Coptersafety Oy

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

OVER COPTERVEFACE

Passie voor veiligheid - Betrouwbaar en toegankelijk - Efficiënt opleidingscentrum - Langdurige partnerschappen

Passie voor veiligheid

Coptersafety is opgericht door een helikopterpiloot om de veiligheid van helikopteroperaties te verbeteren. Met Coptersafety kiest u een partner die om veiligheid geeft en beschikt over de knowhow, hulpmiddelen en passie voor het leveren ervan. Alles wat we doen, is ontworpen om de veiligheid echt te verbeteren en u te helpen met uw veiligheidsbeheer en -processen.

Om echt kennis, ervaringen en best practices te kunnen delen, zijn al onze trainers ook actieve piloten die vliegen in Search and Rescue, Offshore, Emergency Medical Services en Aerial Work en Law Enforcement-missies.

Coptersafety is een Approved Training Organisation (ATO).

Betrouwbaar en toegankelijk

Pilottraining is een investering die rendement moet opleveren door verbeterde veiligheidsprestaties en efficiëntie, terwijl het dagelijks zakendoen zo min mogelijk wordt verstoord. De ultramoderne panden van Coptersafety, gelegen naast het vliegveld van Helsinki, bieden gemakkelijk toegang van overal ter wereld. Alles is onder hetzelfde dak ondergebracht voor een soepele en efficiënte trainingsdag vanaf de eerste briefing tot de laatste debriefing.

Efficiënt trainingscentrum

Een goed georganiseerd en compact trainingscentrum stelt piloten en hun instructeurs in staat zich volledig op de training te concentreren. Het hele trainingsproces, van briefing tot simulatortraining en debriefing, wordt uitgevoerd in ons ultramoderne trainingscentrum met voldoende ruimte voor ontspanning en gezelligheid tijdens pauzes - met gratis drankjes en snacks als essentieel onderdeel van de trainingsdiensten.

Langdurige partnerschappen

Wij zullen u helpen om uw veiligheidsprestaties en -cultuur op de lange termijn te beheren en te ontwikkelen. Onze services zijn ontworpen om het u gemakkelijk te maken om uw planningen ruim van tevoren te plannen en een systematische aanpak van piloottrainingen aan te nemen.

Als onze klant hebt u toegang tot ons online trainingsportaal MyCoptersafety, waar u uw trainingen en simulatorreserveringen kunt beheren.

EEN STAP VOOR DE REALITEIT

Coptersafety verbetert uw veiligheidsprestaties door middel van betrouwbare, flexibele en efficiënte missiespecifieke simulatortraining.

Missie-specifieke simulator training

Missie-specifieke simulatortraining verbetert de veiligheid door u scenario's in elke omgeving te laten oefenen totdat standaard operationele procedures een tweede natuur voor u worden. Dan, wanneer een situatie zich voordoet in het echte leven, bent u voorbereid, een stap voor, klaar om zonder aarzeling te handelen.

SIMULATOR AANBOD

We bieden een volledig assortiment vlieg- en zendingscursussen, evenals op maat gemaakte trainingspakketten voor Helicopter Emergency and Medical Services, professionals voor zoeken en redden, offshore en aerial work.

Onze trainingsfaciliteiten zijn 24/7 beschikbaar met volledige ondersteuning om aan uw planningen te voldoen. Zowel natte als droge lease-opties zijn beschikbaar met onze vloot van Level D Full Flight Simulators.

SIMULATOROPLEIDING

Wij zijn van mening dat de veiligheid en economische voordelen van simulatortraining een essentieel onderdeel moeten zijn van de trainingsroutines van elke piloot.

Veiligheid

  • Vult live vluchttraining aan
  • Leer van fouten in een gecontroleerde omgeving
  • Voer procedures uit die niet veilig zijn in een helikopter
  • Verbeter het veiligheidsmanagement

Kostenefficient

  • Aanzienlijke besparingen ten opzichte van de werkelijke vliegtijd
  • Helikopter niet vastgebonden voor training - kan worden gebruikt voor inkomstengenererende vluchten
  • Nieuwe medewerkers kunnen vanaf de eerste dag worden opgeleid om klaar te staan ​​voor de missie

Realisme

  • Realistischer dan live-vluchttraining
    • verrassing element
    • diagnostisch proces
  • Tijdens de vlucht: VMC / IMC en dag / nacht, alle weerseffecten
  • selectie zoals vereist, ongeacht de heersende omstandigheden

Noodprocedures training

  • Veilige training van complexe scenario's
  • Naast de procedures die in de vlieghandleiding worden beschreven, kunnen in principe alle vliegregimes worden toegepast
Deze school biedt programma's in:
  • Engels

Bekijk cursussen »

Programma's

Deze school biedt ook:

Cursus

AW139 Initiële typebevoegdverklaring (EASA) MP VFR / IFR

Campus Voltijd 16 dagen August 2019 Finland Vantaa

Coptersafety Initiële typeclassificatie cursus volgt EASA FCL-voorschriften. Coptersafety biedt indien nodig een oefenpaar voor Multi Pilot-simulatortraining. [+]

AW139 Initiële typebevoegdverklaring (EASA) MP VFR / IFR

Coptersafety Initiële typeclassificatie cursus volgt EASA FCL-voorschriften.

Coptersafety biedt indien nodig een oefenpaar voor Multi Pilot-simulatortraining.

voorwaarden

Aanvrager moet aan de vereisten voldoen om aan de cursus deel te kunnen nemen

Ten minste 70 uur als eerste bestuurder van helikoptersEen geldige ATPL (H), of CPL (H) met IR (H) en theoriekennis voor ATPL (H)Certificaat van goede voltooiing van een MCC (H) -cursus, of creditering voor MCC (H)Een eerdere MPH / MPO-ervaring (in het geval van aanvullende MPH-beoordeling)Algehele planning van de initiële typebevoegdverklaring

Totale duur: ca. 16 dagen

Technische baanbaan - 46hOperationele grondtraining - 15 uurSimulatortraining - 12 uur (totaal 24 uur voor de bemanning)Vliegtraining (vliegtuigen) - 2 uurVaardigheidstest (EASA) (simulator) - 2 uurVoorwaardenCoptersafety garandeert de bevestigde dienstregeling van de theorie en de simulator, maar het echte vliegtuiggedeelte heeft een weersvoorspellingTheorie en simulator onderdeel van de training uitgevoerd bij de Copersafety-trainingsfaciliteit, naast de luchthaven van Helsinki, FinlandEchte vliegtuigen training op Jade Wieser Airport, Sande-Mariensiel, DuitslandTrainingscontract moet worden ondertekend voordat de cursus wordt bevestigd. Betaling vóór de training [-]

AW139 Instructeur initiële type beoordeling (EASA)

Campus Voltijd 10 dagen August 2019 Finland Vantaa

Coptersafety Initial Type Rating Instructeurscursus volgt EASA FCL-voorschriften. Coptersafety garandeert de bevestigde tijdschema van de theorie en simulator deel van de cursus. [+]

AW139 Instructeur initiële type beoordeling (EASA)

(beperkt tot FSTD)

Coptersafety Initial Type Rating Instructeurscursus volgt EASA FCL-voorschriften

voorwaarden

Aanvrager moet aan de vereisten voldoen om aan de cursus deel te kunnen nemen

Respectieve AW139-typebevoegdverklaring (SP voor SP TRI en MP voor MP TRI)1.000 uur als helikopterpiloot, inclusief 350 uur als MP helikopterpiloot of de aanvrager heeft al TRI-ME SP en 100 uur met het betreffende type binnen MP-operatiesAlgemene planning

Totale duur: ca. 10 dagen

DEEL 1

Lesgeven en leren - 25hMCC-factoren - 5 uur

DEEL 2

Type Gerelateerde Theorie-instructies - 10h

DEEL 3

SimulatortrainingMP 10 (1 optioneel) 11 uurSP 5... [-]

H145 Begin Type Beoordeling SP VFR / IFR (EASA)

Campus Voltijd 16 dagen August 2019 Finland Vantaa

Coptersafety Initiële typeclassificatie cursus volgt EASA FCL-voorschriften. Coptersafety garandeert de bevestigde dienstregeling van de theorie en de simulator, maar het echte vliegtuiggedeelte heeft een weersvoorspelling. [+]

H145 Begin Type Beoordeling SP VFR / IFR (EASA)

Coptersafety Initiële typeclassificatie cursus volgt EASA FCL-voorschriften.

PREREQUISITES

Aanvrager moet aan de vereisten voldoen om aan de cursus deel te kunnen nemen

Ten minste 70 uur als eerste bestuurder van helikoptersEen geldige ATPL (H), of CPL (H) en theoriekennis voor ATPL (H)ALGEMENE SCHEMA VAN DE AANVANKELIJKE REGELING VAN DE TYPE

Totale duur: ca. 16 dagen

Technische cursus: 63 uurSimulatortraining: 7uVliegtraining (vliegtuigen): 4 uurSkilltest (EASA) (simulator): 1 uurVOORWAARDENCoptersafety garandeert de bevestigde dienstregeling van de theorie en de simulator, maar het echte vliegtuiggedeelte heeft een weersvoorspellingTheorie en simulator onderdeel van de training die wordt gegeven in de Coptersafety trainingsfaciliteit, naast de luchthaven van Helsinki, FinlandEchte vliegtuigen training op JadeWieser Airport, Sande-Mariensiel, DuitslandTrainingscontract moet worden ondertekend voordat de cursus wordt bevestigd. Betaling vóór de training [-]

H145 Type Rating Instructor (EASA) VFR / IFR

Campus Voltijd 6 dagen August 2019 Finland Vantaa

Coptersafety Initial Type Rating Instructeurscursus volgt EASA FCL-voorschriften. Coptersafety garandeert de bevestigde tijdschema van de theorie en simulator deel van de cursus. [+]

H145 Type Rating Instructor (EASA) VFR / IFR

(beperkt tot FSTD)

Coptersafety Initial Type Rating Instructeurscursus volgt EASA FCL-voorschriften.

PREREQUISITESRespectieve AH145-typebevoegdverklaring (SP voor SP TRI en MP voor MP TRI)1.000 uur als helikopterpiloot, inclusief 350 uur als MP helikopterpiloot of de aanvrager heeft al TRI-ME SP en 100 uur met het betreffende type binnen MP-operatiesALGEMENE SCHEMA VAN DE AANVANKELIJKE REGELING VAN DE TYPE

Totale duur van de cursus ca. 10 dagen

DEEL 1

Lesgeven en leren: 25 uurMCC-factoren: 5 uur

DEEL 2

Type verwante theorie Instructie: 10 uur

DEEL 3

Simulatortraining: 11 uur (MP) 5 uur (SP)Beoordeling van Competentie (simulator): 2 uurVOORWAARDENCoptersafety garandeert de bevestigde tijdschema van de theorie en simulator deel van de cursusTraining uitgevoerd bij Coptersafety trainingsfaciliteit, naast de luchthaven van Helsinki, FinlandTrainingscontract moet worden ondertekend voordat de cursus wordt bevestigd. Betaling vóór de training [-]

Initiële NVIS-cursus voor helikopterpiloten

Campus Voltijd 6 dagen August 2019 Finland Vantaa

Coptersafety biedt alle benodigde NVIS-apparatuur (bril, helmen, etc.) voor gebruik door stagiairs tijdens de cursus. [+]

Initiële NVIS-cursus voor helikoptervliegers

Coptersafety biedt alle benodigde NVIS-apparatuur (bril, helmen, etc.) voor gebruik door stagiairs tijdens de cursus.

voorwaarden

Aanvrager moet aan de vereisten voldoen om aan de cursus deel te kunnen nemen

Stagiair moet in het bezit zijn van een geldige CPL (H) of ATPL (H) met nachtvluchtclassificatieAlvorens met de vliegtraining te beginnen, moet de stagiair een ervaring hebben van ten minste 25 uur nacht in een helikopterAlgemene planningTotale duur: ca. 6 dagenInitiële NVIS-grondcursusTheoretische NVIS-instructies - 3 dagenInitiële NVIS vliegtrainingSimulatortraining - 10 uurVoorwaardenCoptersafety garandeert de bevestigde dienstregeling van de theorie en de simulator, maar het echte vliegtuiggedeelte heeft een weersvoorspellingTraining uitgevoerd bij Coptersafety trainingsfaciliteit, naast de luchthaven van Helsinki, FinlandTrainingscontract moet worden ondertekend voordat de cursus wordt bevestigd. Betaling vóór de training [-]

Performance Based Navigation (PBN) voor helikopterpiloten

Campus Voltijd August 2019 Finland Vantaa

De piloot van de kandidaat moet een geldige typebevoegdverklaring hebben voor een respectief simulatormodel. Respectieve AW139-typebevoegdverklaring (SP voor SP TRI en MP voor MP TRI) 1.000 uur als helikopterpiloot, inclusief 350 uur als MP-helikopterpiloot of de kandidaat heeft al TRI-ME SP en 100 uur met het betreffende type binnen MP-operaties [+]

Performance Based Navigation (PBN) voor helikopterpilotenCoptersafety PBN-cursus volgt EASA FCL-voorschriften

De piloot van de kandidaat moet een geldige typebevoegdverklaring hebben voor een respectief simulatormodel.

Respectieve AW139-typebevoegdverklaring (SP voor SP TRI en MP voor MP TRI)1.000 uur als helikopterpiloot, inclusief 350 uur als MP helikopterpiloot of de aanvrager heeft al TRI-ME SP en 100 uur met het betreffende type binnen MP-operatiesAlgemene planningTheorie7hSimulatortraining2h(inclusief vaardigheidstest)VoorwaardenCoptersafety garandeert de bevestigde tijdschema van de theorie en simulator deel van de cursus,Training uitgevoerd bij Coptersafety trainingsfaciliteit, naast de luchthaven van Helsinki, FinlandTrainingscontract moet worden ondertekend voordat de cursus wordt bevestigd. Betaling vóór de training [-]

Contact

Adres Pyhtäänkorventie,11-13
01530 Vantaa, Finland