ISS International Business School of Service Management

Introductie

Lees de Officiële Beschrijving

De cursussen en trainingen die ISS biedt, zijn gericht op het versterken en ontwikkelen van bedrijven waar service al een cruciale rol speelt of zal spelen als onderdeel van hun bedrijf. Nationaal en internationaal begeleiden we bedrijven in transformatieprojecten die evaluatie-, advies- en ontwikkelingsprojecten aanbieden, evenals managementopleidingen.

In onze visie als ‛Business School ' zijn strategische afstemming en operationele implementatie onlosmakelijk verbonden om het beoogde effect op de markt te bereiken. Daarom zien we alle activiteiten die transformatie actief versterken als een integraal onderdeel van de service. Medewerkers van het bedrijf staan centraal om actief deel te nemen aan evaluatie- en consultatieprojecten en aan training en ontwikkelingsprojecten, Real Life Projects (RLP), om de implementatie van trainingsinhoud in hun dagelijkse werk te garanderen. Bijgevolg zijn ze ook cruciaal voor de terugbetaling; de ROI van de investering.

126968_pexels-photo-416405.jpegPixabay / Pexels

onze filosofie

Service First - Services een succesfactor voor bedrijven maken is onze ISS-filosofie. Hiermee ondersteunen we onze klanten in hun strategische oriëntatie op hun toekomstige markten en in concrete organisatie- en personeelsontwikkeling.

Bij het ISS begrijpen we services als een interactie tussen leveranciers en klanten met als doel extra waarde te genereren voor alle betrokkenen.

Waarom ISS?

De duidelijke focus op servicebeheer als motor voor bedrijfsontwikkeling maakt het ISS een van de toonaangevende instellingen op dit gebied.

Tactisch succes en strategische duurzaamheid: servicevaardigheden

Voor iedereen die het servicebedrijf perfect beheerst, of het nu aan de helpdesk is of als CEO, het is niet alleen een mentale oefening. Ze denken en voelen service, gebruiken analytische vaardigheden en emotionele kwaliteiten. Als een combinatie vullen deze servicevaardigheden elkaar aan om een onverslaanbaar team te maken.

Ervaring, competentie en klantgerichtheid

Om excellente service te bereiken, moet het bedrijf eerst zijn status quo op het gebied van service verduidelijken:
Hoe presteer ik met mijn diensten? Op welk serviceniveau ben ik? Als ik alleen een technisch apparaat repareer als onderdeel van de garantie, vervul ik alleen de basis. Of adviseer ik mijn klanten zelfs buiten mijn eigen product op basis van mijn kennis van de branche?

Als we dat doen, hebben we het over toegevoegde waarde onafhankelijk van een product. Dit maakt service op kennis gebaseerd en genereert waarde uit knowhow en opleiding.

Een breed scala aan inhoud en indelingen

Het servicecompetentiemodel is een oriëntatiekader, een gids en een perspectief voor medewerkers en leidinggevenden in hun dagelijkse strategieën om met sterke en zwakke punten, normen en waarden om te gaan. Individuele competenties komen voort uit interne business drivers - dit zijn de onderwerpen die een significante impact hebben op de toekomst van het bedrijf.

126969_pexels-photo-70292.jpegTim Gouw / Pexels

Transformatieproces met ISS

Emotionele competenties kunnen een hechte relatie met de klant creëren - empathie tonen, nabijheid opbouwen, vertrouwen winnen. Expertvaardigheden stellen ons in staat de business van de klant te begrijpen, tools te gebruiken met methodologische competentie en efficiënte serviceoplossingen te ontwikkelen.

Met een economische kijk op het hele bedrijf , creëert service waarde voor uw eigen bedrijf en de klant: winst en klantvoordeel.

ISS Business School - Gecertificeerde professionele ontwikkeling

Wij zijn lid van de geavanceerde trainingsvereniging Weiterbildung Hamburg eV en hebben ons gecommitteerd aan kwaliteitsnormen. De ISS Business School streeft ernaar te voldoen aan de kwaliteitsnormen van Weiterbildung Hamburg eV en deze normen openbaar te maken. Het keurmerk 'gecertificeerde permanente educatie-instelling' wordt toegekend aan bedrijven die een testprocedure ondergaan en deelnemen aan regelmatige audits ter plaatse.

Kwaliteit van de trainingen

De kwaliteitsnormen garanderen klantgerichtheid, transparante en eerlijke voorwaarden, evenals moderne, volwassen-vriendelijke leervormen voor deelnemers aan professionele training. Daarnaast bieden we je een gratis bescherming voor deelnemers: elke student die problemen of vragen ondervindt in zijn opleiding, krijgt de mogelijkheid om de conflictadviesdienst van Weiterbildung Hamburg te gebruiken - naast de mogelijkheid om elk probleem rechtstreeks in huis met ISS aan te pakken .

Al meer dan 20 jaar staan Weiterbildung Hamburg eV en dit keurmerk voor kwaliteitsborging en bescherming van deelnemers voor professionele trainingsorganisaties in Hamburg.

Locaties

Hamburg

Address
Dorotheenstraße,29A
22301 Hamburg, Hamburg, Duitsland