Keystone logo
London Business Training & Consulting Basisprincipes van strategische kwaliteit en projectmanagement
London Business Training & Consulting

Basisprincipes van strategische kwaliteit en projectmanagement

London, Verenigd Koninkrijk

9 Days

Engels

Full time

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 5.155

Op de campus

Invoering

Door deze cursus bij te wonen, ontwikkel je je technische kwaliteitsmanagementvaardigheden door je kennis te laten maken met de belangrijkste tools en technieken.

Een effectieve manier om uw inspanningen op het gebied van kwaliteitsbeheer te beoordelen, is audits. Deze cursus schetst het auditproces en introduceert de belangrijkste kwaliteitsonderscheidingen die veel organisaties gebruiken als middel voor zelfcontrole.

Project Management Essentials is een inleiding tot het effectief uitvoeren en beheren van projecten. We zijn allemaal betrokken bij projecten van verschillende soorten en maten. Deze cursus geeft u de nodige tools en technieken om projecten op tijd en binnen budget op te leveren, elke keer weer volgens de vereiste specificaties.

De cursus wordt afgesloten met een samenvatting van de belangrijkste leerpunten, gevolgd door een actieplanningsoefening om de opgedane kennis en vaardigheden direct toe te passen wanneer u weer aan het werk gaat. Ondersteuning na de cursus is ook beschikbaar met betrekking tot de implementatie van uw actieplan, tot zes (6) maanden na voltooiing van de cursus.

Agenda

Tools, systemen en technieken voor kwaliteitsbeheer

  • Basisgereedschappen en -technieken
  • Failure mode, effect and criticality analysis (FMECA)
  • Statistische procesbeheersing (SPC)
  • Verbetering van de onderhoudsprestaties

Kwaliteitsaudits, onderscheidingen en implementatie

  • Kwaliteitscontroles
  • Malcolm Baldrige, Deming-prijs en Europese kwaliteitsprijzen
  • Implementatie van kwaliteitsmanagement
  • Het managen van verandering

Kwaliteitsmanagement in de dienstensector

  • Kwaliteit in productorganisaties versus dienstverlenende organisaties
  • Dimensies van kwaliteit in diensten
  • Hoe de kwaliteit van de dienstverlening te bereiken
  • Uitstekende klantenservice en klanttevredenheid

De projectcyclus

  • Uw project definiëren
  • Toolkit voor projectplanning
  • De vaardigheden van een effectieve projectmanager

Projectplanning - Kostenraming en budgettering

  • Projectomvang en de Work Breakdown Structure
  • Voorspellende tijd
  • Projectfinanciering en budgettering

Projectrisicomanagement

  • Risico's op uw project beoordelen
  • Stakeholdermanagement
  • Wijzigingen in uw project en projectafsluiting beheren

Six Sigma-hoofdzaken

  • Past Six Sigma bij uw bedrijf?
  • Six Sigma effectief implementeren
  • Prioriteit geven aan uw Six Sigma-activiteiten
  • Veel voorkomende klachten

Cursusoverzicht

  • Samenvatting en samenvatting van de belangrijkste leerdoelen
  • Actieplanning

Doelgroep

Deze cursus is geschikt voor:

  • Chief Operations Officers
  • Operationeel Directeuren en Managers
  • Afdelingshoofden
  • Operationeel leidinggevenden, officieren en staf
  • Senior executives, managers, adviseurs en functionarissen die zich willen verdiepen in kwaliteitsmanagement.
  • Degenen die willen leren hoe ze de capaciteiten van de bedrijfsprocessen kunnen ontwikkelen om de procesprestaties te verbeteren.
  • Teamleiders

Leerresultaten

Na afronding van deze cursus zult u:

  • Waardeer de kwaliteitstools en -technieken die tot uw beschikking staan.
  • Begrijp hoe u uw kwaliteitsdoelen kunt bereiken door middel van audits en kwaliteitsprijzen.
  • Onderzoek de fijne kneepjes van het toepassen van kwaliteitsnormen in de dienstverlening.
  • Ken en gebruik de tools om uw project nauwkeurig en krachtig te definiëren en te plannen.
  • Begrijp en evalueer de risico's en belanghebbenden van een project.
  • Implementeer een actieplan op uw werkplek met behulp van de kennis en vaardigheden die u tijdens de cursus hebt opgedaan.

Over de school

Vragen