
Diploma in gastvrijheid - Hotel Operations Management
Toronto, Canada
DUUR
2 Years
TALEN
Engels
TEMPO
Full time
DEADLINE VOOR AANMELDING
Aanvraagdeadline
EERSTE STARTDATUM
Jan 2025
COLLEGEGELD
CAD 19.017 / per year *
STUDIE FORMAAT
Op de campus
* voor internationale studenten. Alle tarieven kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd
Invoering
Gelegen in het hart van het centrum van Toronto, plaatst George Brown u in het centrum van de horeca in Canada. Als je deel wilt uitmaken van de levendige wereldwijde hotelindustrie, biedt het tweejarige Hospitality - Hotel Operations Management-diplomaprogramma je de kennis en vaardigheden die nodig zijn om een succesvolle carrière te starten.
Ons Hospitality - Hotel Operations Management-programma stelt u bloot aan huidige en best practices in:
- Balie
- Eten en drinken
- Marketing en verkoop
- Conferenties en catering
U ontvangt branchecertificering op het gebied van voedselveiligheid, verantwoorde alcoholische dranken en eerste hulp (CPR).
Als onderdeel van je vierde semester voltooi je een stage van 14 weken in de industrie. George Brown College werkt samen met werkgevers en branchepartners om potentiële werkervaringsmogelijkheden te identificeren. Studenten worden ook sterk aangemoedigd om zelfgestuurde werkervaringsmogelijkheden voor hotelactiviteiten na te streven waarvan zij denken dat ze de leerervaringen zullen bieden die ze waarderen, en die voldoen aan de leerresultaten van het programma. Deze kans vergroot uw kennis met praktijkervaring en helpt u bij het opbouwen van uw netwerk van branchecontacten. Daarnaast neem je deel aan een hotel operations management-simulatie als onderdeel van je laatste sluitstukproject, waarmee je je nieuw verworven vaardigheden en leren kunt toepassen.
Om uw internationale hotelmanagementvaardigheden beter aan te scherpen, heeft u de mogelijkheid om deel te nemen aan een exclusieve Europese studiereis waarbij u enkele van de beste hotels in Europa bezoekt. (Beschikbaar zodra internationale reizen terugkeren)
Uw opties voor veldonderwijs
Als onderdeel van je vierde semester voltooi je een stage van 14 weken in de industrie met naar keuze een landelijke of internationale stage. Deze kans vergroot uw kennis met praktijkervaring en helpt u bij het opbouwen van uw netwerk van contacten. Het Hotel Operations Management-programma maakt van jou het soort multi-getalenteerde afgestudeerde waar de lokale en internationale hotelindustrie naar op zoek is in de huidige competitieve omgeving.
Afgestudeerden verwerven de vaardigheden die nodig zijn om vooruitstrevende leiders binnen de branche te zijn, waardoor de ervaring van hotelgasten wordt verrijkt. U ontvangt branchecertificeringen op het gebied van voedselveiligheid, verantwoorde alcoholische dranken en eerste hulp (CPR).
Met dit programma kun je in je tweede jaar overstappen naar een van onze hospitality- en toerismemanagementprogramma's, mocht je interessegebied voor gastvrijheid veranderen. We weten ook dat het leven vol onverwachte gebeurtenissen kan zijn; mocht je je laatste studiejaar niet kunnen voltooien, dan kom je volgens ons gebruikelijke eerstejaarsmodel in aanmerking om af te studeren met een 1-jarig certificaat in Hospitality Services (H101).
toelatingen
Beurzen en financiering
Beurzen voor internationale studenten bij George Brown College zijn over het algemeen toekenningen in het programma op basis van de academische prestaties van studenten (en andere criteria) op George Brown College na het begin van het academische programma.
leerplan
Benodigde cursussen
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Semester 3 | Semester 4 |
|
|
* 7-weekse cursus
** Op basis van de resultaten van uw plaatsingstest kan van u worden verlangd dat u COMM 1000 Introduction to College Communication volgt. Mogelijk moet u ook MATH 1000 (Math Foundations) volgen voordat u doorgaat naar MATH 1102 (Wiskunde voor gastvrijheid). COMM 1000 en MATH 1000 tellen niet mee als vereiste cursussen voor afstuderen en deze extra cursussen worden aan u in rekening gebracht.
Programma resultaat
De afgestudeerde toont het vermogen om:
- Ondersteun een servicecultuur in de branche en op de werkplek door een positieve houding en professionele instelling aan te nemen, tegemoet te komen aan diverse en speciale behoeften en bij te dragen als teamlid.
- Lever klantenservice en oplossingen die anticiperen op, voldoen aan en/of individuele verwachtingen overtreffen, evenals de verwachtingen, normen en doelstellingen van de organisatie.
- Gebruik marketingconcepten, marktonderzoek, sociale netwerken, strategieën voor verkoop- en inkomstenbeheer, vaardigheden op het gebied van relatiebeheer en productkennis om gastvrijheidsdiensten, producten en gastervaringen te promoten en te verkopen.
- Pas bedrijfs- en inkomstenmodellen toe, evenals basisvaardigheden op het gebied van boekhouding, budgettering, financiën en administratie ter ondersteuning van het effectieve beheer en de werking van een verscheidenheid aan organisaties die horecadiensten en -producten leveren.
- Voldoen aan relevante organisatie- en werkpleksystemen, processen, beleidslijnen, normen, wettelijke verplichtingen en voorschriften, en principes voor risicobeheer toepassen om efficiënte, veilige, beveiligde, toegankelijke en gezonde horecaactiviteiten te ondersteunen en in stand te houden.
- Gebruik geschikte technologieën om de kwaliteit en levering van horecadiensten, -producten en gastervaringen te verbeteren en om de effectiviteit van horecaactiviteiten te meten.
- Blijf op de hoogte van trends en problemen op het gebied van gastvrijheid en van onderling afhankelijke relaties in de bredere sectoren van de toeristische sector om de werkprestaties te verbeteren en loopbaanontwikkeling te begeleiden.
- Gebruik vaardigheden en hulpmiddelen voor leiderschap, teamwerk, conflict- en relatiebeheer, evenals kennis van organisatiegedrag, arbeidsverhoudingen, arbeidsnormen en mensenrechten om bij te dragen aan een positieve werkomgeving.
- Reageer op problemen en dilemma's die zich voordoen bij de levering van gastvrijheidsdiensten, producten en gastervaringen door ethisch gedrag en best practices op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en ecologische duurzaamheid te gebruiken en te promoten.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Je carriere
Met meer dan 38.000 hotelkamers en 230 hotels in Toronto – en dat worden er steeds meer – is er volop werkgelegenheid. Veel van onze afgestudeerden werken nu in toezichthoudende en managementfuncties in grote hotels in het hele land en internationaal, terwijl sommigen hoge zakelijke functies hebben bereikt in grote hotelketens. U kunt ook een schat aan managementcarrièremogelijkheden verkennen in restaurants, casino's, luxe bejaardentehuizen, cruiseschepen, congrescentra, amusementscomplexen, clubs, bed & breakfasts, cateringbedrijven en conferentiediensten.
Toekomstige studiemogelijkheden
Verdien een diploma en een bachelordiploma. Gekwalificeerde afgestudeerden van ons Hospitality - Hotel Operations Management-programma kunnen in september of januari in aanmerking komen voor deelname aan de Honours Bachelor of Business Administration (Hospitality)-opleiding op George Brown College als gevorderde student. Je kunt er ook voor kiezen om te starten in het voorjaarsbrugsemester van mei tot augustus en door te stromen naar de opleiding in september. Dit educatieve pad vereist een minimumcijfergemiddelde van 3,0 om in aanmerking te komen. Praat met een programmacoördinator over articulatiemogelijkheden.