
Graduate-certificaat in
Onderwijs specialist (ed.s.) diploma in leraar leiderschap Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School

Beurzen
Invoering
Het AA in Leadership Leadership-programma creëert leraren die veranderingsagenten zullen worden die hun klaslokalen, scholen, gemeenschappen en schooldistricten positief beïnvloeden, evenals het nationale gesprek over educatieve veranderingen. Specifiek, het programma is bestemd voor leraren die in hun klaslokalen zullen blijven, terwijl ze leidersrol in de scholen en in de grotere context van de schoolgemeenschap nemen. Het programma is ontwikkeld rond een reeks academische en veldervaringen die kennis en vaardigheden bieden voor leiderschap in samenwerking, schrift voor verandering, reflecterend denken, probleemoplossing en de voorspraak van uitmuntendheid in het onderwijs.
Het lerarenleiderschapsprogramma is ontworpen voor leraren die hun leiderschapsvaardigheden willen ontwikkelen en die in het klaslokaal willen blijven. Het programma benadert leiderschap vanuit de perspectieven van voorbeeldig onderwijs, doorlopend leren voor iedereen, de noodzaak om de verandering met stabiliteit en het belang van vreedzaam bestaan in een diverse gemeenschap van leerlingen te balanseren. Daartoe zullen leerkrachten hun capaciteiten verbeteren om niet alleen in hun klaslokalen te leiden, maar ook in de school als geheel, door te werken aan curriculum, mentor / masteropleiders, nieuwe programma's te ontwikkelen en door middel van een verscheidenheid aan andere activiteiten die de school verbeteren voor alle kinderen.
Het lerarenleiderschapsprogramma is een specialist (Ed.S.) diploma dat uitsluitend is ontworpen voor K-12-oefenende opleidingen die gericht zijn op het verbeteren van het leren van studenten en docenten. Het lerarenleiderschapsprogramma leert leraren in acties die leiden tot verbetering van de school, omdat leerkrachten nieuwe strategieën leren, ze in hun klaslokaal met begeleide bijstand implementeren, bewijs verzamelen van het leren van studenten en vervolgens reflecteren op en aanpassen van hun leerpraktijken. Door middel van systematisch onderzoek naar onderwijs, is het programma beoogd de prestatie van studenten te verbeteren en de instrumenten van levenslang leren te cultiveren die lerarenleiderschap ondersteunen voor schoolverbetering. Leerkracht Leiderschap is ontworpen om tegemoet te komen aan de behoeften van de basis-, middel- en middelbare leerkrachten.
Mission Statement
Het leiderschapsprogramma van de Universiteitsleider van Alabama staat voor om voornemende lerarenleiders op te zetten die leiderschap, betrokkenheid, samenwerking en model voor collega's op het gebied van inhoudskennis, onderwijzen en leren, geletterdheid, diversiteit en professionaliteit voorstellen. Het programma bereidt de potentiële lerarenleiders op als beslissers die zijn uitgerust met kennis, vaardigheden en disposities die nodig zijn om de theorie en praktijk ethisch en effectief te integreren in het uitvoeren van hun leidinggevende verantwoordelijkheden. Bij het vervullen van deze missie wordt de nadruk gelegd op theoretisch geïnformeerde en onderzoeksgebaseerde effectieve praktijken en samenwerken met schooladministrateurs, collega's, studenten, ouders en gezinnen, en de grotere gemeenschap om het leren van studenten te vergemakkelijken. Deze missie wordt bereikt door voorbeeldige leermogelijkheden in verschillende contexten en formaten te bieden. Het is afgestemd op nationale, staats-, professionele en institutionele normen.
Programma Doel
Het lerarenleiderschapsprogramma creëert leraren die veranderingsagenten zullen worden die hun klaslokalen, scholen, gemeenschappen en schooldistricten positief beïnvloeden, evenals het nationale gesprek over educatieve veranderingen. Specifiek, het programma is bestemd voor leraren die in hun klaslokalen zullen blijven, terwijl ze leidersrol in de scholen en in de grotere context van de schoolgemeenschap nemen. Het programma is ontwikkeld rond een reeks academische en veldervaringen die kennis en vaardigheden bieden voor leiderschap in samenwerking, schrift voor verandering, reflecterend denken, probleemoplossing en de voorspraak van uitmuntendheid in het onderwijs.
Programma-eisen
Het Opleidingsspecialist Program in Leerkracht Leiderschap omvat dertig (30) credituren. Kandidaten zullen 30 credituren van kerncursussen voltooien, waaronder een zes (6) credit hour veldgebaseerd project. Het veldgebaseerde project moet in een school- of schoolsysteem worden ingevuld. De 30-uurs kerncursus omvat de volgende cursussen op het zesde jaar niveau:
- TL 600 Docent Leader Seminar
- TL 601 Pedagogiek en Curriculum
- TL 602 Gegevensanalyse voor schoolverbetering
- TL 603 Bewijsgebaseerde praktijken
- TL 604 Ouder- en School Samenwerking
- TL 605 Coaching en mentoring
- TL 606 School Klimaat en Cultuur
- TL 607 Summatieve en Formatieve Evaluatie
- TL 608 Field-Based Project I
- TL 609 Field-Based Project II
Na de 24 semester uren van kerncoursework, moeten alle kandidaten een uitgebreid examen afleggen en afleggen alvorens de veldgebaseerde projectfase van het programma binnen te gaan. Tijdens de veldgebaseerde projectfase van het programma dienen kandidaten continu ingeschreven te worden.
Toepassing op het lerarenleiderschapsprogramma
Toelating tot de Onderwijsspecialist in het Leadership Leadership programma vereist dat de aanvrager:
- Bezit een klasse A (Masters Level Professional Educator) Certificaat in een opleidingsveld of gebied van instructieondersteuning erkend in de staat Alabama
- Verstuur drie brieven van aanbeveling van personen die gekwalificeerd zijn om de kandidaat te kunnen beoordelen om afgestudeerd werk te doen
- Heb een minimum GPA van 3,0 in eerdere academische werkzaamheden
- Minimaal drie (3) jaar succesvolle leerervaring hebben in een P-12 omgeving
- Verstuur een toelatingsportefeuille tijdens een interview. De portefeuille bevat het volgende:
- Bewijs van het vermogen om de prestatie van de student positief te beïnvloeden
- Bewijs van samenwerkend leiderschapspotentieel
- Samenvatting van de redenen van de kandidaat om certificering van leraarleider te volgen
- Samenvatting van wat de kandidaat verwacht van het lerarenleiderprogramma.
- Pass een interview door een programma toelatingscommissie die zowel P-12 leiders als hoger onderwijs faculteit omvat.
Graduate Fees
Hieronder vindt u de geschatte opleiding en kosten voor voltooide afgestudeerde studenten die op campus verblijven tijdens het academiejaar 2017-18. Werkelijke kosten en kosten kunnen variëren afhankelijk van inschrijving en levensstijlbeslissingen. U kunt ook de geschatte opleiding en de kosten voor deeltijdse inschrijving inschrijven op onze volledige website Budget werkblad. Voor een overschrijding van de kosten per credituur en per semester, download de 2017-18 Schema van studiegeld en kosten.
In-State | Buiten de staat | |
Gefactureerde uitgaven | ||
Collegegeld / visrechten | $ 10.156 | $ 17.572 |
Kamer / Board | $ 5422 | $ 5422 |
Subtotaal | $ 15.578 | $ 22.994 |
Andere geschatte kosten | ||
Boeken | $ 1000 | $ 1000 |
Vervoer | $ 1.552 | $ 1.552 |
Diverse / Personal | $ 1.840 | $ 1.840 |
Subtotaal | $ 4.392 | $ 4.392 |
geschat totaal | $ 19.970 | $ 27.386 |
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Lerarenopleidingen
- Chía, Colombia
Postgraduate Certificate in Education (PGCE) Primary 5-11 (met QTS)
- Headington, Verenigd Koninkrijk
Postgraduate Certificate in Education (PGCE) Primary 3-7 (met QTS)
- Oxford, Verenigd Koninkrijk