Verkoop en marketing, universiteit 1e en 2e jaar (niveau 4 en 5)
Kingsgate International College
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
Informatie aanvragen
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
GBP 8.500 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* Cursussen van niveau 4 en 5 samen: £ 8500 online studie, £ 12.000 voor campusstudie; Single Level: £ 5400 voor online studie, £ 9000 voor studie op de campus
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Undergraduate Level 4 (Sales en Marketing) en Level 5 (Extended Diploma in Management) zijn een cursus van 240 studiepunten die is ontworpen om studenten te versnellen naar het laatste jaar van een bijbehorende Undergraduate-graad in Sales en Marketing, die ofwel kan worden afgerond in een VK universiteit op de campus of via afstandsonderwijs.
De niveau 4-modules en -opdrachten van deze cursus zijn gelijk aan het eerste jaar van een universitair diploma en de niveau 5-modules en -opdrachten zijn gelijk aan het tweede jaar van een universitair diploma.
Deze cursus bestaat uit 10 modules van niveau 4 (120 studiepunten) en 10 modules van niveau 5 (120 studiepunten), elk niveau bevat ook 10 schriftelijke opdrachten. Als een student besluit om alleen op niveau 4 te studeren, krijgt hij 120 studiepunten en kan hij een vrijstelling aanvragen voor het eerste jaar van een universitaire opleiding.
Elke module bestaat uit ongeveer 40 begeleide leeruren van materiaal met nog eens 30-50 uur optioneel leermateriaal. Deze materialen omvatten aanbevolen oefeningen, aanbevolen meetwaarden en internetbronnen.
Hoe zal ik beoordeeld worden?
Beoordeling bij Kingsgate International Colleg e is een heel eenvoudig proces:
- Nadat je een online module hebt afgerond, heb je een online assessment om te voltooien. Deze assessment bevat 30 meerkeuzevragen. Je hebt een uur om deze vragen te beantwoorden, die in sets van vijf worden beantwoord, dus je hebt voldoende tijd om je antwoorden te bekijken en te bewerken. Na een uur stopt de test automatisch.
- Nadat u de test heeft afgerond, worden uw resultaten direct weergegeven. Als u geslaagd bent, ontvangt u een certificaat van voltooiing. Als je niet bent geslaagd, ontvang je een melding van een 'verwijzing' waarin je wordt verteld hoe je een module-assessment kunt overdoen voor £ 30. U kunt deze modules in uw eigen tempo afronden, aangezien er geen deadline is om de cursus af te ronden.
- Wanneer de online modules met succes zijn afgerond, kunt u de laatste schriftelijke opdrachten van Kingsgate International College die uw kennis en begrip van de modules testen. Na succesvolle afronding van deze acht opdrachten ontvang je je diploma (van de uitreikende organisatie).
- Je komt dan in aanmerking om door te stromen naar een aanvullende cursus via een erkende Britse universiteit op de campus of via afstandsonderwijs .
Cursuskosten
De kosten voor inschrijving voor de cursussen van niveau 4 en 5 samen bedragen £ 8500 voor online studie of £ 12.000 voor campusstudie . Als alternatief kunnen studenten zich inschrijven voor een enkel niveau (niveau 4 of 5) voor £ 5400 online studie of £ 9000 campusstudie elk .
Studenten kunnen betalen op een van de volgende manieren:
- Credit- of debetkaart
- Overschrijving
- Renteloze maandelijkse afbetalingen
- Paypal
- Western Union
Wat is inbegrepen in de kosten van mijn cursus?
- Al het cursusmateriaal, inclusief online modules en schriftelijke opdrachten.
- Persoonlijke tutor-ondersteuning met 1-2-1 Skype-sessies
- Toegewijde studentenondersteuning
- Toegang tot een online forum voor sociaal leren
- Toewijzingstekens en feedback
- GRATIS NUS Extra kaart ter waarde van £ 12,00
- GRATIS laptop
- Gratis CV Schrijven hulp bij het voltooien van de cursus.
Universitaire herlaadbeurt
Als u besluit om via een geaccrediteerde Britse universiteit een volledige Undergraduate Degree te halen, worden de kosten hieronder vermeld. Let op, de onderstaande kosten zijn alleen voor afstandsonderwijs / online. Je hebt de mogelijkheid om op de campus af te werken, de kosten variëren afhankelijk van de universiteit die je hebt gekozen om het laatste jaar af te ronden.
Northampton University
- BA (Hons) in Business en Management Top-up - £ 3800
- BSc (Hons) in International Accounting Top-up - £ 3800
Universiteit van Derby
- Undergraduate Vorder tot BA - £ 4400
Universiteit van Worcester
- BA (Hons) Bedrijfskunde Final Year Top-up - £ 4000
De universiteit van Sunderland - op de campus
- BA (Hons) Bedrijf en management (jaar 3) - £ 9250
Coventry University
- BA (Hons) Bijvullen - voortgang van ATHE Level 5 Extended Diploma in Management, vergoeding £ 9.560
Universiteit van Bolton
- BA (Hons) Top-up, vergoeding £ 10.250, duur 2 semesters
New Buckinghamshire University
- BA (Hons) Top-up, vergoeding £ 3.000
Southern Cross University
- Bachelor in het bedrijfsleven.
- Bachelor in de handelswetenschappen.
- Bachelor of Business in Convention en Event Management.
Kom ik in aanmerking voor dit programma?
Om je in te schrijven voor de cursus van niveau 4, moet je minimaal 18 zijn en een volledige middelbare opleiding hebben gevolgd. Voordat u zich inschrijft voor de cursus van niveau 5, moet u een niveau 4 of gelijkwaardig hebben behaald.
Niveau 4-module
De zakelijke omgeving
Waar denk je aan als je aan het woord 'omgeving' denkt? U denkt waarschijnlijk aan de omgeving en de omstandigheden en invloeden van de omgeving. Evenzo verwijst de zakelijke omgeving naar de omgeving van een organisatie - zowel de externe omgeving als de interne omgeving.
Klanten en klantenservice
Deze module begint met kijken naar klanten en hoe zij beslissingen nemen over hun aankopen. Aan welke factoren denken ze wanneer ze een chocoladereep, groenten, een boek, een koelkast of een huis kopen? Hoe beslissen bedrijven welk bedrijf te gebruiken bij het kopen van een nieuw computersysteem? Voordat u kunt beginnen met het op de markt brengen van mensen, moet u een aantal duidelijke ideeën hebben over hoe zij denken en de attributen en voordelen begrijpen waarnaar zij op zoek zijn.
Marketingmix
In marketing wordt een bedrijf geconfronteerd met twee soorten variabelen. Ten eerste zijn er de variabelen die verband houden met de externe omgeving; de omgeving rond de organisatie bestaande uit de macro-omgeving (de brede omgeving bestaande uit politieke, economische, sociaal-culturele, technologische dimensies) en de micro-omgeving (de concurrentiestructuur van de industrie waarin het bedrijf actief is). Een bedrijf heeft geen directe controle over deze externe variabelen. De tweede set variabelen bevat operationele variabelen; factoren waarover een bedrijf de volledige controle heeft.
Marketing- en verkoopplanning
Marketing en verkoop zijn fundamenteel voor het bedrijfsleven, ongeacht de sector. In de particuliere sector wordt aanvaard dat marketing- en verkoopplanning essentieel is om winstgevendheid en marktsucces te bereiken. In de publieke sector en in de charitatieve sector ligt de focus niet op het maken van winst, maar op klanttevredenheid (of breder: stakeholdertevredenheid). Marketing speelt steeds meer een sleutelrol in de non-profitsector om bewustwording van problemen op te bouwen en goede doelen te promoten, niet alleen vanuit het perspectief van klanten (ontvangers) maar ook vanuit donateurs.
IT in het bedrijfsleven
Er is duidelijk bewijs dat informatietechnologie een concurrentievoordeel oplevert, ongeacht de zakelijke sfeer waarin een organisatie het beheert.
Om een voordeel te behalen, moeten managers weten hoe IT kan worden gebruikt in interne en externe processen om meer waarde aan de eindklant te leveren.
Marketing beheren en gebruiken
Deze module biedt u een uitgebreide inleiding tot marketing. Het is bedoeld om relevant te zijn voor het beheer en de werking van organisaties in veel verschillende gebieden van de economie, ook die welke niet met winstoogmerk werken.
Klanten en hun behoeften
Het doel van moderne marketing is om de behoeften en wensen van elke klant te identificeren en vervolgens te bevredigen. Dit wordt vaak gedaan door relaties met klanten op te bouwen en deze relaties te gebruiken om tweerichtingscommunicatie tussen de twee partijen te creëren. De klant communiceert zijn of haar voorkeuren en het bedrijf communiceert informatie over producten die voldoen aan de behoeften en wensen van de klant.
E-marketingcommunicatie
Het succes van het World Wide Web en de verspreiding van het internet en aanverwante technologieën hebben een revolutie teweeggebracht in de manier waarop organisaties hun bedrijfsactiviteiten uitvoeren. De meest in het oog springende verandering is de ondersteuning die via technologie is verleend aan een aantal traditionele activiteiten, zoals verkoop, communicatie, klantenservice en marketing.
Hoogwaardige verkopen
Het succes van een organisatie is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder de bedrijfsvoering, de marketingstrategie, het personeelsbeleid en de verkoop. Een van de meest gebruikte criteria voor het beoordelen van het succes van de organisatie is de omzetgroei. Dit is een indicatie dat de organisatie erin slaagt haar bestaande klanten te behouden, maar ook interesse trekt, gevolgd door verkoop vanuit nieuwe markten.
Marketingstrategie
Hoe ontwikkelen organisaties dan strategieën in een complexe marketingomgeving? Hoe beoordelen ze kansen en bedreigingen? Op welke markten en segmenten richten ze zich en waarom? Welke marktposities spelen de sterke kanten van een organisatie? Welke productportfolio moet worden behouden voor de waarde op de lange termijn? Dit zijn enkele van de vragen die we zullen behandelen.
Module van niveau 5
De ondernemer manager
Wat is een ondernemer? Onderzoek de vaardigheden en kwaliteiten van ondernemerschap.
Organisatiestructuren
Waarom zijn organisaties gestructureerd zoals ze zijn? Wat bepaalt de optimale structuur en hoe verschilt deze tussen organisaties? In deze module zullen leerlingen kijken naar de talrijke modellen en theorieën waaruit de organisatiestructuur bestaat.
Praktische boekhoudkundige analyse
Leerders zullen gedurende deze module oefeningen in accounts voltooien om te begrijpen wat ze ons vertellen en de acties die analyse kan uitlokken.
Bedrijfsplanning en doelinstelling
Wat probeert het bedrijf te bereiken? Wat zal het doen? Hoe zal het het doen? Deze module richt zich op het creëren van duidelijke doelen en duidelijke plannen om een duidelijk doel te bereiken.
Politiek en bedrijfsleven
Impact van politiek op het bedrijfsleven en hoe dit het bedrijf kan helpen of hinderen. Deze module leert leerlingen over economische impact, export en overheidssteun.
Zakenrecht
Verken de wettelijke verantwoordelijkheden van managers wanneer leerlingen de wettigheid van bedrijfs- en bedrijfsleiders onderzoeken.
Managing in Today's World
Zaken in de moderne wereld. Deze module richt zich op bestuur en gelijkheid als een middel om goed te doen in het bedrijfsleven.
Prestatiemanagement
Om inzicht te krijgen in hoe uw medewerkers en uw bedrijf samen continu kunnen verbeteren, zullen de beloningsstructuren, CPD, training en ontwikkeling worden herzien om hoge prestaties in het bedrijfsleven te garanderen.
Marketing en verkoopplanning
Leerders zullen analyseren hoe markten, klanten, concurrenten en producten kunnen samenkomen in een samenhangend plan.
Kwantitatieve vaardigheden
Na succesvolle afronding van deze module, hebben leerlingen kennis van numerieke oefeningen en zullen ze het gebruik ervan binnen de context van het bedrijf begrijpen. Het ATHE Level 4/5 Extended Diploma in Management heeft 10 modules en 8 schriftelijke opdrachten op elk niveau. Na afronding van de modules krijgen studenten toegang tot de opdrachten. De opdrachten zijn elk ongeveer 3000-5000 woorden. Studenten krijgen ondersteuning bij de modules en opdrachten via het gedeelte 'Tutor' van het leerplatform.
Carriere
Succesvolle afronding van The Undergraduate Level 4 (Sales en Marketing) en Level 5 (Extended Diploma in Management) en het laatste jaar van een geaccrediteerd Undergraduate Degree-programma geeft studenten de juiste referenties om door te gaan en een baan aan te vragen in marketing, verkoop, human middelen, management of zakelijke consultancy.
Hoelang zal het duren?
Leerders kunnen leren in een tempo dat bij hen past. Er zijn geen tijdslimieten of deadlines bij KIC. Studenten kunnen de modules op elk moment in willekeurige volgorde bestuderen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Sales Diploma
- Online