EUROPEAN AVIATION SCHOOL OF BARCELONA

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Vliegschool E-ATO-288

Deel uitmaken van een commercieel vliegtuigbemanning is een beroep van de toekomst waarmee u echt van uw werk kunt genieten. Je kunt trainen op onze school in Barcelona, ​​waar we je voorbereiden en je naar je doel leiden.

Waarom EAS Barcelona ?

1-Fleet

Bij EAS Barcelona weten we hoe belangrijk het is om altijd op de hoogte te zijn van technologische vooruitgang in de luchtvaart. Het is om deze reden dat we altijd de nieuwste technologie en de nieuwste materialen willen hebben. Onze vloot van vliegtuigen is volledig nieuw en is rechtstreeks van de fabrikant overgenomen. EAS Barcelona heeft ook gekozen voor de nieuwste cockpittechnologie die wordt gebruikt in alle moderne vliegtuigen van wereldwijde luchtvaartmaatschappijen, met de weergave van de vluchtgegevens op grote schermen die meer informatie en een betere interpretatie van parameters bieden. Dit is een "glazen cockpit". Wij zijn van mening dat veiligheid en kwaliteit absoluut noodzakelijk zijn en daarom hebben we nieuwe vliegtuigen met de nieuwste technologie. Het is verre van ontoereikend, maar helaas is er een frequente tendens die ertoe leidt dat de gemiddelde leeftijd van vliegtuigen die worden gebruikt voor training in Spanje 20 jaar oud zijn en bijgevolg niet de laatste ontwikkelingen kent in een sector waarin voorschotten zijn van groot belang. Gebruikte vliegtuigen zijn TECNAM 2002 voor basistraining en TECNAM 2006 voor geavanceerde training en IFR.
Wat vluchtsimulators betreft, heeft EAS Barcelona er twee - de enigen in Spanje die voor alle vluchtfasen worden gebruikt - die alleen de nieuwste en meest recente technologie gebruiken.
Het eerste Simulatorcertificaat FNPTII is gebaseerd op hetzelfde vliegtuig dat wordt gebruikt in de TECNAM 2006-praktijken en het tweede is in 's werelds meest gebruikte lijnvliegtuig: de AIRBUS 320.

2-training in Barcelona

Het EAS-hoofdkantoor bevindt zich in de stad Barcelona, ​​waar alle lezingen worden gehouden en de vluchtsimulator wordt ontwikkeld. De locatie van de school biedt veel comfort voor studenten, aangezien het op minder dan honderd meter ligt van het centraal station, de metro en de bushaltes voor intercity reizen, reizen over afstanden of voor reizen van en naar de belangrijkste afgelegen dorpen. De culturele waarden, vrijetijdsbesteding en diensten van de stad Barcelona zijn een grote toegevoegde bonus voor studenten. Barcelona is een kosmopolitische stad met een uitnodigende, open houding en een geweldige sfeer. Met bijna twee miljoen inwoners staat het als een van de grote hoofdsteden van het Mediterrane Europa. Het enorme commerciële en gastronomische aanbod creëert een ongeëvenaarde sfeer. Voeg daaraan toe zijn grootse architectuur uit verschillende tijdperken - van de overblijfselen van de Romeinse architectuur in de Gotische wijk tot de overvloed aan adembenemende modernistische gebouwen ontworpen door grote architecten (zoals Antoni Gaudí, die altijd wordt gekozen), de stedelijke lay-out en moderne gebouwen en de culturele en artistieke aantrekkingskracht valt niet te ontkennen. De geografische ligging van Barcelona is ook bevoorrecht - open voor de zee, met een speciale haven en geweldige stranden, en strekt zich uit in de bergen, in het Collserola-gebergte, waar u kunt genieten van oefeningen in de buitenlucht en een spectaculair uitzicht.

3-ervaring in training

EAS Barcelona ontstaan ​​uit het initiatief van een zeer gespecialiseerd en ervaren team met als doel het aanbieden van luchtvaarttrainingen op het hoogste niveau. Het managementteam van EAS Barcelona heeft meer dan twintig jaar ervaring in het trainen en vormen van piloten en cabinepersoneel (stewards), terwijl het de grootste trainingsvloot voor vliegtuigen in Europa beheerde. We hebben ook meer dan 150.000 vlieginstructie-uren en hebben met trots meer dan 1.000 piloten en 200 leden van het cabinepersoneel getraind en een vergunning verleend. Al het personeel dat deel uitmaakt van EAS Barcelona is gespecialiseerd en zeer ervaren op het gebied van luchtvaarttrainingen, specifiek in de uitvoering en werking ervan, en is zeer coöperatief, en werkt samen om al zijn werk positief en effectief te voltooien.

4- Voorzieningen

Het administratieve hoofdkantoor en het algemene postadres van EAS Barcelona bevinden zich aan de Rector Triadó-straat, naast het station Sants. Alle theoretische lessen en vluchtsimulatietraining worden op deze locatie uitgevoerd. Individuele ontmoetingen tussen de student en de corresponderende partijen die betrokken zijn bij de opleiding van de student, met betrekking tot hun voortgang, verificatie van de efficiëntie van het onderwijs, het aanpakken en oplossen van problemen (indien nodig) en periodieke evaluaties zullen ook plaatsvinden op deze locatie. De vluchtsessies worden afgerond op Sabadell Airport, waar EAS Barcelona zijn eigen kantoor en flight-tracker, vluchtvoorbereidingszone en privélounges voor zowel studenten als instructeurs heeft. EAS Barcelona voldoet op verschillende manieren aan de behoeften van al zijn studenten:

  • Theoretische en vluchtsimulatietrainingsfasen in een groot stadscentrum (zijnde Barcelona, ​​Sants): de locatie en lay-out van de stad zorgen ervoor dat studenten snel en gemakkelijk toegang hebben tot de dag. Integendeel, andere, meer verre educatieve ondernemingen (degenen die niet EAS Barcelona ) dwingen studenten om veel tijd te verspillen aan het woon-werkverkeer.
  • Klaslokalen zijn uitgerust met de meest moderne technologieën, IT en computersoftware, maar ook uitgerust voor het gebruik van meer "traditionele" systemen. Dat wil zeggen: het gebruik van geavanceerde technologie is van het allergrootste belang in het leerproces, maar het exclusieve gebruik van deze technologie kan tekortkomingen veroorzaken.
  • Radiotelegraphy (RT) Room: Studenten kunnen hun vluchtsimulaties voltooien vanuit individuele hutten, in een gedeeld luchtruim met andere instructievliegtuigen, die allemaal getrouwe vliegtuigen vertegenwoordigen. In een andere ruimte beheert een instructeur of controller de luchtvaartruimte (en de vluchten) van aspirant-pilootstudenten op precies dezelfde manier als echte vluchten worden bestuurd in het echte luchtruim (waar ook ter wereld).
  • Bibliotheek: aangezien de huidige informatietechnologie het mogelijk maakt om duizenden en duizenden gedigitaliseerde boeken in tabletvorm op te slaan, is de bibliotheek een plaats van stilte, die studenten het comfort en meer dan voldoende ruimte biedt om te lezen, schrijven, schetsen, voorstellen en vooral alles in praktijk brengen wat ze tijdens de cursus hebben geleerd.
  • Privé-vergaderruimtes: het is absoluut van fundamenteel belang dat de student op regelmatige basis en met name wanneer dat gewenst is, de oriëntatie, beoordeling en oplossing krijgt voor elk consult of probleem dat zich kan voordoen met betrekking tot hun theoretische opleiding. Met behulp van onze privévergaderzalen, die zich in hetzelfde gebouw als de klaslokalen bevinden, kan aan het bovengenoemde overleg of deze bezorgdheid worden voldaan en onmiddellijk actie worden ondernomen.
  • Faciliteiten voor de vluchtfase (ruimte voor briefings, voorbereiding en analyse van bevindingen, samen met de vluchtaflevering) in het servicegebouw van de luchthaven Sabadell: de studenten moeten alle diensten voor en na de vlucht effectief kunnen organiseren en organiseren; overeenkomend met zowel de vliegschool zelf als die gebruikt door luchthavenexploitanten in luchtverkeersleiding, onmiddellijk en in de beste voorwaarden, voor zowel kwaliteit als comfort. Dit is hoe de professionele wereld werkt, en ook hoe de beste resultaten worden behaald - zowel operationeel als educatief.

4 - Onze missie en visie

EAS Barcelona streeft ernaar een opleidingsinstelling te zijn met volledig tevreden studenten, van wie de studenten in staat zijn het best mogelijke resultaat te behalen in hun opleiding. EAS Barcelona plan om een ​​toonaangevende onderneming voor luchtvaarttraining in Europa te zijn, synoniem voor kwaliteitstraining. Het woord kwaliteit klinkt niet alleen mooi, ondanks het misbruik door talloze mensen of organisaties die door publiciteit zijn uitgehongerd. Kwaliteit is ook niet gewoon een uitdrukking die gebruikt wordt om zichzelf te prijzen voor werk gedaan in een poging om een ​​stap dichter bij excellentie te komen. Misschien bestaat absolute uitmuntendheid niet, maar er moet zeker zijn van het niveau van verificateurs om de verschillende gradaties van kwaliteit aan te geven. Kwaliteit kan worden bewezen door aan de resultaten te voldoen. Op deze manier is het doel van EAS Barcelona dat de studenten hun training afronden met de best mogelijke resultaten, vergezeld van een breed scala aan vaardigheden: niet alleen met hun geleerde vaardigheden, maar ook met gezond beoordelingsvermogen, wetenschappelijke kennis en beroepskwalificatie. Het EAS Barcelona team heeft dit al enkele jaren bereikt. Al hun piloten en cabinepersoneel die hun formele opleiding hebben doorlopen en vandaag vliegen, doen dit met groot succes, in een veelheid van nationale en internationale luchtvaartmaatschappijen. Over kwaliteit spreken, is concreter spreken over veiligheid en beveiliging. De een bestaat niet zonder de ander. De kwestie van veiligheid doordringt elke activiteit die wordt ondernomen bij EAS Barcelona . Voor EAS Barcelona zijn wereldwijde veiligheidsvereisten, die steeds ambitieuzer en strenger worden in de tijd en dus veeleisender, geen lastig obstakel, noch een moeilijkheid die moet worden overwonnen. Integendeel, ze zijn een kans voor constante verbetering. Een basis voor actie en, fundamenteel, ons algemene doel. Dit kenmerk van EAS Barcelona is het eerste onbetwistbare argument ter erkenning van kwaliteit en veiligheid (op het hoogste niveau) als zowel onafscheidelijke als essentiële factoren. Op geen enkele manier is het alleen hoe we handelen (of hoe we willen handelen), maar het bereiken van onze doelstellingen op dit en alle gebieden is een onderdeel van het eigen DNA van EAS Barcelona . Alleen door het belang van kwaliteit en veiligheid voor iedereen die bij EAS Barcelona op elk niveau - of het nu instructeurs, organisatoren of directeuren zijn - uit te breiden , kunnen deze momenteel gewenste niveaus van kwaliteit en veiligheid worden bereikt.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk cursussen »

Programma's

Deze school biedt ook:

Cursus

Flight Instructor Courses FI(A) – CRI(A) – IRI(A)

Campus Voltijd September 2018 Spanje Barcelona

[+]

Bij EAS Barcelona

FI (A) Flight Instructor Course CRI (MEP) Multi Engine Instructor Course IRI (A) Instrument Instructor Course [-]

Modulaire opleidingen CPL (A) - MEP (a) - ir (a) - vfrn

Campus Voltijd September 2018 Spanje Barcelona

In EAS Barcelona trainen we professionele piloten om te werken in Airline bedrijven. De favoriete training de kandidaten te kiezen is de geïntegreerde cursus, want het bevat in minder tijd de beste training, het combineren van de theoretische knowledges, als ze worden verkregen, met de vlucht praktijk training en de simulator. [+]

modulaire opleidingen

In EAS Barcelona we trainen professionele piloten om te werken in Airline bedrijven. De favoriete training de kandidaten te kiezen is de geïntegreerde cursus, want het bevat in minder tijd de beste training, het combineren van de theoretische knowledges, als ze worden verkregen, met de vlucht praktijk training en de simulator.

Er is ook de mogelijkheid van een modulaire opleiding waarin de aanvrager, die is begonnen met het verkrijgen van een Private Pilot licentie, een professionele piloot met alle benodigde ratings kunnen worden om de baan te krijgen als een piloot in een luchtvaartmaatschappij.

In aanvulling op de Air Transport Pilot Course ATPL (A), EAS Barcelona biedt ook de volgende cursussen:... [-]


Piloot - ATPL

Campus Voltijd 14 maanden June 2019 Spanje Barcelona

Pilot natuurlijk uitgevoerd onder Europese wetgeving vliegtuigbemanning die het mogelijk maakt het verkrijgen van bewijs van bevoegdheid met september, Mep, ratings plus IR MCC-cursus. [+]

Commerciële proefcursussen

Piloot cursus

EAS Barcelona hoe al beroepsprofielen die deel uitmaken van de bemanning van vliegtuigen luchtvaartmaatschappijen. In principe technische bemanning van een vliegtuig bestaat uit een commandant (kapitein, op basis van de naam van Anglo-Saxon) en een tweede piloot (co-piloot of first officer).

Het nodig is om deze posities te vullen kwalificaties wordt verkregen uit de ATO goedkeuring, door middel van specifieke programma's EAS Barcelona, ​​in cursussen genaamd ATP (Air Transport Pilot).

Features pilot

De Pilot natuurlijk Airline Transport Het bestaat uit een theoretisch gedeelte, een deel van de simulator en de vlucht deel. Ze zijn geen onderdelen die worden uitgevoerd sequentieel, een na de ander, maar de delen worden gecoördineerd, gelijktijdige implementatie in bepaalde fasen die deel uitmaken van de integratie van studies voor een sterk en effectief leren. Alleen samenwerking sessies voor het leren van de coördinatie tussen de twee piloten in multi-crew airline (MCC) draaien alleen in de laatste fase van de cursus.... [-]


Contact
Bezoekadres
Rector Triadó 94
Entresuelo

Barcelona, Catalonië, 08014 ES
Bezoekadres
Sabadell airport
Carr. de Bellaterra, s/n

Barcelona, Catalonië, 08205 ES