Post-afstuderen in verkoopmanagement
IPAM
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Lisbon, Portugal
Talen
Portugees
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
10 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
May 2024
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
De Post-Graduation in Sales Management is, als een prioriteit, een wereldwijd instrument ten dienste van een onderscheidende prestatie.
Dit programma belicht een hele reeks strategische en operationele dimensies die, wanneer ze correct in de praktijk worden gebracht, een adequate ondersteuning vormen voor een reactie op sterk concurrerende en steeds veeleisender wordende markten.
De technische en praktische eigenheden van sommige kritieke gebieden voor succes in de functie kunnen alleen worden vastgesteld door de ervaring die wordt geboden door de actieve en interactieve pedagogische methoden en praktijken die deel uitmaken van dit programma.
Het onderwijzend personeel brengt een reeks theoretische en praktische vaardigheden van hoog niveau samen, gebaseerd op een uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven en een solide academische opleiding, die samen de optimalisatie van het leerproces mogelijk maken.
Waarom de postdoctorale opleiding Salesmanagement?
Globaal beeld van verkoopprestatiemanagement
Het biedt een globaal overzicht van het beheer van verkoopprestaties om de besluitvorming te optimaliseren.
Commercieel management thema's
Het verdiept de hoofdthema's van commercieel management, georganiseerd in drie hoofdassen: verkoop- en marketingstrategie, verkoopontwerp en verkoopprestaties.
Gerenommeerde professionals in het vakgebied
Het heeft een faculteit die is samengesteld uit gerenommeerde professionals in het veld, die academische excellentie combineren met diepgaande kennis van de zakelijke realiteit.
Zakelijke realiteit
Het maakt de ontwikkeling mogelijk van theoretisch-praktische vaardigheden gebaseerd op de zakelijke realiteit en de ontwikkeling van een exclusief netwerk van contacten.
Strategische dimensies
De inhoud van het programma is gebaseerd op de strategische en operationele dimensies van het gebied.
Praktische toepasbaarheid
Het vergroot de praktische toepasbaarheid van de verworven concepten op de reële situaties van organisaties.
Certificatie
De Executive Training-programma's van IPAM zijn gecertificeerd door de Portugese Vereniging van Marketingprofessionals [APPM].
toelatingen
leerplan
Structuur van het studieplan - Postdoctoraal Sales Management - Lissabon
Invoering
- Sales Management Summit
1e Module
- Marketing- en verkoopstrategie
- Koopgedrag en consumententrends (B2C)
- Koop- en verkoopgedrag (B2B)
2e moduul
- Verkoopdirecteur
- Accountbeheer
- Financiën toegepast op verkoopbeheer
- Omnichannel-verkoop
- Verkoop in een internationale context
3e Module
- Verkoopprocessen
- Onderhandelen en zachte vaardigheden
- Leiderschap en verkoopcoaching
- Verkoopstatistieken en -analyses
4e Module
- Toegepast project
Toevoegen
- Klantgerichtheid: van strategie naar actie
Raadpleeg het studieplan - Postgraduaat in Sales Management in Porto
1e Module
- Sales Management Summit
2e moduul
- Nieuwe verkoopcultuur
- Markttendensen
- Marketing- en verkoopstrategie
- Verkoopstatistieken en -analyses
- Seminarie 1 – “Verkoop: verleden en toekomst”
3e Module
- Salesdirecteur en Accountmanagement
- Financiën toegepast op verkoopbeheer
- Verkoop in een internationale context
- Verkoopproces
- Zachte vaardigheden bij onderhandelen
- Leiderschap en verkoopcoaching
- Big Data, BI en Logistiek'
- Seminar 2. “Salesleiderschap wat is er veranderd”
4e Module
- Digitale mentaliteit
- Digitale verkoop
- Sociale verkoop en sociale advertenties
- Verkoop en marketing op meerdere platforms
- Verkoopautomatisering en e-mailmarketing
- Seminarie 3. “Het post-digitale tijdperk in sales”
Toevoegen
- Klantgerichtheid: van strategie naar actie
Galerij
Ideale studenten
Ontvangers - Postdoctoraal Sales Management - Lissabon
Dit programma is bedoeld voor professionals die hun kennis en vaardigheden op een geïntegreerde manier willen ontwikkelen in Sales en Marketing. Het is ook bedoeld voor alle mensen die om persoonlijke en/of professionele redenen hun carrière een nieuwe wending willen geven en commerciële vaardigheden willen verwerven.
Ontvangers - Postdoctoraal in verkoopmanagement in Porto
Zoals Daniel Pink stelt: “we zijn allemaal actief in de verkoop” : dat wil zeggen dat de primaire rol die momenteel door verkoop wordt gespeeld betekent dat dit programma niet alleen gericht is op verkoopprofessionals, maar ook op iedereen die in verschillende organisaties werkt, zoals direct of direct iedereen speelt een rol bij verkoop, klantrelaties, kortom bij de winstgevendheid van organisaties:
- Leidinggevenden die kennis in Sales Management willen verwerven, updaten of verdiepen
- Professionals met management verantwoordelijkheden
- Marketing en Trade Marketing Professionals
- Professionals in contact met de klant
- Verantwoordelijk voor het verkoopproces op digitale platformen
- Verkoopdirecteuren, verkoopdirecteuren, verkoopmanagers, verkoopsupervisoren en verkoopvertegenwoordigers
- Accountmanagers of category managers
- Mensen die een carrièreswitch willen maken
Carrièremogelijkheden
Professionele mogelijkheden - Postdoctoraal Sales Management - Lissabon
- Leidinggevenden die kennis in Sales Management willen verwerven, updaten of verdiepen
- Professionals met management verantwoordelijkheden
- Marketing en Trade Marketing Professionals
- Professionals in contact met de klant
- Verantwoordelijk voor het verkoopproces op digitale platformen
- Verkoopdirecteuren, verkoopdirecteuren, verkoopmanagers, verkoopsupervisoren en verkoopvertegenwoordigers
- Accountmanagers of category managers
- Mensen die een carrièreswitch willen maken.
Professionele mogelijkheden - Postdoctoraal in Sales Management in Porto
- Leidinggevenden die kennis in Sales Management willen verwerven, updaten of verdiepen
- Professionals met management verantwoordelijkheden
- Marketing en Trade Marketing Professionals
- Verantwoordelijk voor het verkoopproces op digitale platformen
- Verkoopdirecteuren, verkoopdirecteuren, verkoopmanagers, verkoopsupervisoren en verkoopvertegenwoordigers
- Accountmanagers of category managers
- Mensen die een carrièreswitch willen maken
Getuigenissen van studenten
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
NeuroMarketing in Business Specialisatie Cursus
- Porto, Portugal