Strategische marketing
London, Verenigd Koninkrijk
DUUR
1 Weeks
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
Vraag collegegeld aan
STUDIE FORMAAT
Op de campus
Invoering
Overzicht
De toonaangevende organisaties van de wereld erkennen en erkennen dat marketingstrategieën een concurrentievoordeel kunnen bieden. Wanneer er een marketinggerichte benadering van marketingplanning is, kunnen we de waarden herdefiniëren die leiden tot succesvolle strategische marketingplannen. Deze cursus is gericht op het brengen van inzicht in innovatie en het opleveren van een rendement op uw investering voor al uw marketingactiviteiten.
De cursus omvat ook een bezoek ter plaatse aan een organisatie die relevant is voor de cursus, zodat deelnemers inzicht kunnen krijgen in hoe hun tijdgenoten in de echte wereld functioneren.
De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de verworven kennis en vaardigheden direct toe te passen bij uw terugkeer naar het werk. Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.
Agenda
Marketingstrategie
- Marketingdoelstellingen definiëren
- Een marketingstrategie maken
- De elementen van een marketingplan
- Marketingmodellen en casestudy's
Marktonderzoek, analyse en inzicht
- Primair en secundair onderzoek begrijpen
- Technologische overwegingen bij onderzoek
- Kwantitatief en kwalitatief onderzoek
- Trendanalyse en marktoverzicht
Demografie, consumentenpsychologie en psychografie
- Gedragseconomie en marketing
- Houdingen, waarden en levensstijlen
- De psychologie van marketing
- Demografie en gegevensinzichten
Bezoek ter plaatse
- Bedrijfsbezoek aan een relevante organisatie.
- Een inzicht in de interne werking van bedrijven.
- Een kans om te leren door interactie met praktiserende professionals.
Cursusoverzicht
- Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
- Actieplanning
Doelgroep
Deze cursus is geschikt voor:
- Mediaplanners en marketingmanagers
- Accountmanagers en merkmanagers
- Marketingmanagers
- Leidinggevenden voor bedrijfsontwikkeling
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus bent u in staat om:
- Gebruik analytische tools om de marketingstrategie en effectiviteit van de organisatie te verfijnen.
- Leid de marketingstrategie van de organisatie die gericht is op rendement op investering.
- Bepaal de beste marketingkanalen en -methodologie om onberispelijke strategische marketingcampagnes te leveren.
- Ontwikkel een praktisch perspectief op hedendaagse werkpraktijken in uw vakgebied.
- Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die tijdens de cursus zijn opgedaan.