
Geavandeerd diploma in
Advanced Diploma in Business Administration-Marketing/Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (met werkervaring) George Brown College

Invoering
Het geavanceerde diploma Business Administration - Marketing-programma opent deuren naar kansen op het opwindende en snel veranderende marketinggebied. Marketing bij George Brown is meer dan studieboeken en lezingen. Ons leren is hands-on en projectgebaseerd, en dit programma biedt mogelijkheden voor casestudies en real-world projecten waarbij industriële partners kunnen worden betrokken.
Wat het driejarige geavanceerde diploma onderscheidt van het tweejarige diploma, zijn de extra mogelijkheden voor meer geavanceerd hands-on leren, evenals digitale marketingcursussen, internationale marketingcursussen, marketingonderzoekscursussen en marketingstrategiecursussen. U kunt ook uw horizon verbreden met extra zakelijke keuzevakken.
Deze leerervaring stelt je in staat om:
- Ontwikkel een geïntegreerde marketingcommunicatiestrategie voor het op de markt brengen van producten, concepten, goederen of diensten op basis van een geïdentificeerde doelmarkt.
- Voer primair en secundair marktonderzoek uit om de informatie te verstrekken die nodig is om marketingbeslissingen te nemen.
- Strategieën ontwikkelen om effectieve werkrelaties tot stand te brengen met klanten, klanten, consumenten, collega's, supervisors en anderen.
- Evalueer de levensvatbaarheid van marketingproducten, concepten, goederen of diensten op een internationale markt of markten.
- Formuleer en bereid een marketingplan voor met inbegrip van marketingdoelstellingen, marketingmix, marketingstrategieën, budgettaire overwegingen en evaluatiecriteria.
- Integreer digitale marketing en sociale media in een marketingplan met inzicht in verschillende platforms en technologieën.
Ingebed in al het bovenstaande zal de ontwikkeling zijn van zachte vaardigheden, waaronder communicatie, presentatie en teambuilding, evenals de analytische vaardigheden die marketeers tegenwoordig nodig hebben.
George Brown College werkt actief samen met branchepartners om:
- het curriculum afstemmen op de behoeften van de industrie
- studenten hands-on leren door middel van klasprojecten
- bieden studenten veldonderwijs kansen
- studenten de mogelijkheid bieden om branchecontacten te leggen en hun netwerk op te bouwen
Door deel te nemen aan buitenschoolse activiteiten kunnen studenten tijdens het netwerken voortbouwen op hun kennis en vaardigheden. Dit is een van de vele manieren waarop onze School of Marketing studenten helpt een geweldig rendement te behalen op alles wat ze investeren in hun bedrijfsopleiding. Activiteiten kunnen zijn:
- Ontario Colleges Marketing Competitie
- Vanier BDC Case-uitdaging
- Enactus George Brown
- snelheid mentoring evenement
- Geweldige Canadese verkoopwedstrijd
- Advertentieweek
Er is ook een Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (met werkervaring) optie beschikbaar.
Uw opties voor veldonderwijs
Werkervaring (Co-op en Stage)
De optie Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (met werkervaring) vereist de succesvolle afronding van twee semesters werkervaring om af te studeren. Deze werkervaring is ofwel co-op (betaald) of stage (onbetaald). Een van beide geeft je de praktische ervaring die werkgevers waarderen.
George Brown werkt samen met werkgevers en branchepartners om potentiële werkervaringsmogelijkheden te identificeren. Studenten solliciteren vervolgens naar deze kansen en doorlopen een competitief interviewproces. Studenten worden ook sterk aangemoedigd om zelfgestuurde werkervaringen in de industrie na te streven waarvan zij denken dat ze de leerervaringen bieden die ze waarderen en voldoen aan de leerresultaten van het programma. Deze waardevolle werkervaring kan op zijn beurt weer worden toegevoegd aan je cv.
Naast werkervaring op het werk, George Brown College ernaar om onderwijsmogelijkheden in het veld te bieden met echte uitdagingen en klanten.
toelatingen
Beurzen en financiering
Beurzen voor internationale studenten bij George Brown College zijn over het algemeen toekenningen in het programma op basis van de academische prestaties van studenten (en andere criteria) op George Brown College na het begin van het academische programma.
leerplan
Benodigde cursussen
Om af te studeren, moet je 38 cursussen voltooien: 29 verplichte cursussen, 5 zakelijke keuzevakken, 3 algemene onderwijskeuzevakken en 1 verplicht algemeen keuzevak.
Voor de optie Bedrijfskunde-Marketing (met werkervaring) moet u 38 cursussen volgen: 29 verplichte cursussen, 5 zakelijke keuzevakken, 1 verplicht algemeen keuzevak en 3 algemene onderwijskeuzevakken. Voor het B158-programma moet je een aanvullende cursus volgen, de Work Experience Prep Course (BUS 1000) in semester 3, en 2 werkervaringen (co-op of stage) voltooien.
Afhankelijk van de resultaten van uw plaatsingstests, moet u mogelijk COMM1000 Introduction to College Communication volgen voordat u doorgaat naar COMM 1007. Evenzo kan van u worden verlangd dat u MATH1027 (Business Math with Remediation) volgt voordat u doorgaat naar MATH 1008. COMM1000 en MATH 1027 tellen niet mee voor de 38 cursussen die nodig zijn om af te studeren, en voor deze extra cursussen worden kosten in rekening gebracht. Neem contact op met het personeel van het bedrijfsbureau als u hulp nodig heeft.
Algemene onderwijscursussen (semester 2, 3 en 4): U moet 4 algemene onderwijscursussen voltooien. Eén verplicht ("Succesvolle sociale betrekkingen" - GHUM 1087) en 3 gekozen uit ten minste 2 van de volgende categorieën: sociale wetenschappen (GSSC), kunst en geesteswetenschappen (GHUM) of wetenschap en technologie (GSCI).
Je moet eventuele mislukte of afgebroken cursussen inhalen voordat je in aanmerking komt om af te studeren. Deze cursussen kun je overdag inhalen en sommige worden 's avonds aangeboden via Permanente Vorming. Neem contact op met het kantoorpersoneel om ervoor te zorgen dat de permanente educatiecursussen gelijkwaardig zijn aan wat wordt onderwezen in het voltijdse programma. Houd er rekening mee dat sommige cursussen mogelijk niet elk semester worden aangeboden. Onze medewerkers kunnen u helpen met eventuele speciale dienstregelingsvereisten.
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Semester 3 | Semester 4 |
|
|
Semester 5 | Semester 6 |
|
|
*Deze cursus is alleen verplicht voor studenten die de optie Werkervaring volgen
Keuzevakken
Hieronder staan Business Keuzevakken voor Business Administration-Marketing.
- ACCT 2031 Managementboekhouding
- CMMK 1114 Zakelijk onderzoek en schrijven van rapporten
- CMMK 1120 PR en bedrijfscommunicatie
- CMMK 1127 De zakelijke media in Canada
- CMMK 1156 Pratende Zaken
- MARK 3007 Dienstenmarketing
- MARK 3016 Not for Profit Sectormarketing
- MARK 3029 Case-based benadering van marketingstrategieën
- MARK 3031 Duurzame marketing
- MARK 2053 Onderhandelingsvaardigheden
- MARK 2028 Marketing financiële diensten
- MARK 2061 Toegepast marketingonderzoek
- MARK 3018 Marketing op internet
- MARK 3032 Geavanceerde verkoopvaardigheden
- BUS 1044 Ondernemingsrecht
- BUS 1067 Veldonderwijs
- MGMT 1034 Retailmarketing
- MGMT 2032 geavanceerde projectmanagementtools
- MGMT 3013 Shopperonderzoek
- MGMT 2037 Retailbeheer
Programma resultaat
De afgestudeerde toont het vermogen om:
- Ontwikkel een marketingplan dat voldoet aan de behoeften of doelen van een bedrijf of organisatie.
- Ontwikkel een geïntegreerd marketingcommunicatieplan voor het op de markt brengen van een product, concept, goed of dienst op basis van een geïdentificeerde marktbehoefte of doel.
- Strategieën bepalen voor de ontwikkeling van nieuwe en/of gewijzigde marketingconcepten, producten, goederen en/of diensten die inspelen op veranderende marktbehoeften.
- Bepaal strategieën voor de efficiënte en effectieve plaatsing/distributie van een product, goed en/of dienst die inspelen op een veranderende markt.
- Bepaal de impact van het gebruik van verschillende marketingstrategieën voor een product, concept, goed en/of dienst op de financiën, het rendement op investering (ROI) en de bedrijfsdoelstellingen van een organisatie.
- Analyseer de levensvatbaarheid van een concept, product, goed en/of dienst op lokale, nationale of mondiale markten.
- Voer marktonderzoek uit om informatie te verkrijgen die nodig is om marketingbeslissingen te nemen.
- Communiceer marketinginformatie overtuigend en nauwkeurig in mondelinge, schriftelijke, grafische en interactieve mediaformaten.
- Plan, bereid en lever een effectieve verkooppresentatie of pitch om aan de behoeften van de klant te voldoen.
- Ontwikkel strategieën met klanten, klanten, consumenten, collega's, supervisors en anderen om werkrelaties te onderhouden en te laten groeien
- Ontwikkel leer- en ontwikkelingsstrategieën om professionele groei in het veld te bevorderen.
- Pas ondernemersstrategieën toe om nieuwe carrièremogelijkheden te identificeren en hierop in te spelen, zoals contractwerk en initiatieven voor zelfstandig ondernemerschap.
- Toepassen en bijdragen aan een raamwerk van organisatiebeleid en -praktijken bij het zakendoen van de organisatie.
- Pas de principes van bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen toe op zakelijke beslissingen.
Carrièremogelijkheden
Je carriere
Afgestudeerden van het driejarige Business Administration-Marketing-programma zijn voorbereid op een loopbaan in een breed scala van bedrijfssectoren, waaronder reclamebureaus, marketingadviesbureaus, telecommunicatie en media, digitale marketing, detailhandelaren, banken en andere financiële instellingen, overheid, niet-voor -winst, en kleine bedrijven. Afgestudeerden van het programma hebben werk gevonden als:
- account Manager
- coördinator digitale marketing
- merk coördinator
- digitale merkambassadeur
- verkoop medewerkster
- medewerker klantenservice
- vertegenwoordiger financiële dienst