Hogescholen in België

Beste Bedrijfskunde Scholen in België 2018

Op deze pagina kunt u zoeken naar universiteiten, hogescholen en Business scholen in België. Vind je snel alle informatie over de top gerangschikt universiteiten in België. Klik op "lezen " voor een uitgebreide beschrijving van de universiteit en een overzicht van de opleidingen aangeboden.

Zoek universiteiten in België en bladeren door hun programma's aan degenen die het beste bij u past te vinden. Krijg alle informatie over de verschillende studiemogelijkheden in België en vergelijk het collegegeld en de duur van de studie. U kunt tijd en contact universiteiten in België rechtstreeks opslaan: vul het "Vraag gratis informatie " formulier, dat u in contact brengen met het Admissions Office.

Start het zoeken naar uw toekomstige onderwijs meteen!

51 Resultaten in België

University of Antwerp

Postgraduate Certificate België Antwerpen September 2018

Universiteit Antwerpen De Universiteit Antwerpen heeft ongeveer 20.000 studenten, waardoor het de derde grootste universiteit van Vlaanderen maakt. 19% van onze studentenpopulatie komt uit het buitenland. De Universiteit Antwerpen wordt gekenmerkt door zijn hoge normen in het onderwijs, internationaal concurrerend onderzoek en ondernemende aanpak. We zijn gerangschikt 13e in de tijden Higher Education Ranking for Young Universities (2017) en 14e in de QS University… [+] Ranking Top 50 onder 50 (2018). Antwerpen is een intrigerende stad. Afgezien van het feit dat de stad en staat bekend om zijn internationale haven en voor het zijn een wereld centrum voor de diamanthandel, het heeft vele uitstekende musea en historische monumenten, evenals een grote nachtleven, fijne winkelstraten, en een bloeiende commerciële centrum . Feiten en Cijfers 20.164 studenten (19% uit het buitenland, 116 nationaliteiten) 1.825 promovendi 244 promovendi in 2016 3.650 wetenschappelijke publicaties per jaar 5398 medewerkers (17% uit het buitenland, 88 nationaliteiten) 624 professoren 290 assistenten 2.933 onderzoekers 1.270 administratief en technisch personeel 60.000 alumni 5 campussen in Antwerpen faculteiten TOEGEPASTE ECONOMIE Toegepaste Ingenieurswetenschappen arts Ontwerp Wetenschappen wet Geneeskunde en Gezondheidswetenschappen Farmaceutische, Biomedische en Diergeneeskundige Wetenschappen Sociale Wetenschappen Wetenschap 30 bacheloropleidingen (undergraduate) onderwezen in het Nederlands 57 masteropleidingen, 25 master-programma's en 27 postdoctorale programma's beschikbaar in het Nederlands of in het Engels. Alle faculteiten bieden doctoraatsprogramma's. [-]


Vlerick Business School Online

België België Online September 2018

Vlerick Business School Online Uitgedaagd worden om te slagen Vlerick Business School biedt een uitzonderlijke kans om online te studeren, in Belgische # 1 business school voor executive education (Financial Times, 2016). Studeer op deze triple-geaccrediteerde business school, van overal in de wereld. Wat echt Vlerick apart stelt, is niet alleen wat we doen, maar ook de geest waarin we het doen. De Vlerick geest wordt bepaald door openheid, vitaliteit en een… [+] passie voor innovatie en ondernemerschap. Het is een geest die te vinden is in elk aspect van onze school en zijn activiteiten: van ons enthousiaste, zeer gemotiveerde personeel tot onze innovatieve en pragmatische onderwijsmethoden; Van ons wereldwijde netwerk van studenten, alumni en bedrijfspartners naar onze inspirerende online leeromgeving. Het is al deze elementen samen die Vlerick Business School de toonaangevende instelling is het vandaag hebben gemaakt: een plek waar mensen en organisaties bij elkaar komen om de toekomst van de global business vorm te geven. Met Vlerick wordt u uitgedaagd proactief en strategisch te denken over top management problemen, waardoor u uw leiderschapskenmerken verrijkt en uitbreidt. Met behulp van de laatste interactieve online leertechnieken en pragmatische onderwijsmethoden ben je volledig betrokken bij de inhoud van het programma en bent u in staat om een ​​goede carrière in een uitzonderlijke carrière te maken. Immersief en interactief We streven ernaar om elk deel van de online leerervaring interactief te maken om uw studies tot leven te brengen. Wij geloven dat interactiviteit de sleutel tot beter begrip en herinnering is. Onze online ervaring biedt u: Immersieve video leren Verloving met professoren en sprekers Peer-to-peer netwerkmogelijkheden Intuïtieve online interface Hands-on business scenario oefeningen Vlerick in de wereld Sterke track record in online leren Allianties met meer dan 40 internationale business schools Gevestigde partnerships met 250 bedrijven en multinationale bedrijven Netwerk van 17 000 alumni in meer dan 100 landen Gedeeld onder de beste in Europa Meer dan 50 faculteiten met 12 verschillende nationaliteiten [-]


International Football Business Institute

België Brussel September 2018

In 2014 kwam de oprichters Jos Verschueren en Simon Van Kerckhoven op het idee om een ​​academische cursus in Football Business te creëren. Het was het begin van een reis van twee jaar. De officiële opening Die reis eindigde op 26 september in 2016 met de officiële opening van het International Football Business Institute of IFBI in ons nieuwe huis de Universiteit Stichting, in het hart van Brussel. Dankzij twee jaar hard werken en de steun van mede-oprichters Robert… [+] Kuijpers en Walter Mortelmans, is het nu mogelijk voor jonge bachelors en jonge meesters hun carrière in de voetbalindustrie uit te schakelen. Een huis voor klasse en stijl Het International Football Business Institute vindt zijn huis in de universiteitsstichting in Brussel. Een authentiek gebouw in het hart van de hoofdstad, opgericht in 1920 om hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek te ondersteunen. Een plek voor internationale academici om te verzamelen en ontmoeten met vertegenwoordigers van het maatschappelijk middenveld. De stijl van de locatie spreekt voor zichzelf. Het is een locatie die klasse en verfijning ademt, en biedt de IFBI alle nodige accommodaties. Een auditorium voor de deelnemers om dagelijkse lezingen en gebieden te volgen, ontmoeten, studeren, lunchen en ontspannen. Een exclusieve setting die het imago en karakter van ons instituut weerspiegelt en onze deelnemers een perfecte plek biedt om de kwaliteiten te leren en te bouwen als toekomstige mannen en vrouwen van voetbal. Klejdi Zenelaj Graduate IFBI 16-17 "Ik heb geleerd hoe ik voetbal zonder de bal moet spelen. Fantastische plek om te studeren, fantastische mensen om mee te werken. Een jaar bij dit programma gaf me het netwerk in de voetbalindustrie die ik me nooit zou kunnen voorstellen. De prijs waard, de kennis waard. Bedankt aan iedereen voor het beste jaar van mijn leven. ' Jaideep Chakrabarty Graduate IFBI 16-17 'Ben je ooit in Camp Nou geweest? Heb je ooit de zalen van FIFA en UEFA gelopen? Heb je ooit een European Cup finale, LIVE gekeken? Ik heb. Ik droomde van al deze dingen te doen en dankzij IFBI heb ik ze allemaal vervuld. In het afgelopen jaar heb ik zo'n geweldige ervaringen gehad die ik mijn hele leven zal koesteren. Bedankt IFBI. Jij bent speciaal." [-]


Artevelde University College

België Gent September 2018

Artevelde Hogeschool Gent, lid van de Associatie Universiteit Gent (AU GENT), is één van Vlaanderens grootste hogescholen (13.000 studenten). Wij bieden opleidingen in business management, lerarenopleiding, communicatie, grafisch onderwijs, gezondheidszorg en maatschappelijk werk. Artevelde Hogeschool Gent is een kenniscentrum voor onderwijs, onderzoek en diensten, waar studenten, medewerkers en strategische partners samen te werken en hun talenten te ontwikkelen i… [+] n een stimulerende en internationaal georiënteerde omgeving. Als een instituut op basis van een cultuur van internationalisering, Artevelde Hogeschool Gent is een actieve partner in diverse internationale netwerken, Bezoekt diverse internationale conferenties en werkt intensief samen met internationale partners voor onderwijs en onderzoek. Bovendien Artevelde Hogeschool Gent stimuleert uitgaande personeel en de mobiliteit van studenten en is zeer ingenomen met internationale inkomende studenten en medewerkers. Tenslotte, naast de reguliere opleidingen, Artevelde Hogeschool Gent biedt een breed scala van internationale cursussen, Vaak met een duidelijke nadruk op interdisciplinariteit. Wij bieden ook de mogelijkheid om Nederlandse taalcursussen volgen om een ​​succesvolle integratie als een buitenlandse student te garanderen. De hogeschool leidt professionals die creativiteit, innovatieve manier van denken en gevoel voor ondernemerschap kruis grenzen. Artevelde Hogeschool Gent streeft naar excellentie en duurzaamheid en wordt gestimuleerd door zijn medewerkers te doen. Studeren aan de Artevelde Hogeschool Gent, bekend om zijn uitstekende student-gerichte diensten, onderwijs en begeleiding, zal zeker voldoen aan uw verwachtingen, evenals de aantrekkelijke sociale, culturele en toeristische activiteiten die de stad Gent te bieden heeft. Strategische samenwerkingen Artevelde Hogeschool Gent heeft een uitgebreid netwerk van internationale contacten verspreid over 6 continenten. Deze partnerschappen (universiteiten, hogescholen, NGO's, ...) werden allemaal bewust gekozen voor hun toegevoegde waarde in de mobiliteit, maar ook in andere domeinen, zoals professionalisering, sociale diensten en het onderwijs. Uit van het netwerk van instellingen in landen die geen deel uit van de Europese UnieDe Artevelde Hogeschool Gent gekozen voor een strategische samenwerking met vijf partnerlanden, Dat wil zeggen de 'strategische allianties': Ecuador, Canada, China, Zuid-Afrika en Vietnam (en bij uitbreiding Suriname en Cambodja). De keuze voor deze landen vloeide voort uit eerdere samenwerkingen. Ecuador, Suriname, Zuid-Afrika en Vietnam behoren ook tot de partnerlanden van de Belgische ontwikkelingssamenwerking en de Vlaamse Interuniversitaire Ontwikkelingssamenwerking (VLIR UOS). Artevelde Hogeschool Gent kan rekenen op een uitgebreid en stabiel netwerk van organisaties voor de opleiding en de instellingen voor hoger onderwijs voor de organisatie van de mobiliteit en de participatie in projecten. In sommige van de strategische allianties, zoals Ecuador, Suriname en Cambodja, een nauwe samenwerking bestaat met de NGO's werken op overheidsniveau om het onderwijs te verbeteren. Door haar opleiding en diensten, Artevelde Hogeschool deelt haar expertise waar nodig en gevraagd, die met de tijd draagt ​​bij aan een structurele samenwerking. Accreditatie en kwaliteitsborging De kwaliteit van de Artevelde Hogeschool Gent en haar diensten wordt verzekerd door accreditatie. Al onze afdelingen zijn geaccrediteerd door de NVAO, De Accreditatie Organisatie van Nederland en Vlaanderen. Voor meer informatie in het Engels over de NVAO en de accreditatie van onze University College verwijzen we naar 'Qrossroads'. Qrossroads is een project van het European Consortium for Accreditation ondersteund door de Europese Commissie en is gericht op het verstrekken van informatie met betrekking tot de kwaliteit gewaarborgd en geaccrediteerd hoger onderwijs in Europa. [-]


CAE Oxford Aviation Academy

Cursus Verenigd Koninkrijk Oxford België Steenokkerzeel India Gondia Spanje Madrid August 2018 +4 more

CAE Oxford Aviation Academy is de grootste ab initio vliegopleiding netwerk in de wereld met 9 wereldklasse vliegscholen op de volgende locaties: Amsterdam, Nederland Brussel, België Gondia, India Madrid, Spanje Melbourne, Australië Oxford, UK Perth, Australië Phoenix - Falcon Field, Verenigde Staten Rae Bareli, India Singapore Steunend op meer dan 85 jaar de opleiding van piloten deskundigheid, CAE Oxford Aviation Ac… [+] ademy Cadet Pilot Training Programma's bieden gerichte ab initio training om aspirant-piloten over de hele wereld. Het bereik van de programma's omvat CPL, ATPL en MPL training routes, die allemaal te combineren premier grond school cursussen met een hoge kwaliteit vliegen instructie geleverd in overeenstemming met de nationale luchtvaartautoriteit eisen. Een vloot van meer dan 170 vliegtuigen, CAE Oxford Aviation Academy heeft de middelen en de expertise om te trainen tot 2.000 cadet piloten per jaar. WAAROM CAE Oxford Aviation Academy Levendige Campus Life Hechte gemeenschap Grote Flight School Locaties De Laatste Aircraft Fleet Duizenden tevreden Cadets Lopende Career Support Interactief leren CAE Global Training Network CAE Parc Pilot Resources [-]


Ecole Supérieure Ouverte à Distance

Frankrijk Frankrijk Online België België Online Zwitserland Zwitserland Online Libanon Libanon Online Groothertogdom Luxemburg Luxemburg Online Algerije Algerije Online Tunesië Tunesië Online Marokko Marokko Online Canada Canada Online Frans-Guyana Frans-Guyana Online Frans-Polynesië Frans-Polynesië Online Martinique (Fr.) Martinique Online Guadeloupe (Fr.) Guadeloupe Online Reunion Reunion Online Mauritius Mauritius Online September 2018 +25 more

Volg je persoonlijke training in een gemeenschap van 39 landen! ESOAD is 10 Bachelor - BAC + 3: QSE / Toerisme / bestuur / management / finance / Milieu / HR / marketing / distributie / communicatie ESOAD is 3 RNCP titels - BAC + 3/4: HR / projectmanager e -business en innovatief project Manager (BAC + 5) ESOAD is 7 MASTER - BAC + 5: duurzame ESOAD Ontwikkeling / corporate strategy / Finance / HR / toerisme / communicatie / energie is een zeer eenvoudige stelling: vrijheid… [+] om training te integreren wanneer u wilt, de vrijheid om de vorming te veranderen, indien gewenst, de vrijheid om te stoppen als je wilt. ESOAD is gegarandeerd worden vergezeld door de eerste dag tot het afstuderen. Stel vragen, luister naar de getuigenissen van ons verleden, neem dan contact met onze referentie docenten. [-]


Vrije Universiteit Brussel

België Brussel September 2018

De campus heeft alles wat een student nodig heeft: een uitgebreide bibliotheek, moderne computer labs, sportfaciliteiten, twee restaurants, een baan diensten, culturele activiteiten en taalcursussen. De VUB biedt studenten meer dan alleen een grote educatieve ervaring.


Vesalius College

Zomercursussen Voorbereidend Jaar België Brussel September 2018

Vesalius College is een van de weinige instellingen voor hoger onderwijs in Brussel, dat biedt de Europese gerichte bacheloropleidingen uitsluitend onderwezen in het Engels. Vesalius College opgericht in 1987 door de Vrije Universiteit Brussel en de Universiteit van Boston, biedt Amerikaanse stijl onderwijs die kleine klassen, lage student-docent ratio's en participatieve klas ervaringen omvat. Vesalius College maakt volledig gebruik van de locatie in de hoofdstad van Europa… [+] met gastcolleges van de Europese beleidsmakers, diplomaten, bedrijfsleiders, journalisten en andere deskundigen. Met een divers studenten uit alle hoeken van de wereld (50 + nationaliteiten), Vesalius College biedt een verrijkende academische en culturele ervaring. Vesalius College is geregistreerd bij het Ministerie van Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap (België) als een Instituut voor Hoger Onderwijs en al haar programma's zijn geaccrediteerd door de Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie (NVAO).     [-]


Centre international de formation européenne (CIFE)

Duitsland Berlin Frankrijk Nice België Brussel Hongarije Boedapest Verenigd Koninkrijk Canterbury Italië Rome Turkije Istanbul Tunesië Tunis Oostenrijk October 2018 +12 more

CIFE is een particuliere instelling voor hoger onderwijs en onderzoek, opgericht in 1954 met haar hoofdkantoor in NICE en vestigingen in Berlijn, Brussel, Istanbul en Tunis. Het ontvangt speciale financiering in het kader van het Jean Monnet-programma van de Europese Unie. Elk jaar, studenten van alle continenten en een grote verscheidenheid aan landen kunnen deelnemen aan haar programma's, die leiden tot een diploma op Master niveau (EQF 7) erkend door de Franse staat.… [+] De afgestudeerden van de masteropleidingen CIFE's werken als Senior ambtenaren van de Europese instellingen, beleidsmedewerkers in VN-verband, bestuurders, diplomaten, consultants, onderzoekers voor denktanks, lobbyisten, en academische deskundigen. [-]


ESRA - École Supérieure de Réalisation Audiovisuelle

Cursus Zomercursussen Frankrijk Parijs Nice Rennes België Brussel September 2018 +3 more

Sinds 1972 heeft de ESRA Groep aangepast aan de technische, economische en structurele veranderingen die de audiovisuele industrie zou kunnen noemen. Deze industrie is voortdurend in beweging onder invloed van digitalisering middel van productie en distributie en het internet. Ze is altijd vraagt ​​om nieuwe, geavanceerde technische vaardigheden, gecombineerd met artistieke kwaliteiten. Deze dubbele ambitie die scholen en leraren ESRA Group voorgesteld om te delen met… [+] jonge studenten over deze handel gedreven. De filmindustrie en de audiovisuele sector in Frankrijk is de grootste van Europa. Inderdaad, "het Franse culturele uitzondering" houdt filmproductie op een hoog niveau van films elk jaar; de herverdeling van de middelen tussen grote nationale zenders en themazenders houdt ook het volume van de tv-productie op een hoog niveau. School van Audiovisuele Creation Training in drie jaar om de verschillende aspecten van de film en de audiovisuele sector: cinema prestatie, prestatie televisie, de productie van tv-series, productie, bewerking, afbeelding. Sinds oktober 2008 ESRA biedt voor Advanced Film Studies training cyclus in twee jaar Script en regie of productie / distributie voor studenten uit 3. Hoger Instituut voor Sound Techniques Training in drie jaar zijn verschillende bedrijven: de muziek, de audiovisuele, geluid en radio voor live evenementen. Sup'Infograph Drie-jarige opleiding voor een loopbaan in 3D animatie film: Richting en Animatie, Modeling, Rendering en Licht, en 3D compositing en VFX. ESRA New York De studenten van de ESRA kan de ISTS en Sup'Infograph die hun derde jaar van de studie hebben afgerond een optionele jaar in New York te volgen, bestaande uit lezingen, tutorials, producties en stages. voortgezet onderwijs In Parijs, Nice, Rennes en Brussel, ESRA Continuing Education biedt cursussen van één week tot acht maanden op het gebied van audiovisuele productie, audiovisuele technicus, geluidstechnicus, HD-opnamen, manuscript, digitale foto's, stages Pro Logic (met de officiële certificering Apple) en Pro tools (Avid erkend centrum). JUNIOR De ESRA biedt inleidende cursussen naar de middelbare school studenten van vijf dagen tot een maand in script schrijven, filmanalyse, geluid, productie en videobewerking. Ze vinden plaats in februari, april en juli naar school (Parijs, Nice, Rennes en Brussel) en tijdens het Internationale Filmfestival van Cannes in mei. ESRA Internationale Programma's De ESRA biedt Engels cursussen voor internationale studenten, regie, editing, scenario, sound design en animatie. Korte cursussen vinden plaats in juli. Lange gangen - Een jaar programma - te beginnen in september en januari. [-]


Alfred Ford School Of Management

België Durbuy September 2018

De Alfred Ford School of Management biedt u de mogelijkheid om te gaan waar andere MBA-programma's niet gaan, uit de diepste drijfveren van je eigen gedrag aan de breedst mogelijke perspectieven voor het bedrijfsleven en zijn plaats in de samenleving. Wij bieden een ongeëvenaarde educatieve ervaring: superieure instructie van een deskundige faculteit een innovatieve en flexibele leren formaat een verbintenis tot afstudeerders die gemeenschap, … [+] samenwerking, passie en trots waarderen Leren met case studies van Alfred Ford School of Management op Vimeo. De Alfred Ford studie ervaring is één van geven en nemen, waarin de faculteit luistert zo veel als ze lezingen en studenten nemen initiatief zo ​​vaak als ze aantekeningen te maken. Uiteindelijk is deze aanpak betekent dat de waardering van ervaring en wijsheid van onze studenten, en geloven dat hun deelname verheft discussie op het hoogste niveau en zakelijke leiders die comfortabel met de natuurlijke uitwisseling van ideeën in de hedendaagse mondiale economie creëert. Een algemeen management kennisbank biedt u de flexibiliteit om te verhuizen naar een breed scala aan zakelijke en management functies, terwijl een focus op de ontwikkeling van leiderschap geeft u de interpersoonlijke vaardigheden die je nodig hebt om er te komen. Leren over het bedrijfsleven en nog veel meer, met een opleiding die diep graaft in de relevante milieu-, sociale en governance-vraagstukken. Visie Een toonaangevende business school op het gebied van bewuste leiderschap en management te ontwikkelen voor de opleiding van leiders om een ​​globale manier van denken en een onberispelijke karakter. Mission Statement De Alfred Ford School of Management ontwikkelt wereldwijd gelijkgestemde ethische leiders door het combineren van de nieuwste management kennis met oude wijsheid. [-]


Thomas More University College

België Mechelen September 2018

Over Thomas Meer University College Met meer dan 15.000 studenten, 30 bachelorprogramma's en campussen op 7 verschillende locaties is Thomas More een van de grootste hogescholen in Vlaanderen, België. Onze campussen zijn centraal gelegen in Europa en dicht bij verschillende grote steden, waaronder Brussel, Amsterdam, Parijs en Londen. Vanuit deze centrale locatie houden we een continue verbinding met een steeds veranderende globaliseerde wereld. Door nauw samen … [+] te werken met beide werkgevers in hun respectieve vakgebieden en onze eigen studenten, biedt Thomas More trendontwikkeling, kwalitatief hoogwaardig onderwijs en innovatief toegepast onderzoek. We gaan helemaal naar een innovatief en professioneel georiënteerd onderwijs. Streven naar realistische en uitdagende leeromgevingen en praktisch topkwaliteitsonderzoek hebben we samenwerkingsverbanden gemaakt met honderden organisaties en bedrijven waar onze studenten zich kunnen toepassen in echte werkomstandigheden. Studeren in Mechelen Studenten zullen genieten van alle comfort van Belgisch leven in de ideaal gelegen stad Mechelen. Mechelen, gelegen halverwege Brussel en Antwerpen, geeft u het beste van beide werelden, terwijl u een eigen unieke cultuur en architectuur toevoegt. Via de studentendienst vindt u een verscheidenheid aan mogelijkheden voor huisvesting, zowel op als buiten de campus. Studenten kunnen ook fietsen huren en speciale kortingen op sportactiviteiten genieten. Het bruisende treinstation van Mechelen biedt ruime gelegenheid om in heel België te verkennen, hoewel u de stad zelf te voet of met uw Thomas More-fiets gemakkelijk kunt navigeren. Meer informatie? Wij nodigen u graag uit om meer op onze website te zoeken: www.thomasmore.be/bachelor-programmes [-]


KU Leuven: Faculty of Economics and Business

België Leuven September 2018

Our faculty can boast extensive national and international networks in both research and education. Nationally, we have strong links with the business world through regular workshops with the 'captains of industry', both within the faculty - in the form of so-called 'fellows' meetings - and outside the faculty in collaboration with the Vlerick Leuven Gent Management School. Internationally we have student exchange programs with leading foreign universities such as the Wharton… [+] School of the University of Pennsylvania, the University of Chicago Business School, and Cornell University in the US, the University of British Columbia, Queen's University, the University of Toronto, and the Université de Montréal in Canada, the IIMs of Calcutta and Bangalore in India, the Chinese University and the City University in Hong Kong, the Singapore Management University, and 65 universities in Europe. In recent years, several independent visitation committees have recognized the high quality of education and research at our faculty. In our education and research, we try to respond to social trends, such as the credit crisis, globalization and the role of China in our global economy. Student guidance, sustainable high education, and thorough scientific research are our three major pillars. Finally, it is useful to briefly discuss our unique location. Our faculty is located in the heart of Leuven's historic center, characterized by its more than 575-year-old university tradition, yet full of dynamism, progressive artists, and students. Our faculty is within walking distance of the new research park in Heverlee, sometimes called the "Silicon Valley" of Belgium. The Brussels institutions, such as the European Union, are never far away, both literally and figuratively. Several colleagues provide advice to the European departments and many alumni work in the European institutions. Our Mission and Values MISSION STATEMENT The primary missions of the Faculty of Economics and Business are education and research. A FEB education aims to prepare students for successful entrepreneurial endeavors and careers in the corporate world, in national and international public policy-making, or in research. To achieve this the FEB offers high-quality, research-based degree programmes in the fields of both economics and business, and from Bachelor to Ph.D. Secondly, the FEB wants to foster research with high academic and societal impact and high visibility in the corporate world. FEB’s ambition is to be a leading learning and research community in Europe and to excel in the different research subfields the School hosts, thereby deserving its high rank among the top of European schools of Economics and Business. To achieve these twin primary objectives, FEB wants to develop a stimulating environment for staff and students, in which they feel free to develop their innovative, ethical and entrepreneurial expertise in education, research and business, whilst emphasising the role of economic policy and business in the greater society and keeping a global focus through international exchanges and cooperation. FEB VALUES While pursuing its mission and vision, FEB is committed to being: Rigorous in what we teach, what we research, and in teaching what we research. Innovative in education and entrepreneurship, and in our ambition to play at the forefront of the research community. Collegial in our style of management and towards our relevant internal and external stakeholders. Relevant to our dedication to translate practice-based evidence into evidence-based practice, and to foster research with high academic and societal impact, and high visibility in the corporate world. Socially responsible in our role as an open-minded center for debate on corporate, economic, societal and ethical issues, with an international and intercultural focus. Consistent with the identity and mission of KU Leuven, FEB endorses and advocates the values of human rights, social justice, and respect for diversity in individuals, communities, and ideas. COME TO STUDY AT KU LEUVEN Welcome to the Katholieke Universiteit Leuven, one of the oldest universities in Europe. We offer high-quality education based on cutting-edge international scientific research and excellent, wide-ranging student facilities. Leuven is a picturesque historic town, but one that is bustling with life and lives at a student’s rhythm. Situated in Belgium, in the heart of Western Europe, KU Leuven has been a center of learning for nearly six centuries. Today, it is Belgium's largest university and, founded in 1425, one of the oldest and most renowned universities in Europe. As a leading European research university and co-founder of the League of European Research Universities (LERU), KU Leuven offers a wide variety of international master’s programmes, all supported by high-quality, innovative, interdisciplinary research. Since its founding, KU Leuven has been based in the city that shares its name. Leuven is a pleasant, safe and bustling student town, where centuries-rich history meets cutting-edge science. The university also offers degree programmes at campuses in 11 Belgian cities, including Brussels, Ghent, and Antwerp. Mission statement KU Leuven fulfills its mission by providing high-quality interdisciplinary research and education with a Catholic signature. [-]


Louvain School of Management

België Louvain-la-Neuve September 2018

De Louvain School of Management (LSM) is het management school van de Université catholique de Louvain, een van de oudste universiteiten in Europa, die werd opgericht in 1425. De Louvain School of Management heeft een leidende positie in het Franstalige deel van België en heeft internationale erkenning gekregen voor excellentie. Het LSM is gerangschikt 1 Business School in België voor zijn Master in Business Engineering (Financial Times 2013). … [+] [-]


Antwerp Management School

België Antwerpen China Sjanghai September 2018

Onlangs afgestudeerd aan de universiteit en op zoek naar een Master? Of heb je werkervaring beperkt zijn en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Master Programma Antwerp Management School maken het verschil! Antwerp Management School, de autonome managementschool van de Universiteit van Antwerpen (België) biedt 8 geaccrediteerde Uitgebreid Masters in een internationale context met een studie in: België, China, Brazilië en de Verenigde Staten. Bovendien zijn we gerangschikt # … [+] 29 in de Financial Times voor onze Master of Management (2016). Momenteel bieden wij 6 geaccrediteerde Engelstalige Master programma's: - 3Continent Master in Strategische Marketing (Studie in België, Brazilië en New York) - Master in China Europe Business (Studie in België en Shanghai) - Master of Finance (België en optie voor een tweediploma in New York City) - Master in Globaal Management - Master in Innovatie & Ondernemerschap - Master in Global Supply Chain Management Wij bieden ook 2 Nederlandstalige Master programma's aan: Master in het Management - Master in Human Resource Management Voor al onze master programma's , we zoeken naar studenten met minstens een 4-jarige bacheloropleiding (240 ECTS) in elk vakgebied (uitgezonderd Master of Finance). Je zal ook voldoende kennis van het Engels (TOEFL of IELTS test) nodig. Feiten en cijfers van onze Full-Time Master programma's (201-2017): - 200 studenten over 8 verschillende programma's - 33 nationaliteiten - 53% internationale studenten - 47% vrouwelijke en 53% mannelijke Tenslotte bieden wij ook een aantal Masters of Professionals, Executive Programs, een Executive PhD-programma en een Executive MBA. Deze laatste is gerangschikt # 1 in België (Financial Times). Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze Recruitment Manager: Caroline Rahier caroline.rahier@ams.ac.be T - 0032 (0) 3 265 40 11 [-]


Institute for European Studies (IES), Vrije Universiteit Brussel

Cursus België Brussel September 2018

Het Institute for European Studies is een autonome afdeling van de Vrije Universiteit Brussel. Het werd opgericht in 2001 door een initiatief van de Vlaamse regering. Als Jean Monnet Center of Excellence, de IES leert geavanceerde Master programma's, en richt zich op interdisciplinair onderzoek in Europese studies, meer specifiek op de rol van de EU in een internationale setting. In dit kader, de IES levert wetenschappelijke diensten aan wetenschappers, beleidsmakers en het… [+] grote publiek. Het Instituut centrale ligging in Brussel, de hoofdstad van Europa, maakt het een ideale werkplek voor zowel studenten en gevestigde wetenschappers die aan het onderzoek in een internationale en interdisciplinaire instelling uit te voeren. Het IES biedt ook een ideaal forum voor conferenties en workshops over Europese kwesties. De missie van het IES is drieledig: Die geavanceerde onderwijs: via haar LL.M in Internationaal en Europees recht, MA in de Europese Integratie en Ontwikkeling ("Euromaster"), haar jaarlijkse Summer School op de Europese besluitvorming proces en de 3 E-learning modules over Europees recht, Instellingen en informatiebronnen. Het uitvoeren van wetenschappelijk onderzoek: onderzoek wordt gecoördineerd door het IES Academic Director en uitgevoerd door promovendi en post-doctorale Senior Research Fellows dat onderzoek clusters leiden. Het verstrekken van wetenschappelijke dienstverlening op het gebied van Europese studies: het organiseren van jaarlijkse conferenties, regelmatig workshops en herhaalde lezingenreeks, en door het uitvoeren van onderzoek in opdracht. Het Instituut werkt nauw samen met tal van universiteiten en onderzoeksinstellingen in België, Europa en internationaal. Deze partnerschappen en de voortdurende uitwisseling van nieuwe ideeën met artsen en wetenschappers kan de IES haar onderzoek doelen te versterken en de productie van een hoog niveau mix van conceptuele en praktische kennis con alle belangrijke EU-beleid. Strategie Onderzoek aan het IES richt zich op de EU in een internationale context. Het onderzoekt de EU-instellingen, het beleid en de wetgeving binnen de context van de mondialisering en het internationaal recht en politiek. Onderzoeksprojecten analyseren de rol van de EU als mondiale speler en de interactie tussen de interne en externe dimensie van het EU-beleid. Ze pakken ook de onderlinge relatie tussen de EU en internationale organisaties. Daartoe het Instituut bevordert een interdisciplinaire benadering die juridische, economische, sociale en politieke deskundigheid combineert. Het richt zich op toekomstgerichte onderzoek dat voor het beleid relevante resultaten van belang zijn voor de politieke besluitvormers en de academische gemeenschap produceert. Major Research Themes Terwijl IES onderzoek voornamelijk omvat een breed scala van Europese studies, het Instituut richt haar middelen op een evoluerende set van onderzoek cluster: Milieu en duurzame ontwikkeling Migratie, diversiteit en rechtvaardigheid Internationale veiligheid Europees economisch bestuur Deze clusters worden gevoed door middel van de lancering van eigen onderzoeksprojecten (voornamelijk op PhD-niveau), evenals het werven van fondsen van externe sponsors. [-]



KU Leuven: Faculty of Engineering Science

België Leuven September 2018

The mission of the KU Leuven Faculty of Engineering Science is to educate high-quality engineers for the benefit of society The Faculty brings the intellectual and human capital of each individual student to a higher level by offering him or her a research-based education in scientific and engineering fundamentals. The Faculty stimulates students to practice in-depth learning by addressing and challenging their “disciplinary future self”, to make them aware of who they wis… [+] h to become as a professional (Beruf) and as members of society in general (Bildung). In order to stimulate the development of the students’ disciplinary future self, the Faculty provides multidisciplinary programmes that acquaint students with the engineering profession and with related disciplines. We value both breadth and depth of knowledge, expanding the reasoning, communication and problem-solving abilities, in order to prepare students for life-long learning. Our research-oriented education is based on research programmes which are defined and developed in close collaboration with recognized international peers and with industry. Strategy. The following strategic objectives enable the KU Leuven Faculty of Engineering Science to realize its mission, which entails preparing students for the world of tomorrow where societal, environmental and human dimensions play an important role due to the advent of complex technical and societal challenges that require a multidisciplinary approach. It means teaching students how to learn, preparing them for life-long learning, aiming both at “Bildung” and “Beruf”, two complementary elements, where “Bildung” consists of the development of values, culture and citizenship and “Beruf” focuses on the development of entrepreneurship, professional and leadership skills. Education SO1. To define programme outcomes that meet international standards of engineering education. SO2. To offer programmes that deliver broadly educated engineers, well grounded in the basics of mathematics, sciences, and technology, who can expand their vision of design through a basis in the humanities, and exhibit strong analytical skills, practical ingenuity, good communication skills, and are knowledgeable of business and management principles. The Faculty aims to educate engineers as generalist professionals to operate in a variety of complex environments. SO3. To contact our students in our Bachelor’s programme, with a range of engineering disciplines through multidisciplinary education, before they specialize in the Master’s. The multidisciplinary character of our Bachelor of Engineering: Architecture programme is formed through an intensive combination of technical construction sciences, the theory of architecture and architectural design classes. The multidisciplinary character of our Bachelor of Engineering programme is achieved through a combination of both a major and a minor in two different disciplines, after being acquainted with all options during the first three general semesters. SO4. To provide an environment in which students are given the essential resources to develop their design and problem-solving abilities and abilities to address, research and solve real-life problems, through both the Bachelor’s and Master’s degrees. Research/Industry SO5. To perform internationally recognized and relevant research - both applied and theoretical - that will positively impact and improve our education, profession, and society. The Faculty has many research groups that are internationally recognized in their field, enabling teaching staff to train highly qualified engineering students in both the Bachelor’s and Master’s programmes. Students receive a research-oriented education through an academic experience of learning about research and putting it into practice. SO6. To promote the dissemination of scientific and technical knowledge to companies and society by actively seeking projects in collaboration with industry, public authorities, and societal organizations, and by offering continued further education and training in the most recent developments in the field. Internationalisation SO7. To develop an international open policy and atmosphere; to offer a variety of opportunities for international experiences; to prepare students for a career in an international context; to attract students having the right academic background in a wide range of international programmes. SO8. To offer stimulating research environment for international short- and long-term visitors and to promote international mobility for its researchers. Context SO9. To invest in state-of-the-art education. SO10. To professionalize lecturers and teaching assistants (TAs) through a programme that is adjusted continuously and taking into account the growing number of diverse backgrounds of teaching assistants and more diverse learning methods. SO11. To work on the continuous improvement of our programmes based on an explicit internal quality assurance policy. SO12. To attract students with the right academic background profile, both first-year Bachelor’s students as well as lateral-entry students, with an eye for diversity, including gender balance. SO13. To promote STEM (Science, Technology, Engineering, and Mathematics) in society, and more particularly in secondary and even primary schools. COME TO STUDY AT KU LEUVEN Welcome to the Katholieke Universiteit Leuven, one of the oldest universities in Europe. We offer high-quality education based on cutting-edge international scientific research and excellent, wide-ranging student facilities. Leuven is a picturesque historic town, but one that is bustling with life and lives at a student’s rhythm. Situated in Belgium, in the heart of Western Europe, KU Leuven has been a center of learning for nearly six centuries. Today, it is Belgium's largest university and, founded in 1425, one of the oldest and most renowned universities in Europe. As a leading European research university and co-founder of the League of European Research Universities (LERU), KU Leuven offers a wide variety of international master’s programmes, all supported by high-quality, innovative, interdisciplinary research. Since its founding, KU Leuven has been based in the city that shares its name. Leuven is a pleasant, safe and bustling student town, where centuries-rich history meets cutting-edge science. The university also offers degree programmes at campuses in 11 Belgian cities, including Brussels, Ghent, and Antwerp. Mission statement KU Leuven fulfills its mission by providing high-quality interdisciplinary research and education with a Catholic signature. [-]


KU Leuven: Faculty of Science

België Leuven September 2018

BRIEF HISTORY OF THE FACULTY OF SCIENCE The history of the Faculty of Science runs parallel with that of the University of Leuven, with four major periods: The Old University (1425-1797) The University (1817-1835) The Catholic University (1835-1968) The autonomous Dutch-speaking Catholic University (from 1968) THE OLD UNIVERSITY (1425-1797) In 1425, Pope gave Martinus V permission to establish a Leuven general with four faculties: Artes, Canon Law, Civil Law, and Medicine.… [+] In 1432, a Faculty of Theology was added, making the studium generale to medieval concepts a full-fledged university. From the outset, science education was an important component of Leuven University: both natural sciences were studied in the Artes as well as in the medical faculty. The Artes faculty was the forerunner of the current Faculty of Arts and Sciences. Students were initially trained in the seven 'liberal arts', subdivided into trivium (grammatical-literary education) and quadrivium (mathematics, music, and astronomy). This education was soon transformed into a threefold education in logic, physics, and metaphysics. The master diploma in the Artes gave access to the higher faculties (Theology, Law, and Medicine). In the early days of the Old University, a number of important scientists stayed in Leuven. Gemma Frisius (pictured) was a mathematician, cosmographer, and medic with international fame. Frisius introduced topographic triangulation and thus laid a solid mathematical basis in cartography. Gerard Mercator, the father of modern geography, was a pupil of Frisius. Rembert Dodoens and Carolus Clusius, founders of empirical botany, also studied in Leuven. Yet another pioneer of modern medicine, Andreas Vesalius, received his basic scientific training in Leuven. After the heyday of the 16th century, natural science education fell into a crisis. Although the faculty quickly incorporated the scientific innovations into its program, it remained long-frowning with respect to Newtonian physics. It was not until the 18th century that the now obsolete structures of the faculty were adapted to the scientific standards of the Enlightenment. By 1780, education in Leuven was up to standard again and even original research was carried out. Jan Pieter Minckelers discovered a combustible gas, extracted from coal, which he used to light his auditorium. But the political situation made a sustainable new bloom impossible. After the annexation of the Southern Netherlands to France, the Old University was abolished on October 25, 1797. THE CATHOLIC UNIVERSITY (1835-1968) During the 19 the century, the Faculty of Science gradually acquires a new place in university education. Natural sciences are no longer just a preparation for medical studies. In 1869 six degrees of doctorates were available: mathematics, physics, chemistry, geology-mineralogy, botany, and zoology. In 1900 there is geography and in 1919 the pure and applied chemical sciences. The Special Schools for Engineers, founded in 1864 within the Faculty on the initiative of a number of Catholic industrialists, were granted the status of autonomous faculty in 1961. The Institute for Agronomy, founded as an independent institute in 1878, was also associated with the Faculty of Sciences from 1892 onwards. Original research is from the 19th to the explicit task of the university century. The paleontologist and zoologist Pierre-Joseph Van Beneden was a passionate scientist, who published studies on marine biology and parasitic worms. Van Beneden also contributed considerably to the development of the Museum of Zoology. The chemist Louis Henry opened his laboratory for chemistry in 1863, and under his impulse practical and personal research became part of the course. Henry himself did research in organic chemistry. Jean-Baptiste Carnoy set up a laboratory for cytology and also started a practical microscopy course. His successor Frans Alfons Janssens is the discoverer of the crossing-over during meiosis. The geologist Charles-Louis de la Vallée-Poussin studied, among other things, the geomorphology of the Meuse valley, his son Charles-Jean de La Vallée Poussin did original research in mathematics, particularly in the field of integral and differential calculus and prime numbers. His Cours d'Analysis Infinitésimale (originally published in 1903 and 1906) is still being used; the last reprint took place in 2003. De la Vallée-Poussin was also the promoter of one of the most important natural scientists at Leuven University: the cosmologist Georges Lemaître, founder of the big bang theory. THE AUTONOMOUS DUTCH CATHOLIC UNIVERSITY (FROM 1968) From 1968 the French-speaking department of the Leuven University was transferred to Louvain-la-Neuve. The Faculty of Science gradually moved to the new campus in Heverlee, where all departments are now housed, with the exception of a part of the Department of Biology. Since the 1980s, the range of programs has been expanded with a computer science program, first a scientific and a law degree since 1992. Currently, approximately 2,400 students are studying at one of the eight Bachelor's programs and the twelve Dutch-speaking and nine English-taught Master's programs at the Faculty of Science. In addition, the faculty also participates in ten master's programs that are organized in collaboration with other faculties. With thanks to the professors G. Vanpaemel and E. Lamberts COME TO STUDY AT KU LEUVEN Welcome to the Katholieke Universiteit Leuven, one of the oldest universities in Europe. We offer high-quality education based on cutting-edge international scientific research and excellent, wide-ranging student facilities. Leuven is a picturesque historic town, but one that is bustling with life and lives at a student’s rhythm. Situated in Belgium, in the heart of Western Europe, KU Leuven has been a center of learning for nearly six centuries. Today, it is Belgium's largest university and, founded in 1425, one of the oldest and most renowned universities in Europe. As a leading European research university and co-founder of the League of European Research Universities (LERU), KU Leuven offers a wide variety of international master’s programs, all supported by high-quality, innovative, interdisciplinary research. Since its founding, KU Leuven has been based in the city that shares its name. Leuven is a pleasant, safe and bustling student town, where centuries-rich history meets cutting-edge science. The university also offers degree programs at campuses in 11 Belgian cities, including Brussels, Ghent, and Antwerp. Mission statement KU Leuven fulfills its mission by providing high-quality interdisciplinary research and education with a Catholic signature. [-]


KU Leuven: Faculty of Theology and Religious Studies

België Leuven September 2018

Welcome to the homepage of the Faculty of Theology and Religious Studies. Our Faculty is one of the oldest theological faculties in the world. Since 1432 the Faculty has touched the lives of countless students, who are now working and living all over the world. The Faculty of Theology and Religious Studies conceives itself as situated at the crossroads of the academy, the Church, and present-day culture and society, with a special place for the Catholic tradition. The Faculty’s r… [+] esearch and teaching are always characterized by a careful handling of the past, a profound commitment with regard to the present, and a hopeful belief in a better future. This was never more so the case than in this present day and age. A committed group of professors and researchers is striving to educate all students (international or otherwise) in such a way that it prepares them for any future professional job in the many domains our programs grant access to. The professional possibilities are diverse: our alumni work in education, research, pastoral care, social organizations, etc. Their work really makes a difference. That is why the Faculty is intent on proceeding with the study of Christian theology in dialogue with other world religions and other human sciences. A modern theology needs to be interested in the cultures of which religions are apart. Where other world religions are concerned, special attention is paid to the ‘religions of the book’: Islam and Judaism. The Faculty is keenly interested in the relevant and distinctive contribution to society of all, students, professors, and staff members, each in their own way. It provides a vibrant environment for theological research, teaching, and service, for which the Faculty receives international recognition and appreciation. Our Faculty welcomes each year many new international students to partake in the complete program in English offered by our Faculty. Thanks to the rich diversity in background and heritage these students add their own flavor to an already stimulating multiplicity of ideas and opinions. These students and many other foreign researchers are aware of the fact that our Faculty has at its disposal one of the richest and largest theological libraries in the world. Situated in the heart of the city, our Faculty is also a great location for the many conferences and symposia organized by our colleagues. Our Faculty web pages have a lot to offer: practical information, but also information on the Faculty and its history, a history we are proud of, so proud that today we are working hard to keep up the tradition to combine in-depth research, excellent education, and meaningful service, in the project that is called the Faculty of Theology and Religious Studies. COME TO STUDY AT KU LEUVEN Welcome to the Katholieke Universiteit Leuven, one of the oldest universities in Europe. We offer high-quality education based on cutting-edge international scientific research and excellent, wide-ranging student facilities. Leuven is a picturesque historic town, but one that is bustling with life and lives at a student’s rhythm. Situated in Belgium, in the heart of Western Europe, KU Leuven has been a center of learning for nearly six centuries. Today, it is Belgium's largest university and, founded in 1425, one of the oldest and most renowned universities in Europe. As a leading European research university and co-founder of the League of European Research Universities (LERU), KU Leuven offers a wide variety of international master’s programs, all supported by high-quality, innovative, interdisciplinary research. Since its founding, KU Leuven has been based in the city that shares its name. Leuven is a pleasant, safe and bustling student town, where centuries-rich history meets cutting-edge science. The university also offers degree programs at campuses in 11 Belgian cities, including Brussels, Ghent, and Antwerp. Mission statement KU Leuven fulfills its mission by providing high-quality interdisciplinary research and education with a Catholic signature. [-]


KU Leuven: Faculty of Bioscience Engineering

België Leuven September 2018

Belangrijke landeigenaren en boeren keken naar de universiteit van Leuven om de nodige middelen bij te dragen. De bisschoppen waren voorstander van het plan omdat ze het door de staat beheerde Instituut voor Landbouwwetenschappen in Gembloux niet vertrouwden en hoopten dat de landbouwingenieurs die zouden worden opgeleid aan de Katholieke Universiteit een rol zouden spelen bij de bescherming van de Belgische boeren tegen de liberale economie. beïnvloeden … [+] en houden tegelijkertijd dit traditionele bolwerk van het Belgische katholicisme intact. Internationale oriëntatie [-]


KU Leuven: Faculty of Social Sciences

België Leuven September 2018

Vandaag is het de grootste universiteit van België en werd opgericht in 1425, een van de oudste en meest gerenommeerde universiteiten in Europa.


Sustainability College Bruges

Postgraduate Certificate België Brugge September 2018

Het Duurzaamheidskollege Brugge (SCB) is een particuliere instelling die voortgezet onderwijs, onderzoek, adviesdiensten en bemiddeling aanbiedt voor een wereldwijd publiek - over milieu, energie, klimaatverandering en gezondheids- en veiligheidsproblemen. De activiteiten van het SCB zijn geïnspireerd en geleid door de VN-duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van 2015 en de Europese actie voor duurzaamheid van 2016. Het SCB bestaat uit een Centrum voor voortgezet onderwijs, … [+] een Centrum voor Onderzoek, een Centrum voor Bemiddeling en Geschillenbeslechting en een Centrum voor Adviesdiensten. Het wordt ondersteund door een grote groep SCB Fellows, een International Advisory Board en de Friends of the SCB. Permanente Vorming Het SCB-Centrum voor voortgezet onderwijs organiseert voortgezet onderwijs (programma's, conferenties, seminars, presentaties), dat probleemgericht is, vraaggericht, wetenschappelijk en didactisch innovatief. Dit gebeurt hoofdzakelijk op interdisciplinaire wijze en met een focus op sociale wetenschappen en humanitaire aspecten. Waar nodig en opportuun is natuurwetenschappen en biomedische expertise inbegrepen. Op maat gemaakte opleiding is het doel. De SCB CCE activiteiten leiden niet tot een bachelor-, master- of PhD-graad. Deelname en evaluatie wordt beloond met een SCB CCE certificaat (van aanwezigheid, deelname, evaluatie). SCB Centrum voor Onderzoek Het SCB Centrum voor Onderzoek (CR) verricht (inter) disciplinair onderzoek naar milieu-, energie-, klimaatverandering- en gezondheids- en veiligheidsproblemen. Dit gebeurt op initiatief van SCB Fellows en / of op verzoek van publieke of particuliere partijen. Het uitgevoerde onderzoek wordt gepresenteerd bij SCB-lanceringsgebeurtenissen, seminars of conferenties, en gepubliceerd in de SCB-adviespapers. Bemiddeling Het SCB Centrum voor Bemiddeling en Geschillenbeslechting (CMDR) streeft naar bemiddeling en andere alternatieve geschillenbeslechting (ADR) technieken in milieu-, energie-, klimaatverandering en gezondheids- en veiligheidszaken. Het omvat de activiteiten van de Vlaamse Vereniging voor Oriëntatie en Bemiddeling in Complexe Investeringsprojecten, zoals opgericht in 2010 door Kurt Deketelaere en Dirk Henckens, en staat open voor Europese en internationale ADR-ontwikkelingen. Adviesdiensten Het SCB-centrum voor adviesdiensten biedt juridisch en multidisciplinair advies en ondersteuning aan overheden (lokale, nationale, Europese, internationale), winst- en winstorganisaties in milieu-, energie-, klimaatverandering- en gezondheids- en veiligheidszaken. Dit gebeurt op een wetenschappelijke en onpartijdige manier. De SCB CAS fungeert ook als een 'second opinion' leverancier voor wet- en adviesbureaus. SCB Vision & Mission De visie van het SCB is "Investeren in kennis voor een duurzame toekomst". De missie van het SCB is: Het delen van onze passie voor milieu, klimaat, energie, gezondheid en veiligheid, Het aanbieden van contentgedreven voortgezet onderwijs in plaats van op het formaat gebaseerde opleiding, Flexibel zijn, aanpasbaar en anticiperen op een steeds veranderende regelgevingsklimaat, Interdisciplinair onderzoek uit het sociaal wetenschappelijk en humanitair perspectief uitvoeren, met inbegrip van alle relevante belanghebbenden, Het leveren van competente en op maat gemaakte adviesdiensten, bemiddeling en geschillenbeslechting, Gebaseerd op 'network-sourcing', die wereldwijd toonaangevende experts in winst-, non-profit-, overheids- en academische sectoren brengen aan degenen die geen tijd hebben of de mogelijkheid hebben om te studeren of in het buitenland te betrekken, Globaal zijn en voortgezet onderwijs en onderzoek toegankelijk maken voor iedereen, ongeacht de locatie en de tijdzone, Streven naar uitmuntendheid in alle ontwikkelde activiteiten, met de steun van een wereldklasse groep betrokken en bekwame genoten. [-]


MODESIGN ACADEMY

Zomercursussen Certificaat België Brussel September 2018

OPRICHTER Olivier Zeegers stichtte in 2014 MODESGIN ACADEMY om Brussel en België een managementschool te bieden aan de mode-, ontwerp-, luxe-, parfums- en cosmetica-industrie die tot nu toe nog niet bestaat. Hij kreeg de beloning van Belgische professionele organismen die zo'n school nodig hebben: Brussels Exclusive Labels, Comeos, Creamoda, Fedustria, Vlaams-DC, Job'In Design, MAD Brussels, Maison du Design, Wallonie Bruxelles Design Mode. "Ik ben ervan overtuigd … [+] dat management creatief is in onze snel veranderende industrie en dat teamwerk belangrijk is. Daarom begrijp ik programma's en verzamelen experts die alle deelnemers kunnen geven, ongeacht hun leeftijd, achtergrond en lengte van de lessen, de beste hoeveelheid theorie, praktische info en netwerk om hun dromen na te streven " Het DNA van MODESIGN ACADEMY is: Alleen met deskundigen op hun vakgebied werken om op de hoogte te blijven van de realiteit van de industrie De theorie, studie case en oefening mixen om alle aspecten van het management te dekken Helpen bij het bouwen van een netwerk van professionals Deel uitmaken van een gemeenschap op zoek naar uitmuntendheid Vers nieuws Mathilde Hauret, van de Executive Master in Fahion en Design Management, volgt haar weg in Parijs sinds ze nu een langetermijncontract heeft bij Monsieur Mustache als Schoen Productmanager. Proficiat! Vloer Duchi, van de Executive Master in Fashion and Design Management, is opnieuw in Parijs, met haar tweede stage in Balenciaga als Communicatie Assistent. Proficiat! KERSTBOOM VAN DE ONTWERPER Voor het tweede seizoen nu, MODESIGN ACADEMY Omvat zijn tijd, beeld en menselijke hulpbronnen bij het promoten en ondersteunen van waarden en ideeën van BIG tegen borstkanker. In feite wordt er jaarlijks een veiling georganiseerd tijdens de kerstboom van de Designer, waar modeontwerpers, ontwerpers en artiesten hun kunstwerk verkopen om geld in te zamelen voor onderzoek. Opgericht door de Franse modejournalist Marie-Christiane Marek 20 jaar geleden (hier aan de rechterkant van de foto) heeft de Brusselse editie zijn vierde editie afgerond en is MODESIGN ACADEMY actief met haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. [-]


Robert Schuman College

België Libramont September 2018

Beschrijving van de middelen die worden ingezet door de High School aan de algemene doelstellingen van het hoger onderwijs onder titel 1 van het decreet van 31 maart 2004 te integreren We zien studenten het bijwonen van de de middelbare school als verantwoordelijke partners in hun eigen recht en zijn gericht op hun toekomstige integratie in de maatschappij te bevorderen door het nastreven van de volgende doelstellingen: Begeleidende studenten in hun rol als verantwoordelijke… [+] burgers kunnen bijdragen tot de ontwikkeling van een democratisch, pluralistisch en verenigd om dit te doen, de High School zorgt voor: waarborgen de vrijheid van toegang tot onderwijs; het ontwikkelen van acties ter bevordering van het socialiseren van de functie van de school; de hoogte van de organisatie van de samenleving en de interne werking van de Hoge School; actie ondernemen in en uit de mogelijkheid om de rol van de burger te waarborgen; onderwijzen sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheid, onder meer door het organiseren van conferenties en bezoeken; zorgen voor ethiek en compliance training in het begrip van de politieke en sociale systemen met betrekking tot de waarden van de toekomstige beroepen; het verzorgen van opleidingen om de communicatie met inbegrip van de analyse van de groep relaties, de invloed van de media op de samenleving in het algemeen en het onderwijs in het bijzonder; beroep te doen op externe deskundigen als onderdeel van de cursussen of informatie over instellingen. Het bevorderen van autonomie en student ontwikkeling, waaronder de ontwikkeling van hun wetenschappelijke en artistieke nieuwsgierigheid, kritisch denken en het bewustzijn van de individuele en collectieve verantwoordelijkheden en plichten Middelbare school helpt studenten bij het organiseren van de verkiezingen voor hun vertegenwoordigers te benoemen om de verschillende niveaus van verantwoordelijkheid. Het biedt studenten de middelen van actieve deelname aan het beheer van hun eigen opleiding. Het creëert voor de geconstateerde lacunes in de voorwaarden, ofwel zelfstudie of organisatorische propedeuse-modules. Het informeert studenten leren overeenkomsten, beoordelingsprocedures, de criteria voor succes door middel van inzet op basis van een leerovereenkomst van de huidige record. Het gaat om studenten in de organisatie van de activiteiten ontwikkeld in samenwerking met de sociaal-economische wereld en binnen de Europese en internationale programma's, evenals in de organisatie van de professionele integratie van de activiteiten, zoals studiereizen, workshops, seminars en TFE . De training zich zoveel mogelijk leren samenwerken. Transmissie zowel via de inhoud van het onderwijs en andere activiteiten georganiseerd door de school, humanistische waarden, creatieve en innovatieve tradities, maar ook culturele, artistieke, wetenschappelijke, filosofische en politieke, historische fundamenten van deze leer, inachtneming van de specifieke kenmerken van elke Gecentreerd op de Luxemburgse cultureel centrum en genieten van de bijdragen van de as van BruxellesLuxembourg excellence, de High School is een pluralisme van culturen via contacten met bedrijven en onderwijsinstellingen in de naburige regio's. Onderwijsproject, sociale en culturele Ze probeert voor te bereiden jongeren om een ​​deel van een veranderende wereld door het aanbieden van een opleiding op basis van intellectuele eerlijkheid en progressieve opleiding persoonlijk onderzoek, het gevoel van menselijke solidariteit, verlangen naar sociale rechtvaardigheid, weigering van de totalitaire overtollige, respect voor de vrijheid, inzet voor een democratisch ideaal, de plicht van persoonlijke verantwoordelijkheid en attent. Dit type onderwijs wordt op natuurlijke wijze verwekt in een open omgeving waar studenten soms luistert, assimileert en reproduceert, soms gedacht, en is gebouwd. Het vereist adequaat onderwijs, een manier om relaties op basis van de meest uitgebreide informatie; bevordert de dialoog en een associatieve werking van het actieve beheer van de High School. Garanties voor de opleiding op het hoogste niveau, zowel algemene en gespecialiseerde, zowel fundamenteel als conceptueel dan praktisch, om studenten in staat om een ​​actieve rol in de professionele, sociale, economische en culturele te spelen, en open ze gelijke kansen maatschappelijke emancipatie Opleiden van studenten om hen in staat te stellen een actieve rol in alle sectoren van de socio-economische en culturele wereld door te spelen: opleiding in de intellectuele autonomie, zonder welke er geen sprake is van verantwoord burgerschap en de persoonlijke ontplooiing kan zijn; professionele opleiding afgestemd op de behoeften van de werkgevers, van essentieel belang voor de toegang tot de professionele wereld; contacten met bedrijven, instellingen en onderzoekscentra bezoeken, stages, werk, diverse ... contacten met maatschappelijke actoren; seminars en symposia zal worden uitgevoerd in samenwerking met organisaties die de sociaal-economische en culturele wereld; de mogelijkheid van uitwisseling van studenten door middel van Europese en internationale projecten. Het ontwikkelen van gespecialiseerde vaardigheden in de tijd, door studenten de vaardigheden om hun relevantie behouden, autonoom of in de opleiding milieu gedurende het hele leven bleef The High School ontwikkelt zich in haar studenten kijkgedrag van de verschillende documentatie diensten . Het is ook de ontwikkeling in de lerende een zelflerend vermogen die het mogelijk maakt om te evolueren in een snel veranderende samenleving en vaak diepgaande: zodra de basisvaardigheden, is het ook belangrijk om te leren om te leren dan om verwerven van nieuwe kennis. High School organiseert trainingen voor haar afgestudeerden in de wereld van zakelijke en sociale kringen. Registratie van deze eerste en aanvullende training met het oog op de opening van wetenschappelijke, artistieke, culturele en professionele, het stimuleren van docenten, studenten en afgestudeerden mobiliteit en tussen de gemeenschappen en de internationale samenwerkingsverbanden Als een eerste benadering, merken we op dat een proces voor hoger onderwijs en wetenschappelijk onderwijs moet zijn: het biedt haar afgestudeerden met de basisvaardigheden die nodig zijn voor de uitoefening van hun beroep en op hetzelfde moment, het ontwikkelt een wetenschappelijke houding, met een beroep op theoretische gronden, laat een kritische afstand van de gebeurtenissen concrete situaties. Vanaf het begin van de opleiding, de High School vermenigvuldigt contacten met de sociaal-economische groepen. [-]


European College for Liberal Studies

Diploma Associate Degree Undergraduate Certificaat Graduate Certificate Postgraduate Certificate Certificaat Nederlanden Amsterdam Spanje Barcelona België Brussel Madrid Zwitserland Zürich Japan Tokyo Antwerpen September 2018 +13 more

Opgedragen aan cross-culturele vorming met een mondiaal perspectief, de Europese College voor liberale Studies (ECLS) is een onafhankelijke private instelling voor hoger onderwijs met campussen in Europa en Azië. ECLS biedt flexibele liberale en wereldwijde studies aan de Undergraduate / Bachelor / BA, Graduate / Master / MA en Postgraduate / Doctor / PhD-niveau. De Barcelona Business School is een erkende particuliere onderwijsinstelling die een integraal onderdeel van … [+] de Internationale Universiteit van Zuid-Europa die groepen het bedrijf, management, taal en culturele studies aan de belangrijkste campus in Barcelona en de satelliet-campus in Madrid tot een internationale universiteit gewijd aan cross-culturele vormen onderwijs met een mondiaal perspectief. Die onder het gezag van de coördinerende United International Business Schools organisatie, worden onze opleidingen en cursussen regelmatig herzien en gemoderniseerd, in samenwerking met de Global Council for Management Onderwijs, academische raad van de organisatie. Partnerschappen en banden met andere scholen, hogescholen en universiteiten worden ontwikkeld en onderhouden door de International Student Mobility Initiative. Toegewijd aan het aanbieden van hoogwaardige business en management onderwijs op de undergraduate, graduate en uitvoerend niveau, streven wij ernaar om continu te verbeteren onze carrière-georiënteerde academische opleidingen in overeenstemming met de eisen van de wereldmarkt, alsmede met het ontvangen van gerenommeerde Amerikaanse, Europese richtlijnen en internationale educatieve organisaties. Ontdek ECLS Komende uit de hele wereld, onze studenten maken deel uit van een levendige en echt internationale gemeenschap, waaruit blijkt grote waardering voor culturele diversiteit, en het ontwikkelen van een duurzame begrip van verschillende meningen, overtuigingen en waarden. Student activiteiten worden georganiseerd op regelmatige basis door de studenten en alumni-netwerk, Ondernemers United. Studenten worden aangemoedigd om deel te nemen aan evenementen en om het meeste uit hun studie-ervaring te maken. Mission Statement De Europese College voor liberale Studies streeft ernaar om te worden erkend als een private en onafhankelijke liberal arts college van eerste keuze voor de kwaliteit van de bachelor-, master en executive programma's en cursussen. Wij streven ernaar om studenten te voorzien van de inspirerende voortreffelijkheid van een prive-universiteit, in combinatie met de stimulerende voordeel van een kleinschalig, cross-culturele en Engels-sprekende omgeving. Onze studieprogramma's en onderwijsmethoden zijn in overeenstemming met de internationale normen in het hoger onderwijs en zijn een continu proces van zelfevaluatie en zelfverbetering ondergaan door middel van interne en externe kwaliteitszorg validatie. Onder onze docenten en personeel geven we aandacht aan dergelijke kwaliteiten als innovatie, flexibiliteit en een continue gevoel van vooruitgang. Onze organisatie wordt internationaal geprezen voor zijn academische bijdragen tot professionele business en management onderwijs, serveert een zeer unieke en cultureel divers studenten en onderschrijft zowel academische vooruitgang en persoonlijke groei onder haar studenten. Onze missie wordt bereikt door middel van wetenschappelijke excellentie, ingenieuze extra-curriculaire activiteiten en onderscheidende culturele allianties. We zijn toegewijd aan de volgende educatieve resoluties: Om zeer competitieve carrière-georiënteerde academische opleidingen aan de undergraduate, graduate en postdoctoraal niveau in een full-time, part-time en online-formaat te bieden; Om een ​​reeks van flexibele non-degree programma's aan de behoeften van individuele studenten, bedrijven en organisaties in het kader van een leven lang leren te voldoen aan te bieden; Om een ​​uitstekende kwaliteit normen in onze academische curricula, pragmatisch onderwijsmethoden en gepersonaliseerde diensten voor studenten hoog te houden; Aan gekwalificeerde studenten, docenten en medewerkers van alle achtergronden, nationaliteiten en religies welkom; Om studenten met een goed ontwikkeld analytisch, conceptueel, kwantitatieve en interpersoonlijke vaardigheden uit te rusten; Om een ​​kans om specifieke vaardigheden in overeenstemming met de eigen interesses en talenten te ontwikkelen bieden; Het ontwikkelen onder studenten een goed begrip van cross-cultural management, mondiaal leiderschap en bedrijfsethiek; De bevoegdheid van de studenten 'in de wereldwijde denken te verhogen door het aanbieden van een dynamische en echte internationale studie-omgeving. Waarom ECLS? Onze opleidingen en cursussen zijn carrière georiënteerd in de natuur en bieden studenten met een hoge mate van flexibiliteit tijdens hun studies. Focussen op een breed scala van gespecialiseerde onderwerpen, zijn studenten uitgerust met de nodige vaardigheden en kennis succesvol te zijn in de huidige wereldeconomie te zijn, en zijn opgesteld voor een breed scala aan professionele ontwikkeling en carrièremogelijkheden. Onze programma's zijn een uitstekende keuze voor recente high school afgestudeerden, alsmede voor het college en wo-studenten die graag hun inzetbaarheid in de baan de huidige markt stijging zien door zich in strenge en uitdagende academische studies aan een relevante academische opleiding op het gebied liberale verkrijgen kunsten. Na het afstuderen, studenten voornamelijk starten of vooruit hun carrière met een entry-level management posities in nationale en multinationale bedrijven en organisaties in verschillende economische sectoren. Anderen besluiten om een ​​nieuwe onderneming te starten of deelnemen aan een bestaande familiebedrijf. Studenten kunnen er ook voor kiezen om hun studie voort te zetten zonder onderbreking in bijna elk van onze andere undergraduate, graduate en postgraduate programma's verder te verbeteren hun loopbaanvooruitzichten. 21st Century Liberal Arts Onderwijs Door nauwe student-docent contact en klassen in relatief kleine groepen, ECLS voorziet in een professionele academische sfeer aan de individuele behoeften van de studenten te ontmoeten in een echt internationale omgeving. Permanente interactie is verzekerd, zodat studenten een stevige greep van het cursusmateriaal aangeboden krijgen. In kleine groepen (tot ongeveer 24 studenten) studenten bespreken kwesties, het delen van ideeën, het testen van theorieën en profiteren van onze strenge academische normen. Faculteit leden zijn afkomstig uit de hele wereld, zijn hooggekwalificeerd in hun vakgebied (en) van de expertise en combineren een solide academische achtergrond en ruime werkervaring als zakelijke leiders, industriëlen, ondernemers en / of consultants. Om te voorkomen dat zakelijke theorie blijft abstract en niet van toepassing is, zijn de meeste cursussen op basis van de zaak-methode en bieden studenten met een praktische, hands-on probleemoplossende benadering van de hedendaagse business en management vraagstukken. Studenten worden onderwezen op een pragmatische manier met het gebruik van simulatietechnieken, up-to-date case studies en de vereiste theoretische achtergrond. Ze leren ook om strategisch te denken bij het nemen van beslissingen, in te leven met hun collega's, om het team werk en teambuilding te inspireren, en bij te dragen aan het succes van een project. Denken creatief en zelfstandig door vragen, in plaats van blindelings te accepteren leerstof wordt sterk aangemoedigd. Gedurende het academisch jaar, worden de studenten regelmatig beoordeeld door een ideale mix van individuele en team projecten, presentaties, papers, mid-termen en examens, zodat hun vorderingen nauwlettend kan worden gevolgd. Deze zeer praktische vaardigheden en kennis gebaseerde benadering van het leren omvat de voortdurende controle en aanpassing van de cursussen aan de eisen van de wereldwijde markt met de hulp van een Academische Raad bestaat uit vooraanstaande persoonlijkheden uit het bedrijfsleven. [-]


Université libre de Bruxelles - ULB

België Brussel September 2018

Welkom bij de Université libre de Bruxelles! BRUSSEL, een stad op menselijke schaal In het hart van Europa, Net 1u20 met de trein van Parijs en 1u30 van Amsterdam en 1u50 van Londen en Keulen, Brussel en biedt alle voordelen van een hoofdstad en de kwaliteit van leven van een grote en levendige stad. Brussel is de thuisbasis van alle belangrijke Europese instellingen. Het is de officiële zetel van de EU en vele andere politieke en economische besluitvorming entiteiten, e… [+] n beschikt over een groeiend aantal bedrijven, organisaties en internationale experts. De lange traditie van gastvrijheid en uitwisseling groenste hoofdstad van Europa betekent dat bezoekers en bewoners kunnen genieten van een brede mix van de wereld eten en muziek, terwijl cultuurliefhebbers kunnen kiezen uit een scala aan musea en shows. de Université libre de Bruxelles of ULB gelegen in het hart van de stad, biedt ook veel culturele, feestelijke en sportieve activiteiten. De universitaire campussen en de omliggende gebieden zijn zeer aantrekkelijk, het verstrekken van de juiste mix tussen studie en vrije tijd. Multicultureel en INTERNATIONAL Als een multiculturele universiteit een derde van de studenten en onderzoekers uit het buitenland, Internationale betrekkingen is een dagelijkse realiteit voor de Université libre de Bruxelles, net als de stad Brussel zelf, één van 's werelds meest kosmopolitische steden. Samenwerking met universiteiten uit de hele wereld is opgevoerd, zowel in onderwijs en onderzoek, dankzij een groot deel aan de verschillende Europese mobiliteitsprogramma's. Naast studentenmobiliteit programma's, de Universiteit biedt diverse geïntegreerde programma's met buitenlandse partners, Met inbegrip van gezamenlijke master- en doctoraten. Een aantal van deze programma's hebben de prestigieuze ontvangen Erasmus Mundus accreditatie. De naar buiten gerichte positie ten opzichte van Europa en de wereld heeft geresulteerd in een aantal overeenkomsten, samenwerkingsverbanden en speciale partnerships opgezet met een aantal van 's werelds beste universiteiten. Met jarenlange ervaring op het internationale toneel, de Universiteit gelanceerd UNICA, een netwerk van 45 toonaangevende Europese universiteiten dat omvat meer dan een miljoen studenten. Het is ook een van de oprichters van het Internationaal Forum van Openbare Universiteiten (IFPU). internationalisering van de instelling is verankerd door het volgende: Grensoverschrijdende samenwerking met de Nord-Pas-de-Calais (Lille) regio van Frankrijk Een beleid van preferente partners om gezamenlijke, op lange termijn op te bouwen, activiteiten met ongeveer tien instellingen (met name Oxford, Parijs VI, Berkeley, Montreal, UBC in Vancouver, Fudan in Shanghai) Verschillende gespecialiseerde instellingen en centra, waaronder het Institut d'études européennes (Jean Monnet onderzoek pool), de Solvay Brussels School of Economics and Management, de School for Public Health, het Centrum voor Canadese Studies, Tsjechische Studies, enz. Een trans-Atlantische dialoog en openstelling voor opkomende landen In de loop der jaren, en ondanks de beperkte middelen, ULB in staat is geweest om zijn niveau van uitmuntendheid in stand te houden en te voldoen aan haar publieke en maatschappelijke verantwoordelijkheid. De universiteit is van mening dat het kan helpen bij het creëren van een meer rechtvaardige en democratische wereld door bij te dragen van een relatie van vertrouwen, een kritische dimensie en de onpartijdigheid vereiste in een geglobaliseerde wereld. grensverleggend onderzoek Vier wetenschappelijke Nobelprijzen, een Fields-medaille, drie wolfprijs en twee Marie Curie-prijzen zijn verder bewijs van lange traditie van uitmuntendheid van de universiteit. De Université libre de Bruxelles is een actief lid van de ruimte voor onderzoek en is betrokken bij bijna 130 projecten gefinancierd door het 7e Europese kaderprogramma's. In de afgelopen jaren, is het verkregen 7 Starting Grants van de European Research Area (ERC) de financiering van onderzoek in de geneeskunde, economie, wiskunde, sociologie of politieke wetenschappen, evenals 2 Advanced Grant in Artificial Intelligence en Natuurkunde. Daarnaast heeft de Universiteit van Institute for European Studies wordt erkend als een "Jean Monnet Europese onderzoekscentrum"Voor zijn werk aan de Europese integratie. HOGE kwaliteit van het onderwijs De Université libre de Bruxelles heeft 13 faculteiten, scholen en gespecialiseerde instituten die alle disciplines te dekken, op de voet combineren van academische inbreng en onderzoek. Het biedt bijna 40 bacheloropleidingen en 235 masteropleidingen. Ook partners 20 Doctoral scholenMet bijna 1.600 PhD aan de gang. Sommige van onze Master programma's richten zich op transdisciplinariteit, terwijl anderen meer nadruk leggen op de internationale betrekkingen door de European Masters graden, of over meertaligheid. We hebben ook gewerkt in nauwe samenwerking met de VUB (Vrije Universiteit Brussel - Brussel Vlaams-sprekende universiteit) gedurende een aantal jaren. Humanisme, individuele verantwoordelijkheid ... "De Université libre de Bruxelles baseert haar onderwijs en onderzoek op het principe van vrij onderzoek. Dit veronderstelt, in alle domeinen, onafhankelijk oordeel en de afwijzing van een-autoriteit gebaseerde opvatting van kennis. " (1 artikel van de statuten van de ULB). Een specifiek kenmerk van het onderwijs ULB is om leerlingen hun persoonlijke vrijheid te bieden, terwijl ook hen te voorzien van de nodige ondersteuning. Het is aan de studenten zelf om te profiteren van de kansen en de vele vormen van ondersteuning die beschikbaar zijn voor hen te nemen: de universiteit is dus een school van verantwoordelijkheid. ... En innovatie De meest opvallende vernieuwingen zijn ingevoerd op postdoctoraal niveau. Deze programma's, waarvan een aantal wordt gedoceerd in de avond en in het weekend, zijn met name gericht op werkende volwassenenEn gebaseerd hetzij opkomende sociale en economische behoeften (Euromarketing, corporate governance, etc), of op geavanceerd onderzoek (esthetica en de filosofie van de kunst, de filosofie van de wetenschap, bioinformatica, etc). Nieuwe en vernieuwende cursussen van deze aard te bouwen zelf op de ULB op de lange traditie van de ULB, terwijl het verder te ontwikkelen in nieuwe richtingen. Een focus op taalkundige en culturele diversiteit Als een Franstalige universiteit, de meeste van de cursussen aan de Université libre de Bruxelles worden geleverd in het Frans. Er zijn echter een groeiend aantal masterdiploma's geheel of gedeeltelijk geleverd in het Engels. De universiteit biedt een breed scala aan cursussen Frans, Voorafgaand aan en tijdens het academiejaar, te helpen zijn internationale studenten verbeteren van hun taalvaardigheid. Een betrokken UNIVERSITY De Université libre de Bruxelles is vastbesloten om iedereen de kans om hun studies hoger onderwijs voort te zetten en heeft een ontwikkelde scala van ondersteuning van studenten initiatieven: Bijvoorbeeld, financiële en psychologische ondersteuning, begeleiding, Franse les, etc. De universiteit biedt ook buiten de campus academische ondersteuning. Een opmerkelijk voorbeeld is een ondersteuningsprogramma voor onderpresterende middelbare scholieren (Schola), die werd bekroond met de UNESCO Comenius prijs. Sinds haar oprichting in 1834, heeft de Université libre de Bruxelles nauw betrokken geweest bij het lopende debat over kritisch denken en de vrijheid. Dit heeft uitgesproken tegen dictaturen en andere nationalistische misstanden, de bevordering van gelijke kansen en een vlot van andere maatschappelijke vraagstukken opgenomen. Na het oprichten van een van de eerste NGO's (CEMUBAC), heeft de universiteit nog steeds een actieve rol in de ontwikkelingshulp en internationale samenwerking spelen. Europese en internationale, gastvrije en onafhankelijke, betrokken en dynamisch, kan de Université libre de Bruxelles ook rekenen op zijn uitgestrekte wereldwijde netwerk van alumni (VAE), de beste ambassadeurs van de universiteit. Op basis van het principe van vrij onderzoek dat onafhankelijk redeneren en de afwijzing van alle dogma postuleert, heeft de universiteit zijn oorspronkelijke idealen behouden als een vrije instelling die stevig houdt zich bezig met de verdediging van de democratische en menselijke waarden. De vrijheid van onderzoek en participatie De Université libre de Bruxelles baseert haar onderwijs en onderzoek op het principe van vrij onderzoek en heeft altijd haar studenten de mogelijkheid om het spelen van een actieve en participerende rol in het universitaire leven en bij de evaluatie van het onderwijs zij ontvangen. Inderdaad het principe van vrij onderzoek, dat is gebaseerd op onafhankelijk oordeel en een afwijzing van een-autoriteit based view van kennis, is vastgelegd in de statuten van de universiteit. Als gevolg hiervan, ULB is één van de weinige Belgische of zelfs Europese universiteiten waar de studenten zijn vertegenwoordigd op alle besluitvormende organen. In dezelfde geest, heeft een systematische leraar assessment procedure in gebruik voor meer dan twintig jaar, en is gebaseerd op de eigen beoordeling van hun leraren pedagogische vaardigheden studenten. [-]


University of Mons

België Mons September 2018

De universiteit van Mons (UMONS) bevindt zich in het zuiden van België, in de buurt van de Belgisch-Franse grens op de as Brussel-Parijs, in de oude stad van Bergen, die is verkozen tot Culturele Hoofdstad van Europa in 2015. De universiteit behoort tot de top-12% van de instellingen voor hoger onderwijs geëvalueerd in U-Multirank met een performance rating "zeer goed", dat wil zeggen, met meer dan 10 "A" scores. UMONS verwelkomt op zijn campus rond 7000 studenten u… [+] it meer dan 40 nationaliteiten, internationale studenten die ongeveer 15% van de studentenpopulatie. UMONS bevordert de mobiliteit van de eigen studenten en onderzoekers door middel van verschillende programma's, zoals Erasmus +. Dubbele graden worden ook toegekend, bijvoorbeeld in de TIME-netwerk (Top Industrial Managers Europa). UMONS omvat 7 Faculteiten en 2 scholen, de oudste zijn de Faculteit Ingenieurswetenschappen opgericht in 1837: Faculteit Architectuur en Stedenbouw Faculteit Geneeskunde en Farmacie, Faculteit Ingenieurswetenschappen, Faculteit der Psychologie en Pedagogiek, Wetenschapsfaculteit, Faculteit van vertaling en vertolking-EII - School of International Tolken, Warocqué School of Business and Economics Language Institute School of Human en Sociale Wetenschappen Wet school UMONS biedt de gebruikelijke universitaire graden, dat wil zeggen, bachelors, masters en doctoraten (PhD). Terwijl de meeste undergraduate cursussen worden gegeven in het Frans, de universiteit biedt masteropleidingen in het Engels gegeven in een scala van onderwerpen, met inbegrip van onderwerpen aan de Faculteit Ingenieurswetenschappen en de Warocqué School of Business and Economics relevant. Bovendien zijn alle faculteiten bieden meesters en proefschriften begeleid in het Engels. Met meer dan 700 onderzoekers, zijn de onderzoeksdoelstellingen van UMONS geregeld, zowel op regionaal en internationaal niveau. De expertise van de universitaire onderzoekers wordt internationaal erkend, zoals aangetoond door bijvoorbeeld de indeling van Thomas-Reuters agentschap van de drie onderzoekers op het gebied van chemie en materiaalkunde in de Top 100 die het meest invloedrijk zijn geweest in hun vakgebied de afgelopen tien jaar 2001 -2010. [-]


Karel De Grote University College

België Antwerpen September 2018

Over KdG Karel de Grote-Hogeschool is een katholieke hogeschool die meer dan 11.000 ingeschreven studenten heeft en dat telt ongeveer 1000 medewerkers. Dit maakt ons de grootste hogeschool in Antwerpen en de tweede grootste in Vlaanderen. Missie, visie en waarden Missie Karel de Grote Hogeschool (KdG) steunt duurzame ontwikkeling: voor studenten, medewerkers en de samenleving. In onderlinge interactie, gebaseerd op een uitnodigende leren, woon-en werkomgeving.… [+] Om altijd de beste van iedereen, en te streven naar uitmuntendheid samen. Gedreven door waarden, geïnspireerd door christelijke principes, open voor andere ideologieën. Visie Karel de Grote Hogeschool (KdG) creëert uitdagende en motiverende maatwerk leercontexten. Voor iedereen die wil om te ontwikkelen tot een professional met persoonlijkheid. We leiden en begeleiden onze studenten, zodat ze te ontdekken en hun talenten te ontwikkelen, en het verwerven van de nodige competenties om een ​​bijdrage aan de maatschappij te leveren. Zelfbewust, met een gevoel van verantwoordelijkheid en gewaardeerd door de samenleving. We stimuleren onze medewerkers om verder te groeien op zowel persoonlijk als professioneel niveau. KdG is een veelzijdige organisatie. We denken vooruit en hebben een gevoel voor de dynamiek van een snel veranderende mondiale context. We delen kennis en investeren in een sterke samenwerking met onze partners: dankzij deze interacties en maakte-oplossingen op maat van onze hogeschool blinkt en innoveert in (kunst) onderwijs, praktijkgericht onderzoek en dienstverlening. Waarden Als een waarde-gedreven organisatie kiezen we voor: studentgerichte acties het behalen van resultaten samenwerken in vertrouwen ons in te zetten voor een betere wereld duurzame innovatie. Perspectieven op onderwijs Karel de Grote hogeschool wil haar studenten en medewerkers de gelegenheid om te ontdekken wat hun talenten zijn en om deze talenten verder te ontwikkelen. Wij zijn ervan overtuigd dat teamwerk kunnen zowel studenten en medewerkers om competenties te verwerven - zoals kennis, vaardigheden, inzicht en attitudes - die essentieel zijn in een werkcontext als in de bredere context van onze maatschappij. Een van de meest essentiële competenties is, zonder twijfel, het vermogen om een ​​inspanning voor hen die, door omstandigheden, niet in staat zijn om hun talenten ten volle te ontwikkelen. [-]


Hasselt University

België Hasselt Diepenbeek September 2018

Universiteit Hasselt is een onafhankelijke innovatieve universiteit die is regionaal verankerd en heeft een uitgesproken internationale oriëntatie. De universiteit staat voor excellentie in het onderwijs, toponderzoek in speerpuntdomeinen en actieve betrokkenheid bij innovatie en ondernemerschap. De algemene doelstelling is om academische excellentie te combineren met economische en maatschappelijke relevantie. De universiteit is gericht op participatie te verbreden, het … [+] aanpakken van alle talenten en inspireert haar studenten en medewerkers om hun volledige potentieel in een dynamische omgeving te ontwikkelen.   Universiteit Hasselt richt zich op studenten met aantrekkelijke bachelor-, master en PhD-programma's die onderzoek onder leiding van en wordt gekenmerkt door een hoog academisch niveau en de integratie van employability skills levenslang zijn. De programma's worden ondersteund door een reeks van innovatieve en effectieve onderwijs- en leervormen.   Universitair onderzoek is gericht op het toponderzoek in speerpunt velden in een aantal domeinen (elektronische materialen, ICT, life sciences, cleantech, biostatistiek, veiligheid en mobiliteit verkeer, open innovatie en kleine bedrijven). In die multidisciplinaire domeinen, de onderzoeksinstituten van de Universiteit Hasselt combineren fundamenteel en toegepast onderzoek, met inbegrip van contract research voor de regionale en internationale industrie en organisaties. Een volledig bemand Technology Transfer Office is verantwoordelijk voor de valorisatie van de onderzoeksresultaten en neemt de leiding in het opstarten van een aantal spin-off bedrijven per jaar. De universiteit gaat uit van een actieve rol in het stimuleren van innovatieve economische activiteiten in de regio, met inbegrip van de coördinatie van de regionale thematische clusters bedrijf op gebieden zoals biowetenschappen, duurzame energie en clean tech.   Universiteit Hasselt heeft een uitgebreid internationaal netwerk en ontwikkelt gezamenlijke programma's met universiteiten in Vlaanderen en Nederland. [-]