
Diploma in
Diploma in Bedrijfskunde (met dubbele concentratie Marketing-Multimedia) Université de Saint-Boniface

Invoering
Houd je van innoveren, creëren en wil je opvallen? Ben je geïnteresseerd in zowel business als marketing? Schrijf je in voor ons Diploma in Bedrijfskunde met een dubbele concentratie in Marketing en Multimedia!
De studenten die onze training volgen, hebben een passie voor zaken, verkoop, reclame en nieuwe technologieën. Ze zijn creatief, hardwerkend en willen evolueren in een dynamisch veld.
Wie plant en ontwikkelt interactieve displayvideo's? Die van online winkels? Degenen die op uw mobiele telefoon verschijnen? Dankzij ons diploma onderscheid je je in een bepaalde zakelijke niche: digitale marketing.
duur
3 jaar programma. Leidt tot het behalen van een diploma bedrijfskunde met een dubbele concentratie in marketing-multimedia.
Programma overzicht
Dit programma biedt je gespecialiseerde training in marketing en multimedia, terwijl je een solide basis in het bedrijfsleven krijgt.
Tijdens het eerste jaar leert het programma je algemene kennis op het gebied van boekhouding, management of het opzetten van een bedrijf. Tijdens het tweede en derde jaar specialiseer je je in marketing (klantenservice, reclame, retail, enz.), terwijl je praktische vaardigheden ontwikkelt op het gebied van video, animatie en design.
Tegelijkertijd versterk je je gevoel voor organisatie, je vermogen om in team te werken en je communicatieve vaardigheden.
Aan het einde van het programma val je op in het ontwerpen en plannen van digitale en interactieve marketingstrategieën. Je kunt dan aan de slag op de marketingafdeling van een bedrijf of ondernemen!
Als je een creatieve geest hebt, verkoop trekt je aan en je houdt van technologie, kies dan ons Diploma in Bedrijfskunde met een dubbele concentratie in Marketing en Multimedia!
Onderwerpen die worden bestudeerd zijn onder meer:
- economie
- Creatie en ondernemerschap
- Human Resource Management
- afzet
- Het gedrag van de consument
- Reclame, promotie en public relations
- Verkooptechnieken
- Nieuwe marketingtechnologieën
- Multimediatoepassingen
- Creatie van websites, applicaties en interactieve tools
- Creatie van advertenties en promotiemateriaal
stages
Tijdens een stage van vijf weken krijg je de kans om je vaardigheden in de praktijk te brengen en meer te weten te komen over de wereld van het werk.
Succesvolle studenten konden een betaalde co-opplaatsing van 16 weken voltooien.
Voortgezette studies
Studenten die een universitaire studie willen volgen, kunnen studiepunten overdragen naar de bachelor in bedrijfskunde aan de Université de Saint-Boniface .
Aan de andere kant kunnen onze afgestudeerden studies volgen die leiden tot de CM-aanduiding (Chartered Marketer).
Vacatures
Meestal werken onze afgestudeerden in bedrijven, waar ze deelnemen aan de ontwikkeling van digitale verkoopstrategieën.
Ze stellen hun vaardigheden ook ten dienste van alle groepen (musea, banken) met behulp van digitale media.
Voorbeelden van gebieden:
- Digitale marketing
- Verkoop van producten online
- Ontwikkeling van digitale verkooptools
- Visueel ontwerp van verkoopterminals
- Marktontwikkeling
- Klantenservice
- Human Resources
- Webdesign
- reclame
Voorbeelden van functies:
- Hoofd digitale marketing
- Supervisor winkelverkoop
- Hoofd digitale mediastrategie
- Adverteren
- webdesigner
- Applicatie ontwikkelaar
- Grafisch ontwerper
U kunt er ook voor kiezen om uw eigen bedrijf op te richten of aan de slag te gaan met digitaal marketingadvies!