Public Relations Management
London Business Training & Consulting
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 week
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Overzicht
Door deze cursus bij te wonen, verken je op creatieve wijze praktische vaardigheden en de commerciële scherpzinnigheid die nodig zijn om het imago en de reputatie van organisaties en merken te beheren. Door PR en communicatietheorie te contextualiseren, zal het een breed scala aan opties creëren voor een revolutie in de mediastrategie, binding met affiniteitsgroepen en het beheren van inhoud.
De cursus omvat ook een bezoek ter plaatse aan een organisatie die relevant is voor de cursus, zodat deelnemers inzicht kunnen krijgen in hoe hun tijdgenoten in de echte wereld functioneren.
De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de verworven kennis en vaardigheden direct toe te passen bij uw terugkeer naar het werk. Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.
Agenda
PR-communicatie beheren
- Oorsprong van public relations
- Interne en externe communicatie
- Relatie management
- Kanalen van PR begrijpen
Mediarelaties en persstrategie
- Beste praktijk van PR
- Omgaan met media. Redacteuren, opiniemakers en journalisten
- Mediarelaties en interviewtechnieken
- De PR-mogelijkheden vinden
Bedrijfsreputatie en betrokkenheid van belanghebbenden
- Een reputatie opbouwen
- Percepties van belanghebbenden meten
- Attitudinale analyse die ontvankelijkheid aanmoedigt
- Uitmuntend bedrijfsimago
Bezoek ter plaatse
- Bedrijfsbezoek aan een relevante organisatie.
- Een inzicht in de interne werking van bedrijven.
- Een kans om te leren door interactie met praktiserende professionals.
Cursusoverzicht
- Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
- Actieplanning
Doelgroep
Deze cursus is geschikt voor:
- Directeuren Marketing en PR Communicatie.
- Media- of marketingmanagers en PR-managers.
- Bedrijfscommunicatieteam
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus bent u in staat om:
- Lever gerichte PR-campagnes om het imago en de reputatie van de organisatie bij belanghebbenden te verbeteren.
- Bevorder communicatie- en mediastrategie door middel van betrokkenheid, het maken van berichten en het delen van informatie.
- Ontwikkel een barometer om de standpunten van belanghebbenden te begrijpen en te interpreteren om gunstige percepties te creëren.
- Ontwikkel een praktisch perspectief op hedendaagse werkpraktijken in uw vakgebied.
- Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die tijdens de cursus zijn opgedaan.