52 Klantenrelaties programs found
Filters
- Business Studies
- Klantenrelaties
52 Klantenrelaties programs found
Filters
Uitgelicht
ESEI International Business School Barcelona
CRM en gegevens
- Online
Cursus
Full time, Deeltijd
7 weken
Afstand leren
Engels
Deze CRM en Data cursus biedt een diepgaande duik in CRM tools en hun rol in gegevensbeheer. Doe essentiële vaardigheden op om klantinteracties te optimaliseren en strategische zakelijke beslissingen te nemen. Ga op reis van de basisprincipes van CRM naar geavanceerde inzichten op basis van gegevens.
Uitgelicht
Harvard Business School Online
Klantervaringen transformeren
- Online
Certificaat
Deeltijd
4 weken
Afstand leren
Engels
Ontdek hoe je uitzonderlijke klantervaringen ontwerpt en levert met Transforming Customer Experiences. In deze cursus leer je strategieën om de behoeften van klanten te begrijpen, innovatie te benutten en organisatorische processen op elkaar af te stemmen om waarde te creëren en klantloyaliteit te stimuleren.
Uitgelicht
Cours de Civilisation Française de la Sorbonne
Driemaandelijkse cursus zakelijk Frans S11 / S21
- Paris, Frankrijk
Cursus
Full time
3 maanden
Op de campus
Frans
Het volgen van een 3-maandelijkse Business Frans cursus heeft veel voordelen voor individuen die hun professionele Franse vaardigheden willen verbeteren. Deze programma's bieden een combinatie van Frans taalonderwijs, fonetiek, lezingen over de Franse beschaving en sessies gewijd aan mondeling en professioneel schrijven.
Uitgelicht
London Business Training & Consulting
Klantrelatiebeheer
- London, Verenigd Koninkrijk
Cursus
Full time
1 week
Op de campus
Engels
Deze CRM-training is bedoeld om u een uitgebreide set vaardigheden en kennis te bieden waarmee u het meeste uit uw CRM-systeem kunt halen. De cursus omvat ook een locatiebezoek aan een organisatie die relevant is voor de cursus, zodat deelnemers inzicht kunnen krijgen in hoe hun tijdgenoten functioneren in de echte wereld.
Uitgelicht
ENACO
BTS-onderhandeling en digitalisering van klantrelaties
- France Online, Frankrijk
Diploma
Full time, Deeltijd
2 jaar
Afstand leren
Frans
De remote BTS NRC of BTS NDRC is bedoeld om verkopers en salesmanagers op te leiden. U wordt dus opgeleid in het beheer van de klantenrelatie op globale wijze maar ook in prospectietechnieken met het oog op het verhogen van de omzet van uw bedrijf. In direct contact met klanten en via digitale kanalen, bouwt de vertegenwoordiger een hechte en duurzame relatie op met zijn klanten door op maat gemaakte oplossingen te implementeren die volledig aan hun behoeften voldoen. De BTS-onderhandeling en digitalisering van klantrelaties, gericht op klantrelaties, stelt u in staat efficiënt te zijn in onderhandeling en verkoop in direct contact met de klant, met name voor werving.
Uitgelicht
Alison Free Online Learning
Kwaliteitsvolle klantenservicevaardigheden ontwikkelen (gratis online cursus met certificaat)
- Online USA
Cursus
Full time, Deeltijd
1 uur
Afstand leren
Engels
Een gratis online cursus over het ontwikkelen van hoogwaardige klantenservicevaardigheden - met certificaat.
VCampus Global
Certificaat programma - airport management & klantenservice
- Los Angeles, Verenigde Staten
- Al Jazirah Al Hamra, Verenigde Arabische Emiraten + 1 more
Certificaat
Full time, Deeltijd
Afstand leren
Certificate in Airport Management and Customer Care is een ideaal programma voor studenten om een carrière te maken in de luchtvaartindustrie. In deze cursus leert u de basis protocollen van de luchthaven van het management en
Damelin Part Time
Cursus in Marketing - Programma Skills in Customer Relationship Management
- Johannesburg, Zuid-Afrika
Cursus
Deeltijd
Op de campus
Na succesvolle afronding van het programma en als de leerling wordt gevonden "bevoegde" in de PoE te zijn, zal de leerling een Services SETA verklaring van resultaten waarin het toestel standaard behandeld in het programma Skills in Customer Relationship Marketing en 19 studiepunten behaald te ontvangen.
Informa Connect
Cursussen in Mastering Best Practice in KYC
- London, Verenigd Koninkrijk
Cursus
Full time
2 dagen
Op de campus
Engels
Onze toonaangevende cursus Mastering the Best Practice in KYC zit vol met recente voorbeelden van KYC/KYN/UBO-problemen en laat deelnemers de trucs zien die criminele netwerken gebruiken om identiteiten te verbergen, evenals best practices en effectieve methoden om deze identiteiten te ontmaskeren.
Porto Business School
Open Executive Program in Customer Experience Design
- Porto, Portugal
Cursus
Op de campus
Portugees
Danford College
Certificate III in Business ( Customer Engagement)
- Melbourne, Australië
Certificaat
Op de campus
Engels
BCN School
Grondbeginselen van klantenservice en ervaring
- Providencia, Chili
Diploma
Op de campus
Spaans
Tegenwoordig zijn de consumptiepatronen veranderd. De consumenten van vandaag hebben veel grotere behoeften en ander gedrag, waarbij de behandeling, meningen en opties van merken een allesovertreffende factor zijn. In deze cursus vindt u hulpmiddelen om de klantreis te beheren en te innoveren en om zinvolle service-ervaringen te ontwerpen.
Coniche Business School
Post-hbo CM Contact Center Management
- Houten, Nederlanden
Cursus
Op de campus
Nederlands
Optimaliseer de toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact. Gericht op het management in contact centers, dus als je teamleider, supervisor of manager bent dan is dit jouw opleiding.
FutureLearn
Contractbeheer: relaties opbouwen in bedrijfscursus - Universiteit van Southampton
Cursus
Deeltijd
3 weken
Afstand leren
Engels
Leer meer over contractbeheer en zakelijke relaties in een cursus die wordt ondersteund door de Britse overheid en World Commerce & Contracting.
Royal Canadian Institute of International Studies
Klantenservice Engels
- Toronto, Canada
Diploma
Op de campus
Engels
Het belangrijkste doel van deze les is om het Engelse niveau te verhogen van studenten die van plan zijn om in de klantenservice in Canada te werken. Deze cursus helpt hen bij de voorbereiding op de uitdagingen waarmee ze te maken kunnen krijgen tijdens het werken en helpt hen om een sterk Engels cv op te stellen. Om succesvol te zijn in de klas, moeten studenten hun Engelse vaardigheden toepassen bij het opstellen van hun cv, het voorbereiden van sollicitatiegesprekken en het omgaan met hun klasgenoten. Na succesvolle afronding van de cursus ontvangen studenten een aanbevelingsbrief van hun docent, evenals een programmacertificaat dat een voldoende niveau van Engels aantoont.
Populaire graad
Populaire studievorm
Populair onderwijstype
Academische cursus Opleidingen in Business Studies Klantenrelaties
Klantrelaties verwijst naar de strategieën die bedrijven gebruiken om met hun klanten te communiceren en een positieve relatie te onderhouden. Het doel van klantrelaties is het opbouwen van langdurige relaties tussen het bedrijf en zijn klanten.
Een graad in klantrelaties biedt u de vaardigheden en kennis die nodig zijn om te slagen in klantenservice- en managementrollen. Je leert hoe je effectieve klantrelaties opbouwt en het klantcontact beheert. Bovendien krijgt u inzicht in consumentengedrag, marketingstrategieën, public relations, kassawerkzaamheden en meer.
Met een diploma in klantrelaties kun je verschillende carrièrepaden volgen, zoals marketingmanager of klantenservicemedewerker. Het kan ook zijn dat u voor overheidsinstanties of non-profitorganisaties werkt, waar u uw vaardigheden in de praktijk kunt brengen om anderen te helpen. Het maakt niet uit waar je na je afstuderen gaat werken, een diploma in klantrelaties geeft je de tools die je nodig hebt om te slagen in elke klantgerichte rol.