Northpoint Centre of Learning

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

Northpoint filosofie

Zakelijk succes is gemaakt door leidinggevende intelligentie. Managerial intelligentie komt van bruikbare kennis. Bruikbare kennis kan worden gemaakt alleen door het induceren van een real-time praktische dimensie toe aan de bestaande theorie, dat is echt een documentatie van ervaringen uit het verleden. En dat echte leren begint waar de theorie eindigt. Dit leidt tot een succesvolle carrière en welvarend organisaties.

Unieke Training Model

De resultaten van meer dan 500 + Northpoint afgestudeerden zijn een getuigenis voor de unieke training model dat het centrum gemaakt en volgt. Alle cursussen worden voornamelijk uitgevoerd in samenwerking met de beste organisaties in hun vakgebied. Dit garandeert de geldigheid van het curriculum die elk jaar wordt herzien en geactualiseerd in overeenstemming met de eisen van de industrie. Nauwe betrokkenheid van industrie, die het voordeel van goed opgeleide managers ontvangt brengt senior praktiserende executives om te trainen en mentor studenten door middel van de cursussen.

Belangrijkste hoogtepunten van de Unieke Training Model zijn -

  • Curriculum is ontworpen in overleg met de sector om alle leren relevant te maken en bijgewerkt
  • Alle training is in de handen van het beoefenen van managers om real-life leren in de klas te brengen (meer dan 100 managers uit de praktijk te leren bij Northpoint)
  • Elke student werkt op het veld en in gezelschap stages op live-projecten
  • Mentoring programma om ontwikkeling te ondersteunen
  • • All round ontwikkeling door middel van het programma met de nadruk op persoonlijke ontwikkelingsgebieden zoals presentatievaardigheden, time management, werken in teamverband, verzorging en etiquette, etc.

Academic Excellence

Behoorde tot de top zes 'INDIAN SCHOLEN VOOR HET BESTE MARKETING COMMUNICATIONS & RECLAME Management School' aan de Edutainment Awards 2015 Het DNA Innovatieve B-scholen award voor innovatie in de Bouw Academisch & Industry Interface 2015) Behoorde tot de top 3 Advertising Scholen in India op het Edutainment Awards 2014

Industry View

Northpoint Center of Learning denkt globaal, biedt een gevarieerde, multiculturele leeromgeving die ons een snijkant en een uniek competitief voordeel geeft. Terwijl de MBA-opleidingen geven een basiskennis van Market Research of Marketing Communication, het Northpoint programma brengt in de ontberingen van gespecialiseerde opleiding nodig is voor de industrie Northpoint samen met een aantal van 's lands grootste en meest succesvolle reclame en marketing bedrijven. Ons Marktonderzoek programma gezamenlijk opgezet met Nielsen brengt de nodige pre-vereisten die onze studenten uit zijn handen te helpen door met hun werk beginnen de eerste dag.

Northpoint Center of Learning is vastgesteld door de Lintas werknemers Welzijn Trusts, de voormalige Indiase aandeelhouders van Lintas India Private Limited. Lintas India is een toonaangevende communicatie-groep van 16 bedrijven. Het is een lid van Lowe Worldwide, dat deel uitmaakt van de Interpublic Group of Companies, USA. Interpublic is een toonaangevende wereldwijde organisatie van reclamebureaus en marketing services bedrijven. Het heeft 43.000 werknemers wereldwijd in 130 landen.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk Postgraduate Certificaten »

Programma's

Deze school biedt ook:

Postgraduate Certificate

Post Graduate Program in Marketing Communications

Campus Voltijd 11 maanden July 2019 India Mumbai India Online +1 more

In tegenstelling tot andere advertentiecursussen, is het Northpoint Post Graduate Programme in Marketing Communications met een specialisatie in Reclame, Creatieve en Digitale Marketingcommunicatie geen strikt boekgericht vak. [+]

Northpoint Centre of Learning Northpoint's trainingsmodel is uniek en alle programma's zijn gericht op het voorbereiden van jonge mensen op gespecialiseerde carrières. Logo's, Taglines, Insignes, Lettertypen; klinken deze bekend? Als u de soort bent die geniet van het lezen van verenigingen en mensen terwijl ze evolueren, geniet van het creëren van ideeën die overtuigen, denk aan out of the box, dan bent u een adverteerder in hart en nieren. Er zijn tal van reclamescholen en -instellingen die advertentiegraden bieden, maar naarmate de sector groeit, moeten meer en meer producten worden ontwikkeld tot merken die consumenten aantrekken en deze ideeën kunnen niet repetitief en ook niet boekhoudend zijn. Wij van Northpoint zijn van mening dat 'reclame gaat over het bouwen van krachtige merken die welvaart creëren'. In tegenstelling tot andere advertentiecursussen, is het Northpoint Post Graduate Programme in Marketing Communications met een specialisatie in Reclame, Creatieve en Digitale Marketingcommunicatie geen strikt boekgericht vak. Het is een carrièrepad dat je ontwikkelt als; Een specialist op het gebied van Reclame, Creatieve of Digitale Marketing Een uitstekende marketingprofessional Een goed afgeronde manager voor een carrière vol ideeën, opwinding en glamour. ... [-]


Post Graduate Program in Market Research (PGPMR)

Campus Voltijd 11 maanden July 2019 India India Online

De taak van marktonderzoek (MR) is om het management relevante, accurate, betrouwbare, geldige en actuele informatie te bieden. Een concurrerende marketingomgeving en de steeds toenemende kosten die worden toegeschreven aan slechte besluitvorming, vereisen dat marktonderzoek goede informatie oplevert. [+]

Northpoint Centre of Learning

Dit programma is ontworpen en uitgevoerd in samenwerking met Nielsen, wereldwijd leider in wereldwijde informatie en metingen, marktonderzoek, inzichten en gegevens over wat mensen kijken, luisteren en kopen. De taak van marktonderzoek (MR) is om het management relevante, accurate, betrouwbare, geldige en actuele informatie te bieden. Een concurrerende marketingomgeving en de steeds toenemende kosten die worden toegeschreven aan slechte besluitvorming, vereisen dat marktonderzoek goede informatie oplevert. Goede beslissingen zijn niet alleen gebaseerd op buikgevoel, intuïtie of zelfs puur oordeel. Marketingmanagers nemen tal van strategische en tactische beslissingen in het proces van identificatie en bevrediging van de behoeften van de klant. Ze nemen beslissingen over mogelijke kansen, doelgroepselectie, marktsegmentatie, planning en implementatie van marketingprogramma's, marketingprestaties en -controle. Deze beslissingen worden gecompliceerd door interacties tussen de beheersbare marketingvariabelen van product, prijsbepaling, promotie en distributie. Verdere complicaties worden toegevoegd door oncontroleerbare omgevingsfactoren zoals algemene economische omstandigheden, technologie, openbaar beleid en wetten, politieke omgeving, concurrentie en sociale en culturele veranderingen. Een andere factor in deze mix is ​​de complexiteit van de consument. Marktonderzoek helpt de marketingmanager om de marketingvariabelen te koppelen aan de omgeving en de consumenten. Het helpt een deel van de onzekerheid weg te nemen door relevante informatie te bieden over de marketingvariabelen, de omgeving en consumenten. Bij gebrek aan relevante informatie kan het antwoord van consumenten op marketingprogramma's niet betrouwbaar of nauwkeurig worden voorspeld. Het Northpoint Post Graduate Program in Market Research met onze medewerker en marktleider Nielsen, ontwikkelt u als een verantwoordelijke manager en een expert in... [-]


Contact

Adres Unit No. 13, Third Floor Prabhadevi Industrial Estate 408, Veer Savarkar Marg
400 025 Mumbai, Maharashtra, India
Telefoon false

Adres Rustic Highlands Old Khandala Road Khandala -
410 401 India Online, India
Telefoon false