
Cursus in
Onderwijs Leadership Academy High Tech High Graduate School Of Education

Beurzen
Invoering
De HTH GSE Education Leadership Academy richt zich op het ontwikkelen van educatieve teams als change agents. Dit eenjarige hybride programma combineert face-to-face residenties op High Tech High in San Diego, partnerships met HTH kritische vrienden, en on-line leren. Deelnemers ontwerpen hun eigen persoonlijk leerplan en uitvoeren van een gezamenlijke Leadership Project dat een authentieke behoefte of probleem bij hun huis scholen adressen. Gedurende het programma deelnemers gaan met de theorie en uit te voeren zet het om oefeningen, gericht op dieper leren, het eigen vermogen en verandering leiderschap te oefenen. Deze thema's dienen om te helpen elke deelnemer groeien als een facilitator, een change agent en een school transformator. Daarnaast deelnemers krijgen uitgebreide feedback van andere deelnemers aan het programma en word lid van de betrokken cohort van opvoeders die dienen om elkaar nadat het programma is voltooid ondersteunen.
De Academy nodigt leidt ook educatieve deskundigen om de deelnemers te begeleiden in hun denken. Tijdens het schooljaar 2016-2017, gast faculteit zijn: Chris Emdin van Columbia University; Stephanie Rogen, Coach en Strategisch Onderwijs adviseur van het waarschijnlijkst Documentaire slagen, Larry Rosenstock, Chief Executive Officer bij HTH, Laura McBain, Onderwijs Leadership Academy directeur en HTH Kritische Vrienden.
Belangrijkste details van het programma zijn onder meer: Face to Face: De deelnemers bij te wonen op maat residencies: Tijdens deze residenties deelnemers, bij te wonen workshops onder leiding van de belangrijkste faculteit, bezoeken klaslokalen, een ontmoeting met hun teams, en deelnemen aan projectplanning / tuning activiteiten met hun teamleden. Ter plaatse: Na de eerste onsite bezoek, zal een HTH kritische vriend plaats het schoolteam te bezoeken om deel te nemen in de professionele ontwikkeling, coaching en andere evenementen, zoals nodig is voor de school. Deze tweedaagse bezoek zal mede worden ontworpen het schoolteam en hun HTH kritische vriend om ervoor te zorgen het bezoek aan authentieke behoefte van de school. Online: In online forums en in overleg met HTH kritische vrienden, de deelnemers verkennen van de theorie en ambachtelijke kennis met betrekking tot problemen die zich voordoen in hun eigen praktijk. Tijdens online consulten, HTH Critical vrienden te helpen schoolteams ontwerpen van professionele ontwikkeling voor hun school setting. Deelnemers wordt gevraagd het aandeel van de impact van deze professionele ontwikkeling online met andere leden cohort en te reageren op de successen en uitdagingen van andere teams.

"Ik heb geduwd. Dat is mijn eerste gedachte toen gevraagd om mijn ervaring bij HTH beschrijven. Ik ben gedwongen om na te denken over mijn praktijk, zette mijn ideeën in actie en vervolgens te documenteren wat er gebeurd is. Verder heb ik opgedaan een steeds grotere kring van wat ik noem, "professionele vrienden." Vanuit mijn kritische vriend nauwer bij BSS te werken met collega's hier, ben ik samen, het delen van mijn werk en dus, hopelijk, het verbeteren van mijn praktijk. "
Tim Sommerville, bisschop Strachan School, Canada
"[De] High Tech High Leadership Program School was cruciaal in mijn persoonlijke ontwikkeling van vertrouwen, netwerken en community building. Mijn reis met de school is nog lang niet voorbij, en mijn belangrijkste ontdekking was het besef dat ik de macht hebben om co-creëren ruimte voor inspiratie waar ik ook ben. "
Karen Harris, Holualoa Elementary, Hawaii
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Supervisor van instructiecertificering
- Campbellsville, Verenigde Staten
Certificering van hoofdinspecteur
- Campbellsville, Verenigde Staten
Post-master onderwijscertificering: specialist in onderwijsadministratie (directeur, supervisor van instructie en directeur van leerlingpersoneel)
- Campbellsville, Verenigde Staten