BOUW JE MODE-RIJK
Future London Academy
Belangrijke informatie
Campuslocatie
London, Verenigd Koninkrijk
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren
Duur
5 uur
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
GBP 500 / per course
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Ben jij een briljante modeontwerper die meer begeleiding nodig heeft bij het opbouwen van een duurzaam bedrijf? Ben je bezig met het maken van je eerste collectie en wil je zeker weten dat deze uitverkocht raakt? Of ben je op zoek naar manieren om je aanwezigheid buiten je eigen land te vergroten, deel te nemen aan de New York Fashion Week en in Vogue te verschijnen? Deze praktische cursus helpt u te begrijpen wat uw merk ervan zou kunnen weerhouden een mode-imperium te worden en zal u begeleiden bij het bouwen, vermarkten en verkopen van uw collecties.
Voor wie is dit programma?
- Onafhankelijke modeontwerpers die hun merken willen laten groeien
- Eigentijdse eigenaren van modemerken die internationaal willen uitbreiden
- Visionairs die de modemarkt willen verstoren
Je zult leren
- Hoe u het juiste segment en de juiste prijzen voor uw merk kiest
- Hoe je in grote modepublicaties zoals Vogue en Elle kunt komen
- Hoe u beroemdheden ertoe kunt brengen uw stukken te dragen
- Wat kan uw merk opvallen?
- Wat is de beste manier om online en in de winkel te verkopen?
- Hoe kom je in Paris Fashion Week en New York Fashion Week?
- Fouten die modeontwerpers maken die hun merken doden
PRAKTISCHE CURSUS VOOR MODEONTWERPERS
ECHTE INDUSTRIE INZICHTEN
Leer van de mensen die het hebben gerealiseerd. Begrijp hoe de branche ECHT werkt en hoe u de concurrentie voor kunt blijven
PRAKTISCHE GEREEDSCHAP & SJABLONEN
We hebben alle inhoud zorgvuldig samengesteld om deze inspirerend en toepasbaar te maken. De cursus bevat tools en downloadbare sjablonen die u kunt bewaren.
Q & A's en speciale gasten
Pas op voor bonuscontent van speciale gasten en Q & A's met modeontwerpers die zich in verschillende fasen van hun carrière bevinden.
PROGRAMMA STRUCTUUR
HOOFDSTUK 1 - KRISTALLISEER JE VISIE
Je hebt een voorbeeldcollectie, wat nu?
Jij bent getalenteerd. Je hebt een schitterende staalcollectie. U bent klaar om er een bedrijf van te maken. Maar zal het werken? Hoe u dit weet voordat u er al uw tijd en geld in steekt en fouten voorkomt die zoveel modeontwerpers in deze fase maken.
▶ ︎ Uw visie kristalliseren - wat maakt u en uw merk uniek
▶ ︎ Inzicht in uw klant - hoe u het publiek kunt vinden dat geobsedeerd zou zijn door uw collectie
▶ ︎ Stukken selecteren die verkopen - hoe u uw collectie voorbereidt op de Amerikaanse markt
▶ ︎ 100 manieren om failliet te gaan - fouten die modeontwerpers maken die hun bedrijf doden
▶ ︎ Casestudy's: van niets tot roem - hoe onafhankelijke merken hun imperium hebben opgebouwd
HOOFDSTUK 2 - EEN MERK OPBOUWEN
Hoe je een sterk merk creëert waar iedereen het over zal hebben
Van je logo tot lookbooks en Instagram - begrijp wat je nodig hebt om een merk te creëren dat iedereen zou willen dragen.
▶ ︎ Waarom branding belangrijk is en hoe u zich kunt onderscheiden van de concurrentie
▶ ︎ Naamgeving en visuele identiteit - bereid uw merk voor op wereldwijde expansie
▶ ︎ Website, lookbooks en campagnes - hoe u een online aanwezigheid opbouwt zonder de bank te breken
▶ ︎ Instagram - do's en don'ts voor een onafhankelijk modemerk
HOOFDSTUK 3 - WERKEN MET PERS
Hoe je een sterk merk creëert waar iedereen het over zal hebben
Zet uw collecties om in toppublicaties, rode loper-evenementen en influencers. Bouw een online aanwezigheid op die uw visie versterkt en een loyale aanhang opbouwt.
▶ ︎ Druk - waarom u het nodig heeft en hoe u modepublicaties over u kunt laten schrijven
▶ ︎ Redactioneel, artikel / profiel, productkenmerk, baandekking - begrijpen wat voor u werkt en hoe u erin kunt komen
▶ ︎ Werken met beroemdheden en hun stylisten - hoe u ervoor kunt zorgen dat influencers uw merk dragen
▶ ︎ Andere soorten samenwerkingen
HOOFDSTUK 4 - VERKOOP VAN UW COLLECTIE
Laten we het over geld hebben. Wat zijn de beste kanalen om je fantastische stukken te verkopen.
De modewereld is soms moeilijk en verwarrend. Hoe kom je in de detailhandel? Moet je alleen online blijven? Waar haal je je eerste loyale klanten?
▶ ︎ Online en offline verkopen - wat is de meest kostenefficiënte manier om uw collectie te verkopen
▶ ︎ Traditionele winkels, pop-ups, trunk-shows, markten, co-retail - hoe te werken met elk van de offline platforms
▶ ︎ Online verkopen - hoe u meer bezoekers naar uw e-commerce website leidt en morgen begint met verkopen
▶ ︎ De kunst van merchandising - laat je collectie stralen in je winkel (online of offline)
HOOFDSTUK 5 - GLOBAAL GAAN
Van New York Fashion Week tot het opbouwen van een imperium
Wat moet u weten als u buiten de vertrouwde markt wilt verkopen en deel wilt uitmaken van de wereldwijde modeweken.
▶ ︎ New York Fashion Week - hoeveel kost een modeshow, hoe kom je binnen en krijg je alle aandacht
▶ ︎ Individuele shows versus shows met meerdere merken - wat zou voor uw merk werken
▶ ︎ Vertakken naar nieuwe categorieën en geslacht in de mode - heb je aparte collecties nodig?
▶ ︎ Toekomstige strategie - wat is uw volgende stap?
Programma curator
Elizabeth Solomeina
Medeoprichter en algemeen directeur van Flying Solo
Flying Solo is een innovatieve winkel en showroom in Soho, New York, die onafhankelijke modeontwerpers vertegenwoordigt en hen selecteert voor NYFW & PFW catwalkshows. Flying Solo-ontwerpers hebben vaak de voorkeur van beroemdheden zoals Lady Gaga, Kim Kardashian, Cardi B en anderen. Elizabeth heeft ook meer dan 10 jaar ervaring in de mode en runt haar eigen sieradenmerk Solomeina, dat te zien is in Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD.
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Vogue-certificaat in modemarketing
- London, Verenigd Koninkrijk
Fashion Design CSM Summer School Short Course
- London, Verenigd Koninkrijk
Vogue Summer School: Modemedia
- London, Verenigd Koninkrijk