Barcelona School of Creativity

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

BE CREATIVE is een vak

Creatief zijn is niet geestig, of extravert, of grappig of cool, of behandeld met de technologie, zelfs met veel ideeën. Wees creatief-werk als creatieve reclame-agentschap is zeer ernstig. Het vereist discipline, inspanning, hard werken, discipline, passie, doorzettingsvermogen en solide beslissing om beter te doen elke dag.

In de Barcelona School of Creativity begrijpen we creativiteit als een professionele discipline. Want zonder professionaliteit zul je nooit een goede creatief. En want zonder discipline is er geen manier om te werken op het hoogste niveau. Dus we zijn een High Performance Center Creative.

Voor een heel jaar je leven voor reclame, met een zo goed of beter dan je collega's met creatieve directeuren en leraren, met internationale namen in uw contacten, met echte briefings echte producten voor de echte banen, met creatieve bureaus en frontline.

Je zult vele uren en veel neuronen te brengen in elk stuk. Je gaat zweten, om u te blokkeren, om te ontploffen, te zoeken en te vinden, spiegelen, einde en begin opnieuw duizend keer, om te lijden, je gaat gillen van woede en vreugde.

Dat alles en nog moeilijker om een ​​professionele creativiteit geworden.

Argumenten die ons anders maken

1.ALTO PERFORMANCE

Beide werken, zowel je dat niet wilt om u te misleiden: hoge prestaties wordt alleen bereikt met een hoge inzet en de hoge vraag. Dit is niet een is natuurlijk niet afgestudeerd. Het is een echte training die uit zal gaan tussen ons. U zult lang en hard werken. Maar je zult leren om een ​​echte creatieve geworden, een groot boek te maken en als je meer werkt, zelfs een prijs te winnen.

2.LA PRAKTIJK VAN CHAOS

Ze hebben geen neuronen hiërarchieën Volgens de chaostheorie, kunnen kleine variaties in bepaalde complexe systemen grote verschillen in toekomstige gedrag, zich verzet tegen de lange termijn voorspelling betekenen. U zult er geen betere definitie van het werk in reclamebureau.

Dus, het voorbereiden om u te verlaten beide onderwerpen die we behandelen als campagnes die u maakt, zullen ze worden beïnvloed door de praktijk van de Chaos: mengsels, herhalingen, veranderingen, prioriteiten ... Het is het beste voor uw neurale verbindingen. Het beste is om te leren genieten. En bovenal, het is het beste voor je wennen aan het werken in een agentschap waarheid.

  1. De mentor

Mentoring, een ander leren door middel van de school, in contact komen met een professional met erkende expertise in de wereld van de reclame-de meesten wonen buiten ons land met wie je in de loop kunnen communiceren. Zijn opvattingen, adviezen, opmerkingen of adviezen via skype, mail of telefoon zal een andere leren dat je zal begeleiden tijdens uw professionele leven. Wie weet als op een dag zelfs werken voor hem aan de andere kant van de wereld.

4.AGENCIAS ASSOCIATES

Wij zijn partners Als je student bent, weet je dat we een aantal deelnemingen waarmee we ideeën uitwisselen en leren: agentschappen, klanten, leveranciers, media ... Soms vragen ze ons ideeën of impliceren op geen enkele manier in hun werk. En anderen te laten zien ons uit de eerste hand en leggen ze uit hun ervaringen van concrete gevallen. Bijna alsof we maakten deel uit van uw bedrijf.

Als u een agentschap of een bedrijf of een of andere manier deel uitmaakt van de reclame-industrie misschien ben je geïnteresseerd in onze partner zijn. Voor ons ja, natuurlijk. Wat bieden wij? Wij helpen nood overstromingen van ideeën, meningen van de jongeren ... Wat vragen wij? U vraagt ​​ons dingen. Die af en toe komen vertellen ons iets. En als u op zoek bent naar een jong creatief u een kijkje nemen in onze trainers. U kunt schrijven naar hola@barcelonaschoolofcreativity.com

5.METODOLOGÍA CASE

Wat zou jij doen?

Het advies, debat en besluitvorming aanpak gebaseerd op echte cases en situaties biedt een verscheidenheid aan opvattingen en een reeks lessen die aanzienlijk kunnen profiteren. Hoe beslissingen worden genomen in een creatieve partner wiens spot is :? Client, agentschap, creatief, filmmaker ... Is het geoorloofd een creatieve weigert te werken voor bepaalde types van klanten? De rijkdom van de zaak methode is dat er geen objectieve of wetenschappelijk correcte oplossing. Net als het leven zelf.

6.ACREDITACIÓN Blanquerna

academische prestige De Faculteit Communicatie en Internationale Betrekkingen Blanquerna, Universitat Ramon Llull, crediteert het academisch niveau en de nauwkeurigheid van de training gegeven op het Barcelona School of Creativity. Dus Blanquerna afdichting garandeert de mate die je krijgt aan het eind van elk van de programma's.

7.PREMIOS

Voed je boek en je ego De awards zijn belangrijk. Ze dienen om aan te tonen en te bewijzen u verkeerd bij het kiezen van dit beroep niet. Dus, maak je klaar om te gaan jagen. Drac Novell, Pacifier, The Sun, ADaspirant, JC Decaux, CDec, D & AD en, waarom niet, Young Lions. Bij ons krijgt u zo spoedig mogelijk te leren om het spoor van de leeuwen volgen.

DE SCHOOL

Deel ruimte met violisten, sopranen, jazzmusici, toekomstige opera regisseurs en componisten van soundtracks. Barcelona School of Creativity bevindt zich fysiek aan het Conservatorium van Muziek van het Liceu. Een echte tempel van creativiteit in een modern gebouw perfect gelegen in het hart van Raval, naast de legendarische Liceo de Barcelona.

Studenten hebben tot hun beschikking kamers en audio bewerken van video, die voor fotografie of filmen, bibliotheek, cafetaria ... al de nodige ruimte om te leren en te genieten van het vak.

Deze school biedt programma's in:
  • Spaans

Bekijk cursussen »

Programma's

Deze school biedt ook:

Cursus

Art direction (art direction) hoge creatieve prestaties programma

Campus Voltijd 1 jaar Open Inschrijving Spanje Barcelona

Reclame in het oog. Beelden, merken of posters zijn de eerste aanval van de consument om hun aandacht te krijgen en vast te leggen van hun belangstelling, nog voordat het bericht zelf. En ze zijn in de handen van de art director. [+]

Reclame in het oog. Beelden, merken of posters zijn de eerste aanval van de consument om hun aandacht te krijgen en vast te leggen van hun belangstelling, nog voordat het bericht zelf. En ze zijn in de handen van de art director.

Bernbach zei dat de reclame is geen wetenschap, maar een kunst. En je gaat naar de bestuurder zijn.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

De art director is net zo verantwoordelijk voor creativiteit als de kopie. Daarom, in aanvulling op de creativiteit te leren, leren esthetisch, grafisch ontwerp, redactionele vormgeving, illustratie, wereld van print, fotografie, film, mode, creatieve trends, nieuwe technologieën ... en zal uitwerken een portfolio te laten zien dat je geleerd hebt.... [-]


High performance programma creatief creatief leiderschap

Campus Deeltijd 6 maanden September 2018 Spanje Barcelona

Er komt een dag wanneer u een creatief te huren. Of onderhandelen over de vergoeding met een klant. Of je wilt jezelf te stellen op uw eigen. Of maak uw eigen bureau. Die dag eindigt. Je moet creatieve teams te leiden, organiseren en beheren van projecten, het beheren van de financiële middelen, het oplossen van juridische en administratieve kwesties ... zijn zaken die weinig te maken met creativiteit, maar de aandoening te hebben. En je bent beter voorbereid. [+]

Er komt een dag wanneer u een creatief te huren. Of onderhandelen over de vergoeding met een klant. Of je wilt jezelf te stellen op uw eigen. Of maak uw eigen bureau. Die dag eindigt. Je moet creatieve teams te leiden, organiseren en beheren van projecten, het beheren van de financiële middelen, het oplossen van juridische en administratieve kwesties. Dit zijn problemen die weinig te maken met creativiteit, maar de aandoening te hebben. En je bent beter voorbereid.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

Je leert om de meeste van de creatieve onder je in rekening te brengen, het grootste deel van de klanten voor wie je werkt, de meeste van uw afdeling, je studie, uw kantoor of uw werk als freelancer. Je leert te beheren en leiden van een bedrijf, want dit is een bedrijf.... [-]


High performance programma creatieve copywriting

Campus Voltijd 500 uur Open Inschrijving Spanje Barcelona

Ze zeggen dat niemand leest, dat we worden ondergedompeld in een visuele cultuur of het beeld is de universele taal. Niettemin, woorden, creatief schrijven en copywriting blijven de ziel van reclame en beroep. Zijn de woorden die te verkopen. [+]

Ze zeggen dat niemand leest, dat we worden ondergedompeld in een visuele cultuur of het beeld is de universele taal. Niettemin, woorden, creatief schrijven en copywriting blijven de ziel van reclame en beroep. Zijn de woorden die te verkopen.

BESCHRIJVING PROGRAMMA

Je leert om aan te tonen dat een woord zegt meer dan duizend foto's, alles, echt alles, het kan alleen worden verkocht in woorden. Je leert om de aandacht van de consument vast te leggen, om hem te verleiden, om hem te overtuigen. Je leert de technieken, media en talen beheersen. En krijg je een boek, uw boek, voor alles wat je in staat bent tonen.

Het programma vindt plaats over een academisch jaar: drie kwart, vier uur per dag van maandag tot en met donderdag, maar ook werk in de school zal moeten meer tijd besteden aan de beste resultaten te krijgen. Is je training, je boek en je toekomst staat op het spel.... [-]


Contact
Bezoekadres
Barcelona School of Creativity
en el Conservatorio Superior de Música del Liceo.
Carrer Nou de la Rambla 88

Barcelona, Catalonië, 08001 ES