Graduate Certificate in Marketing Management
Centennial College
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Online Canada
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
1 Jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
CAD 4.118 / per year
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Invoering
- Programmacode: 2825
- School: de bedrijfsschool
- Referentie: Ontario College Graduate Certificate
- Programmatype: Graduate Certificate-programma
- Programmaduur: 1 jaar/2 semesters
- Locatie: Progress Campus
In slechts twee semesters bereidt het Marketing Management-programma van Centennial College u voor om een marketingprofessional te worden die een breed scala aan marketingfuncties vervult binnen het bedrijfsleven, de overheid en non-profitorganisaties.
Dit Business Graduate Certificate-programma omvat marketingmanagement en gerelateerde onderwerpen op het gebied van merkbeheer, marketingprojectbeheer, digitale marketing, marketingdiensten, geïntegreerde marketingcommunicatie, marktonderzoek en internationale marketingstrategie. Als gevolg hiervan ontwikkel je een goed begrip van nationale en internationale marketingkwesties.
Zodra je bent afgestudeerd, kun je analytische, besluitvormende, organisatorische en communicatieve vaardigheden gebruiken om de marketingactiviteiten van een breed scala aan organisaties te ondersteunen. Je kunt ook je studie voortzetten op een gespecialiseerd gebied, zoals onderzoek en analyse of bedrijfsaccountbeheer.
In de competitieve markt van vandaag is het essentieel dat elk bedrijf een sterk marketingplan ontwikkelt, implementeert en bewaakt. Omgevingsfactoren zoals evoluerende technologie, maatschappelijke en duurzame behoeften, demografische trends, veranderingen in de regelgeving en hevige concurrentie blijven de marketingfunctie uitdagen om meer rendement te bieden aan de verschillende belanghebbenden van een organisatie. Begrijpen wat klanten willen en producten en diensten aan hen leveren, is de essentie van marketing. Dit uitdagende graduate certificaatprogramma geeft je de mogelijkheid om kennis en vaardigheden te ontwikkelen die van toepassing zijn op de hedendaagse beroepsbevolking.
toelatingen
leerplan
Semester 1
- BUSN-733 Zakelijke communicatie 2
- MGMT-704 Management en leiderschap
- MKTG-716 Marketing
- MKTG-717 Marketing merkbeheer
- MKTG-719 Marketingprojectbeheer
- MKTG-743 Grondbeginselen van marketingonderzoek
Semester 2
- BUSN-702 Samenwerking / Werkgelegenheidsparaatheid
- MKTG-709 Marketingstatistieken en besluitvorming
- MKTG-728 Geïntegreerde marketingcommunicatie
- MKTG-731 Ontwerp van klantervaring
- MKTG-732 Internationale marketing
- MKTG-747 Digitale marketingstrategieën
Programma resultaat
Programma Hoogtepunten
- Je leert marketingstrategie ontwikkelen en toepassen vanuit een nationaal en internationaal perspectief door gebruik te maken van marktonderzoek.
- Het Marketing Management-programma bereidt u voor op het beheren van de uitvoering van belangrijke marketingprojecten en het plannen en uitvoeren van digitale marketing.
- Op manieren die interactief en boeiend zijn, hebt u de mogelijkheid om de verschillen tussen marketingproducten en marketingdiensten te evalueren en geïntegreerde marketingcommunicatie te evalueren.
- Programma-instructeurs zijn professionals uit de industrie met jarenlange ervaring, die benaderbaar zijn en klaar staan om te helpen.
- Na voltooiing van het programma bent u bereid om u bij het binnenlandse en internationale personeelsbestand te voegen in verschillende aspecten van marketingstrategie en -uitvoering.
Programma Beroepsleerresultaten
Programma Beroepsleerresultaten beschrijven wat afgestudeerden van het programma hebben aangetoond dat ze kunnen doen met de kennis en vaardigheden die ze tijdens hun studie hebben opgedaan. De uitkomsten zijn nauw verbonden met de behoeften van de werkplek. Door middel van beoordelingen (bijv. Opdrachten en tests) verifiëren studenten hun vermogen om deze resultaten betrouwbaar uit te voeren voordat ze afstuderen.
- Formuleer een marketingplan dat voldoet aan de behoeften of doelstellingen van een bedrijf of organisatie.
- Ontwikkel een geïntegreerd marketingcommunicatieplan voor een product, concept, goed en/of dienst op basis van een geïdentificeerde marktbehoefte of doelgroep.
- Formuleer strategieën voor het ontwikkelen van nieuwe en/of aangepaste producten, concepten, goederen en diensten die inspelen op de veranderende marktbehoeften.
- Ontwikkel strategieën voor de efficiënte en effectieve plaatsing/distributie van producten, concepten, goederen en diensten die reageren op evoluerende markten.
- Evalueer de impact van het gebruik van verschillende marketingstrategieën voor een product, concept, goed en/of dienst, op de financiën, Return on Investment (ROI) en bedrijfsdoelstellingen van een organisatie.
- Evalueer de levensvatbaarheid van een concept, product, goed en/of dienst op lokale, nationale of internationale markten.
- Voer marktonderzoek uit om de informatie te verschaffen die nodig is om marketingbeslissingen te nemen.
- Marketinginformatie overtuigend en nauwkeurig communiceren in mondelinge, schriftelijke, grafische en interactieve mediaformaten.
- Plan, bereid je voor en geef een verkooppresentatie of pitch die tegemoetkomt aan de behoeften van de klant.
- Ontwikkel strategieën met klanten, klanten, consumenten en anderen om relaties te laten groeien en onderhouden.
- Ontwikkel leer- en ontwikkelingsstrategieën en plannen om de professionele groei in het veld te verbeteren.
- Pas ondernemingsstrategieën toe om nieuwe carrièremogelijkheden te identificeren en erop te reageren, waaronder initiatieven op contractbasis en als zelfstandige.
- Neem deel aan en draag bij aan een raamwerk van organisatiebeleid en -praktijken bij het uitvoeren van de activiteiten van de organisatie.
- Pas de principes van bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen toe op zakelijke beslissingen.
- Gebruik de managementtechnieken voor het plannen, organiseren, aansturen en controleren van marketingfuncties en -activiteiten als reactie op de zakelijke behoeften van de organisatie.
Carrièremogelijkheden
Carrière Outlook
- Marketing manager
- Adverterend uitvoerend
- Marketingcommunicatie coördinator
- Klantmarketing specialist
- Klantmarketing specialist
- Marketing Associate
Werkgelegenheid
- Detailhandelaars
- Kleine bedrijven
- Marketingbureaus
- Consumenten verpakte goederen
- Franchises
- Gastvrijheid, eten en drinken
- vervoer
- instellingen
- Regering
- Onderwijs
- Financiële diensten
Getuigenissen van studenten
English Language Requirements
Certificeer uw Engelse taalvaardigheid met de Duolingo Engelse test! De DET is een handige, snelle en betaalbare online test Engels die wordt geaccepteerd door meer dan 4.000 universiteiten (zoals deze) over de hele wereld.