
Diploma in
Hotel- en hospitality-diploma, Universiteit 1e en 2e jaar (niveau 4 en 5) Kingsgate International College

Beurzen
Invoering
Bereid je voor op een opwindende carrière in de Hospitality-industrie via de online cursus Hotelmanagement.
Studenten van ons online Hospitality Management-programma volgen een cursus van niveau 4/5 met 240 studiepunten , ontworpen om studenten voor te bereiden op de vaardigheden die nodig zijn om een competente medewerker in de horeca te worden. Tijdens het hotelmanagementprogramma hebben studenten toegang tot tutorondersteuning en webinars, een sociaal leerforum en aanvullend materiaal om te helpen bij het behalen van hun diploma.
Elke module bestaat uit 40 begeleide leeruren van materiaal met nog eens 30-50 uur aan optionele materialen die bestaan uit aanbevolen oefeningen, aanbevolen meetwaarden, internetbronnen en zelftestoefeningen.
Na het behalen van de online beoordelingen en schriftelijke opdrachten, zullen studenten een ATHE-diploma krijgen en kunnen ze een bachelor-diploma behalen.
Cursuskosten
De kosten voor inschrijving voor de cursussen van niveau 4 en 5 samen zijn £ 8500 voor online studie en £ 12.000 voor campusstudie . Als alternatief kunnen studenten zich inschrijven voor een enkel niveau (niveau 4 of 5) voor £ 5400 elk .
Studenten kunnen betalen op een van de volgende manieren:
- Credit- of debetkaart
- Overschrijving
- Renteloze maandstallingen
- Paypal
- Western Union
Wat is inbegrepen in de kosten van mijn cursus?
- Al het cursusmateriaal, inclusief online modules en schriftelijke opdrachten.
- Persoonlijke tutor-ondersteuning met 1-2-1 Skype-sessies
- Toegewijde studentenondersteuning
- Toegang tot een online forum voor sociaal leren
- Toewijzingstekens en feedback
- GRATIS NUS Extra kaart ter waarde van £ 12,00
- GRATIS laptop
- Gratis CV Schrijven hulp bij het voltooien van de cursus.
Kom ik in aanmerking voor dit programma?
Om je in te schrijven voor een cursus van niveau 4, moet je minimaal 18 zijn en een volledige middelbare opleiding hebben gevolgd. Voordat u zich inschrijft voor niveau 5, moet u niveau 4 voltooien.
Universitaire herlaadbeurt
Na afronding van deze cursus hebben studenten de mogelijkheid om het derde jaar van een opleiding (BA Top-up) van een reeks Britse universiteiten af te ronden. Het Top-up-programma kan online of op de campus worden gevolgd.
Studenten kunnen zich aanmelden bij elke universiteit die de BA Top-up aanbiedt, hieronder een aantal universiteiten die het BA Top-up programma in Hotel en Hospitality aanbieden:
Universiteit van Bournemouth
- BA (Hons) Internationaal Hospitality & Tourism Management
Universiteit van Central Lancashire
- Management in gastvrijheid BA - Top-up
Universiteit van Sunderland
- Internationaal toerisme en hospitality management (top-up) BSc (Hons)
Universiteit van Northampton
- Internationaal toerismebeheer (top-up) BA
Niveau 4-module
Food and Beverage Operations
Studenten krijgen inzicht in de processen die betrokken zijn bij voedsel- en drankactiviteiten, inclusief praktische aspecten van de productie en service van voedsel en drank.
Voedselveiligheid en hygiëne
Studenten zullen begrijpen dat het noodzakelijk is om te voldoen aan regelgeving en om procedures voor het garanderen van voedselveiligheid effectief te beheren.
Gastvrijheid en Hotel Housekeeping
Studenten zullen de rol van de huishoudelijke afdeling in een hospitality-omgeving begrijpen. Deze eenheid identificeert het belang van de schoonmaakafdeling en de impact die deze heeft op de hospitality-operatie.
Klantenservice
Studenten zullen het belang van een klantgerichte horecagelegenheid in een competitieve omgeving kunnen begrijpen door onderzoek te doen naar de eisen en verwachtingen van klanten. Studenten zullen ook vaardigheden opdoen om uitstekende klantenservice te leveren en de voordelen te evalueren van het overtreffen van de verwachtingen van klanten.
Front Office-operaties
Studenten zullen de rol van de frontoffice-afdeling in een hospitality-omgeving begrijpen. Deze eenheid identificeert het belang van de frontofficeafdeling en de impact ervan op de algehele horecabediening.
Inleiding tot financiën
Studenten zullen de principes van kostenberekening binnen gastvrijheid en de inhoud van de belangrijkste financiële overzichten die worden gebruikt, begrijpen, samen met de elementaire boekhoudtechnieken die worden gebruikt om ze te produceren en te analyseren.
Wereldwijd toerisme en gastvrijheid
Studenten zullen de omvang en reikwijdte van de mondiale toerisme- en horecabranche begrijpen. De unit onderzoekt de invloeden die hierop van invloed zijn en de groei van zijn merken binnen internationale markten.
afzet
Studenten zullen in staat zijn om de belangrijkste principes van het marketingconcept te begrijpen en de rol van de marketingmix aan de horeca te relateren. Studenten zullen de marketingcyclus begrijpen en een promotiecampagne kunnen opzetten.
Betrokkenheid van medewerkers
Studenten zullen het concept van werknemersbetrokkenheid en de belangrijkste componenten begrijpen. Studenten zullen kunnen beoordelen hoe werknemersbetrokkenheid een impact kan hebben op de algemene bedrijfsprestaties door specifieke strategieën en werkwijzen te introduceren.
Training en CPD
Studenten zullen verschillende methoden kunnen gebruiken om de behoefte aan training in een hospitality-omgeving te identificeren. Studenten zullen begrijpen hoe individuen op verschillende manieren leren en hoe belangrijk het is om de meest effectieve trainingsmethode te kiezen. Studenten kunnen dan de effectiviteit van een trainingsessie of programma plannen, ontwerpen, leveren en evalueren. De studenten maken ook kennis met het concept van continue professionele ontwikkeling en de noodzaak en relevantie ervan in een hospitality setting.
Module van niveau 5
Supply Chain Management voor voeding en dranken
Studenten zullen toeleveringsketensystemen en -procedures begrijpen, en hoe organisaties deze gebruiken om voedsel en dranken in de horeca te verkrijgen, produceren en bereiden, zowel in eigen land als wereldwijd. Deze eenheid laat zien hoe supply chain management essentieel is voor een efficiënte werking en voor het bereiken van een voorsprong op de concurrentie.
Kwaliteitsmanagement
Studenten zullen het concept van kwaliteits- en kwaliteitsbeheer kunnen begrijpen en toepassen in een hospitality-omgeving. Studenten zullen in staat zijn om een kwaliteitsmanagementsysteem in een horecagelegenheid te analyseren, evalueren en implementeren.
Evenementen en conferentiemanagement
Studenten zullen de operationele problemen begrijpen die ten grondslag liggen aan succesvolle evenementen en conferentiemanagement. Deze eenheid onderzoekt een breed scala aan gebeurtenissen en bespreekt de betrokken processen en overwegingen.
Customer Relations Management
Studenten zullen het belang van Customer Relationship Management (CRM) voor horecaorganisaties begrijpen en de noodzakelijke processen herkennen om de effectiviteit ervan te waarborgen.
Mensen begeleiden
Studenten kunnen inzicht verwerven in de belangrijkste principes van managementgedrag en een reeks managementstijlen, rollen, verantwoordelijkheden, kenmerken en vaardigheden. Studenten zullen de effectiviteit van verschillende organisatiestructuren kunnen begrijpen door het ontwerp en de cultuur binnen een hospitality-omgeving te bestuderen.
Huidige problemen in Human Resource Management
Studenten zullen in staat zijn om de belangrijkste principes van Human Resource Management (HRM) te begrijpen en de huidige kwesties waar Human Resource (HR) managers rekening mee moeten houden bij het uitvoeren van hun rol en verantwoordelijkheden. Studenten zullen ook begrijpen hoe de huidige wetgeving een impact heeft op de HR-functie in Hotel- en Hospitality Management.
Inkomstenbeheer
Studenten zullen kunnen begrijpen wat de belangrijkste elementen van inkomstenbeheer zijn en hoe dit de prijsstelling van hotelkamers beïnvloedt. Studenten zullen ook in staat zijn om de praktijken van opbrengstbeheer in een hotel te implementeren en een overboekingsbeleid vast te stellen.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Studenten zullen de belangrijkste principes van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en duurzame ontwikkeling kunnen begrijpen. Studenten zullen leren over de impact die hotels hebben op sociale, culturele en omgevingsfactoren en hoe de hotelsector een verschil kan maken door praktijken en procedures te implementeren om duurzamer te zijn.
Hedendaagse kwesties
Studenten zullen de aard en impact van actuele en potentiële hedendaagse vraagstukken begrijpen die van invloed zijn op de horeca. Deze eenheid zal aantonen dat organisaties flexibel moeten zijn en zich moeten aanpassen aan snel veranderende omgevingen en eisen van klanten.
Bedrijfsplanning
Studenten zullen begrijpen hoe een businessplan voor een hotel- of hospitalityorganisatie kan worden gemaakt. Studenten zullen leren waar het bedrijf zich in de huidige markt bevindt, de prestaties meten en mogelijkheden voor groei voorstellen.
Carriere
Tijdens de studie voor hun diploma in Hospitality Management, zullen studenten vaardigheden opdoen in supply chain management van voedsel en dranken, boekhouding en kostenbeheersing, marketing in hotel en vrije tijd, en meer. Na succesvolle afronding van de cursus kunnen studenten functies uitoefenen bij hotels, restaurants, resorts en andere aanverwante eigendommen in de hotel- en horecasector.
Hoelang zal het duren?
Leerders kunnen leren in een tempo dat bij hen past. Er zijn geen tijdslimieten of deadlines bij KIC. Studenten kunnen de modules op elk moment in willekeurige volgorde bestuderen.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Diploma in gastvrijheid en toerismebeheer Co-op
- Toronto, Canada
Diploma in hotelmanagement
- Shah Alam, Maleisië
Bachelor en diploma in hotel- en toerismebeheer
- Bad Vöslau, Oostenrijk