Keystone logo
Universidad UNIACC

Universidad UNIACC

Universidad UNIACC

Invoering

University of Arts, Sciences en Communicatie, UNIACC, is een corporatie van Autonome Private Hoger Onderwijs. Zijn visie is een universiteit om erkend te worden voor het aanbieden van kwaliteit van het hoger onderwijs in verschillende vormen van onderwijzen en leren -in aanwezigheid, gemengd en niet-deelname (volledige online) - zodat hun programma's toegang tot het hoger onderwijs te vergemakkelijken iedereen die wil om te trainen in de artistieke gebieden van de sociale wetenschappen en management, met de nadruk op communicatie, het gebruik van technologie en innovatie.

De Universidad UNIACC is een instelling erkend door het Ministerie van Onderwijs van Chili en een instelling niet geaccrediteerd door de Nationale Accreditatie Commissie (CNA).

GESCHIEDENIS

Vandaag de dag, meer dan negenduizend afgestudeerden van Universidad UNIACC zijn protagonisten van verschillende het werk contexten van de wereld van de communicatie.

Het ontstaan van Universidad UNIACC gaat terug tot 1981, toen het technisch opleidingscentrum genaamd Superior (CFT IACC) Institute of Arts en Communicatie Wetenschappen is gemaakt. Het was de eerste opleidingscentrum hoger gespecialiseerd in het opleiden van professionals voor de wereld van de communicatie Chili.

Zo curricula en de opleiding die tot carrières van senior technici op het gebied van audiovisuele communicatie en reclame werden gegenereerd.

In 1987, de IACC CFT verleend officiële erkenning en werd de IACC Professional Institute. In 1989, met de steun van de uitstaande professionals, de University of Arts, Sciences and Communication, UNIACC werd opgericht.

Universidad UNIACC werd geboren met het doel van het ontwikkelen van een institutioneel en academisch project zet zich in voor de bevordering van kunst, cultuur, geesteswetenschappen, nieuwe technologieën en communicatie.

De universiteit begon onderwijs carrière in de journalistiek en architectuur in 1991.

In parallel, begon hij met het ontwikkelen van een corporate management structuur en zelf-evaluatie, die gericht zijn op het verbeteren van de systematische en continue processen, methoden en procedures.

Zoals het academisch project van de universiteit hogere niveaus van prestatie en consolidatie kregen, zijn er nieuwe cursussen en programma's toegevoegd. In 1993, de instelling opende de carrières van Psychologie, Public Relations, Advertising en Design.

Samen met de uitbreiding van de academische aanbod, Universidad UNIACC verhoogde zijn fysieke en technologische infrastructuur, systemen, thematische laboratoria en geavanceerde apparatuur.

In dit stadium van haar institutionele leven, de universiteit sterk bevorderd de internationale betrekkingen, die een breed netwerk van verbindingen en contacten met prestigieuze academische instellingen in Latijns-Amerika, de Verenigde Staten en de Europese Unie.

In 1998 heeft de universiteit nam een ​​beslissende stap in de zichtbaarheid van hun academische werk, het openen van uitzendingen zijn tv-kanaal in de UHF-band. Kanaal 34 TV UNIACC wordt vervolgens geïntegreerd in een breder universiteit uitbreidingsproject, fusie met Radio UNIACC, die begon als een ervaring van de interne diffusie. Vandaag de dag is een zender die 24 uur per dag uitzendt via het internet, dankzij het werk en de creativiteit van de studenten te worden.

De Raad voor Hoger Onderwijs in december 1999 gecertificeerd vol institutionele autonomie van de universiteit, die het in staat stelt toe te kennen graden en graden onafhankelijk, vanaf die datum.

In dit scenario Universidad UNIACC ondernam een ambitieuze hervorming van de curricula, die in 2000 geboren zijn nieuwe carrière en trainingsprogramma's die speciaal zijn ontworpen voor professionals inserts in het kader van de arbeidsverhouding.

Universidad UNIACC IN de XXI eeuw

In 2004, Universidad UNIACC begon een baanbrekend proces in Chileense onderwijs: het onderwijs carrière en professionele programma's voor online en blended learning modaliteiten. De race werd in première het systeem Commercial Engineering. Promovendi en vervolgens, in 2016, diploma en Degree Program en een universitair diploma (TLU) werden toegevoegd.

In alle cursussen bij de online en blended learning modaliteiten, hebben de studenten opgenomen in hun nieuwe leren digitale, interactieve en multimediale technologieën. De hoofdingang van kennis via de eCampus platform, die beschikbaar zijn voor on-campus studenten van de instelling is.

In hun leerprogramma's op afstand, Universidad UNIACC beschikt over onderscheidende voordelen: ervaring en kennis in de ontwikkeling van methoden en inhoud die specifiek is ontworpen voor modaliteiten; computer en audiovisuele kunst infrastructuur; evenals professionele ervaring in de media kwesties.

Vanwege aan de internationale potentie Universidad UNIACC begonnen met de ontwikkeling door middel van online en blended learning modaliteiten, in 2008 het college werd een deel van het Amerikaanse consortium van het hoger onderwijs Apollo Group Inc., via Apollo Global.

Vandaag de dag, de universiteit gaat uit als een continue bijscholing en herconfiguratie van hun faculteiten en scholen, samen met de integratie van nieuwe structuren en werkvormen.

Zo Universidad UNIACC heeft vastgesteld zichzelf als een educatief project met bijna drie decennia ervaring, geïntegreerd in het wereldwijde netwerk van instellingen voor hoger onderwijs en altijd het instellen van trends in de verschillende uitingen van creativiteit.

Locaties

  • Santiago

    Avenida Salvador 1200 Providencia, 7501277, Santiago

    Vragen