Universiteiten op de Seychellen

Top Universiteiten op de Seychellen 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen in Seychellen. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in Seychellen. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de opleidingen aangeboden.

Zoek universiteiten in Seychellen en bladeren door hun programma's aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende studiemogelijkheden in Seychellen en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in Seychellen rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

1 Resultaten in Seychellen

Seychelles Tourism Academy

Advanced Diploma Seychellen Victoria

De Seychellen Tourism Academy is de enige toeristische college in de Seychellen. De Seychellen Tourism Academy neemt haar verantwoordelijkheid voor het waarborgen van de kwaliteit en betrouwbaarheid van haar opleidingen zeer serieus. Als Academy hebben we een verplichting om onze cursussen te plannen zorgvuldig te reageren op student behoeften. We evalueren voortdurend de doeltreffendheid van elk trainingsprogramma in termen van de verandering het ongeveer brengt studenten… [+] en verbeteren op die programma's om beter op de vraag werkgever zijn. We streven ook naar het vergroten van de omvang en het bereik van voorzieningen geleverd aan werkgevers, dus het aanpakken van de behoeften van de arbeidsmarkt. Nieuwe plannen zijn aan de gang met de aanstaande bouw van een nieuwe hi-tech, modern complex dat beter zal reageren op de behoefte en de vraag leerling. Een beetje geschiedenis De opening van de internationale luchthaven in 1972 op voorwaarde dat de aanzet tot de kwaliteit van de service en faciliteiten te upgraden in het groeiend aantal hotels en horeca die werden gebouwd in het kielzog van deze belangrijke ontwikkeling. In 1976 veel innovaties plaatsvonden, en de deuren van de school werden opengesteld voor het publiek, zodat de studenten hands-on ervaring zou winnen. Daarna Seychellen werden opgeleid om les te geven opeenvolgende generaties van studenten. De eerste groep van studenten na het eerste programma ondernam praktische studies in de industrie, terwijl het ministerie van Onderwijs degenen die willen werken op de school, studeren in het Franse instructeurs in dienst. In januari 1978 wordt de cursisten waren klaar om te beginnen aan laatste training aan de Ecole Hoteliere de Paris als volwaardige instructeurs. In december 1979 waren ze weer terug en klaar om te beginnen met lesgeven. Ondanks de relatief beperkte faciliteiten van die dagen, veel van de studenten die op de school studeerde tussen 1976 en 1982 zijn gegaan om een ​​loopbaan in het buitenland voort te zetten, of succesvolle bedrijven hier in de Seychellen. Visie en missie De STA Vision Om erkend te worden als de toonaangevende hospitality en toerisme opleidingsinstituut in de regio, bekend voor zijn programma-aanbod en de kwaliteit van de afgestudeerden. De Mission Statement Om te trainen, te ontwikkelen en te upgraden toegewijde schoolverlaters en het toerisme medewerkers met als doel te zorgen voor een zeer competente toerisme personeelsbestand met het oog op het algemene concurrentievermogen van het land naar de verwezenlijking van een duurzame ontwikkeling van het toerisme te bevorderen. Goals Verbeteren van de kwaliteit en de normen van de opleiding aangeboden aan pre-service studenten en in-personeel uit de toeristische sector; Zorg voor professionele ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden voor alle medewerkers met het oog op het verbeteren van de kwaliteit en normen met betrekking tot hun huidige en toekomstige rollen en verantwoordelijkheden aan de academie; Motiveren en behouden van alle medewerkers door middel van wederzijds vertrouwen en respect, de beschikbaarheid van kansen en stimulansen voor professionele ontwikkeling, leren en loopbaanontwikkeling; Upgrade faciliteiten en infrastructuur aan de academie in lijn met de missie en visie van de academie, de internationale normen en standaarden en rekening houdend met de huidige en toekomstige behoeften van de Seychellen toeristische sector; Contacten onderhouden met en krijgen de steun van alle partners, waaronder de Seychellen regering via het Ministerie van Toerisme en de Seychellen Tourism Board (STB) en de particuliere sector ter ondersteuning van de missie, visie en strategische doelstellingen van de academie; Zorg ervoor dat de fondsen en andere middelen beschikbaar gesteld via de jaarlijkse begroting en andere bronnen zijn effectief en duurzaam beheerde ter ondersteuning van de missie, visie en strategische doelstellingen van de academie; Diversifiëren en uit te breiden op het gebied van pre-service en in-service training programma's aangeboden op de academie door middel van gezamenlijke inspanningen en duurzame partnerschappen met lokale en internationale partners van de academie; Aan te trekken en bieden internationale studenten pre-service en in-service training kansen aan de academie; Vestigen sterke partnerschappen met de gemeenschap en met hen door middel van activiteiten en initiatieven voor de algemene ontwikkeling van het toerisme in de Seychellen en; Ontwikkelen van een organisatiestructuur en -cultuur die zullen worden gemachtigd om de kwaliteit van groei naar een meer duurzame toekomst voor de academie. Kernwaarden Excellence: Wij streven ernaar om de hoogste normen van het toerisme en hospitality industrie te voldoen. We zijn toegewijd aan het verbeteren van het bereik van de programma-aanbod, de kwaliteit van onze medewerkers en afgestudeerden en de normen van de dienstverlening aan onze klanten. ethiek: We zijn toegewijd aan de hoogste normen van respect, eerlijkheid, verantwoordelijkheid en professionaliteit. We verwachten dat het gedrag van onze medewerkers en studenten te zijn gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect en gedreven door de hoogste ethische normen. teamwork: Wij hechten waarde aan teamwork als een integrale aanpak in het samenbrengen van een aantal talenten voor geïnformeerde besluitvorming en gezamenlijke actie. Wij geloven in het delen van kennis en ervaring en het ondersteunen van onze medewerkers en studenten om hun volledige potentieel te bereiken. service: We zijn toegewijd aan het aanbieden van de hoogste normen van de dienstverlening aan onze medewerkers, studenten en cliënten. Daarbij streven wij naar de academie te verkopen als het opleidingsinstituut van de keuze voor aspirant-studenten en verkopen de Seychellen als de bestemming van de keuze voor potentiële klanten. diversiteit: Wij omarmen de diversiteit van de medewerkers en studenten en de waarde van hun noodzaak in het creëren van een omgeving die veilig, ondersteunend en gastvrij. We hebben ook streven naar diversiteit in onze curriculum en service te bieden aan onze klanten. groei: We zijn toegewijd aan het bevorderen van de persoonlijke en professionele ontwikkeling van medewerkers en studenten door het bevorderen van het leren en de ontwikkeling van leiderschap levenslang in al onze inspanningen. partnerships: Wij werken samen met lokale en internationale partners in het toerisme en hospitality industrie ter verbetering van de kwaliteit van de opleidingen en de service die wij aanbieden aan studenten en cliënten. We waarderen hun bijdrage in het helpen van de academie te realiseren zijn visie, missie en strategische doelen. [-]