
Diploma in
Diploma in 3D Modeling voor Animatie LaSalle College Vancouver

Invoering
Geanimeerd leren
Ga van het bewonderen van de animatie in je favoriete videogames en films tot het maken ervan. Onze afgestudeerden hebben carrière gemaakt in enkele van de grootste namen van de entertainmentindustrie. De animatie- en filmindustrie floreert in Vancouver en daarbuiten, met werkgevers die op zoek zijn naar mensen die de perfecte balans tussen technische en artistieke vaardigheden bieden. Via het Diploma-programma nemen studenten hun passie voor animatie en technisch inzicht om een 3D-personage te worden. Voortbouwend op een basis van artistieke training, studeren studenten af van het programma met een professionele portfolio die hun prestaties naar de industrie laat zien.
Elk kwartaal van drie maanden van het programma bestaat uit strak geïntegreerde, samenhangende cursussen die zijn ontworpen om studenten de gelegenheid te bieden om specifieke, branchegerichte competenties en resultaten te bereiken. Elke cursus bouwt voort op de lessen van de voorgaande en elk kwartaal is een voorwaarde voor het volgende.
Doelen
Elk kwartaal van drie maanden van het programma bestaat uit strak geïntegreerde, samenhangende cursussen die zijn ontworpen om studenten de gelegenheid te bieden om specifieke, branchegerichte competenties en resultaten te bereiken. Elke cursus bouwt voort op de lessen van de voorgaande en elk kwartaal is een voorwaarde voor het volgende.
Overzicht
Dit programma bestaat uit 105 credits over 7 kwartalen.
Cursuslijst
- Tekenen en perspectief
- Ontwerp en kleurentheorie
- Inleiding tot Digital Arts
- Basis 3D-concepten
- Digitale beeldbewerking
- Levenstekening
- Beeldhouwwerk
- Conceptontwerp en illustratie
- 3D-modellering I
- Materialen en texturen I
- Levenstekening II
- Karakter modellering
- Environmental Modeling
- 3D-animatie I
- Verlichting en weergave I
- Levenstekening III
- Tuigage
- Brush-based modellering
- Portfolio I
- Materialen en texturen II
- Karaktermodellering II
- Matte schilderij
- Modeling Studio I
- Verlichting en weergave II
- Scriptprogrammering
- Modeling Studio II
- Modelleren voor productie
- Portfolio II
- Einddiploma Capstone
- electieve
- electieve
- electieve
- electieve
- electieve
werk
De 3D-modellering voor animatie
Instapniveau-kansen voor afgestudeerde studenten zijn onder meer: 3D Modeler, Character Modeler, Environment Modeler, Texture Artist, Lighting Artist, Technical Artist, Junior Production Designer, Render Wrangler en tal van gerelateerde instapposities op instapniveau.
Carrièremogelijkheden
Animators, 3D-animators en visual effects-kunstenaars zetten hun verbeelding overal in werk, van film en tv tot geneeskunde en wetgeving. Als je het talent, de passie en vasthoudendheid hebt om dat carrièrepad te volgen, kunnen de Media Arts en Animation-programma's je voorbereiden op een lonende carrière in animatie, VFX-coördinatie, 3D-artiest, art director of productie-ontwerper.
Geloofsbrieven
Diploma
Dit programma is goedgekeurd door de registrator van de afdeling Private Training Institutions (PTIB) van het ministerie van voortgezet onderwijs, vaardigheden
De details
- Bereidt studenten voor op gaming, film, tv en nog veel meer
- Programma bestaat uit 105 studiepunten meer dan zeven kwartalen
- Praktische training van experts uit de industrie
- Bouw een portfolio om werk te laten zien
- Innovatieve instructie in een state-of-the-art omgeving
- Afstudeerders ontvangen een diploma
In een creatieve en ondersteunende omgeving werken studenten met branchespecifieke hardware en software om een beter begrip van de branche te krijgen. Elk driemaandelijks kwartaal bestaat uit strak geïntegreerde, samenhangende cursussen die studenten de mogelijkheid bieden om specifieke, door de industrie gestuurde competenties en resultaten te behalen.
Afgestudeerden leren
- Concepten van ontwerpcursussen op basisniveau: ontwerpprincipes en terminologie, onderzoek, kritische analyse, prototyping, kunstontwerp en animatie.
- Technische kennis van ontwerptools en software in overeenstemming met de huidige industriële normen.
- Praktisch begrip en toepassing van de principes van animatie en platform-specifiek ontwerp.
- Professionaliteit door het proces van het conceptualiseren, plannen, uitvoeren en leveren van hoogwaardige animatieprojecten.
- Mogelijkheid om te werken aan team-gebaseerde animatie-ontwikkelingsprojecten.
Wie zou moeten solliciteren?
Studenten direct uit de middelbare school, of volwassen studenten die klaar zijn voor een carrièrewijziging of om verder te bouwen op de vaardigheden die ze hebben.
- Creatives met een sterke focus op programmeren, rekenen, fysica en design
- Geïnteresseerd in videogames, technologie
- Gretig om nieuwe vaardigheden te leren die te maken hebben met programmeren en ontwerpen
- Computergestuurd en vertrouwd met verschillende programma's
- Degenen die waarde hechten aan het samenvoegen van creatieve inspanningen met praktische toepassingen voor een opwindende carrière
Ideale studenten
Wie zou moeten solliciteren?
Studenten direct uit de middelbare school, of volwassen studenten die klaar zijn voor een carrièrewijziging of om verder te bouwen op de vaardigheden die ze hebben.
- Creatievelingen met een sterke focus op programmeren, wiskunde, natuurkunde en design
- Geïnteresseerd in videogames, technologie
- Gretig om nieuwe vaardigheden te leren die te maken hebben met programmeren en ontwerpen
- Computergestuurd en vertrouwd met verschillende programma's
- Degenen die waarde hechten aan het combineren van creatieve inspanningen met praktische toepassingen voor een opwindende carrière
leerplan
Overzicht
Dit programma bestaat uit 105 credits over 7 kwartalen.
Cursuslijst
- Tekenen en perspectief
- Ontwerp en kleurentheorie
- Inleiding tot Digital Arts
- Basis 3D-concepten
- Digitale beeldbewerking
- Levenstekening
- Beeldhouwwerk
- Conceptontwerp en illustratie
- 3D-modellering I
- Materialen en texturen I
- Levenstekening II
- Karakter modellering
- Environmental Modeling
- 3D-animatie I
- Verlichting en weergave I
- Levenstekening III
- Tuigage
- Brush-based modellering
- Portfolio I
- Materialen en texturen II
- Karaktermodellering II
- Matte schilderij
- Modeling Studio I
- Verlichting en weergave II
- Scriptprogrammering
- Modeling Studio II
- Modelleren voor productie
- Portfolio II
- Einddiploma Capstone
- electieve
- electieve
- electieve
- electieve
- electieve
Geloofsbrieven
Diploma
Dit programma is goedgekeurd door de registrar van de Private Training Institutions Branch (PTIB) van het ministerie van Advanced Education, Skills & Training.
De details
- Bereidt studenten voor om te werken in gaming, film, tv en daarbuiten
- Het programma bestaat uit 105 studiepunten verdeeld over zeven kwartalen
- Praktische training van experts uit de industrie
- Bouw een portfolio om werk te laten zien
- Innovatieve instructie in een state-of-the-art omgeving
- Afstudeerders ontvangen een diploma
In een creatieve en ondersteunende omgeving werken studenten met branchespecifieke hardware en software om een beter begrip van de branche te krijgen. Elk driemaandelijks kwartaal bestaat uit strak geïntegreerde, samenhangende cursussen die studenten de mogelijkheid bieden om specifieke, door de industrie gestuurde competenties en resultaten te behalen.
Afgestudeerden leren
- Concepten van ontwerpcursussen op basisniveau: ontwerpprincipes en terminologie, onderzoek, kritische analyse, prototyping, kunstontwerp en animatie.
- Technische kennis van ontwerptools en software in overeenstemming met de huidige industriële normen.
- Praktisch begrip en toepassing van de principes van animatie en platform-specifiek ontwerp.
- Professionaliteit door het proces van het conceptualiseren, plannen, uitvoeren en leveren van hoogwaardige animatieprojecten.
- Mogelijkheid om te werken aan team-gebaseerde animatie-ontwikkelingsprojecten.
Programma resultaat
Doelen
Elk kwartaal van drie maanden van het programma bestaat uit nauw geïntegreerde, samenhangende cursussen die zijn ontworpen om studenten de mogelijkheid te bieden om specifieke, branchegerichte competenties en resultaten te bereiken. Elke cursus bouwt voort op de lessen van de voorgaande en elk kwartaal is een voorwaarde voor het volgende.
Carrièremogelijkheden
werk
Het diplomaprogramma 3D-modellering voor animatie en games is erop gericht studenten de mogelijkheid te bieden om de fundamentele artistieke vaardigheden te leren die nodig zijn om een baan op instapniveau te zoeken in de mediakunstindustrie.
Vacatures op instapniveau voor afstuderende studenten kunnen 3D Modeler, Character Modeler, Environment Modeler, Texture Artist, Lighting Artist, Technical Artist, Junior Production Designer, Render Wrangler en een groot aantal gerelateerde productiefuncties op instapniveau zijn.
Carrièremogelijkheden
Animators, 3D-animators en artiesten met visuele effecten zetten hun fantasie overal aan het werk, van film en tv tot medicijnen en rechten. Als je het talent, de passie en de vasthoudendheid hebt om dat carrièrepad te volgen, kunnen de Media Arts- en Animation-programma's je voorbereiden op een lonende carrière in animatie, VFX-coördinatie, 3D-artiest, art director of productieontwerper.