Keystone logo
VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

VOS Spanish School & Intercultural Club In Buenos Aires and Barcelona

Invoering

Op het gebied van onderwijs zijn betekent voorbereid zijn op verandering, leren is een constante beweging.

Als we aan dit essentiële kenmerk de snelheid toevoegen die we tegenwoordig in sociale verandering ervaren, moeten we beginnen met te zeggen dat alles mogelijk is als we het hebben over leermethodes.

We beginnen met het voor de hand liggende: taal stelt ons in staat om te communiceren. Daarom moet het leren van een tweede taal communicatie als hoofdas hebben. We laten onze studenten in het Spaans communiceren, onze methode legt duidelijk de nadruk op communicatie. Naast dit didactische doel geloven we in de kracht van onderdompeling in een gemeenschap van Spaanstaligen. Wanneer studenten worden ondergedompeld in de taal die hij wil leren, is alles wat ze in de klas leren, altijd van toepassing in verschillende real-life contexten. Deze constante blootstelling communiceert de behoefte aan sterke motivatie en verhoogt daarom aanzienlijk hun kansen om te leren.

In VOS profiteren we van de educatieve kracht van deze onderdompeling in de taal: geen schijnbare realiteiten, we gebruiken de realiteit met al haar kracht, zowel in de klas als daarbuiten (in e-learning is dit ook mogelijk: de Spaanse onderdompeling kan bijna volledig worden bereikt via een sociaal netwerk).

Deze kennisverwerving zet zich voort in wekelijkse workshops en culturele activiteiten die van elke dag een cultureel avontuur met het Spaans maken.

Bij het ontwerpen van onze educatieve syllabus en het plannen van elke Spaanse les, zijn we ons zeer bewust van het cruciale feit dat "leren werd beïnvloed door technologie". Dit verandert de praktijk van lesgeven, de rol van de student, wat kennis is en, in wezen, wat we doen om mensen te laten leren.

Locaties

  • 1906

    Marcelo Torcuato de Alvear,1459, C1060, 1906

    Vragen