gecontroleerde controles en saldi. Wat we aanbieden Een paspoort voor wereldburgerschap. IES in het buitenland creëert een reis - een opwindende uitdaging van academici en culturele onderdompeling - een ongeëvenaarde wereldwijde educatieve ervaring. Onze wereldklasse faculteit en veeleisende, relevante vakken betrekken en inspireren studenten, omdat ze onverwachte manieren van leren binnen en buiten het klaslokaal ontdekken. Binnenkort vinden onze studenten zich op het kruispunt van taalvaardigheid en interculturele communicatie, omdat ze leren om de wereld te navigeren als 21e eeuwse wereldburgers. Zo doen we het: Meer dan 125 academische programma's Programma's in 30 + steden en 21 landen Een netwerk van 600+ ambassadeurs die zich vrijwillig hebben geantwoord om vragen te beantwoorden Meer dan 1.200 IES buitenlandse cursussen geleerd door gekwalificeerde internationale faculteit Kredietoverdracht, gebaseerd op programma's die al door de thuisbureaus van de studenten zijn goedgekeurd of via programma's geaccrediteerd door IES Abroad's School of Record, de Universiteit van Rochester Huisvestingsopties beveiligd en gecontroleerd door IES in het buitenland, met inbegrip van huisvesting, woonzalen met plaatselijke studenten en / of appartementen (vaak bij een plaatselijke assistent) Meer dan 4 miljoen dollar in IES Abroad beurzen en hulp beschikbaar Optie om cursussen bij een van onze internationale partneruniversiteiten naast lokale studenten te volgen Persoonlijk adviseren om te helpen met vragen, problemen en processen voorafgaand aan vertrek Hulp bij het visumaanvraagproces Omvattende gezondheids- en veiligheidsdiensten, waaronder: 24/7 hulpdiensten hulp bij elke plaats om te reageren op de onmiddellijke gezondheids- en veiligheidsbehoeften van studenten Internationale ziektekostenverzekering voor noodgevallen Amerikaanse studentedekaan en ondersteunend personeel die de gezondheids- en veiligheidsprotocol opstellen en controleren, raadplegen bij IES Abroad Centers om hoge veiligheidsnormen te handhaven en als noodcontact te dienen Een internationaal beleidsplan voor crisisbeheersing en noodprocedures op alle locaties voor evacuatie in geval van natuurramp, politieke onrust of terroristische actie. Uitgebreide vooronderzoeksbronnen, inclusief culturele en academische informatie Toegang tot Moodle, een online leeromgeving die studenten buiten het klaslokaal betraagt Gezinsondersteuning, inclusief de IES Abroad Family Guide Ervaren en toegewijd lokaal personeel ter plaatse Maaltijden, afhankelijk van de keuze van de woning Stages en veldplaatsen op gebieden zoals: Kunst / Theater, Zaken, Onderwijs, Overheid / Politiek, Recht, Wetenschappen / Gezondheidsgerelateerde programma's, Sociale / NGO-organisaties Service leren en vrijwilligersmogelijkheden bij verschillende lokale, nationale en internationale liefdadigheidsorganisaties op gebieden zoals: dierenwelzijn, gemeenschapsontwikkeling, economische ontwikkeling, onderwijs, gezondheid, mensenrechten, enz. Uitgebreide oriëntatie- en re-entry-programmering die zich richt op culturele aanpassing, doelstelling en prestatie, en voorbereiding op de terugkeer naar huis Toegang tot georganiseerde uitstapjes en culturele evenementen Vertaling Toegang tot ons 100.000+ alumni netwerk en The Exchange tweejaarlijkse nieuwsbrief [-]


University of Fort Hare

Zuid-Afrika Alice Bhisho East London February 2018

Visie Een levendige, rechtvaardige en duurzame Afrikaanse universiteit, hecht waarde aan het onderwijs en onderzoek van topkwaliteit in dienst van haar studenten, wetenschappers en de bredere gemeenschap. Missie Om een ​​hoge kwaliteit van het onderwijs van de internationale normen bij te dragen aan de vooruitgang van de kennis die sociaal en ethisch relevant en toepassen van technologische en sociaal-economische ontwikkeling van ons land en de rest van de … [+] wereld te bieden. Waarden Integriteit - te respecteren en te bevestigen de waardigheid, gelijkheid, vrijheid en de rijke culturele diversiteit van alle mensen als basis voor vrede en sociale rechtvaardigheid, het streven naar waarheid, intellectuele eerlijkheid en openheid voor ideeën. Excellence - Om erkend te worden als een internationaal centrum voor excellentie, dat zowel wortelt in de omgeving en gevoelig zijn voor de uitdagingen van de menselijke vooruitgang, en een cultuur van lesgeven en leren en toponderzoek in de universiteit te bevorderen als een fundamentele minimale eis voor het leven up om de vordering van het zijn van een plaats van kennisontwikkeling. Innovatie - Om zich te concentreren op de door nieuwe informatietechnologieën, informatie management systemen en processen, en de kansen voor innovatie uitdagingen. En om dat te doen op een ondernemende manier dat de universiteit en de mensheid ten goede komt. Ethiek - Het bereiken van de hoogste professionele en ethische normen in het onderwijs, onderwijs, onderzoek, betrokkenheid van de gemeenschap en corporate governance. Strategische doelen Excellentie in het onderwijs en het leren, onderzoek en maatschappelijke betrokkenheid; Deze strategische doelstelling richt zich op de brede maatschappelijke visie die nodig is om de universiteit te ondersteunen als internationaal centrum voor excellentie, dat zowel wortelt in de omgeving en gevoelig zijn voor de uitdagingen van de menselijke vooruitgang; de noodzaak om een ​​cultuur van lesgeven en leren en toponderzoek in de universiteit te doen herleven als een fundamentele minimale eis voor het leven tot aan de eis van het zijn van een plaats van kennisontwikkeling en om te kunnen vergelijken met soortgelijke instellingen elders in de wereld; en de fundamentele missie van de hedendaagse Afrikaanse universiteit en de inter-connectie tussen deze missie en breed opgezette verwachtingen van de maatschappelijke verantwoordelijkheid van de universiteit aan de gemeenschappen het dient. Het richt zich ook op de toegang van nieuwe technologieën die het onderwijzen en leren, en onderzoek zou kunnen vergemakkelijken. Het verbeteren van de Student Experience: Deze strategische doelstelling heeft te maken met het beheer van de ervaring van het studentenleven aan de universiteit, zodat kritisch, betrokken burgers en adequaat geschoolde afgestudeerden verlaten de Universiteit van Fort Hare. Het richt zich op de bestuurlijke, woon-, sport-, culturele en sociale systemen ter ondersteuning van studenten. Build a Service Cultuur: Deze doelstelling is bedoeld om ervoor te zorgen dat de ethische principes van de dienstverlening en ethos van service excellence doordringen de Universiteit cultuur, voor studenten, medewerkers en stakeholders; evenals verbeterde efficiëntie in administratieve en management systemen die de primaire processen te ondersteunen. Optimaliseer de Multi- Campus model: Deze doelstelling introduceert de 'Planeten in Alignment' model als de optimale model voor onze multi-campus van de universiteit; en beschrijft hoe we van plan om de relatieve sterke en strategische niches van elk van onze drie campussen benutten, en zorgt voor overeenstemming van de status en de coördinatie tussen de geografische ruimte. Harness Technology Effectief: Deze doelstelling richt zich op de door de nieuwe informatietechnologieën gepresenteerd in termen van de investeringen die moeten worden gemaakt, informatie management systemen en processen, en de kansen voor innovatie uitdagingen. Het ontwikkelen van Human Resources: Deze doelstelling gaat over verfrissend - of misschien opnieuw onderhandelen - de psychologische en ontwikkelingsstoornissen contract met onze medewerkers. We zullen ook moeten onze modellen van management en leiderschap te herzien, en een aanzienlijke verbetering van ons management capaciteit en mogelijkheden. Managers moeten hun verantwoordelijkheid voor het beheer en ondersteunend personeel om de overgang naar een nieuw evenwicht van activiteiten te maken, rekening houdend met nieuwe modellen van lesgeven en leren te nemen, en de planning personeelsbehoeften dat model te leveren. We moeten ook een stevige, maar medelevend cultuur van individuele en collectieve verantwoordelijkheid te prenten; en versterking van het personeel verwachtingen over wordt beheerd in overeenstemming met deze agenda. Bereiken van financiële levensvatbaarheid en duurzaamheid: Deze enabler zich bezig met de ontwikkeling van een duurzame basis voor de universiteit financiering; en ervoor te zorgen dat de grootte en de vorm van de universiteit is zowel levensvatbaar en steunt haar strategische doelen. Samengevat zal de universiteit zich richten op de transformatie in het hoger onderwijs, goed bestuur en verantwoording, en haar maatschappelijke verantwoordelijkheid functie in de komende periode. Het zal ook nadruk leggen op de technologische ontwikkeling en de oprichting van een duurzame financiering basis. Handvest van de ethische principes en waarden Preambule: 'In lumine tuo vide bimus lumen' - 'In Uw licht zien wij het licht " De Universiteit van Fort Hare erkent dat een instelling of gemeenschap uiteindelijk wordt beheerst door normen, waarden en overtuigingen die haar eigen identiteit, tradities en oriëntatie weerspiegelen. De universiteit is van mening dat de kennis is een positieve kracht alleen als geïntegreerd met de waarden en dat het een verzorgende context van sterke ethische normen en principes moeten bieden. Bij het ontbreken van dergelijke waarden, kan kennis een destructieve kracht. Dit Handvest presenteert daarom de cruciale waarde-raamwerk dat het ethos van de Universiteit van Fort Hare definieert. Het begeleidt de Universiteit van de visie, missie, Corporate Doelen en strategische doelstellingen. Het dient als een referentiepunt voor al haar academische en administratieve beleid, programma's en procedures en het bindt de hele universitaire gemeenschap door gedeelde ethische principes en waarden. Het Handvest is om onze rechten en verantwoordelijkheden relevant, als Fort Harians, in relatie tot elkaar, de samenleving en het milieu. Uiteindelijk streeft zij naar alle mensen te inspireren om te leven met de adel, waardigheid en een actief geweten. De universiteit van Fort Hare zal altijd de smeltkroes waar veel van de kritische ideeën van de Zuid-Afrikaanse democratie, bevrijding, verzoening en vergeving gekiemd, ontwikkeld en versterkt en uiteindelijk galmde door het hele land, het continent van Afrika en over de hele wereld zijn. Het Handvest resoneert daarom van nature met de beginselen en waarden die de Freedom Charter, de Zuid-Afrikaanse grondwet en de Bill of Rights ten grondslag liggen. Het Fort Hare Handvest is gegroeid uit een inclusieve ontwikkelingsproces dat betrokkenen de hele universitaire gemeenschap. Het biedt aan al haar leden de ethische principes en waarden hieronder vermeld, om ons te begeleiden op onze ontdekkingsreis, exploratie en de realisatie van onze intellectuele en unieke menselijke mogelijkheden. Zonder een dergelijke ethische richtlijnen al het onderwijs, onderwijs, onderzoek en dienstverlening aan de gemeenschap zijn van weinig waarde. De Universiteit van Fort Hare Gemeenschap: Geïnspireerd door het erfgoed van de universiteit en de bijdrage die het heeft geleverd aan leiderschap, bevrijding en dienstbaarheid aan de mensheid; Accepteren dat in het kader van het onderwijs onder meer de realisatie van onze menselijkheid als onze verantwoordelijkheid om zichzelf, familie en de gemeenschap; In het besef dat in het streven naar waarheid en kennis, de universiteit, als een instelling voor hoger onderwijs, moet aanhouden met alles dat het een niet aflatende focus op uitmuntendheid doet; Bevestigend dat een cruciale rol van het onderwijs is bij te brengen bij studenten respect, tolerantie en sociale verantwoordelijkheid in een omgeving van de academische vrijheid, dialoog, vriendschap en begrip. De Universiteit van Fort Hare Gemeenschap aanvaardt hierbij dit Handvest en verbindt zich aan het leven door en het bevorderen van de beginselen en waarden hieronder opgesomd: operationele Principles Om ervoor te zorgen dat de universele waarden van rechtvaardigheid, integriteit, discipline, liefde, vriendelijkheid, niet-schade en zorg voor het welzijn van anderen als bron van ons denken, spreken en handelen zal dienen. Te respecteren en te bevestigen de waardigheid, gelijkheid, vrijheid en de rijke culturele diversiteit van alle mensen als basis voor vrede en sociale rechtvaardigheid. Om ons committeren aan het streven naar waarheid, intellectuele eerlijkheid, openheid voor ideeën en excellentie door het bereiken van de hoogste professionele en ethische normen in het onderwijs, het leren, onderzoek en dienstverlening aan de gemeenschap. Te onderschrijven en het streven naar academisch succes aan te moedigen als zijnde kritisch verbonden met de streven naar een steeds diepere uitdrukking van onze menselijkheid. Hoog te houden en te eren de waardigheid van de universiteit, om het erfgoed, de geest en de activa te behouden en haar statuten, regels en voorschriften, evenals de wetten van het land in acht nemen. Om een ​​oriëntatie van fantasierijk, collaborative, oplossen van problemen en ondernemend denken aan te moedigen bij het aanpakken van de uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd. Als een medewerker, een verantwoordelijke, zorgzame mentor in al onze omgang met leerlingen en met elkaar. Om niet discrimineren, direct of indirect, op grond van geboorte, ras, huidskleur, nationaliteit, etnische of sociale afkomst, geslacht, leeftijd, ziekte of handicap, taal, cultuur, politieke of andere overtuiging, godsdienst, geweten, geloof, burgerlijke staat , zwangerschap of seksuele geaardheid. Ooit bewust van de noodzaak om een ​​verantwoorde relatie met de aarde ontwikkelen en onze kritieke rol te beschermen en te behouden voor toekomstige generaties begrijpen. Onderwijs en onderzoek die op verantwoorde wijze zullen benutten de voordelen van alle wetenschappen voor het welzijn van de mensheid, zich bewust van de schade die inherent zijn aan het onverantwoord gebruik van de kennis uit te voeren. [-]


University of Johannesburg

Cursus Diploma Postgraduate Certificate Postgraduate Diploma Advanced Diploma Certificaat Zuid-Afrika Johannesburg February 2018 +3 more

Levendige, multiculturele en dynamische, de Universiteit van Johannesburg (UJ) deelt het tempo en de energie van de kosmopolitische Johannesburg, de stad waarvan hij de naam draagt. Trots Zuid-Afrikaan, de universiteit leeft tot zijn Afrikaanse roots, en goed voorbereid op zijn rol bij het actualiseren van het potentieel dat het hoger onderwijs in petto heeft voor de ontwikkeling van het continent. Het fenomenale succes verhaal van de universiteit is er een die critici… [+] heeft verrast en won meer dan sceptici. Als een instelling die prat gaat op zijn toegankelijke excellence, na slechts 11 jaar UJ zich heeft gevestigd als een instelling van de wereldwijde uitmuntendheid en wereldklasse gestalte. In de eerste vijf jaar van het bestaan, UJ verdubbelde haar geaccrediteerde onderzoeksoutput en verhoogde het aantal vooraanstaande Zuid-Afrikaanse Research Stoelen van geen tot zeven. Deze opmerkelijke prestatie werd bereikt ruim voor de voor 2015 vastgestelde doelstelling. De 2010 onderzoek uitkomst was het gevolg van UJ verlangen, tijdens de eerste periode, tot UJ te vestigen als een grondig onderzoek gerichte universiteit. UJ is de eerste en enige Afrikaanse universiteit toegelaten tot de zeer gerespecteerde consortium van 28 onderzoeksintensieve universiteiten in de wereld, Universitas 21 - een belangrijke bevestiging van de groeiende internationale statuur van UJ. UJ beschikt wereldklasse, internationaal erkende academische programma's op basis van curricula geïnformeerd door cutting-edge ontwikkelingen in zowel undergraduate en postgraduate onderwijs. Programma UJ's, binnen haar negen faculteiten, zijn ontworpen om studenten voor te bereiden op de wereld van het werk en voor wereldburgerschap. De universiteit heeft vier campussen, namelijk de Auckland Park Bunting Road Campus; de Auckland Park Kingsway Campus; de Doornfontein Campus; en het Soweto Campus. Op basis van de keuzes van UJ's Orange Carpet eerstejaars studenten - die met een APS score gelijk aan en groter dan 40 punten - het vlaggenschip programma's zijn onder andere: Accounting; Elektrische en elektronische / mechanische / civiele / Mijnbouw; LLB / BA Recht / BCom wet; Wiskunde / Toegepaste Wiskunde; IT / Computer Sciences; Menselijke Fysiologie; Optometrie; Financiën; Psychologie; en de lerarenopleiding. Om UJ's onderwijs, onderzoek en innovatie doelen te realiseren, UJ heeft, de afgelopen acht jaar, investeerde meer dan R2 miljard in de upgrading en uitbreiding van het leven en leren faciliteiten op al haar campussen en in het creëren van een veilige en veilige, wereldklasse leer- en onderzoeksomgeving voor zowel medewerkers als studenten. UJ introduceerde ook handheld apparaten (een tablet of laptop) in het eerste jaar klaslokalen in 2014, in een poging om deze jonge geesten te verbinden met de wereld van e-kennis die ze groeien in en om hun vermogen om bij te dragen en te concurreren transformeren. UJ's afgestudeerde slagingspercentage staat nu op 83,4% en de totale jaarlijkse afgestudeerde output is meer dan 11.400 studenten. Het eerste jaar Experience Programme van de Universiteit (FYE), een initiatief aanbieden van academische vaardigheden wapening met een accent op studenten mentoring medestudenten, is een van de steunprogramma's die helpen de school naar de universiteit overgang te vergemakkelijken. Bijna 1.300 studenten docenten, geselecteerd uit derdejaars niveau en hoger, fungeren als een interface tussen studenten en docenten. UJ introduceerde ook academische adviseurs in University woningen en goedgekeurd off-campus accommodatie faciliteiten. Onder UJ's Academic Excellence Programme, worden 250 studieadviseurs serveren 2.000 eerstejaars studenten in 25 woningen. Opvallend ook is dat UJ, met meer dan 49.500 studenten; 2300 internationale studenten; 6.700 promovendi en gerenommeerde wetenschappelijk personeel, is een instelling met een bewonderenswaardige afstuderen tarief. UJ is de thuisbasis van 133 nominale onderzoekers, van wie er zes A-label, en heeft zeven National Research Foundation Stoelen. Daarnaast produceert het grootste aantal zwarte accountants van alle geaccrediteerde residentiële universiteiten in het land. Terwijl UJ streeft mondiaal excelleren en gestalte, de Universiteit overweegt zijn nationaal reageren op een manier die alleen UJ kan. In dit verband, onder de Zuid-Afrikaanse zes vooraanstaande universiteiten, alleen UJ biedt met succes toegang tot bijna 2.000 eerstejaars studenten die afkomstig zijn uit de armste gemeenschappen, hen, waar nodig, met top-up NSFAS financiering, studietoelagen en twee gezonde maaltijden per dag . In de komende tien jaar, heeft UJ ingesteld zes strategische doelen, te weten: Global Excellence in onderzoek en innovatie. Global Excellence in Teaching and Learning. Een internationaal profiel Fit for Global Excellence en Stature. Een uitstekende Student Experience. Active Global Reputation Management, en Een instelling en People Fit for Global Excellence en Stature. Visie Een internationale universiteit van keuze, verankerd in Afrika, dynamisch vormgeven van de toekomst. Missie Inspirerende haar gemeenschap om te transformeren en te dienen de mensheid door middel van innovatie en de gezamenlijke streven naar kennis. waarden VERBEELDING GESPREK REGENERATIE ethische grondslag Vormgeven van de toekomst denken onafhankelijk Het ontwikkelen van een kosmopolitische identiteit Exposeren ambitie en gedrevenheid De goedkeuring van ondernemende aanpak Samen leren van onze diversiteit gezamenlijk het maken van verstandige beslissingen Engaging zinvol met elkaar Display wederzijds respect toonaangevende consultatively Het ontwikkelen van duurzaam door middel van creatieve bijdrage Introspecting voor vernieuwing Innoveren voor het algemeen welzijn Het maken van positieve verandering Profiteren van kansen over het hoofd gezien Treasuring academische vrijheid Op zoek naar evenwicht in het streven naar kennis Uitdagingen met moed en het verdienen van vertrouwen Verantwoordelijk handelen door eerlijk, consistent en transparant Deelnemen aan en het helpen van de gemeenschap (Ubuntu) * * Ubuntu is het vermogen om mededogen, rechtvaardigheid, wederkerigheid, waardigheid, harmonie en de mensheid uit te drukken in het belang van het bouwen, onderhouden en versterken van de gemeenschap. Ubuntu spreekt tot onze onderlinge verbondenheid, onze gemeenschappelijke menselijkheid en de verantwoordelijkheid om elk die voortvloeit uit onze verbinding. [-]


Zoe Talent Solutions

Cursus Singapore Verenigde Arabische Emiraten Dubai Kazachstan Almaty Maleisië Kuala Lumpur India Mumbai Maldiven Malediven Online Ghana Accra Egypte Cairo Zuid-Afrika Kaapstad Kenia Nairobi Nederlanden Amsterdam Griekenland Athene Slowakije Bratislava Hongarije Boedapest Zwitserland Genève Turkije Istanbul Verenigd Koninkrijk Londen Portugal Lisboa Manchester Frankrijk Parijs Tsjechië Praag Oostenrijk Wenen Abu Dhabi Jordanië Amman Qatar Doha Saoedi-Arabië Riyadh Verenigde Staten Houston Canada Toronto August 2018 +49 more

Over ZOE Wereldwijde economie bewijst ons dagelijks de behoefte aan organisaties voor 'maximaal' en 'leidend' talent om te slagen in steeds complexere en competitievere mondiale markten. Om het 'best mogelijke' resultaat voor organisaties te bereiken, is het ontwikkelen van het juiste talent net zo belangrijk als het aannemen en behouden van medewerkers. Wie zijn wij? ZOE Talent Solutions is een wereldwijd trainings- en adviesbureau dat toonaangevende bedrijven in vele landen… [+] bedient. Wij zijn gespecialiseerd in oplossingen voor capaciteitsopbouw en talentontwikkeling voor individuen en organisaties, door middel van onze zeer op maat gemaakte cursussen en trainingssessies, in een breed scala aan disciplines. Wat doen we? ZOE helpt organisaties bij het identificeren van hun belangrijkste doelen en begeleidt managementteams door nauw samen te werken met elk lid, om blijvende verbeteringen aan te brengen in hun prestaties. Dit proces belooft dus een duidelijke toename in omzet en besparingen en een hogere Return On Investment (ROI). In bijna een decennium heeft ons team een ​​wereldwijd aan te bevelen onderneming opgebouwd met unieke vaardigheden, inclusief en niet beperkt tot coaching, facilitering, counseling en strategisering. Hoe doen we het? De zeer toegewijde en ervaren professionals van ZOE bieden hun klanten de hoogst mogelijke kwaliteit in training en capaciteitsopbouw tegen concurrerende prijzen, gekoppeld aan een unieke flexibiliteit om aan de behoeften van hun klanten te voldoen. Onze primaire focus is 'Complete klanttevredenheid'. Dit vormt de basis van onze werkfilosofie, onze cultuur en alles wat we doen. Dankzij ons succes hebben we onlangs een steeds groter aantal projecten kunnen uitvoeren. Elke keer opnieuw het vertrouwen van onze klanten winnen, motiveert ons om te streven naar een ongeëvenaarde uitmuntendheid. We triomferen door nauw samen te werken met elke organisatie om de kracht van hun mensen te ontsluiten en ervoor te zorgen dat onze trainingsoplossingen voldoen aan hun leer- en ontwikkelingsbehoeften, en hun zakelijk succes maximaliseren. ZOE heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van ontwikkeling van medewerkers en organisaties. Dit, in combinatie met de belofte om innovatieve en toonaangevende groeioplossingen te leveren, heeft ons consistent laten groeien, zelfs in het licht van ongunstige marktomstandigheden. [-]


Nurture Education International

Zuid-Afrika Kaapstad February 2018

“Changing the Architecture of Education!” Nurture Education International wishes to offer South African professionals, learners, and students the opportunity of being able to study the discipline of their choice at the same time receiving globally recognized courses! At Nurture Education International, we strive to deliver the highest standards of training and support in order for you to achieve your goals, embracing the transition from “Teaching to Learning”. We at Nurt… [+] ure Education International understand that classroom-centric education is not always necessary for learning, neither is it always possible for those who wish to study to take time out of their busy lives to attend face-to-face contact classes! Our innovative, online, facilitator supported courses are designed and structured around the most important thing – you! Experts develop the courseware and our students can learn anytime, anywhere at a pace that is comfortable to them, with the assurance that our expert facilitators are online to assist you. Nurture Education International seeks to be recognized as one of the leaders in the Online Institutions in South Africa and become one of the largest online providers of first world education. With the backing of the Australian private education providers, Nurture Education International will be able to bring the latest materials and online learning concepts to our students in South Africa. Mission Statement Nurture Education International’s intent is to operate from multiple locations throughout the provinces of South Africa. We provide students with flexible, affordable access to online internationally recognized educational courses across a multitude of disciplines. Nurture Education International offer innovative, inspirational education across a wide range of subjects, skills and education qualifications through passionate facilitators, trainers, and mentors, and to do so offer a very strong corporate governance and compliance base. Nurture Education International continues to grow a recognized, credible and education centered business nationwide. Nurture Education International will endeavor to make a real difference for its students and staff. [-]


George Whitefield College

Cursus Certificaat Zuid-Afrika Kaapstad February 2018

George Whitefield College is vernoemd naar de grote Engelse evangelist en prediker van de 18de eeuwse evangelische revival. Het was zijn passie voor evangelisatie en sterke theologische prediking die door de bijbel geboden werd, die de GWC-stichters wilden volgen om het College na hem te benoemen. Het College werd opgericht in 1989, het product van de visie van bisschoppen Dudley Foord en Joe Bell, opeenvolgende Bisschoppen van de Kerk van Engeland in Zuid-Afrika. Hun visie… [+] was voor een universiteit die mensen grondig in Gods woord zou landen, dat zij getrouw en passievolle rentmeesters zouden zijn van zijn boodschap. Ons doel GWC staat onder de heerschappij van de Heilige Schrift als Gods onfeilbare openbaring van zichzelf voor de mens, en komt uit op het feit dat hij een man in Jezus Christus wordt. Ons programma beoogt derhalve het begrip van de totale boodschap van de Bijbel te verdiepen, hun capaciteit te ontwikkelen om te betrekken bij de vele complexe situaties van het moderne leven en hen te trainen om de bijbelse boodschap effectief te bedienen aan de behoeftige wereld. Dit wordt bereikt door mensen te onderwijzen in de principes van christelijke kennis en aanverwante terreinen; En door mensen te trainen voor christelijk leven en bediening met nadruk op het leren van het Woord van God. Visie Dat Afrika wordt vervuld met predikers en leraren die de Heer Jezus diep liefhebben en een diepgaand inzicht hebben in de Schrift, zodat Afrika zijn aandeel in het Koninkrijk van God kan vergroten. Missie Om gedachten te vormen via een klassiek theologisch onderwijs, harten die zich inzetten voor de dienstverlening en het opleiden van stemmen, om het woord van Christus effectief te communiceren. Onze Ethos GWC is een gemeenschap van discipelen van Jezus We kunnen onze meester op de weg niet meer volgen zoals zijn eerste discipelen deden, maar we hebben zijn leringen en zijn levensverhaal en we zien onszelf als "leerlingen" die hem dienen, zoals we nu kunnen doen en ons uitrusten om hem beter te dienen in de toekomst. GWC gaat over het ministerie en de missie Wij geloven dat de theologie gaat over christelijk leven, aanbidding, bediening en missie. Dus er is een focus op ministerie, missie, evangelisatie en kerkplanting. GWC streeft naar academisch leren met praktisch ministerie Al onze studenten zijn bezig met kerkbediening terwijl zij op het college zijn. GWC is groot op de bijbelse theologie Wij geloven dat de oude en nieuwe testamenten een ontwikkelende openbaring van God voor de mensheid zijn. We willen het grote beeld begrijpen: om te zien hoe de oude en nieuwe testamenten elkaar passen. Onze Core Beliefs Wij geloven dat God zichzelf en zijn plan voor het menselijk ras heeft onthuld door middel van de profetische geschriften van de Oude en Nieuwe Testamenten en uiteindelijk door een man te worden in de persoon van Jezus Christus. In het hart van dit plan is Gods vestiging van Jezus Christus als Heer en Koning van zijn Heelal door zijn zondende dood en doodsverslavende opstanding. Jezus beval dat dit aan mensen van alle naties wordt medegedeeld, dat zij zouden kunnen geloven en gered worden voordat hij weer komt, om zichtbaar, glorierijk en voor altijd te heersen. Redding is alleen door Christus's genade en wordt alleen ontvangen door het geloof. Gelovigen worden leden van Christus ("in Christus") en dit bepaalt hun fundamentele bedrijfsidentiteit, waarbij alle verschillen van nationaliteit, ras, geslacht en klasse worden overschreden. Als christenen zijn wij één lichaam in Christus, leden van zijn kerk en afzonderlijke kinderen van God en broers en zussen aan elkaar. Als een evangelische Anglicaanse universiteit zijn we in wezen in overeenstemming met de drie grote geloofsbelijdenissen, de Dertig Negen Godsdienstartikelen, het Lausanne-verbond en de GAFCON-verklaring. Wij accepteren het Boek van Gemeenschappelijk Gebed van 1662 en de Ordinal als onze standaard van aanbidding en kerkorde. [-]


University Of The Free State Business School Online

Zuid-Afrika Bloemfontein February 2018

Is een van de oudste instellingen van het hoger onderwijs in Zuid-Afrika.


East London University

Zuid-Afrika East London February 2018

Over East London University East London University, opgericht in 1998, is een van de belangrijkste particuliere universiteiten van het land. De Universiteit van de S1-hectare grote campus, een paar kilometer ten zuiden van het centrum van East London, is de thuisbasis van meer dan 2300 studenten afkomstig uit alle regio's van Zuid-Afrika en 27 andere landen. Ongeacht wat ze studeren, East London University studenten beginnen aan een persoonlijke educatieve reis… [+] die hen helpt nd fi en volgen hun individuele doel. Missie en Doel East London University biedt toegang tot mogelijkheden voor hoger onderwijs die studenten in staat stellen de ontwikkeling van kennis en vaardigheden die nodig zijn om hun professionele doelen te bereiken, het verbeteren van de prestaties van hun organisaties, en zorgen voor leiderschap en service aan hun gemeenschappen. Doel Cognitieve en effectief leren van studenten op kennis, vaardigheden en faciliteren waarden-en gebruik te maken van die kennis op de werkplek van de student te bevorderen. Competentie in de communicatie, kritisch denken, samenwerking en informatie gebruik te ontwikkelen, samen met een verbintenis tot levenslang leren voor verbetering van de kansen van studenten voor een succesvolle carrière. De aanwijzingen dat de kloof tussen theorie en praktijk door middel van docenten die brengen hun klas niet alleen voortgezette academische voorbereiding, maar ook de vaardigheden die afkomstig zijn uit de huidige praktijk van hun beroep overbrugt bieden. Om technologie te gebruiken om effectieve manieren en middelen van instructie die de toegang uit te breiden naar leermiddelen en dat samenwerking en communicatie voor een betere leren studenten te verbeteren creëren. Om het leren van studenten te beoordelen en te gebruiken evaluatie gegevens ter verbetering van het onderwijs / leersysteem, curriculum, instructie, leermiddelen, begeleiding en diensten voor studenten. Worden georganiseerd als een particuliere instelling om een ​​geest van vernieuwing die zich richt op het leveren van academische kwaliteit, service, kwaliteit, en gemak voor de werkende student te bevorderen. Om de financiële middelen die nodig zijn om de universiteit missie te ondersteunen genereren. [-]


Cape Town Creative Academy

Zuid-Afrika Kaapstad February 2018

Onze missie en FILOSOFIE Het is de missie van de CTCA te ontwikkelen en in stand houden van een studentgerichte leeromgeving als een directe weg naar professionele excellentie. Met een progressieve, transdisciplinaire visie, de CTCA is gewijd aan de ontwikkeling en ondersteuning van een community of practice die innovatie en co-creatie stimuleert. De CTCA is gericht op het ontwikkelen en in stand houden van een Afrocentrisch institutionele cultuur en manier van lesgeven… [+] die authenticiteit en een betekenisvolle invloed op het Afrikaanse continent verzekert. De CTCA omarmt een ethos dat cultiveert jonge, creatieve professionals hoog te houden en de integriteit en de duurzaamheid van de creatieve industrie te beschermen. ETHISCHE CODE De CTCA streeft naar een ethische code die gebaseerd is op aansprakelijkheid en verantwoordelijkheid, respect en de beginselen van gelijkheid en non-discriminatie, en dus niet discrimineert personen op basis van ras, huidskleur, geslacht, seksuele geaardheid, genderidentiteit , religie, handicap, leeftijd, of HIV / Aids-status in het beheer van haar onderwijs- of werkgelegenheidsbeleid. De CTCA bereidt leerlingen om leiders in de creatieve industrie - zowel lokaal als in het buitenland - in een breed spectrum van creatieve carrière. RECHTSSTATUS & ACCREDITATIE De Cape Town Creative Academy (Pty) Ltd is een particuliere onderneming (Company Registration No: 2011/119961/07). Alle driejarige opleidingen aangeboden door de Cape Town Creative Academy (Pty) Ltd zijn geaccrediteerd door de Raad op het Hoger Onderwijs en geregistreerd op de National Qualifications Framework op niveau 7 van de Zuid-Afrikaanse Qualifications Authority. De Cape Town Creative Academy wordt voorlopig geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming: Certificaat nr 2014 / HE07 / 009. AN-INDUSTRIE GELEIDE AANPAK De CTCA team van zeer ervaren docenten en design beoefenaars voortdurend te werken in nauwe samenwerking met de industrie verbindingen om ervoor te zorgen dat onze programma's weer te geven en te reageren op de nieuwste ontwikkelingen in de creatieve industrie. Ons programma resultaten worden gemeten in relatie tot de internationale normen van bekwaamheid en de voortdurend veranderende behoeften van de arbeidsmarkt. Een hoge werkgelegenheidscijfer voor afgestudeerden is een prioriteit voor de CTCA. De CTCA levert transdisciplinaire ontwerp onderwijs, door het trainen van studenten in de creatie en productie van zowel traditionele als hedendaagse media. Nauwe samenwerking met de ontwerp-industrie zorgt ervoor dat de CTCA richt zich op geavanceerde professionele en technologische mogelijkheden. Wereldwijd de cultuur en creativiteit industrieën hebben een toenemende drijvende kracht in de internationale markt geworden. De handel in ideeën en innovatie, de creatieve economie straddles economische, politieke, sociale, culturele en technologische vraagstukken, niet alleen het maken van een aanzienlijke impact hebben op de samenleving, maar de economie als geheel. [De culturele en creatieve industrieën Federatie van Zuid-Afrika (CCIFSA). November 2014] De CTCA De aanpak bestaat uit: Master ontwerpers training en begeleiding studenten. Gestructureerd en nauwkeurig-managed stages. Passende lesmethoden in transdisciplinaire ontwerp tot innovatieve afgestudeerden leveren. Integratie van Business Management en Entrepreneurial Studies. Een ontwerp onderwijs model gebaseerd op de betrokkenheid van de industrie. [-]


The Da Vinci Institute

Certificaat Zuid-Afrika Lethabong February 2018

WELKOM OP DE DA VINCI INSTITUTE The Da Vinci Instituut voor Technologie Management is een School of Management bijdragen tot de sociaal-economische ontwikkeling en transformatie. Het Instituut heeft als doel om bestuurlijke leiders door de kernprincipes van business driven action learning cultiveren door het aanbieden van de studenten een persoonlijke reis van zelfontdekking en co-creatie. Het instituut werd opgericht in 2004 als gevolg van een beslissing van Warwick… [+] University op het onderwijs landschap in Zuid-Afrika af te sluiten als gevolg van de toenmalige herziene regelgeving voor buitenlandse universiteiten in het land. Met de steun van de heer Nelson Mandela en Dr Ben Ngubane, de familie Marcus besloten door te gaan met het werk begonnen door Warwick en als gevestigde resultaat wat nu bekend als The Da Vinci Instituut voor Technologie Management. Het instituut werd voorlopig geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs in 2004. De eerste Chief Executive Officer, professor Benjamin Anderson, kwam het Instituut in 2005. Onder zijn leiding kreeg het Instituut volledige registratie en accreditatie-status van het ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming en de Raad op het Hoger Onderwijs in 2006. De eerste institutionele audit werd uitgevoerd in 2006 door de Quality commissie Hoger Onderwijs (HEQC). Omdat het een Mode 2 onderwijsinstelling, is het Instituut richt zich op het creëren van kennis die is transdisciplinaire in de natuur, maatschappelijk relevant is en waarvan het de bedoeling is om praktische problemen op te lossen en bij te dragen aan de professionele ontwikkeling van de betrokken personen. Het is in deze context dat het Instituut maakt een reis van zelf-ontdekking voor potentiële zakelijke leiders en ondernemers. Het Instituut ontleent haar passie uit ontwikkelingslanden ondernemers en toekomstige bestuurlijke leiders die zullen bijdragen aan het faciliteren van een duurzame en sociaal-economische getransformeerd samenleving. Het instituut biedt een spectrum van het leren van oplossingen, waaronder aspecten in verband met, onder meer, ondernemerschap, innovatie management, systeemdenken en bestuurlijke leiderschap. Door het aanbieden van studenten de kans om deel te nemen aan een internationale onderdompeling zij een werkelijk mondiaal perspectief kunnen krijgen op de bestuurlijke ontwikkeling van leiderschap als het zich voordoet in verschillende delen van de wereld. Studenten zijn in staat om deel te nemen in kleine klassen, hun de mogelijkheid bieden om te reflecteren op hun eigen leren en deze te integreren met die van de mensen die een breed scala aan culturele achtergronden en organisatorische realiteit te vertegenwoordigen. Het instituut dat gelegen is in de serene en rustige buitenwijk van Modderfontein, biedt Certificate, diploma, bachelor, master en doctor diploma's in het beheer van de technologie, innovatie, mensen, systemen (TIPS ™) en Business Management. Integratie van de TIPS ™ framework, Het instituut is in staat om deel te nemen, af te stemmen en zich behendig in het co-creëren van nieuwe werkplek realiteiten met studenten en sponsors. Het kader stelt het instituut om een ​​echt persoonlijke service te bieden aan de steeds veranderende organisatorische prestaties behoeften van de klant te voldoen. Het instituut is geregistreerd als een instelling Private Hoger Onderwijs onder de Higher Education Act 1997, registratienummer 2004 / HE07 / 003. Het Instituut kwalificaties worden geaccrediteerd door de Raad voor Hoger Onderwijs en opgenomen met de South African Qualifications Authority.   DA VINCI DOEL, DREAM, principes en MERKBELOFTE [-]


LAL Language Centres

Cursus Verenigd Koninkrijk Londen Verenigde Staten Fort Lauderdale Zuid-Afrika Kaapstad Paignton Boston Malta Sliema August 2018 +6 more

Start uw leven met LAL! Prachtige bestemmingen en een breed scala aan cursussen We hebben meer dan 30 jaar ervaring in het leveren van uitstekende taalonderwijs en spannende recreatieve activiteiten voor leerlingen Engels. Met taal-centra in de top Engels sprekende bestemmingen, waaronder Londen, Boston en Cape Town, bieden wij een volledig assortiment van Engels taalcursussen, die alles van algemeen Engels tot examenvoorbereiding, Hoger Onderwijs en lerarenopleiding… [+] voor alle niveaus, van beginners tot gevorderden. Studentgericht onderwijs Lessen Engels zijn de kern van ons bedrijf en onze docenten zijn bedreven in het afstemmen van onze lessen om hen aantrekkelijker en dynamischer te maken, terwijl het voldoen aan de behoeften van elke student. Alle LAL leraren worden opgeleid, ervaren, native-niveau Engels sprekers die over Engels hartstochtelijk bent. Burgers van de wereld Bij LAL, heb je een volwaardige 'burger van de wereld' te worden. Je zult ontmoeten, te leren en te socialiseren met leerlingen uit de hele wereld en maken vriendschappen en hebben ervaringen die een leven lang meegaan - allemaal terwijl je je Engels te verbeteren. Afgestemd op uw behoeften LAL biedt een buitengewoon warme en vriendelijke familie sfeer waar onze studenten zich meteen thuis voelt. Toegewijde medewerkers LAL's gaan uit van hun manier om ervoor te zorgen dat elk en zeer student voelt zich gelukkig tijdens hun verblijf. Je wordt onderwezen in klassen met een maximum van 15 studenten, ervoor te zorgen dat u persoonlijke aandacht krijgen van de leerkracht, terwijl de mogelijkheid om samen te werken en te oefenen met een verscheidenheid aan andere leerlingen in de klas. Volledig erkende scholen LAL Language Centres (LALLC) zijn volledig geaccrediteerd door erkende het voorschrijven van de nationale autoriteiten in elke locatie. In het Verenigd Koninkrijk, zijn LAL programma's geaccrediteerd door Accreditatie UK, een regeling die gezamenlijk door de British Council en het Engels UK gecontroleerd. Hun Summer Schools zijn genoemd als 'Centers of Excellence' van de EL-Gazette. In de Verenigde Staten, zijn hun programma's geaccrediteerd door CEA en ze zijn lid van de AAIEP en de NAFSA; in Malta zij zijn geaccrediteerd door FELTOM en de EFL Monitoring Board; en in Zuid-Afrika, hun programma's zijn erkend door EDUSA. LAL behaalt regelmatig verdiensten van excellentie in een heel scala van criteria voor de Engels taal-programma's en ondersteunende diensten aan studenten. LAL Advantage - onze online platform Onze online platform inclusief voor iedere student in het Verenigd Koninkrijk, de VS en Zuid-Afrika. Voordat je aankomt: Wanneer u met LAL in Engeland boeken, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika, krijgt u een unieke sign-on te ontvangen, waardoor u toegang tot onze LAL Advantage portaal en app met informatie over uw cursus, niveau testen en nog veel meer voor te bereiden u voor uw aankomst op onze scholen. [-]


University of the Witwatersrand

Zuid-Afrika Johannesburg February 2018

Wits is strategisch gelegen in Johannesburg, een stad van wereldklasse en het economische centrum van Zuid-Afrika, met talloze mogelijkheden voor studenten en medewerkers om te gaan met en presenteren oplossingen die bijdragen aan ons land kennis-basis en bouwen onze toekomst. Met zijn meer dan 160.000 afgestudeerden in zijn 95-jarige geschiedenis heeft Wits zijn land nationaal en internationaal voortgezet. Wits is gepositioneerd 24 door de Times Higher Education Rankings… [+] onder 's werelds top 100 universiteiten uit die degressieve Fortune 500 CEO's. Kennismaken met Wits weten Wits University is een centrum voor hoger onderwijs en onderzoek van de hoogste kwaliteit. Zijn lange geschiedenis en reputatie is gebouwd op het bevorderen van de vrijheid van onderzoek en de zoektocht naar kennis en waarheid. Het blijft haar positie als toonaangevend onderzoek intensieve universiteit in Zuid-Afrika te verbeteren. Wits Vandaag Wits, een van Afrika's belangrijkste universiteiten streeft innovatieve, waar de grenzen van de kennis worden geduwd en waar de focus ligt op het ondersteunen van wereldwijd concurrerende normen van uitmuntendheid in het leren, onderwijs en onderzoek te zijn. Studeren bij Wits Studenten kiezen voor een studie bij Wits want het is een internationaal gerespecteerd onderzoeksintensieve universiteit. Wits heeft hooggekwalificeerde en internationaal hoog aangeschreven wetenschappelijk personeel. Gevestigd in Johannesburg, het economische centrum van Afrika, Wits biedt een ruime keuze aan opleidingen met onze professionele graden wordt internationaal erkend. Wits biedt de studenten sociale levendigheid en culturele diversiteit. Postdoctorale studie Op zoek naar uw carrière te verbeteren? Moeten de concurrentiepositie? Join Wits, waar we bieden intellectueel stimulerende onderzoeksgebieden op postdoctoraal niveau, goede begeleiding en ondersteuning van het onderzoek, alsmede de financiering voor verdienstelijke studenten en mensen die in financiële nood. [-]


The Open Window Institute for Arts and Digital Sciences

Certificaat Zuid-Afrika Pretoria February 2018

Educational Leader in Creative Fields De Open Window Instituut voor Kunsten en Wetenschappen Digital is een leider in Zuid-Afrikaanse tertiair onderwijs voor innovatie en creativiteit op het gebied van visuele communicatie, film, animatie en interactie-ontwerp. Wij zijn geaccrediteerd door de Raad voor Hoger Onderwijs en bieden een bachelor diploma in Visual Communication and Film Arts. Onze training maakt gebruik van een unieke mix van directe en virtuele levering… [+] die academische discipline en praktijkgericht onderzoek leidde integreert met een sterke nadruk op conceptuele denken. Open Venster Institute (OWI) is een gevestigde instelling private hoger onderwijs bekend voor het instellen van de benchmark op het gebied van beeldende kunst en digitale wetenschappen. Opgericht in 1994 met de focus op het leveren van een uniek platform waar tertiair-praktijk leidde collegegeld verbindt traditionele beeldende kunst met de toegepaste kunsten. De nadruk gelegd op het zijn marktleiders is altijd voortdurende innovatie om curricula geïnspireerd, en dit is een bijzondere aandacht van de zich snel ontwikkelende creatieve industrie. Dit heeft ervoor gezorgd dat OWI's productaanbod is inclusief disciplines zoals visuele communicatie, film arts, animatie, game design en interaction design. Twintig jaar van creatieve uitmuntendheid in de beeldende kunst zijn voortgevloeid uit het handhaven van hoge academische standaarden, ervoor te zorgen dat de leerplannen blijven progressief en door het ontwikkelen / bevorderen van nauwe professionele contacten met lokale reclame, film productie en branding aanverwante bedrijfstakken. Gezien de toegepaste aard van onze gebieden van expertise, zijn kleinere klassen aangeboden om persoonlijke student aandacht te allen tijde. Veel van onze docenten in aanvulling op hun academische rollen zijn ook actief bezig met creatieve praktijk als ontwerpers, kunstenaars, illustratoren en fotografen. Deze investering in hooggekwalificeerde en de industrie betrokken personeel dient om onze studenten in de hedendaagse leren op de werkplek projecten richten. Deze aanpak is bewezen succesvol door onze hoge afgestudeerde student werkgelegenheid track record. [-]


Inscape Education Group

Zuid-Afrika Kaapstad Durban Midrand Pretoria February 2018

Inscape gelooft in het aanbieden van waarde gedreven producten aan de uiteenlopende groei van de creatieve sector en de industrie te garanderen in het algemeen. We hebben een gevestigde institutionele cultuur die uniek is voor Inscape en studenten. Onze cultuur is gebouwd op een waarde systeem dat kwaliteit, authenticiteit en relaties aanmoedigt. We streven ernaar om dit te laten reflectieve in alle gebieden van onze instelling. Als organisatie, bevorderen we inclusiviteit… [+] en de toegang tot hoger onderwijs. Voor elke twintig studenten die zich inschrijven bij ons, wij zijn in staat om een ​​gedeeltelijke of volledige beurzen bieden aan verdienstelijke kandidaten die anders niet de kans om te beginnen aan hun gekozen loopbaan te helpen. We nemen een unieke student gecentreerd onderwijs en leren aanpak gericht op een leven lang leren. Onze docent student ratio is laag naar individuele aandacht te garanderen buiten de onmiddellijke academische behoeften van onze studenten. Wij begrijpen de dynamiek van een kleine klasse cultuur en de uitgang van de student van dergelijke inhoud te maximaliseren. Studenten zijn echter verwacht om verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen leren en streven ernaar om uiteindelijk onafhankelijke leerlingen worden. We boezemen een pedagogische aanpak die is gebaseerd op de principes van Work-Integrated Learning (WIL). Afgestudeerden die ons verlaten zijn ervan overtuigd om de zakelijke wereld te betreden. We kiezen voor een zakelijke aanpak in ons curriculum en klaslokalen om afgestudeerden voor zowel de verwachte kansen en uitdagingen in de werkende wereld voor te bereiden. voortgezet onderwijs De toegang tot verder leren staat hoog op onze prioriteitenlijst en we zijn er trots op dat meer dan twee derde van onze studenten die gaat in onze Higher Certificate programma's gaan om te worden toegelaten tot de kwalificaties op een van beide Inscape of andere erkende en geregistreerde instellingen voor hoger onderwijs. ACCREDITATIES Inscape is geregistreerd bij het Ministerie van Hoger Onderwijs en Vorming (Dhet) als een privé-instelling voor hoger onderwijs. Onze Bachelor of Design Degree, Diploma's en Certificaten Higher zijn geaccrediteerd door de Raad voor het Hoger Onderwijs (CHE), en door de Zuid-Afrikaanse Qualifications Authority (SAQA) op de National Qualifications Framework (NQF) geregistreerd. [-]


Vega School of Brand Leadership

Advanced Certificate Certificaat Zuid-Afrika Johannesburg Durban Kaapstad Pretoria February 2018 +2 more

Vega werd opgericht in 1999 in de erkenning van de veranderende wereldwijde focus in de richting van Brand Leadership and Management en de toenemende vraag naar creatieve en innovatieve merk denkers. De erkende Independent Institute of Education, Graden, Honours en Masters programma's zijn bekend en gerespecteerd door het merk, marketing en communicatie-industrie. Vega School, een educatieve merk van het Independent Institute of Education, is van mening dat de merken zijn… [+] grootste troeven van de wereld voor een zinvolle verandering. Vega wil daarom een ​​nieuw ras van denker afstuderen door het leveren van volledig geaccrediteerde Certificaten, mid- delbaar, Honours en masteropleidingen in het bouwen van merken en creatieve communicatie. Vega's mantra - wijsheidmetmagic - communiceert haar geloof in creatief strategisch denken. Een IIE Vega afgestudeerde is een ontdekkingsreiziger die slim is, kleurrijk en gepassioneerd, maar over het algemeen tevreden met de status quo, omdat hij / zij weet dat merken, bedrijven, economieën en samenlevingen gezonder kunnen worden en beter te doen voor de mensen. De IIE afgestudeerden met succes een bijdrage leveren aan de samenleving in diverse zakelijke en sociale arena's. over Vega Vega is de naam van de helderste ster aan de hemel constellatie van Lyra. Door zijn intense luminescentie en de cruciale rol die het speelt in de zeevaart, heeft Vega is beschreven door astrofysicus Austin F. Gulliver als "the next belangrijkste ster in de hemel na de Zon". Opgericht in 1998 door een kopgroep van pioniers, buitenbeentjes en vernieuwers, werd Vega School geboren in reactie op de dringende noodzaak van een paradigma verschuiving van traditionele marketing communicatie. De traditionele benaderingen van het merk-gebouw, marketing en reclame waren uitgeput en waren snel bereiken van hun houdbaarheidsdatum. Een nieuwe school van gedachte werd opgeroepen en Vega antwoordde dat gesprek. De overtuiging dat het merk is geboren om te leiden is de hoeksteen van de Vega filosofie. In de woorden van Vega oprichter Gordon Cook, 'een merk levert bijzondere en unieke betekenis om waarde toe te voegen en te verbinden met mensen. " Met andere woorden, een merk is niet alleen de naam van een product, maar de manifestatie van een identiteit en, nog belangrijker, een doel: denk aan merken zoals Apple, Greenpeace en Google en u snel beseffen dat merken zijn veel meer dan letters en logos maar krachtige culturele krachten het vormgeven van de wereld zoals wij die kennen. Onze Teaching P hilosophy Het principe kern pedagogische omarmd door Vega komt tot uiting in onze naam. Omdat Vega is de navigatie-ster, het concept van de navigatie staat centraal in unieke vakdidactiek Vega's. Vega docenten zijn navigators: we worden gedreven door het ethos van pro-actieve, deskundige begeleiding in plaats van die van de enkel meegeven van informatie die passief wordt geabsorbeerd. Centraal in de navigatie-proces is de dialoog die tussen de navigator en student. Het grondig onderzoek, evaluatie en kritische analyse van ideeën zorgt voor de voortdurende evolutie van de concepten in de definitieve crafting om de meest verfijnde en betekenisvolle resultaten mogelijk te produceren. Misschien wel de belangrijkste pijler van de Vega onderwijs filosofie is dat verankerd is in onze mantra wijsheidmetmagie. Uitgedrukt in deze uitspraak is het fundamenteel synergistische aard van de relatie tussen creativiteit en strategie; inspiratie en innovatie; idee en daad. Onze Val U es Wij geloven in creativiteit met strategische intentie Wij geloven in creatieve toepassing van kennis zonder grenzen Onze studio is de menselijke verbeelding en we zijn hier om krijt heldere plezier te hebben Wij streven ernaar om altijd sociaal en cultureel relevant zijn Wij geloven in het zijn altijd hartelijk en onmiddellijk de mens, want dit geeft de ruimte voor de wijsheid met magie aan de oppervlakte Wij streven ernaar om op de voorste rand van innovatie We koppelen business-to-winst door het toevoegen van waarde aan het leven van mensen [-]


The Design School Southern Africa

Advanced Certificate Zuid-Afrika Johannesburg Pretoria Durban February 2018

Een opleiding in het ontwerp is niet anders dan zichzelf te ontwerpen. Het moet goed worden gepland, eigentijdse en vooral creatief. Dat is onze filosofie aan de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA). De Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) werd opgericht in 1990, en vandaag is een van de grootste onderdelen van The Independent Institute of Education (Pty) Ltd (de IIE), dat is de toonaangevende geregistreerde particuliere aanbieder van hoger onderwijs in Zuid-Afrika. IIE… [+] afgestudeerden van de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) worden gerespecteerd in de gehele ontwerp-industrie. Dit komt omdat de Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) balanceert natuurlijke creatieve mogelijkheden met het beroepsonderwijs paraatheid via academische uitmuntendheid en ervaring in de sector. Kleine klassen zorgen voor een inspirerende, flexibele en innovatieve leeromgeving; om studenten de beste kans op succes in een spannende, uitdagende industrie. Als je gepassioneerd bent en hebben een natuurlijke flair voor het ontwerp, zal The Design School Zuidelijk Afrika (DSSA) helpen de fundering je nodig hebt om een ​​succes van uw gekozen carrière op te bouwen. [-]


43 Air School

Cursus Zuid-Afrika Port Alfred Port Elizabeth Johannesburg February 2018

Ongeveer 43 Air School 43 Air School Trots heet u welkom in World Class Pilot Training. Wij leveren dit door het instellen van de hoogste normen, ongeëvenaarde faciliteiten en een serieuze passie voor de luchtvaart. We hebben professioneel opgeleide meer dan 5000 afgestudeerden voor de algemene, luchtvaartmaatschappijen en militaire luchtvaart sectoren over de afgelopen 28 jaar, maar het is ons vermogen om de verwachtingen van onze klanten die ons onderscheidt … [+] overschrijden. 43 is Afrika's enige Jeppesen en Boeing goedgekeurd ab-initio faciliteit en wij zijn de enige school in staat om een ​​iATPL bieden, samen met onze Jet Pilot Program (JPP) Dit stelt ons in staat om een ​​eerste officier luchtvaartmaatschappij klaar kandidaat te leveren in minder dan 24 maanden. Onze locaties in RSA hebben voorwaardelijke dedicated vliegen oefenterreinen, lage lucht verkeersdichtheid en gemakkelijke toegang tot instrument trainingsfaciliteiten gericht leerlingen over wat ze hebben ingeschreven. Live Dedicated on-campus faciliteiten zorgen voor sociale behoeften van onze student wordt voorzien. ervaring van onze 43 Instructor is ongeëvenaard in de industrie en het team staat onder leiding van professionals die onderscheiden carrière in de luchtvaart hebben gehad. 43 is vastbesloten ervoor te zorgen dat we op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de industrie en de luchtvaart instructie methodieken. Onze 43 eLearning aanbod voor de iPad in combinatie met een gestructureerde grond school en toegewijde docenten helpt studenten om hun volledige potentieel te bereiken. 43 is eigenaar van de grootste en best onderhouden vloot van vliegtuigen op het continent en glass cockpit aanbod zijn beschikbaar op onze complexe trainers. Onze ruime ervaring en leiderschap in de opleiding plaatst 43 Air School in de voorhoede van de internationale training normen. Waarom trainen met 43 Air School? Onovertroffen instructeur vermogen Grootste "op locatie" training vloot op het zuidelijk halfrond Een van de slechts twee Boeing Jeppeson opleidingsscholen De grootste 'live op de campus' vestiging in Afrika Jeppeson's alleen goedgekeurde e-learning syllabus voor de iPad in Afrika Alleen Boeing goedgekeurde geïntegreerde ATPL programma wereldwijd 43 Air School is een toegewijde vliegopleidingsinstelling, catering voor de private, algemene commerciële, luchtvaartmaatschappijen en militaire sectoren. Wij hebben ruime ervaring in de opleiding zelf en corporate gesponsorde piloten met verschillende culturele achtergronden en uit verschillende landen over de hele wereld. De school biedt een volledige residentiële dienst en heeft een gemiddelde student bevolking van ongeveer 300 bij de belangrijkste en Bulembu campussen. Het personeelsbestand is ongeveer 200. Van de eenvoudige begin in 1942, heeft 43 Air School een reputatie binnen de SA luchtvaartindustrie vastgesteld voor het verstrekken van een hoge standaard vliegopleiding service. Al onze cursussen zijn goedgekeurd door de Zuid-Afrikaanse Civil Aviation Authority. Ons succes is het resultaat van het hebben van een relevante en haalbare filosofie, geavanceerde trainingsprogramma's aan die filosofie te vertalen naar tastbare resultaten, en effectief beheer systemen voor kwaliteitscontrole te bieden. En, natuurlijk, de juiste mensen om het werk te doen. training Philosophy Onze filosofie is om u een echte operationele capaciteit te geven, dat wil zeggen, om je te leren om de taak die u een licentie om te doen, en doe het goed. Of een particuliere of carrière piloot. In staat zijn om het werk te doen met zich meebrengt veel meer dan het besturen van een vliegtuig correct en accuraat. Het omvat een effectieve en flexibele procedures, een toegepaste operationele kennis, goed en zelfverzekerd commando vaardigheden. Al deze worden gegeven en daarna ingeoefend door middel van geplande blootstelling aan verschillende omstandigheden en situaties. Ons succes is het resultaat van het hebben van een relevante en haalbare filosofie, geavanceerde trainingsprogramma's aan die filosofie te vertalen naar tastbare resultaten, en effectief beheer systemen voor kwaliteitscontrole te bieden. En, natuurlijk, de juiste mensen om het werk te doen. 43 Air School heeft specifieke doelstellingen die voor al deze aspecten en ontworpen stapsgewijs en logisch gestructureerd programma's die deze te bereiken. Theorie en praktische opleiding zijn overal geïntegreerd, en elke dubbele en solo uur is strategisch gebruikt voor maximale productiviteit. Er is geen ongestructureerd "hour gebouw". Management programma's controleren niet alleen uw, maar ook onze prestaties, problemen te identificeren, en te zorgen voor corrigerende maatregelen. In aanvulling op de Chief Flight en Ground instructeurs, de school heeft vier normen vlieginstructeurs wiens enige doel is om een ​​continue kwaliteitscontrole functie uit te voeren. Medewerkers zijn allemaal full-time professionals, met uitgebreide operationele en educatieve ervaring. Het college griffier onderhoudt contacten met en draagt ​​zorg voor de belangen van onze studenten. FAQS Hoe oud moet ik zijn om te trainen? De min. leeftijdseis is 17 jaar oud voor een Private Pilot Licence, en 18 jaar oud voor een Commercial Pilot Licence of Frozen ATPL. Wat zijn de min. Opleidingseisen? Wij stellen voor een C + in School afstuderen Core Wiskunde, Physical Science & Engels. Wat gebeurt er als ik niet Core Wiskunde en Natuurwetenschappen te nemen? Wij raden u aan eerst deze doelstelling te bereiken, hoewel niet een pre-verzoek het sterk aanbevolen. Anders dan mijn school vakken, wat heb ik nodig om zich te kwalificeren voor de inschrijving? U moet een luchtvaart medisch onderzoek (uitgevoerd door een luchtvaartautoriteit Doctor) en een Engels Proficiency test. Deze worden opgenomen in uw cursusgeld, maar je moet om het even welke reeds bestaande medische voorwaarden die wij zouden raden dat u uw medische gedaan voordat je aankomt. Welke voorwaarden mij kon beletten het verkrijgen van een Aviation Medical? Kleurenblindheid, diabetes (type 1), epilepsie en Lung / Hartaandoeningen een paar te noemen. Welke kwalificaties heeft 43 aanbieding? Wij bieden particuliere en commerciële Pilot Licenties, Airline Pilot's Licence, evenals luchtverkeersleiding training en onderhoud van vliegtuigen cursussen. Hoe kan ik me inschrijven voor een cursus? Meld je alle pagina's van de raming naar u verzonden en terug te geven aan ons, samen met de volgende documenten: kopie van uw identiteitskaart / paspoort, einddiploma, Kopie van uw Medische Hulp Cover, en bewijs van betaling voor uw Borg (te beveiligen uw inschrijving). Moet ik een studie visum? Als je een buitenlandse student, moet u een studie visum om te studeren aan 43 Air School, geldig voor een periode van 24 maanden te hebben. Biedt u Sponsoring of Beurzen? Helaas hebben we niet Beurzen of sponsoring te bieden als we niet de gebruiker van het eindproduct. Wat is een KOMPAS Assessment? KOMPAS (Computerized Pilot Geschiktheid Screening System) is een PC-gebaseerde piloot selectie-instrument dat de behoefte aan een betrouwbare, objectieve, wetenschappelijk bewezen en kosteneffectieve screening methode voldoet. Wat doet een KOMPAS Assessment-test? KOMPAS bestaat uit zes proeven die zijn ontwikkeld om een ​​aantal van de belangrijkste gebieden geschiktheid testen professionele piloten. De tests omvatten: Controle: een compensatie taak te kijken naar basic hand / voet / oog coördinatie Slalom: een tracking-taak te kijken naar de hand / oog coördinatie Wiskunde: een test van de fundamentele toegepaste wiskundig inzicht en snelheid Geheugen: nauwkeurigheid van de korte-termijn geheugen terugroepen en het vermogen om 'chunk' informatie Task Manager: een test van het vermogen van de kandidaat om het scherm te scannen en te beheren twee gelijktijdige taken nauwkeurig en snel Oriëntatie: instrument interpretatie, begrip en ruimtelijke oriëntatie. Tech-Test: technische toets begrijpend (natuurkunde test). Aviation - Engels: De test van het Engels, met inbegrip van de erkenning van ATC geluid berichten. Verbaal redeneren: het vermogen van de kandidaat begrijpen, analyseren en logisch schriftelijke interpreteren Een checklist Professional Profile is ook opgesteld, het weergeven van uitgebreide informatie over onderwerpen zoals persoonlijke en relationele competenties en potentieel misbalances, gevolgd door een conclusie en advies. Deze competenties zijn: Veerkracht Stresstolerantie Impuls controle Ambitie Nauwkeurigheid Volharding overheersing overredingskracht zelfbewustzijn Samenspel behulpzaamheid empathie Autonomie Openheid Behoefte aan variatie Hoe werkt de KOMPAS assessment voordeel heb ik? De KOMPAS evaluatie zal onmiddellijk voorlezen als je genoeg mogelijkheden om te functioneren als een pilot. Het definieert duidelijk in welke mate de vereiste persoonlijke competenties zijn al aanwezig en / of op welke wijze zij moeten verder worden ontwikkeld. [-]


Beyond Borders Wildlife Film School

Zuid-Afrika Polokwane Balule Nature Reserve

Met een maximum van zes studenten per cursus, Beyond Borders Wildlife Film School, Gelegen in het wereldberoemde Kruger National Park in Zuid-Afrika, Zul je arm met alle kennis, praktijk en de contacten die u nodig heeft om uw droom waar en uitgegroeid tot een wildlife filmmaker. Gespecialiseerd in 3D zullen we ook leert u de fijne kneepjes van 3D filmen en 3D-video-editing. Vandaar onze naam: "Beyond Borders"Wij bieden 25 daagse cursussen het hele jaar door, maar… [+] als dit is te lang en / of als u de reis-bug, bieden wij ook Mobile fotografie en filmen Courses. Wij bieden ook korte cursussen (5 en 7 dagen workshops) over het script schrijven, camera-technologie en technieken en videobewerking. HIGHLIGHT van onze 25 daagse wildlife filmmaking cursussen: Je krijgt de kans om een ​​script, film en bewerk je eigen drie minuten durende documentaire over een onderwerp naar keuze in onze regio van de werking, waarvan er het Kruger National Park, heeft veel te bieden op het gebied van korte documentaires. HIGHLIGHT van onze MOBILE SAFARIS: Het leren van de fijne kneepjes van professionele fotografie en film, terwijl het ontdekken Zuid-Afrika en naar huis gaan met een DVD geproduceerd en bewerkt door JOU. Een one in a lifetime kans om uw passie van het filmmaken en reizen mengen. En als klap op de vuurpijl, indruk op je vrienden en familie thuis! HIGHLIGHT van onze Korte cursussen: Kortere, prijsbewuste en flexibel. De ervaring die wij aanbieden is onvergetelijk! [-]


Good Hope Studies

Cursus Zuid-Afrika Kaapstad February 2018

Bij Good Hope Studies, kunt u Engels studeren door deel te nemen een van ourEnglish taalcursussen, hetzij op onze school in het bruisende centrum van Kaapstad, of in de lommerrijke, chique woonwijk van Newlands. Op onze Engels school in Kaapstad bieden wij Algemene cursussen Engels, examenvoorbereiding cursussen voor Cambridge, IELTS en TOEFL, Zakelijk Engels en Engels voor academische doeleinden. Vrijwilligerswerk in Kaapstad, Zuid-Afrika en Namibië We lopen ook … [+] onze eigen uitgebreide vrijwilligersprogramma. Kies tussen sociale projecten, natuurbeschermingsprojecten en boerderij verblijven. Wij hebben vrijwilligers projecten in en rond Kaapstad, in andere delen van Zuid-Afrika en in Namibië. Stages in Kaapstad Wij bieden ook stages in Kaapstad en een aantal interessante stages bij Good Hope Studies. Lerarenopleidingen in Kaapstad Voor Engels taaldocenten, bieden wij de populaire CELTA cursus in Kaapstad. De CELTA kwalificatie wordt toegekend door Cambridge Engels Taal Assessment, onderdeel van de Universiteit van Cambridge. Engels studeren in Zuid-Afrika met Good Hope Studies. Of vrijwilliger bij een van onze vele vrijwilligersprojecten in Zuid-Afrika en Namibië. Mission Statement Good Hope Studies biedt internationale klanten met een allesomvattende reis taal ervaring van de hoogste kwaliteit, gemeten ten opzichte van internationaal erkende normen. Door middel van persoonlijke zorg en aandacht voor detail, proberen we ervoor te zorgen dat elke student die door middel van Good Hope Studies passeert bladeren met een verbeterd vermogen om te communiceren in het Engels en een onvergetelijke ervaring van Zuid-Afrika. Good Hope Studies biedt haar medewerkers een veilige en vriendelijke omgeving waarin ze professioneel kunnen ontwikkelen. Iedere medewerker wordt gewaardeerd als onderdeel van de Good Hope Studies team en hun bijdrage aan de verdere ontwikkeling van Good Hope Studies wordt verwacht en gewaardeerd. Good Hope Studies plaatst zich in de voorhoede van de verdere ontwikkeling van Kaapstad als een internationaal erkend centrum voor het onderwijzen van Engels als vreemde taal. Daarbij willen we ervoor zorgen dat Cape Town speelt een belangrijke rol binnen de internationale EFL gemeenschap en draagt ​​daarmee bij aan de wereldwijde EFL industrie. [-]


International Hotel School

Zuid-Afrika Durban Kaapstad Johannesburg February 2018

Toetreden Afrika's Leading Online Hotel School en ontgrendelen uw potentiële. Al in de industrie of de wil om de spannende wereld van de horeca in te voeren? Online campus International Hotel School biedt een moderne mix van relevante cursussen die personen met de vaardigheden en kennis die ze nodig hebben om succesvol horeca professionals uitrust. International flexibiliteit met internationaal erkende diploma's De horeca levert een belangrijke bijdrage aan … [+] de nationale en globale economie. Als zodanig, de industrie vereist bevoegde personeel dat de vereiste kennis en vaardigheden voor een succesvolle culinaire en gastvrije management. Toetreden tot Afrika's Leading Hotel School en open de deur van uw dromen! Het maakt niet uit welk veld u wenst te volgen, zal The International Hotel School u te voorzien van de training die u nodig hebt om een ​​succes van een uitdagende carrière in de horeca en / of culinaire industrie, zowel lokaal als internationaal. Dus als je over een carrière in de horeca gepassioneerd bent, kijk dan niet verder dan het International Hotel School Online. Waarom studeren online International Hotel School? Werk en leven toezeggingen maken het vaak moeilijk of onmogelijk om een ​​full-time (of deeltijds) student. Online onderzoek is een geschikt alternatief dat flexibiliteit en gebruiksgemak biedt. Online studeren betekent dat je deel uitmaken van een gemeenschap van gelijkgestemde professionals in de uitoefening van je carrière doelen. De voordelen van online onderzoek zijn: • Toegang tot een persoonlijke online tutor voor vakinhoudelijke vragen en hulp. • Interactieve discussies, zodat je kunt leren van en te delen met anderen. • Tutor gebaseerde opdrachten die gericht zijn op de ontwikkeling van uw vermogen om concepten toe te passen om de echte wereld van het werk. • Geautomatiseerde evaluaties met onmiddellijke resultaten. • Links naar videoclips, artikelen en case studies. • E-mail herinneringen, meldingen en regelmatige deadlines houden u op de rails en gericht op het bereiken van je doelen. • Een toegewijd student steunpunt gericht op het helpen u in uw hele leerproces. [-]


University of The Free State School of Business

Cursus Postgraduate Diploma Certificaat Zuid-Afrika Bloemfontein Phuthaditjhaba February 2018 +1 more

De Business School werd opgericht om: ontwikkelen en leveren succesvolle programma's; leren onze kennis te delen en om te zetten het leren in de praktijk; coach in een on-campus en online-omgeving; machtigen individuen en organisaties; maximaliseren potentieel; en het bereiken van uitzonderlijke resultaten. Opereren onder de vlag van de school is het Centrum voor Business Dynamics, dat is opgericht om op maat gemaakte niet-curriculaire training… [+] aanbieden in het bijstaan ​​van bedrijven en particulieren om de kloof tussen hun bestaande vaardigheden en competenties te overbruggen, en door die nodig zijn om hun toekomstige prestaties en het concurrentievermogen te waarborgen. Wij creëren kansen voor de toekomst. Volledig geaccrediteerd door de Raad voor het Hoger Onderwijs (CHE) Lidmaatschappen: SABSA (South African Association for Business Schools) AACSB (De Vereniging van Advance Collegiate Schools of Business) AABS (Vereniging van Afrikaanse Business Schools) CEEMAN (Midden- en Oost-Europese Management Development Association) [-]


Friends of Design - Academy of Digital Arts

Cursus Certificaat Zuid-Afrika Kaapstad

Vrienden van Design - Academy of Digital Arts werd opgericht 2006 en heeft genoten veel succes als een van Kaapstad toonaangevende digitale opleidingsinstituten. Wij, bij Vrienden van Design, Trots op zijn inzet voor uitzonderlijk hoge opleiding normen in alle arena's. We zijn toegewijd aan training kwaliteit en hebben genoten en onderhouden van nationale en internationale industrie accreditaties sinds het begin. Wij zijn een Adobe Authorised Training Centre (AATC)Een… [+] Certiport Authorised Testing CentreAlsmede een erkend centrum voor hoger onderwijs ingeschreven bij het ministerie van Hoger Onderwijs. Onze nauwe banden met de internationale enVooral de Europese ontwerp-industrie bieden extra voordelen voor onze leerlingen. Onze docenten brengen een unieke energie naar de klas en een aanvulling op de instructie van onze industrie ervaren lokale docenten. Met dit alles te bieden en meer, we trekken creatieve mensen van heinde en verre die een passie delen voor alle vormen van design. Fulltime studeren met ons zal u de gelegenheid te geven leren op een creatieve, stimulerende omgeving waar de belangrijkste focus van de studie is de productie van dwingende, creatieve digitale oplossingen. [-]


Pearson Institute of Higher Education

Postgraduate Certificate Propedeuse Zuid-Afrika Bedfordview Bloemfontein Kaapstad Durban Durbanville East London Midrand Nelspruit Port Elizabeth Potchefstroom Pretoria Vanderbijlpark Randburg February 2018 +11 more

Als Pearson instelling voor hoger onderwijs, We zijn trots op ons verleden en kijken uit naar onze toekomst. We hebben genoeg geschiedenis te hoog academisch worden beschouwd, maar we zijn vrij van de beperkingen die tradities vaak opleggen. Dit betekent dat we kunnen richten op de werkplek van de toekomst en wat het echt nodig heeft. Sinds MGI werd opgericht, hebben we pioniers in het hoger onderwijs de ruimte in geweest Zuid-Afrika. We staan ​​bekend om onze innovatieve en … [+] gezamenlijke aanpak van lesgeven en leren, en voor de ontwikkeling inzetbaar afgestudeerden. Wij hebben ook onze geloofwaardigheid door het aanbieden van diploma's die lokaal zijn geaccrediteerd en internationaal erkend. Geschiedenis contextualiseert uw huidige en uw toekomst en om deze reden zijn wij van mening dat je moet weten waar we vandaan komen. Midrand Graduate Institute (MGI) werd opgericht in 1989 als een particuliere, universitair niveau, graad verleent instelling in Zuid-Afrika. Het ontwikkelde zich al snel een reputatie voor het aanbieden van geaccrediteerde en carrière-gerichte kwalificaties die afgestudeerden voorbereid op een sterk concurrerende arbeidsmarkt. Vanaf het prille begin, bood het relevante en-industrie uitgelijnd graden met een nadruk op een interactieve, praktische en ervaringsgerichte onderwijs- en leermethoden. In 2013, Pearson werd de enige eigenaar van MGI. De overname maakte deel uit van de strategische focus van het bedrijf om te investeren in en hebben een positieve en betekenisvolle invloed op het onderwijs in Zuid-Afrika. in 2016 MGI werd omgedoopt Pearson Instituut voor Hoger Onderwijs. Onze toekomst, uw toekomst PI geeft u de mogelijkheid om uw eigen toekomst vorm te geven. Wij bieden u een scala aan kwalificaties en programma's, onder leiding van de nieuwste industrie ontdekkingen en trends, die je voor te bereiden voor de wereld van work.Our lesmethodes zorgen ervoor dat u vakinhoudelijke vaardigheden, work-gepast gedrag en het vertrouwen te verwerven in het gebruik van relevante technologie . Wij bieden 16 bachelor- en vier postdoctorale graden evenals ondersteuning van een docent voor UNISA's Bachelor of Laws (LLB) graad, in onze drie faculteiten Geesteswetenschappen, Handel en Recht, en Toegepaste Wetenschappen. Wij bieden ook gespecialiseerde hogere certificaten en korte leerprogramma's. We hebben 12 educatieve sites van de levering, die geeft je de flexibiliteit om te studeren op een locatie die u het beste uitkomt, en onze campus in Midrand biedt u een unieke woonomgeving. We laten ons leiden door de leerling, door trends en door werkgevers en onze vison voor onze toekomst en die van jou, is dat we blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. We blijven zoeken naar nieuwe manieren om dingen te doen vinden, om meer studenten werkgelegenheid gerichte vaardigheden en om je voor te bereiden voor de snel veranderende wereld van werk. Waarom Pearson Institute Beleef een wereld van leren op Pearson Institute Op Pearson Instituut voor Hoger Onderwijs onze blijvende prioriteit is onze studenten. Met deze filosofie in het hart van alles wat we doen, hier zijn slechts enkele van de redenen waarom je zou moeten studeren met ons op: Een sterke wereldwijde erfgoed: we worden ondersteund door 's werelds grootste leerbedrijf Campussen in heel Zuid-Afrika: 13 locaties van het onderwijs levering Kwalificaties van academische uitmuntendheid: we zijn lokaal geregistreerd en geaccrediteerd en internationaal erkend Industrie geleide curriculum: we reageren op de eisen van de arbeidsmarkt, dus zorg ervoor dat we ons materiaal, content en academische diensten relevant en actueel zijn. Carrière-gerichte hoger onderwijs en programma's: je hebt de keuze uit meer dan 34 academische en niet-formele programma's in drie faculteiten, alle uitrusten u met de vaardigheden die je nodig hebt voor de wereld van de arbeid. Blended visie op onderwijs en leren: we gebruikten traditionele en nieuwe leermethoden, alsmede praktische toepassing, om u voor te bereiden op de snel veranderende en technologie gedreven wereld van de arbeid. Gekwalificeerde en ervaren wetenschappelijk personeel: Ons personeel heeft zowel academische als echte wereld ervaring zo leer je van docenten die zijn hoog gekwalificeerd en toegewijd aan uw succes Kleinere klassen: Je zal meer nauw samenwerken met onze docenten, die een beter begrip stimuleert en bevordert zelfstandig denken. Diverse student base: We hebben studenten uit meer dan 18 landen. Deze diversiteit bereidt je voor op de internationale en mondiale karakter van de werkplek. [-]


Rhodes Business School

Postgraduate Diploma Zuid-Afrika Grahamstown February 2018

Leadership for Sustainability Welkom op de Zuid-Afrikaanse business school die duurzaamheid serieus neemt. Dank u voor uw bezoek aan onze website. Wij vertrouwen erop dat u interesse in wat we doen in het bedrijfsleven het onderwijs arena, evenals in zullen vinden hoe we het doen. Duurzaamheid belichaamt twee belangrijkste ideeën. Ten eerste is er het idee van "business continuity" en organisatorische duurzaamheid, en ten tweede is er het idee van "duurzame ontwikkeling". … [+] Beide ideeën zijn verbonden met de zorg van "voldoen aan de behoeften van de huidige generatie zonder de mogelijkheden van toekomstige generaties om in hun behoeften te voorzien". In al zijn cursussen, zowel korte cursussen en de MBA, Rhodos Business School benadrukt de balans die moet op de sociale, milieu- en economische prestaties van organisaties die essentieel is voor hun succesvolle prestaties op lange termijn te worden geplaatst. Als gevolg van de problemen met de opwarming van de aarde, bijvoorbeeld, is er een risico dat het overheidsbeleid en de sociale bewegingen zal versnellen de eisen voor bedrijven en andere organisaties om te werken in een meer duurzame manier. Alle organisaties moeten begrijpen deze eisen, evenals de mogelijkheid te hebben praktisch en adequaat te reageren. De Rhodes Business School aanbod streven om dit te doen. U kunt lees meer over ons in onze 15-jaar publicatie hieronder: [-]


IMM Graduate School of Marketing

Diploma Certificaat Zuid-Afrika Johannesburg February 2018

Over de IMM Graduate School of Marketing Marketing is van fundamenteel belang voor het succes van elk bedrijf, groot of klein, en de IMM GSM speelt een belangrijke rol bij het bevorderen van het belang van marketing niet alleen als een carrière, maar ook als de manier om een ​​bedrijf te oriënteren. Missie De missie van de IMM Graduate School of Marketing (IMM GSM) is het continu schenken relevante en kwalitatief hoogwaardige marketing vaardigheden, kennis en co… [+] mpetenties om zijn leerlingen, waardoor professioneel gekwalificeerde en goed uitgeruste marketeers, die zijn volledig opgeleid en in staat om effectief te oefenen in de zakelijke omgeving. Op deze wijze zal IMM GSM afgestudeerden bijdragen tot de algemene ontwikkeling van geluid en wereldwijd aanvaarde economie. Visie De IMM GSM streeft ernaar om de afstand-learning leverancier van keuze en het Centre of Excellence voor marketing en marketing-gerelateerde disciplines in zuidelijk Afrika. In onze pogingen om aan te raken punt voor de marketing kennis en informatie worden, zal de IMM GSM blijven alle belanghebbenden met superieure en professionele klantenservice en het onderwerp van de hoogste academische integriteit. [-]


Aros, A Higher Education Institution

Zuid-Afrika Pretoria February 2018

Aros is een prive (hervorming) Christelijke instelling voor het hoger onderwijs, waarbij studenten opleidt met een roeping, waarmee zij de educatieve beroep te gaan met de nodige deskundigheid. De educatieve landschap in Zuid-Afrika is dynamisch met veel uitdagingen en een ernstig tekort aan leerkrachten. Aros heeft dus tot doel de studenten toe te rusten om een ​​verschil in de educatieve natuur maken. Aros 'campus ligt in Waverley, Pretoria. De ongeveer 800 studenten die… [+] weekend lessen volgen genieten van een unieke studentenleven dat is anders dan alles wat meegemaakt op een andere campus in Zuid-Afrika. Dit is waar je vrienden zal maken, krijgen collega's weten, en hard werken. Aros is geaccrediteerd door de Hoger Onderwijs Kwaliteit Comité (HEQC) van de Raad over het Hoger Onderwijs. Dit is de wettelijke accreditatie-instelling die programma's al hoger onderwijs en instellingen in Zuid-Afrika accrediteert. [-]


African Leadership Academy

Cursus Zomercursussen Zuid-Afrika Honeydew Johannesburg February 2018

African Leadership Academy streeft naar Afrika te transformeren door het identificeren, ontwikkelen, en het aansluiten van de volgende generatie van Afrikaanse leiders. Onze Leadership Development formule is relatief eenvoudig: Potentieel We kammen Afrika voor jongeren die de vonk van het initiatief te tonen; die zien wat er kan zijn en streven ernaar om het zo te maken. Praktijk Jonge leiders te voltooien een intensief programma van intellectuele groei en hands-on… [+] ontwikkeling van leiderschap. Gelegenheid Jonge leiders worden geleid door een krachtig netwerk langs hun pad naar transformerende invloed in Afrika. Over ons African Leadership Academy streeft naar duurzame vrede en welvaart in Afrika door het ontwikkelen en toekomstige leiders van het continent verbindt mogelijk te maken. Grootste behoefte van Afrika is ethische en ondernemend leiderschap. Te vaak, investeren we in het aanpakken van de symptomen van slecht leiderschap in Afrika: we geven dekens, voedsel en medicijnen aan die beïnvloed zijn door oorlog, armoede en hongersnood. Maar deze inspanningen zal nooit stoppen, tenzij we leiders die voorkomen oorlogen uit zich in de eerste plaats, ondernemers die banen creëren, en wetenschappers die op duurzame wijze te verhogen voedselproductie en toegang tot gezondheidszorg te ontwikkelen. Onze leiderschapsontwikkeling formule is relatief simpel: wij geloven dat door het identificeren van jonge leiders met een enorm potentieel, waardoor ze leiderschap te oefenen, en ze te verbinden met transformatieve mogelijkheden, kunnen we ontwikkelen en versterken de toekomst van Nelson Mandela, de volgende Wangari Maathai, en Afrika's Bill Gates. Onze Impact We hebben consequent aangetoond excellentie en de opmerkelijke successen met ons vlaggenschip curriculum hebben meegemaakt. Onze studenten zijn geplaatst in toonaangevende wereldwijde universiteiten, waaronder: Harvard, Yale, Brown, Cornell, Duke, New York University, MIT, Stanford, Oxford, London School of Economics, Ashesi University, University of Cape Town, en nog veel meer. Onze afstudeerders hebben tot nu toe gezamenlijk verdiende meer dan $ 35M in beurs awards. Jonge leiders ALA's zijn al begonnen met het maken van een impact op Afrika. Ze zijn begonnen met 44 non-profit en for-profit bedrijven sinds de oprichting, en veel van deze bedrijven blijven gedijen op de campus en in de landen van herkomst van studenten als duurzame organisaties. Het World Economic Forum heeft erkend vijf ALA jonge ondernemers voor de innovatieve organisaties die zij in hun thuisland hebben gelanceerd. Twee teams van ALA afgestudeerden van de inaugurele klasse won het $ 10.000 Kathryn Davis-prijs voor de Vrede voor hun projecten in Kenia en Marokko. Daarnaast African Leadership Academy blijft toenemende internationale erkenning te krijgen. [-]