Hoger diploma in digitale marketing
Limerick Institute of Technology
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Limerick, Ierland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 Jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 10.750 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit programma is bedoeld voor niet-digitale marketing afgestudeerden die hun carrière willen verbeteren door een kwalificatie in digitale marketing te behalen. Het programma zal interessant zijn voor mensen met een niet-zakelijke kwalificatie, maar met ervaring of interesse in marketing en die overwegen om over te stappen naar een digitale marketingrol, samen met zelfstandigen of werknemers die cross-skilling nodig hebben of bijscholing in digitale marketingtechnieken, maar met een sterke focus op de relatie tussen de verschillende bedrijfsondersteunende functies, waaronder marketing, strategie en digitale marketing.
Dit programma zou nuttig zijn voor iedereen die geïnteresseerd is in een carrière op het gebied van digitale reclame, marketing op sociale media, marketingoptimalisatie, marketingbeheer, branding en aanverwante gebieden.
John Schnobrich / Unsplash
Wat zijn de toegangseisen?
- Een honours degree (niveau 8) in een niet-digitale marketing of een niet-verwante discipline of goedgekeurde gelijkwaardige kwalificatie. Voorrang wordt gegeven aan aanvragers met een hogere classificatie van de prijs.
- Inschrijvingen in speciale gevallen: Toekomstige deelnemers die niet voldoen aan de toelatingseisen voor het programma, maar die in aanmerking kunnen komen voor toelating door te voldoen aan bepaalde andere gelijkwaardige criteria, dienen een aanvraag in te dienen bij het Admissions Office.
Welke modules ga ik studeren?
- Titel: Strategic Management Concepts
Credits: 5 credits - Titel: Principles of Marketing
Credits: 5 credits - Titel: Verkoopprocessen
Credits: 5 credits - Titel: International Marketing
Credits: 5 credits - Titel: Websiteontwerp en -optimalisatie
Credits: 5 credits - Titel: Social Media Marketing
Credits: 5 credits - Titel: Strategische managementpraktijk
Credits: 5 credits - Titel: Brand Management
Credits: 5 credits - Titel: Strategic Sales Management
Credits: 5 credits - Titel: Digital and Data Analytics
Credits: 5 credits - Titel: Global Business Management
Credits: 5 credits - Titel: Mobile & Local Marketing
Credits: 5 credits
Zijn er mogelijkheden voor verder onderzoek?
Na afronding van dit programma kunnen afgestudeerden ook kwalificaties van niveau 9 op zakelijk gebied aanvragen, waaronder LIT's eigen Master of Business in Marketing & Management Strategy.
Wat zijn de carrièremogelijkheden?
Na succesvolle voltooiing van dit programma, kunt u:
- Bedenk strategieën voor zoekmachineoptimalisatie en pay-per-click-campagnes
- Ontwikkel een digitale marketingstrategie om te gebruiken als onderdeel van de algehele geïntegreerde marketingcommunicatieactiviteiten van een bedrijf
- Evalueer, plan en implementeer een contentstrategie met behulp van digitale technologie en online PR voor een positieve gebruikerservaring online
- Evalueer de voortgang op belangrijke digitale platforms met behulp van verschillende consumenteninzichten en tools voor gegevensanalyse
Afgestudeerden zullen worden uitgerust om te werken op het gebied van digitale reclame, marketing op sociale media, marketingoptimalisatie, marketingbeheer, branding en aanverwante gebieden.
vergoedingen
Het inschrijfgeld voor dit programma is € 4.350, maar kan worden gewijzigd.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Online korte cursus digitale marketinganalyse
- Cambridge, Verenigde Staten
Advertising – Creative and Digital Strategy
- Online Canada
International Diploma Program - Digital Marketing
- Santa Barbara, Verenigde Staten