Keystone logo
Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Australian Graduate School of Leadership

Invoering

Missie en doelen

Kennis en begrip bevorderen: We proberen kennis en inzicht te vergroten door langdurige samenwerkingsverbanden met verschillende universiteiten en door middel van de thematische analyse van het groeiende en unieke repertoire van longitudinale leiderschapscasestudies ontwikkeld door de DBL-diploma's waar we namens hebben gewerkt CSU.

Mensen in staat stellen om hun hele leven te leren (voor persoonlijke groei en vervulling, effectieve deelname aan het personeelsbestand en constructieve bijdragen aan de samenleving): We hebben bijgedragen aan de ontwikkeling, in de afgelopen 40 jaar, van enkele duizenden midden- en hogere managers in veel Australische bedrijven en overheidsafdelingen. Meer recent hebben we een reeks van 12 weken durende, intensieve on-job strategische leiderschapsprogramma's geïmplementeerd voor een grote Australische bank. Onze opvattingen over het belang van continu leren in het kader van de balans tussen werk en privé zijn uiteengezet in het rapport van een onderzoek dat we de afgelopen drie jaar hebben uitgevoerd, gesponsord door Working NSW naar de toekomst van werk 2020. (ISBN 9780980499100) Dit rapport is beschikbaar op onze website.

Voldoen aan de eisen van de arbeidsmarkt door middel van kwaliteitsonderwijs: we hebben een aantal cursusleverings- en inhoudsinnovaties geïntroduceerd om de kwaliteit van de ontwikkeling voor cursisten te verbeteren. We halen bruikbare informatie uit discussiesessies in kleine groepen en individuele diepte-interviews met deelnemers uit het verleden en leden van de adviesraad. We herkennen en integreren zoveel mogelijk onze cursussen in de trend naar "cursuspersonalisatie". We streven ernaar om de kloof tussen theorie en praktijk effectiever te overbruggen en een veel sterkere waarde te bieden aan beide.

De gemeenschap toerusten met sociale, culturele en internationale kennis, vaardigheden en attitudes om de kwaliteit van leven voor alle burgers te verbeteren: wij zijn een gespecialiseerde volwassen instelling. We erkennen echter dat we het potentieel hebben om een grotere impact te bereiken dan onze omvang zou kunnen suggereren in het toerusten van gemeenschapsleiders met sociale, culturele en internationale kennis, vaardigheden en attitudes die hen helpen om de kwaliteit van leven voor allen beter te verbeteren. burgers.

Bijdragen aan een democratische, rechtvaardige en geciviliseerde samenleving: de realiteit van leiderschap dat deelnemers vaak ontdekken tijdens hun leertraject, benadrukt meestal de transitie die plaatsvindt in leiderschap van organisaties, van een autocratische focus op het genereren van kortetermijnwinstgevendheid, voornamelijk in het voordeel van een beperkte reeks van belanghebbenden naar een gezamenlijk gedistribueerd leiderschap dat een holistische multi-stakeholder rechtvaardige en inclusieve serviceaanpak hanteert met betrekking tot alle belanghebbenden, ongeacht hun relatieve macht en invloed.

Bijdragen tot een verbeterde nationale economie door middel van een hoog niveau van vaardigheden, kennis en onderzoek (inclusief onderzoek in samenwerkingsverband met bedrijfsleven, industrie en overheid): 40 jaar geleden was de oorspronkelijke raison d'être van de organisatie om een brug te slaan tussen het bedrijfsleven en toonaangevende wereld- klas academici. Deze brug werd opgericht door vijf van de bekendste grote bedrijven van Australië. Onze voortdurende intensieve samenwerking met het bedrijfsleven en onze toewijding om theorie te koppelen aan de praktijk in de afgelopen 40 jaar rechtvaardigt onze positionering als een brug tussen de academische wereld en zakelijk leiderschap op hogere niveaus. Meer recent hebben we de sector van het maatschappelijk middenveld opgenomen als een belangrijke partner bij het aanleggen van deze brug.

115971_pexels-photo-2193300.jpeg

Overzicht en geschiedenis

Het International Marketing Institute of Australia Ltd (IMIA) werd in 1970 opgericht door vijf grote Australische bedrijven: Amatil, APM, CSR, ICI en de Bank of New South Wales (nu Westpac). Deze bedrijven bleven sterk betrokken tot 1990 toen IMIA een onafhankelijk postgraduaatscentrum werd voor strategische bedrijfsstudies. In 2010 werd IMIA de Australian Graduate School of Leadership (AGSL) en, met zijn dochteronderneming, het IMIA Centre for Strategic Business Studies, blijft het leiderschapsontwikkeling en strategische adviesdiensten aanbieden aan organisaties en individuen.

De faculteit van IMIA werd aanvankelijk gecontracteerd door de Harvard Business School en andere grote Amerikaanse en Europese business schools. Aan het einde van de jaren tachtig werd een sterk Australisch facultair onderdeel geïntroduceerd. IMIA's eerste faculteitsdirecteur was een voormalig decaan van toelatingsexamens aan de Harvard Business School. Dr. Ramzi Fayed werd in 1984 benoemd tot faculteitsdirecteur en werd in 1990 de directeur van het instituut. In 1991 werd de Sydney CBD Campus van de IMIA opgericht.

Naast korte cursussen, zakelijke briefings en innovatiefacilitering en adviesdiensten, ontwikkelt en biedt IMIA geaccrediteerde postdoctorale opleidingen aan in opdracht van en in samenwerking met universitaire partners. Cursusmateriaal wordt online aangeboden, zodat deelnemers altijd en overal kunnen studeren waar ze toegang tot internet hebben. Dit heeft de leidinggevenden van vandaag, met onvoorspelbare reisverplichtingen en werkbelastingen, in staat gesteld om hun studieverbintenissen met succes in hun leven te integreren.

115972_pexels-photo-2065490.jpeg

Locaties

  • Sydney

    Level 25, 88 Phillip Street, NSW 2000, Sydney

Opleidingen

    Instelling biedt ook:

    Vragen