Keystone logo
© Tecnológico de Monterrey
Tecnológico de Monterrey

Tecnológico de Monterrey

Tecnológico de Monterrey

Invoering

Tecnológico de Monterrey werd opgericht in 1943 dankzij de visie van Don Eugenio Garza Sada en een groep ondernemers die een non-profitorganisatie vormden genaamd Enseñanza e Investigación Superior, AC

Tecnológico de Monterrey is een particuliere, non-profit, onafhankelijke instelling zonder politieke of religieuze voorkeuren.

Het werk van Tecnológico de Monterrey en al zijn campussen wordt ondersteund door maatschappelijke verenigingen die bestaan uit talloze groepen uitstekende leiders uit het hele land die zich inzetten voor kwaliteit in het hoger onderwijs.

Elk jaar komen de bestuursleden van deze maatschappelijke verenigingen bijeen om de doelen te definiëren die als leidraad dienen voor de belangrijkste beslissingen die Tecnológico de Monterrey zullen helpen bij het behalen van de doelstelling om de ontwikkeling van gemeenschappen en het land te stimuleren.

Tecnológico de Monterrey geniet de steun van de nationale gemeenschap, die deelneemt aan de loterijen die door de instelling zelf worden georganiseerd om haar beurzenprogramma en investeringen in infrastructuur uit te breiden.

Tecnológico de Monterrey heeft de status van Free University School, waardoor het als onderwijsinstelling kan functioneren.

Doel

Tecnológico de MonterreyHet doel van het bedrijf is informatie te produceren die levens kan veranderen.

We gebruiken educatieve ervaringen om individuen te vormen tot agenten van verandering die bereid zijn te werken voor het welzijn van iedereen - individuen die verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen leven en zich ervan bewust zijn dat hun acties anderen kunnen transformeren - capabele, getalenteerde, oprechte, toegewijde, betrokken visionairs met een mondiaal perspectief en ondernemersgeest, niet alleen op de universiteit maar in alle aspecten van hun leven.

Het onderwijs van onze studenten is een essentieel onderdeel van ons vermogen om uit te blinken. Studenten worden aangemoedigd om hun economische, politieke, ecologische en sociale realiteit op sociaal, professioneel en persoonlijk niveau te transformeren.

Visie

"Leiderschap, innovatie en ondernemerschap voor menselijke bloei".

Model Tec21

Tec21 maakt de vorming van solide en uitgebreide vaardigheden mogelijk die u zullen helpen om op creatieve en strategische wijze de uitdagingen van het heden en de toekomst op te lossen.

Waarom is het uniek?

Ons challenge-based leermodel is gebaseerd op vier hoofdcomponenten:

Uitdagingsgericht leren

Het leren van studenten tijdens hun bachelorstudie is gericht op de relatie van de student met hun leraar en met de omgeving, waarin studenten disciplinaire en transversale vaardigheden ontwikkelen, door uitdagingen op te lossen die verband houden met echte problemen en hun meesterschap aan te tonen door middel van verschillende bewijzen van leren. In dit model wordt de centrale leereenheid uitgedaagd.

Personalisatie en flexibiliteit

Voordat je een carrière koos, kies je nu een pad:

1. Je verwerft de grondbeginselen van het gebied, je kent gerelateerde carrières en je zult bevestigen welke carrière je moet kiezen.

2. Je ontwikkelt de kerncompetenties van je carrière door meer gerichte uitdagingen terwijl je je universitaire ervaring uitbreidt.

3. Je zult je vaardigheden blijven versterken en je carrière een persoonlijk tintje geven op basis van je interesses, passies en plannen, door het brede scala aan beschikbare concentraties, verblijven en certificaten.

Inspirerende docenten

Onze professoren zijn protagonisten van een van de meest diepgaande transformaties in de geschiedenis van Tec en van een paradigmaverschuiving die de interesse heeft gewekt van de nationale en internationale academische kringen.

Welke onderwijspraktijken onderscheiden hen? Ze creëren actieve leeromgevingen en vinden in uitdagingen een trigger voor de vorming van de disciplinaire en transversale vaardigheden die je als student nodig hebt, en begeleiden je om die kennis over te dragen naar echte contexten. Daarnaast zijn ze up-to-date en verbonden met hun praktijk en werken ze multidisciplinair.

toelatingen

Locaties

  • Monterrey

    Eugenio Garza Sada 2501, 64849, Monterrey

  • Guadalajara

    Avenida General Ramón Corona 2514, 45138, Guadalajara

    • Santiago de Querétaro

      Epigmenio González 500 Fracc. San Pablo, 76130, Santiago de Querétaro

      • Mexico City

        Campus Santa Fe, 01389, Mexico City

        • Mexico City

          Ciudad de México Campus, 14380, Mexico City

          Vragen