
Diploma in
Diploma in Digital Marketing Specialist Co-op Toronto School of Management

Invoering
![]() | ![]() | ![]() |
Diploma in Digital Marketing Specialist Co-op
Dit eenjarige Co-op-diploma richt zich op marketing, reclame en campagnebeheer. Het wordt mogelijk gemaakt door het Digital Marketing Institute (DMI). Na afronding van het programma ontvang je een Digital Marketing Associate-certificaat van DMI.
Bouw een gedegen marketingstrategie op met behulp van onderzoek, begrijp het PPC-marketingmodel en haal het meeste uit sociale media om te gedijen in onze veranderende digitale wereld. Leer van gastsprekers en doe praktische coöp-ervaring op voor veelgevraagde overdraagbare vaardigheden. Start online, eindig op de campus.
In dit programma wordt u klaargestoomd om door de industrie erkende certificaten te behalen en leert u:
- Ontwikkel digitale advertentiecampagnes zoals presentaties, websites en sociale media, brochures, rapporten en nieuwsbrieven.
- Maak gebruik van tools als WordPress, HTML en CSS, Google Ads en Google Analytics.
- Leer om uw schrijven te verbeteren en inhoud te maken voor promotionele doeleinden.
- Plan en implementeer een succesvolle marketingstrategie om een merk te positioneren en zijn reputatie te behouden en een website te bouwen.
- Voer enquêtes uit om de belangen en zorgen van de belangrijkste belanghebbenden te identificeren.
- Bouw, optimaliseer en analyseer PPC-campagnes op Google Ads en Bing Ads.
* Studenten krijgen betaalde of onbetaalde instapposities aangeboden die verband houden met hun vakgebied. De afdeling Career Services biedt volledige ondersteuning aan studenten bij het boeken en voorbereiden van interviews. Het is de verantwoordelijkheid van de student om goed te presteren tijdens alle interviews en tijdens de volledige duur van de coöpperiode. Plaatsingen zijn afhankelijk van beschikbaarheid en zullen variëren op basis van het programma, seizoen en veranderingen op de arbeidsmarkt, evenals het Engelse niveau van de student en eerdere professionele en academische ervaring. Als de co-op-plaatsing niet beschikbaar is, moet de student een Capstone-project voltooien als alternatief om af te studeren van het programma.
Cursus benodigd heden
- Een Ontario Secondary School Diploma of gelijkwaardig hebben of minstens 18 jaar oud zijn en slagen voor de Wonderlic-test.
Voor anderstaligen Engels:
- Succesvolle afronding van TSoM EAP-niveau 4 of de vereiste IELTS van 5.5-scores of gelijkwaardig hebben voor niet-moedertaalsprekers van het Engels
- Slaag voor de TSoM English Assessment (geschreven ter plaatse of online met examensurveillant)
Carriere
Afgestudeerden van deze cursus kunnen streven naar rollen in multinationale bedrijven, waaronder functies zoals:
- Communications Officer
- Digitale marketing specialist
- Coördinator sociale media
- Content maker/schrijver
Looptijd
51 weken, inclusief geplande pauzes
kosten
2021 Prijzen:
- $14.495 CAD
- Internationale studenten: definitieve prijs na studiebeurs: $ 10,495 CAD
- Studenten permanent verblijf in Canada en Canada: definitieve prijs na beurs: $ 4,276 CAD
- Technologie, boeken en materialen Extra kosten
2022 Prijzen:
- Internationale studenten - definitieve prijs na studiebeurs
- Overdag: $10.500 CAD
- Studenten permanent verblijf in Canada en Canada - definitieve prijs na beurs
- Overdag: $ 4.276 CAD
- Technologie, boeken en materialen Extra kosten