Spel artiest
Futuregames
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Boden, Zweden
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
2 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 20.000 *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* het collegegeld is voor het hele programma en wordt in één keer per semester betaald
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Of het nu gaat om karakterkunst, omgevingskunst, speciale effecten, gebruikersinterface of animatie waar je het meest gepassioneerd over bent die je creativiteit en toewijding aanwakkert, dit programma zal je met geloofwaardigheid in de industrie brengen, door praktische ontwikkelingservaring in gamekunst.
- Gevestigd in Boden, Karlstad en Skellefteå (Zweden) en Warschau (Polen).
- 2 jaar (4 termen/semesters).
- 30 weken stage (LIA).
“Leren door te doen, leren door reflectie”
Ontwikkel kerncompetenties in game-ontwikkeling door te leren van professionals uit de industrie en docenten van toonaangevende bedrijven in de branche.
Krijg toegang tot onze creatieve omgeving, inclusief apparatuur en relevante software, waar je kunt groeien en je vaardigheden kunt opbouwen samen met getalenteerde klasgenoten en senior game-ontwikkelaars bij Futuregames.
Je neemt actief deel aan intensieve gameprojecten samen met cursisten van onze andere programma's die gelijktijdig worden uitgevoerd, zoals: Indie Game Developer, Game Programmer, Game Designer en QA/Game Testers, waar je professionele projecten simuleert om de realiteit van werken in de game-industrie en bereid je voor op een spannende en vooruitstrevende carrière in de game-industrie.
“Creativiteit is het nieuwe staal!”
Zweden heeft wereldwijd toonaangevende ontwikkelaars binnen AAA, console, pc. mobiel, VR/AR, digitale distributie en gespecialiseerde onderaannemers. De grootste uitdagingen van de sector zijn indirect, zoals toegang tot vaardigheden en talenten.
We hebben nauwe werkrelaties en werken rechtstreeks samen met de gamesindustrie. Sommige van deze bedrijven en studio's zijn King, Avalanche Studios, Ubisoft, EA DICE, Fatshark, Paradox Interactive, Starbreeze Studios, Glorious Games Group, Uprise, NEAT Corporation, Epic Games, Really Interactive en de lijst gaat maar door. Veel bedrijven ondersteunen deze hbo-opleiding en jaarlijks zijn er zo'n 20-30 gamestudio's actief bij Futuregames .
We worden ondersteund door solide bedrijfsnetwerken die werken met een duurzaam model, zoals Boden Game Camp, Arctic Game Lab en Karlstad Innovation Park.
Boden Game Camp is een ecosysteem voor elk individu en bedrijf om te leren, groeien en bloeien in Boden. Ze kunnen het begin of de versneller zijn van je carrière in de game-industrie.
Arctic Game Lab is een van de snelst groeiende gameclusters van Noord-Europa, gevestigd op campus Skellefteå, dat bedrijven met studenten verbindt en omgevingen creëert waar de gemeenschap van elkaar kan leren.
Dit jaar hebben we weer een mijlpaal bereikt, aangezien ons vlaggenschip Game Artist-programma nu wordt aangeboden in Karlstad. Samen met Karlstad Innovation Park en The Great Journey heten we je van harte welkom in onze gemeenschap in Karlstad, waar je concept en ideeën worden ondersteund en tot bloei komen!
Gebieden van specialisaties
- 3D-generalisatie
- Milieu Art
- Textuur kunst
- Animatie
- Technische kunst
- Karakter/Rekwisieten Art
toelatingen
leerplan
- Inleiding tot gamekunst
- Spelproject 1
- Basisprincipes van gamekunst
- Concept kunst
- textuur
- Omgevingskunst
- Spelproject 2
- FX voor games
- technische kunst
- Animatie
- Karakter kunst
- Verlichting en weergave
- Spelproject 3
- Marktanalyse, cv en portfolio
- Beeldhouwen in 3D
- Geavanceerde gamekunst
- 3D grafische scriptie
- Stage 3D Grafisch (LIA)
Totaal: 94 weken
Programma resultaat
Na de voltooide opleiding zijn de studenten in staat om:
- Begrijp en gebruik een efficiënte workflow voor het maken van game-art.
- Maak 3D-modellen met hoge en lage resolutie.
- Creëer texturen van hoge kwaliteit.
- Maak harde oppervlaktevoorwerpen zoals voertuigen en wapens, enz.
- Maak personages en andere organische modellen.
- Aanpassen aan een breed scala aan visuele stijlen.
- Personages en objecten instellen en animeren.
- Begrijp kleurentheorie, vorm, ontwerp en compositie.
- Begrijp het zakelijke aspect van de gamesindustrie.
Beurzen en financiering
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Na het afstuderen zijn de studenten gekwalificeerd om te werken als:
- Animator
- Karakter artiest
- Concept artiest
- Omgeving Kunstenaar
- Technisch artiest
<span translate="no">Futuregames</span> Open Huizen 2023
Ontmoet Futuregames medewerkers en studenten, leer meer over de school en krijg antwoord op al je vragen!
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Geavanceerd diploma in game - ontwikkeling (online)
- Online Canada
Diploma in computerwetenschappentechnologie - programmeren van videogames
- Montreal, Canada
Associate of Arts (AA) in gameontwerp
- San Francisco, Verenigde Staten