Niveau 3 International Foundation Diploma voor studies in het hoger onderwijs
STARS International University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Tashkent, Oezbekistan
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 Jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
USD 3.300 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* aannemingssom is afhankelijk van de internationale certificaten. Het collegegeld is inclusief officieel studiemateriaal en alle benodigde werkboeken van de universiteit
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit niveau 3 International Foundation Diploma for Higher Education Studies kwalificatieprijs is een voltijds eenjarig schakelprogramma dat internationale studenten van 12 jaar middelbaar onderwijs volgt en hen voorbereidt op hun undergraduate-inschrijving. Het is een pre-bachelordiploma dat afgestudeerden 120 studiepunten oplevert, wat overeenkomt met 2 GCE A-niveaus. Alle inhoud van de unit is afkomstig uit het (VK) nationale studieprogramma voor hun tegenhangers op A-niveau en beoordeeld op een niveau 3-standaard.
De beoordeling wordt sterk gecontroleerd, waarbij NCC Education alle beoordelings- en beoordelingsschema's produceert, met examens die zijn gemarkeerd door NCC Education in het VK (en dat zou alle wetenschappelijke eenheden omvatten), terwijl opdrachten worden gemarkeerd door het centrum en opnieuw gemodereerd door NCC Education-personeel hier in het Verenigd Koninkrijk.
NCC Education is een aanbieder van examens en kwalificaties die worden gereguleerd door het Office of Qualifications and Examinations (OFQUAL) in Engeland, en dat deze bovengenoemde prijs wordt geclassificeerd als een pre-universitaire kwalificatie (hetzelfde academische niveau als een Verenigd Koninkrijk (VK) 'A' Level of een International Baccalaureate kwalificatie op het internationale toneel).
De Regeling Kwalificaties en Examens (OFQUAL) is een niet-departementale overheidsdienst die er ten aanzien van onderwijstoekenningsorganisaties voor zorgt dat:
- gereguleerde kwalificaties geven op betrouwbare wijze de kennis, vaardigheden en begrip weer die studenten hebben aangetoond;
- beoordelingen en examens laten zien wat een student heeft bereikt;
- gebruikers kunnen erop vertrouwen dat de kwalificaties geldig zijn;
- studenten en docenten hebben informatie over het volledige scala van gereguleerde kwalificaties.
Bevestiging van de status van NCC Education als een OFQUAL gereguleerde UK Awarding Organization is te vinden in het Register of Regulated Qualifications.
De kwalificatie Level 3 International Foundation Diploma for Higher Education Studies (L3IFDHES) wordt ook erkend door UCAS, Department of Education, Department for Business Innovation and Skills, E-Skills UK (voor computerkwalificaties), Council for Administration (voor zakelijke kwalificaties)) .
Deze kwalificatie is bedoeld voor studenten en valt onder toezicht van het Department of Business, Energy and Industrial Strategy (BEIS) en het Education and Skills Funding Agency (ESFA) hier in het VK. NCC Education heeft ook nauw samengewerkt met BEIS om een verklaring op hoog niveau te ontwikkelen die bestaat uit een reeks toezeggingen om te werken in overeenstemming met een aantal kwaliteitsborgingsprincipes, vergelijkbaar met enkele van de principes die OFQUAL zou hebben toegepast als het een vergelijkbare regeling had gereguleerd. kwalificatie, en die de levering van kwalificaties en diensten ondersteunen die uitsluitend/hoofdzakelijk zijn ontwikkeld voor gebruik buiten Engeland.
Het L3IFDHES-programma staat ook vermeld op de Universities and College Admissions Service (UCAS). UCAS is een in het VK gevestigde organisatie wiens rol het is om het aanvraagproces voor Britse universiteiten te beheren. De meeste Britse universiteiten en hogescholen gebruiken de UCAS-service, daarom moeten alle studenten die voor een undergraduate-diploma in het VK willen studeren, een aanvraag indienen via UCAS, inclusief thuisstudenten (Britse en EU-studenten) en internationale studenten (niet-EU) .
Veel Britse universiteiten erkennen dat de NCC Education L3IFDHES een geschikte en geaccepteerde toegangskwalificatie is die door internationale studenten wordt gebruikt om deel te nemen aan bacheloropleidingen. Dit programma wordt ook geaccepteerd door universiteiten in de VS, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland en Ierland als een universitaire niet-gegradueerde toegangskwalificatie. Meer dan 500 universiteiten hebben bevestigd dat ze deze kwalificatie en prijs accepteren als een pre-universitaire kwalificatie; die voldoet aan de eisen van een bachelordiploma.
De NCC Education L3IFDHES zit op niveau 3 van het UK Qualifications and Credit Framework en wordt gereguleerd door The Office of Qualifications and Examinations Regulation (OFQUAL).
Galerij
Ideale studenten
L3IFDHES is bedoeld voor internationale studenten die meestal in een 12-gradensysteem hebben gestudeerd en die extra moeten studeren om te voldoen aan de toelatingseisen voor het hoger onderwijs in het VK.De L3IFDHES bereidt studenten taalkundig en sociaal-cultureel voor op het eerste jaar van een opleiding in het Verenigd Koninkrijk.
toelatingen
leerplan
Kandidaten moeten slagen voor zes kerneenheden en twee van de acht keuzevakken om het certificaat Level 3 International Foundation Diploma for Higher Education Studies te krijgen.Details van kern- en keuzevakken zijn te vinden in de kwalificatiespecificatie.
Vakgebieden
- de Engelse taal
- computergebruik
- Bedrijf
- Biologie
- Chemie
- Natuurkunde
- Wiskunde
- verdere wiskunde
Om de kwalificatie te behalen, moet een student acht eenheden studeren en slagen.
De kwalificatie bestaat uit zes kerneenheden:
- Engelse taalvaardigheden ontwikkelen - Deze module helpt studenten om Engelse taalvaardigheden te ontwikkelen om effectief te kunnen communiceren buiten eenvoudige alledaagse contexten.Het heeft tot doel iemands lezen, schrijven, luisteren en spreken te verbeteren en stelt studenten in staat een breed scala aan kennis te verwerven die kan worden gebruikt om zelfverzekerd en effectief in het Engels te communiceren.Het leidt studenten door Intermediate en Upper-Intermediate niveaus van Engelse taalstudie.
- Geavanceerde Engelse taalvaardigheden – Deze module stelt een student in staat om de verworven taal in de praktijk te brengen en deze te ontwikkelen tot een gevorderde gebruiker van het Engels.Studenten zullen uitgebreid gebruik maken van de vier vaardigheden spreken, lezen, luisteren en schrijven, evenals het uitbreiden van de kennis van complexe grammatica en geavanceerde woordenschat.
- Engels voor academische doeleinden - Deze module helpt studenten om waar nodig het begrip en het gebruik van belangrijke taalvaardigheden te ontwikkelen om effectief deel te nemen aan een academische omgeving.
- Studie- en communicatievaardigheden - Deze module voorziet studenten van de essentiële studievaardigheden die nodig zijn om te slagen op universitair niveau.Studenten leren de basisvaardigheden die nodig zijn om onafhankelijk onderzoek te doen, academische papers te schrijven, formele mondelinge presentaties te geven en het geleerde tijdens de colleges toe te passen op hun studie.
- Cultuurstudies - Deze module stelt studenten in staat om zich bewust te worden van en meer begrip te krijgen van andere culturen en die van henzelf, naast de impact van een meer gedigitaliseerde wereld op die culturen.De inhoud is bedoeld om studenten te helpen het concept cultuur te definiëren en te beschrijven en dit te gebruiken als een kader om hun eigen en andere culturen kritisch te analyseren.Studenten zullen hun kennis van cultuur kunnen toepassen op andere aspecten van hun opleiding en op hun plannen voor verdere studie en werk.
- Fundamentele wiskunde - Deze module bouwt voort op de kennis van wiskunde van studenten en introduceert nieuwe onderwerpen die geschikt zijn voor een reeks academische disciplines en voor hun toekomstige carrière.
Er moeten nog twee eenheden worden genomen uit een keuze uit acht keuzevakken:
- Inleiding tot computerwetenschappen - Deze module biedt een basisinleiding tot een reeks IT-onderwerpen, waaronder de organisatie van een computersysteem, de relatie tussen hardware en software, toepassingen van computers, databases, netwerken (met een focus op internet), grafische afbeeldingen, en multimediaal.
- Inleiding tot programmeren - Deze module stelt studenten bloot aan het uitgebreide praktische gebruik van de moderne programmeertaal Visual Basic, om de klassieke programmeerprincipes van sequencing, selectie en iteratie in de context van objectgeoriënteerd computerprogrammeren te illustreren.
- Inleiding tot het bedrijfsleven - Deze module biedt een inleiding tot het doel, de soorten en de organisatie van bedrijven.Studenten raken vertrouwd met een reeks bedrijfsconcepten, zoals elementaire marketingpraktijken.
- Inleiding tot boekhouding en economie - Deze module introduceert de belangrijkste principes van boekhouding en economie.Studenten raken gewend aan concepten zoals marktstructuren en monetair beleid en leren ook eenvoudige financiële overzichten te produceren.
- Verdere wiskunde - Deze module biedt studenten inzicht in verschillende wiskundige concepten en ideeën, voortbouwend op het werk dat wordt behandeld in de module Basiswiskunde.Het zal studenten in staat stellen verdere algebraïsche technieken te ontwikkelen over een breed scala aan wiskundige onderwerpen, waarbij wordt voortgebouwd op gebieden die vaak worden gezien en gebruikt in universitaire cursussen.
- Natuurkunde - Deze module voorziet studenten van een fundamentele achtergrond van de principes van de natuurkunde.Het richt zich op de mechanica, elektrostatica en elektrodynamica van Newton.Ook worden de principes van thermische fysica en magnetisme geïntroduceerd.
- Chemie – Deze module stelt u in staat inzicht te krijgen in de drie hoofdtakken van de chemie: anorganisch, fysiek en organisch.Theoretische concepten worden geïllustreerd aan de hand van verschillende praktische laboratoriumsessies.
- Biologie – Deze module introduceert de fundamentele ideeën over hoe het menselijk lichaam werkt.Beginnend met de cel als de bouwstenen van het leven en dan kijkend naar elk van de belangrijkste lichaamssystemen.Het doel hiervan is om de onderliggende kennis te geven die studenten voorbereidt op het studeren van gezondheidsgerelateerde onderwerpen op hogere niveaus.
Programma resultaat
Internationale studenten die zich voor het eerste academische jaar bij STARS International University hebben ingeschreven, studeren een 'Level 3 International Foundation Diploma for Higher Education Studies', aangeboden door een Britse toekennende instantie - NCC Education, als een toegangskwalificatie (pre-bachelordiploma) rechtstreeks in de Bacheloropleidingen. Na voltooiing van het eerste jaar kunnen studenten ervoor kiezen om te worden ingeschreven aan een van de 500 prestigieuze universiteiten in het buitenland die de kwalificatie voor niet-gegradueerde programma's hebben erkend, zoals:
|
|
en vele andere moderne en levensbelangrijke ontwikkelingen. Of anders kunnen studies worden voortgezet bij STARS International University voor het volgende duale programma:
- International Accounting & Audit in samenwerking met ACCA en Oxford Brookes University (Advanced Diploma in Accounting & Business van ACCA + BSc Degree in Applied Accounting van Oxford Brookes University);
Programma collegegeld
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Stichting Programma Tech
- Vienna, Oostenrijk
International Foundation Year in Computer Science and IT
- Manchester, Verenigd Koninkrijk
Basisjaar Informatica en Wiskunde
- Kingston upon Thames, Verenigd Koninkrijk