Certificaat in sales & beheer
ISB International School Of Business Dublin
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Dublin, Ierland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 semester
Tempo
Full time
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Sep 2023
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit programma is ontworpen voor undergraduate studenten bedrijfskunde die een bijzondere belangstelling op het gebied van Sales, Onderhandelen en beheer. Dit is een studie in het buitenland programma voor een periode van drie maanden. Studenten leren de relevante vaardigheden en theorieën in een multi-culturele context. Zij bouwen ook op hun vorige kennis van marketing, communicatie en economie.
QQI (HETAC) gevalideerd - level 6 Bijzondere Doeleinden Award
- Marketing Communications
- Sales management
- Management & Organisaties
- Sociale en economische aspecten van Ierland
- Business Communication Skills
- Sales & Onderhandelen Project
Marketing Communications
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat te stellen een breed inzicht in de theorie en praktijk van marketing communicatie van toepassing op een buitenlandse werkomgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Leg de principes van marketing en de rol en toepassingen van communicatie in de marketingmix
- Identificeer de belangrijkste componenten van de marketing communicatie planningsproces
- Leg de rol en de belangrijkste kenmerken van de verschillende marketing communicatie methoden
- Bespreek nationale en internationale case studies
- Interpreteren onderzoeksgegevens en op zoek gaan naar communicatie-oplossingen om de doelstellingen te bereiken
- Maak een marketing communicatieplan met behulp van een passend kader en die voldoen aan een reeks van communicatie-doelstellingen
- Beschrijf de rol van de promotie-mix in het kader van marketing communicatie
- Demonstreer vaardigheden in de conceptuele analyse en presentatie door deelname aan een groep project
Sales management
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat te stellen een breed inzicht in de theorie en praktijk van sales management en persoonlijke verkoop van toepassing zijn op een buitenlandse werkomgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten kunnen
- Beschrijf de herkomst van sales management en de relatie met marketing
- Bespreek hoe de principes van sales management invloed sales managers op een dagelijkse basis
- Evalueer de rollen en verantwoordelijkheden van het bereik van de verkoopfuncties
- Evaluatie van het effect van de marketingmix en de levenscyclus van het product op de technieken die worden gebruikt in de verkoop
- Implementeren van een reeks van pre-sales meeting bereidingstechnieken
- In de praktijk toepassen van de theoretische aspecten van de persoonlijke verkoop proces
- Heeft u een inzicht in de Ierse sales management omgeving
Management & Organisaties
Het doel van deze module is om de internationale leerlingen vertrouwd te maken met de theorie, principes, praktijken, rollen en functies van het management en organisaties in de Ierse zakelijke omgeving.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Identificeer verschillende definities en theorieën van het management, hun subtiliteiten herkennen en waarderen hun historische ontwikkeling en de fundamenten van hun zakelijke uitvoering.
- Label, beschrijven en management tools zoals PESTEL en SWOT-analyse, Portiers Five Forces and Value / Supply chain concepten toe te passen.
- Definiëren en te bespreken, op basis van duidelijke zakelijke voorbeelden, key management disciplines, zoals: organisatiestructuren en cultuur, leiderschap, teamwerk, ethiek en MVO, besluitvorming en het oplossen van conflicten.
- Leg uit hoe de uitvoering van de traditionele management functies, gereedschappen en disciplines wordt beïnvloed door de organisatiestructuur, de cultuur en de interne en externe omgeving.
Sociale en economische aspecten van Ierland
Deze module is bedoeld om te informeren en versterken van de sociaal-culturele waardering van Ierland door internationale studenten, en om hen in staat om standaard economische instrumenten te gebruiken om te verkennen en te evalueren fundamentele aspecten van de Ierse economie.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Bespreek de socio-culturele, politieke en economische aspecten van de hedendaagse Ierland, het identificeren van de overeenkomsten en contrasten met het land van herkomst van de leerling
- Identificeer de belangrijkste beschavingen, invloeden en gebeurtenissen die de maatschappij, de politiek hebben gevormd en de economie van de hedendaagse Ierland
- Leg uit wat de oorsprong van het conflict in Noord-Ierland en de vooruitgang die sinds de jaren 1990
- Leg uit wat de rol van de Ierse taal in het moderne Ierland, en de oorzaken van het dalende gebruik te beoordelen
- Leg de standaard instrumenten die worden gebruikt door economen om bepaalde aspecten van een nationale economie te analyseren, en te verkennen hun toepasbaarheid op aspecten van de Ierse economie
- Bespreek de oorzaken en gevolgen van de opkomst van Ierland de economische bekendheid als een economie Celtic Tiger en de daaropvolgende crash
- Bestuderen en de Ierse sociaal-economisch beleid te bespreken belangrijke hedendaagse kwesties en opties in verband
Business Communications Skills
Het doel van deze module is om internationale studenten in staat om te communiceren in het Engels met duidelijkheid en gezag, het aanbrengen van schriftelijke, elektronische, verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden in een scala aan zakelijke instellingen en situaties.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Ontwikkelen van een goed begrip van de principes van effectieve communicatie door middel van theoretische en praktische toepassingen van het Engels naar zakelijke communicatie
- Evalueren primaire niet-academische business-georiënteerde teksten en onafhankelijk van elkaar te genereren een afgemeten en gelede reactie
- Maak, script en leveren een-publiek gerichte zakelijke presentatie, met behulp van de juiste woordenschat, grafieken, tabellen en andere visuele / elektronische hulpmiddelen
- Communiceer duidelijk en bondig schriftelijk zakelijk Engels, met inachtneming van de desbetreffende lay-out, conventies en stijlen van e-mails, brieven, rapporten en reclamefolders
- Communiceer adequaat en overtuigend in orale Engels, ook in discussie, debat, interviews, vergaderingen en onderhandelingen
- Onderscheid tussen wisselende taal registers in een zakelijke context (formele, informele, geïmproviseerde) voor de geplande en niet-voorspelde life-like zakelijke scenario's, zoals zakelijke onderhandelingen en mock product pitching
- Effectief te communiceren binnen een team
Sales & Onderhandelen Project
Deze module is ontworpen om een sluitstuk die leerlingen faciliteert de consolidatie van de belangrijkste onderdelen van de Sales en Management programma in een integratieve verkoop onderhandeling project vormen.
Na succesvolle afronding van deze module studenten moeten in staat zijn:
- Werken als onderdeel van een internationaal team in een buitenlandse zakelijke omgeving.
- Gedrag uitgebreide marktanalyse en bestuurlijke beslissingen te baseren op de bevindingen.
- Identificeren en toe te passen het kruis disciplinaire relevantie van leren bereikt in de andere sales en management modules.
- Genereer een cultureel en commercieel geschikte koper-verkoper relatie.
- Onderzoek, ontwerp en productie industrie standaard sales support documenten.
- Voorbereiden en leveren een interactieve sales onderhandelingen die elke fase van de persoonlijke verkoop proces zich richt.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Graduate Certificate in Marketing - Corporate Account Management (Optionele Co-op)
- Online Canada
- Toronto, Canada
Graduate Certificate in Advertising - Account Management
- Online Canada
- Toronto, Canada