Geavanceerde banktransacties
London Business Training & Consulting
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 weken
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
Overzicht
Deze cursus legt de drijvende krachten achter uitmuntendheid uit bij het leveren van een bankdienst.Het bekijkt de bankactiviteiten vanuit het standpunt van de klant.
Deze cursus laat zien hoe belangrijk het is om de impact van interne cultuur op kwaliteit te begrijpen.Het laat zien waarom en hoe processen, procesinrichting en strategie continu op elkaar moeten worden afgestemd.
Deze cursus laat ook zien hoe innovatie een sleutelfactor is in bankactiviteiten.Het verklaart waarom banken zich moeten aanpassen aan de nieuwe financiële wereld.
De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de verworven kennis en vaardigheden direct toe te passen bij uw terugkeer naar het werk.Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.
Agenda
Uitmuntendheid in bankverrichtingen
- Wat is operational excellence in het bankwezen?
- Operationele uitmuntendheidsprincipes
- Operationele uitmuntendheidsmodellen
- Implementatieplanning
Bankactiviteiten - De klantervaring
- Bronnen van klachten van klanten
- Een verbeterprogramma maken
- De voordelen van het creëren van een verbeterde klantervaring
- Verbetering behouden door behendigheid
Bankactiviteiten – Cultuur en gedrag
- De uitdaging van culturele verandering
- Gedrag en empowerment
- De behoefte aan leiderschapsdiscipline
- Een geïntegreerde benadering van duurzame verandering
Servicekwaliteitsmodellen in het bankwezen
- Kritieke componenten van servicekwaliteit
- Modellen en tools voor servicekwaliteit
- Kritieke Prestatie Indicatoren
Bankactiviteiten - Procesbeheer
- De mogelijkheden voor verbetering
- Tools voor continue verbetering
- De kostenimperatief
- Procesprestatie-indicatoren
Bankactiviteiten – De rol van innovatie
- Sleutelbegrippen in innovatie
- Recente innovaties in het bankwezen
- Product innovatie
- Agile design thinking
Online bankieren
- Trends die de banksector zullen veranderen
- De groei van “niet-traditionele” banken
- Groene Financiën
- Fintech
Agile Bankieren
- Agile operationele modellen
- Agile werken bij een bank
- De Agile transformatie
Cursusoverzicht
- Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
- Actieplanning
Doelgroep
Deze cursus is geschikt voor:
- Bankmedewerkers die hun kennis van de factoren die het bankbedrijf beïnvloeden willen/moeten verbreden/verdiepen.
- Degenen die een uitgebreid inzicht willen krijgen in bankactiviteiten.
- Managers die hun kennis van de factoren die het bankbedrijf beïnvloeden willen/moeten verbreden/verdiepen.
Leerresultaten
Na afronding van deze cursus zult u:
- Waardeer hoe uitmuntende service de handeling is om de verwachtingen van de klant te overtreffen.
- Begrijp waarom klantervaring verder gaat dan klantenservice.
- Begrijp waarom cultuur de toewijding van een organisatie aan het niveau en de consistentie van de dienstverlening bepaalt.
- Leer hoe strategie wordt uitgevoerd door middel van effectieve en efficiënte processen.
- Onderzoek waarom innovatie zo waardevol is voor banken.
- Begrijp de belangrijkste drijfveren van de nieuwe bankwereld.
- Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die tijdens de cursus zijn opgedaan.