Cursus: Slim Beheer
Lithuania Business College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Klaipėda County, Litouwen
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 3.000 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* inschrijfgeld: 100 €
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Mogelijke specialisaties:
Digitale marketing | Duurzaam Projectbeheer
Het doel van het Smart management-studieprogramma - studieprogramma ontworpen om gekwalificeerde professionele bachelor of business management-professionals voor te bereiden die zich kunnen aanpassen aan de veranderende zakelijke omgeving, de huidige arbeidsmarktvereisten, de uitdagingen van internet en wereldwijde communicatie-ontwikkeling in de huidige samenleving begrijpen , hun impact op managementomgevingen en managementprocessen, in staat om professioneel denken en geïntegreerde wetenschappelijke kennis toe te passen om bedrijfsbeheer te transformeren, adequaat te reageren op deze uitdagingen, innovatieve oplossingen aan te nemen die het concurrentievoordeel en de bedrijfswaarde vergroten, bedrijfsprocessen effectief te beheren met optimale slimme prestatiebeheermodellen , slimme internettechnologieën en nieuwe wereldwijde communicatiemogelijkheden, en het ontwikkelen en met succes ontwikkelen van nieuwe slimme organisaties.
Programma resultaat
Na zijn afstuderen aan de studies, een persoon:
- Kent en begrijpt de essentiële concepten van managementstudies, begrijpt de ontwikkeling van bedrijfskunde, managementwetenschap theorie en praktijk, interageert met andere wetenschappen, past slimme technologieën toe.
- Kent managementconcepten en kan opgedane kennis toepassen op tactische en strategische zakelijke beslissingen, integreert effectief bedrijfsgegevens en maakt gebruik van slimme informatietechnologie.
- Kent EU-wetten, richtlijnen en verordeningen, evenals rechtshandelingen die zakelijke activiteiten reguleren die zijn aangenomen door Litouwse instellingen.
- Weet van het gebruik van informatiesystemen, het beheer van data-arrays, maakt praktisch gebruik van slimme technologieën, software en computersoftware.
- Mogelijkheid om problemen te identificeren, kritisch te evalueren, informatie te analyseren, bedrijfsinformatiesystemen te gebruiken, oplossingen te bieden.
- Mogelijkheid om bedrijfsmiddelen en elementen van externe concurrentieomgeving te analyseren en te interpreteren voor toekomstige projecties, slimme technologieën en interactieve beelden en technologieën te gebruiken om de verkregen en bereikte resultaten uit te drukken.
- Mogelijkheid om analytisch werk uit te voeren met behulp van slimme technologieën, onderzoeksmethodologie toe te passen en onderzoek uit te voeren naar marketing, zwakke en sterke punten van organisaties, te reflecteren op opgedane kennis en ervaring, te anticiperen op verbeterrichtingen, onderzoeksrapporten op te stellen en te presenteren.
- In staat om doelgericht informatie te gebruiken en te beheren bij het plannen, organiseren, sturen, beheersen van bedrijfsprocessen, het uitvoeren van individuele en groepsprojecten.
- Vermogen om zelfstandig innovatievoordelen te identificeren, positieve veranderingen in de organisatie te initiëren, communicatie toe te passen.
- In staat om human resources management principes in een organisatie te plannen en toe te passen door intranetsoftware te installeren (gebruiken).
- Mogelijkheid om digitale marketingprocessen te begrijpen, zoekmachineoptimalisatie, sociale netwerken, mobiele media te beheren en elektronische inhoud te creëren en toe te passen op basis van marketingstrategieën.
- In staat om creatieve processen te organiseren en toe te passen zowel bij het managen van als het participeren in het managen van duurzame projecten.
- Vermogen om ethische en multiculturele dilemma's te identificeren, maatschappelijk verantwoorde kennis van internettechnologieën toe te passen, sociale netwerken te gebruiken om organisaties te besturen, vormen van elektronische participatie te ontwikkelen, sociale uitsluiting te verminderen.
- Vermogen om sociale, culturele, economische en politieke indicatoren en veranderingen in het openbare leven op verantwoorde wijze te beoordelen, en om beslissingen te nemen op basis van ethische, juridische, sociale, economische en veiligheidsoverwegingen.
- Vaardigheid om redelijk en vloeiend woorden in geschreven en gesproken correct Litouws en ten minste één vreemde taal uit te drukken, hun ideeën publiekelijk te presenteren, deel te nemen aan debatten, hun beslissingen kritisch te evalueren in de context van het sociale leven van organisaties.
- In staat om leiderschap en teamwerk te bevorderen, zowel rechtstreeks als via virtuele werkgroepen op afstand, resultaten te delen met behulp van slimme technologieën en interactieve beelden op basis van de principes van sociale verantwoordelijkheid en burgerschap.
- Is in staat kritisch te denken en verschillende argumenten te evalueren, de principes van slimme en deductieve logica toe te passen, persoonlijke competenties te ontwikkelen.
- Vermogen om zelfstandig te leren in de eigen professionele sfeer, om voortdurend professionele vaardigheden te verbeteren, om het belang van levenslang leren te begrijpen, morele verantwoordelijkheid voor de impact van iemands activiteit en de resultaten ervan op de samenleving.
leerplan
Specialisaties
- Digitale marketing - Digitale marketingtools, sociale netwerken en mediamarketingprocessen, marketingdigitalisering, slimme neuromarketing.
- Duurzaam Project Management - Creatieve Processen in Project Management, Project Finance & Quality Management, Internationaal Project Management, Groen & Blauw Project Management.
Het hoofdvak van de studie - 148 studiepunten (inclusief practicum)
Algemene onderwerpen:
- Vreemde taal I, Vreemde taal II
- Communicatie psychologie
- Slimme wiskundige oplossingen
- Toegepaste managementfilosofie (sociologie)
Studie veld onderwerpen:
|
|
Specialisatievakken Digital Marketing:
- Digitale marketingtools
- Sociale netwerken en mediamarketingprocessen
- Digitalisering van marketing
- Slimme neuromarketing
Specialisaties Duurzaam Projectenmanagement:
- Creatieve processen in projectmanagement
- Financieel en kwaliteitsmanagement van projecten
- Internationaal projectmanagement
- Beheer van groene en blauwe projecten
Praktijken:
- Inleidende praktijk (6 studiepunten) - uitgevoerd in het College
- Trainingspraktijk (9 studiepunten) - uitgevoerd in een bedrijf
- Beroepspraktijk (15 studiepunten) - uitgevoerd in een bedrijf
toelatingen
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Na de studies zullen de afgestudeerden in staat zijn om:
- Maak een bedrijf
- Organiseren en analyseren van bedrijfsactiviteiten
- Zorg voor bedrijfsontwikkeling
- Leid het personeel
- Ontwikkelen van investeringsprojecten en contracten
- Beheer bedrijfsdocumentatie
Afgestudeerden zijn nuttig voor Litouwse en buitenlandse bedrijfseenheden voor verschillende managementniveaus die hun bedrijf opzetten en/of beheren. Verschillende certificaten van Litouwse bedrijfsorganisatie, vertegenwoordigingen van buitenlandse bedrijven en staatsinstellingen, kennis opgedaan tijdens het studieprogramma over universiteiten en specifieke kennis, gebruikt voor schulden in de competitieve zakenwereld.
Verdere studiemogelijkheden
Afgestudeerden kunnen studiepunten krijgen voor de studieresultaten als ze willen studeren in universitaire niet-gegradueerde programma's. Na het voltooien van aanvullende studies of het voldoen aan de vereisten van andere instellingen voor hoger onderwijs, hebben ze het recht om zich in te schrijven voor postdoctorale masteropleidingen.
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Hogere opleiding Commercieel Management
- Spain Online, Spanje
Skills Competency Award in Business Administration: niveau II
- Santa Barbara, Verenigde Staten
AI voor kleine bedrijven
- Milan, Italië