
Cursus in
PROFESSIONELE MARKETING & CONSUMENTENGEDRAG MEESTERCURSUS Atton Institute

Invoering
Tijden veranderen en een typische marketingafdeling is niet langer voldoende om met anderen te concurreren. Marketing is geëvolueerd tot een game-changer, en daarom resulteert een goed gedefinieerde marketingstrategie in het winnen van de concurrentierace. Om succesvolle marketingtactieken te ontwikkelen, moet u de concepten en modellen van modern klantgedrag en de factoren die dit beïnvloeden, begrijpen.
Klantgedrag is echt een essentieel aspect van marketing, omdat het de redenen en motieven van de consument weerspiegelt: hoe en waarom mensen beslissingen nemen. Beheersing van het gedrag van klanten biedt de mogelijkheid om marketingcampagnes op te zetten en aan te passen om aan de eisen van de klant te voldoen; daarom is het van bijzonder belang. Deze cursus over koopgedrag van consumenten leert u hoe klanten beslissingen nemen, wat van invloed kan zijn op dergelijke beslissingen en hoe u ze kunt begrijpen, voorspellen en beïnvloeden. De moderne zakelijke omgeving verandert snel en deze cursus zorgt ervoor dat u bekwaam bent in het omgaan met dergelijke uitdagingen.