Post-afstuderen in Marketing Management
IPAM
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Lisbon, Portugal
Talen
Portugees
Studieformaat
Op de campus
Duur
10 maanden
Tempo
Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Dit programma is ontworpen om te beantwoorden aan de eisen die het nieuwe bedrijfsecosysteem aan organisaties stelt, aangezien marketing de centrale functie van het bedrijf is, en het begrip van de evolutie ervan een betere individuele prestatie zal bepalen van de professionals die direct of indirect betrokken zijn bij marketing en marketing. dus vanuit de organisaties waar ze samenwerken.
Dit programma presenteert actuele thema's en een visie op het nieuwe bedrijf 4.0 en steunt op het delen van ervaringen van een faculteit die bestaat uit gerenommeerde professionals in de vakgebieden die zij onderwijzen en met uitgebreide nationale en internationale ervaring in toporganisaties.
Het wil professionals ook vaardigheden bijbrengen waarmee ze de concepten in de praktijk kunnen toepassen op de werkelijke situaties van organisaties, met betrekking tot het ontwerp en de productie van een marketingplan.
Belangrijkste voordelen
- Het draagt bij aan een beter begrip van wat marketing nu werkelijk is en het potentieel om het bedrijf te versterken.
- Het laat toe kennis en vaardigheden te verwerven of te verdiepen in actuele onderwerpen, essentieel voor een andere professionele prestatie.
- Het bevordert de praktische toepassing van de concepten Marketing en Management in de echte situaties van organisaties.
- Helpt bij het identificeren en begrijpen van marktveranderingen en formuleert passende reacties.
- Ontwikkelt methodologieën om problemen op een systematische manier en met een multidisciplinaire blik te analyseren en op te lossen.
- Mogelijkheid tot het ontwikkelen van een exclusief netwerk van contacten tussen collega's, docenten, sprekers, ondernemers en instellingen.
doelstellingen
- Identificeer de bronnen van verandering, trends, de essentiële elementen van zaken en marketing van vandaag.
- Bepaal hoe een organisatie reageert op klant-, digitale, sociale en relationele logica met verschillende stakeholders.
- Begrijp de marktanalysemethoden en hun toepassing in organisaties.
- Ontwikkel de soft skills die nodig zijn voor een topmanager.
toelatingen
Ideale studenten
- Professionals zonder basisopleiding Marketing, afkomstig uit elk type organisatie of activiteitssector, die kennis en vaardigheden op een geïntegreerde manier in het gebied willen ontwikkelen.
- Managers, ondernemers of zelfstandige professionals die zakelijke en marketingvaardigheden willen bijwerken en vernieuwen, om de verbinding van hun bedrijf met doelmarkten te verbeteren en het aantal en de waarde van kansen uit te breiden.
- Verantwoordelijk voor onder andere business units, klantmanagers, productmanagers, brandmanagers, salesmanagers, inkoopmanagers, communicatiemanagers, public relations.
- Marketingconsulenten die kennis en vaardigheden willen verwerven of actualiseren om diensten met een grotere toegevoegde waarde aan te bieden.
- Ondernemers, ondernemers en adviseurs.
- Professionals die hun kennis op het gebied willen verdiepen en verbreden, met het oog op professionele ontwikkeling of omscholing.
Galerij
Carrièremogelijkheden
Doelstellingen - Postdoctoraal Marketing Management - Lissabon
- Beheer de marketingfunctie in een 5.0-context, dat wil zeggen interactief, digitaal, klantgericht en relationeel met meerdere belanghebbenden
- Karakteriseer de huidige zakelijke context, trends en andere essentiële elementen van het bedrijfsleven en marketing van vandaag
- Breng marketing in verband met andere organisatiegebieden
- Ontwikkel de persoonlijke vaardigheden die nodig zijn voor een topmanager
- Begrijp marktanalysemethodologieën en hun toepassing in organisaties
- Mobiliseer en coördineer de organisatie om competitiever te zijn op de markt
- Ontwikkel vaardigheden op het gebied van het inhuren van advies en marktonderzoek.
- Ontwikkel leiderschapsvaardigheden
Doelstellingen - Postdoctoraal Marketingmanagement - Porto
Belanghebbenden
Bepaal hoe een organisatie inspeelt op klantgerichtheid, digitale, sociale en relationele logica met verschillende stakeholders. Bepaal de beste waardepropositie van uw aanbod, onderscheid deze van de concurrentie en behoud en win nieuwe klanten.
Identificeer trends
Identificeer de bronnen van verandering, trends, de essentiële elementen van het bedrijfsleven en de marketing van vandaag en ken de behoeften en wensen van consumenten die geschikt zijn voor uw product/dienst/project.
Methodologieën voor marktanalyse
Begrijp marktanalysemethodologieën en hun toepassing in organisaties. Identificeer de bronnen van verandering, trends en essentiële elementen van het bedrijfsleven en de marketing van vandaag.
zachte vaardigheden
Ontwikkel de soft skills die nodig zijn voor een topmanager.
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Certificate in Digital Marketing Management
- Longmeadow, Verenigde Staten
Graduate Specialisation Program in Digital Marketing
- Aveiro, Portugal
Professionele HBO-opleiding Digital Marketing Management
- Porto, Portugal