Hoger diploma in visuele communicatie
Hong Kong, Hongkong
DUUR
2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Vraag de vroegste startdatum aan
COLLEGEGELD
HKD 59.000 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* per jaar. Collegegeld is onderhevig aan jaarlijkse herziening
Invoering
Programma Doelen
Dit programma heeft tot doel het vermogen van studenten om creatief te communiceren te ontwikkelen door gebruik te maken van creatieve visuele en digitale media. De focus van het programma is om studenten uit te rusten met visuele communicatieve vaardigheden op analytisch denken, visuele expressie en probleemoplossing, interpretatie van berichten, manipulatie en communicatie via een breed scala aan grafische ontwerpmedia, waaronder branding en marketing, persuasieve strategie, informatie, interactief ontwerp en visuele manipulatie. We richten ons op het koesteren van zelfgemotiveerde probleemoplossers die oplettend, nieuwsgierig, gepassioneerd zijn en nieuwe grenzen durven te verkennen in visuele communicatie.
Het programma biedt ook een brede educatieve ervaring met creativiteit, projectmanagement, interpersoonlijke communicatie en teambuildingvaardigheden die voldoen aan de vraag van de industrie naar flexibele, welbespraakte afgestudeerden die kunnen concurreren in een dynamische, snelle en steeds veranderende regionale creatieve omgeving.
Dit programma is ontworpen met de nadruk op generieke, taal- en communicatietraining, ontwikkeling van de hele persoon en werkervaring om studenten beter voor te bereiden op verdere studies en werk na hun afstuderen.
Professionele erkenning
Studenten komen in aanmerking voor het studentenlidmaatschap van de Hong Kong Designers Association (HKDA).
toelatingen
Galerij
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden zullen worden aangeworven als grafisch ontwerper, informatieontwerper, merkconsultant, web / interactieve ontwerper, art director voor evenementen / promotie, ontwerper van verpakkingen, boekontwerper, illustrator, fotograaf, foto-editor, in uiteenlopende gebieden als grafisch huis, ontwerpconsulent, branding, reclame, tijdschrift- en publicatiemedia, boekontwerp, multimedia en animatie, verpakkingen, digitale marketing, evenementen en tentoonstellingen, illustratie, milieu- en ruimtelijke grafiek, museumvertoning, promotie van kunst / evenementen, reclamefotografie, journalistiek en beeldrichting. Afgestudeerden werken vaak als individuele ontwerpbeoefenaars en ontwerpondernemers die hun eigen studio's opzetten.