
Postgraduate-certificaat in
Postgraduaat in digitale marketingstrategie ISAG - European Business School

Invoering
BESCHRIJVING
De Post-Graduation in Digital Marketing Strategy heeft tot doel een solide training te bieden die het oplossen van marketingproblemen mogelijk maakt en bijdraagt aan de verbetering van het besluitvormingsproces van bedrijven. Met een zeer gespecialiseerd team van professoren en consultants, een vernieuwd onderwijs- en leerprogramma, adequate onderwijs- en leermethodieken en een uiterst actieve en praktische operationele dynamiek, richt dit innovatieve programma zich op het online aspect van het bedrijfsnetwerk.
DOELSTELLINGEN
- Digitale marketingcampagnes opzetten en begeleiden met behulp van nieuwe digitale media en hun impact meten;
- Beheer de aanwezigheid op een professionele manier op de markt en profiteer van alle mogelijkheden van sociale netwerken;
- Digitale marketingcampagnes implementeren en hun impact meten;
- Creëer content voor het digitale veld om de aandacht van de consument te trekken;
- Inhoud creëren voor aanwezigheid in het digitale domein, met respect voor de ethiek en het wettelijk kader dat in dit domein wordt toegepast.
TAAL VAN ONDERWIJS: Portugees
leerplan
CURSUS INHOUD
1STE JAAR
Basisprincipes van digitale marketing
- Digitale marketingstrategie
- Project management
- Digitale creativiteit
- Digitale wettelijke rechten
Digitale marketingresultaten
- Zoek machine optimalisatie
- Web analyses
Opstelling digitale marketing
- Contentmanagementsystemen
- E-commerce
- Email reclame
- Display-advertenties
- Sociale media
- Influencers-marketing
- Videomarketing
Het laatste project
- Digitaal marketingproject