CSM Academy International

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Boodschap van de CEO

CSM Academy International is opgericht in april 2005. Het biedt trainingsprogramma's gerelateerd aan Service Management die worden verbeterd door onze banden met verschillende overzeese universiteiten en organisaties die bekend staan ​​om hun gespecialiseerde cursussen in de service-arena. We zijn ook in augustus 2017 bekroond met een EduTrust Singapore-prijs van vier jaar.

We erkennen dat er een overvloed aan academische programma's is en dat we dus in staat willen zijn om tegemoet te komen aan de behoeften van de dienstensector, waarbij er nauwelijks academische dienstdiploma's of graden zijn. De dienstensector is nu goed voor meer dan de helft van het BBP van een land in deze regio en daarom wordt de boodschap duidelijk dat uitstekende klantenservice nu de sleutel is tot een concurrentievoordeel in een bedrijf.

Service is alles voor het succes van uw organisatie, ongeacht de aard van uw branche, in gezondheidszorg, hospitality, toerisme, IT en zelfs productie.

Goede klantenservice is niet alleen de plicht van het personeel in de frontlinie. Het moet doordringen in de hele organisatie, waarbij het senior management erin moet geloven en het gesprek moet voeren om een ​​servicecultuur in het bedrijf te creëren, dus onze servicebeheerprogramma's, van certificaat tot hoofdniveau, komen tegemoet aan de volledige bedrijfsbehoeften in alle sectoren .

We willen een hoge kwaliteit van dienstverlening bieden door een omgeving te bevorderen die bevorderlijk is voor het leren van studenten. We hebben een transparant verhaalbeleid ontwikkeld dat werd verspreid onder onze studenten en dat werd overgebracht op ons communicatiekanaal in het studentenhandboek, de website, enz. Om hen ervan te verzekeren dat naast hun studiebehoeften ook aan hun welzijn wordt gedaan.

Onze docenten en tutoren worden geselecteerd op basis van hun vakdeskundigheid, ervaring en toewijding. We hebben meer dan 61 fulltime en / of parttime academisch personeel inclusief een buitenlandse pool van 16 docenten / hoogleraren / hoofddocenten van onze partneruniversiteiten, die instromen om regelmatig intensieve lezingen te geven voor de bachelor- en masterprogramma's . Van de 61 academische staf neemt een panel van 11 Singapore Registered Nurses de leidende rol als parttime verpleegstersopleiders op zich om onze studenten te trainen in het certificaat III in Aged Care Work-, Certificate in Therapy Services- en Nursing-cursussen. We sparen geen pogingen om te bieden wat het beste is voor onze studenten in hun streven om hun dromen en ambities waar te maken.

csm-about-ceo-signature.png

Chief Executive Officer (PEI Manager)

CSM Academy International

Onze visie

De Premier Educator voor Service Excellence zijn

Onze missie

Passie voor service en bijdrage aan de samenleving inspireren door uitmuntendheid in continu onderwijs

Onze waarden

Verantwoordelijkheid, integriteit, passie en uitmuntendheid (RIPE)

Onze cultuur

Een open en bevorderende leeromgeving, met wederzijds respect en professionaliteit om een ​​performante organisatie op te bouwen

Locaties

Singapore

CSM Academy International

Telefoonnr.
+65 629 629 62