IED-diploma in modezaken
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Madrid, Spanje
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 15.100 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
01 Oct 2024
* inschrijfgeld € 2.500 + cursusgeld € 12.100
Invoering
Deze cursus wordt gegeven in de Engelse taal
Het IED Diploma in Fashion Business heeft tot doel studenten de nodige tools te bieden om een bedrijf in de textiel- en modesector effectief te leiden.
Studenten ronden hun studie af met een duaal profiel waarin ze enerzijds diepgaande kennis hebben van de ontwerp- en productieprocessen van de mode-industrie en anderzijds de kennis en vaardigheden verwerven om leiding te geven en modebedrijven beheren.
Met zijn gemengde formaat stelt deze graad alle studenten in staat om persoonlijk, in fysieke en virtuele klaslokalen en op afstand te leren, deel te nemen en deel uit te maken van de IED-gemeenschap.
Galerij
Ideale studenten
Deze cursus is bedoeld voor mensen die geïnteresseerd zijn in de modewereld en hun carrière willen concentreren op de managementkant van de modewereld.
Als je je creatieve talent wilt gebruiken op gebieden als bedrijfsimago, modemarketing of voor je eigen project, dan is dit de cursus voor jou.
toelatingen
Beurzen en financiering
IED Network biedt 182 beurzen aan voor zijn bacheloropleidingen in Italië en Spanje.
IED Italia en Accademia di Belle Arti Aldo Galli bieden 152 beurzen aan voor cursussen in Milaan, Cagliari, Florence, Rome, Turijn en in de Accademia di Belle Arti Aldo Galli in Como. Deadline voor aanmelding: 5 mei 2022.
IED Spanje biedt 30 beurzen aan voor cursussen in Madrid, Barcelona en Bilbao.
Deadline voor aanmelding: 5 april 2022
Succes.
Programma resultaat
Trainingsgebieden
- Grondige kennis verwerven van de structuur van een modebedrijf en weten hoe de doelstellingen ervan worden bepaald en hoe de strategische beslissingen van elk van de verschillende gebieden worden toegepast.
- Het bieden van de benodigde tools voor studenten om hun eigen ontwerpen te kunnen maken, aangepast aan de veranderingen die het huidige modesysteem met zich meebrengt.
- Begrijpen hoe de controle van een bedrijf wordt beheerd en hoe alle juridische, administratieve en financiële operaties worden uitgevoerd.
- Diepgaande kennis verwerven van marketingstrategieën en modecommunicatiestrategieën en begrijpen hoe strategieën voor het samenvoegen van verschillende sectoren, kanalen en consumenten worden gecreëerd.