Cursus in Mode Marketing

Top 37 Cursussen in Mode Marketing 2017

Mode Marketing

Een cursus in de mode marketing is een cursus die bereidt studenten in staat zijn om marketing strategieën te creëren en te beheren op het gebied van mode. Afgestudeerden van het programma worden gegeven over hoe om relaties met de media, alsook de planning van evenementen, modeshows en de plannen voor de lancering van producten te beheren.

Communicatie is een belangrijk aspect van een mode-marketing programma. Een carrière in de mode marketing houdt creatief bezig zijn, en het vermogen om trends te begrijpen en met een scherp oog voor de erkenning van stijlen en goed gecoördineerde afbeeldingen. Het is belangrijk om een ​​sterke mode-achtergrond om het te maken in de mode-communicatie-industrie hebben.

Mode is steeds veranderende; een mode-marketing professional moet ook flexibel zijn. Professionals en experts in de industrie mode leren deze cursus in vele universiteiten over de hele wereld. Er zijn tal van kansen op werk voor afgestudeerden van een opleiding in de mode marketing.

Lees meer

Cpd In Modebedrijf

London College of Contemporary Arts
Campus Voltijd 1 jaar September 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

Met onze Fashion Business cursus en onderwerpen die u leert over de principes in dienst van de hedendaagse mode-industrie van marketing, promotie te kopen, merchandising en de supply chain en de effectieve management. [+]

Cursussen in Mode Marketing. CPD in Fashion Business Met onze Fashion Business cursus en onderwerpen die u leert over de principes in dienst van de hedendaagse mode-industrie van marketing, promotie te kopen, merchandising en de supply chain en de effectieve management. Na het voltooien van onze Fashion Business Natuurlijk, zult u een beter begrip van de mode-industrie en hoe het werkt met inbegrip van de huidige en toekomstige trends en nieuwe ontwikkelingen. Cursusvereisten 16 en ouder [-]

Modebedrijf

London College of Contemporary Arts
Campus Voltijd Deeltijd 3 - 10 weken July 2017 Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

De Fashion Business cursus bij LCCA laat u kennismaken met de zakelijke kant van de mode-industrie. Je zal het leren van de fundamenten van het ontwerpproces, branding, promotie en marketing om de ontwerpen te verkopen. [+]

FASHION BUSINESS De Fashion Business cursus bij LCCA laat u kennismaken met de zakelijke kant van de mode-industrie. Je zal het leren van de fundamenten van het ontwerpproces, branding, promotie en marketing om de ontwerpen te verkopen. Tegen het einde van de cursus, zal je basiskennis van de mode-industrie als geheel en het bedrijf achter waardoor het een van de meest dynamische sectoren in de wereld. Cursusvereisten Minimum leeftijd: 18 jaar, Engels taalvaardigheid: intermediair en eligile om te studeren in het Verenigd Koninkrijk. DUUR 10 weken (deeltijd) 3 weken (voltijd) Intake Deeltijd (oktober 2017) Voltijd (juni 2017, juli 2017, augustus 2017) [-]

Introduction to Buying

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Mode Marketing. Fashion Buyer De cursus bestaat uit: Geschikt voor Rekenmachine DUUR [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus zal omvatten: De cursus zal het volgende omvatten: Geschikt voor: Rekenmachine DUUR [-]

Excel for Retail

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 1 dag August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Mode Marketing. . De cursus zal omvatten: Functies Geschikt voor: Rekenmachine DUUR [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 1 dag August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus bestaat uit: handel handel Geschikt voor: Rekenmachine DUUR [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 5 dagen January 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Mode Marketing. Deze Kopen en Merchandising [-]

Inleiding Tot Het Kopen & Merchandising

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 - 5 dagen February 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Deze intensieve cursus biedt een inleiding tot het kopen en merchandising activiteiten binnen een fashion retail business en omvat de belangrijkste elementen uit de inleiding tot Buying & Range Planning en inleiding tot Merchandising cursussen. Het schetst de dagelijkse taken van de koper en merchandiser in verschillende fashion retail organisaties en geeft inzicht in hoe nauw het kopen en merchandising werken samen om zakelijke succes te garanderen. Een Merchandising module wordt geleverd over 3 dagen en het kopen van de module meer dan 2 dagen. [+]

Cursus: Kopen en Merchandising Inleiding 5-daagse intensieve Deze intensieve cursus biedt een inleiding tot het kopen en merchandising activiteiten binnen een fashion retail business en omvat de belangrijkste elementen uit de inleiding tot Buying & Range Planning en inleiding tot Merchandising cursussen. Het schetst de dagelijkse taken van de koper en merchandiser in verschillende fashion retail organisaties en geeft inzicht in hoe nauw het kopen en merchandising werken samen om zakelijke succes te garanderen. Een Merchandising module wordt geleverd over 3 dagen en het kopen van de module meer dan 2 dagen. De cursus zal omvatten: Klantenprofilering Het creëren van bereik plannen Moodboards Het identificeren van trends trend forecasting Supply chain Kritieke pad Seizoensgebonden kalenders Marge en de mark-up Praktische buying en merchandising oefeningen Loopbaanadvies Na succesvolle afronding van deze cursus kun je doorstromen naar de Buying en Merchandising Intermediate programma. De cursus zal een combinatie van lezingen, workshops, praktische activiteiten, groeps- en individueel werk en presentaties. Beide modules worden geleverd op een manier zodat informatie wordt geïntegreerd tussen de onderwerpen en verwezen hoe de functies werken samen in de mode-industrie. De cursus wordt gegeven door twee ervaren docenten die zowel de industrie experts op het gebied van inkoop en merchandising. De volgende aspecten van merchandising en kopen komen aan bod: merchandising: De rol van de Merchandiser - belangrijkste verantwoordelijkheden van de merchandiser en allocator binnen de retail organisatie, de belangrijkste vaardigheden die nodig zijn, doelstellingen Sales Forecasting en Range Plans - strategie, analyse, planning, implementatie, product hiërarchie, winkel groeperingen,... [-]

Hoogwaardige Opleiding Cyclus In De Patroon Maken En Mode

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus Voltijd 2 jaar October 2017 Spanje Madrid

Domina bouwprocessen van het kledingstuk door middel van sponsoring, modellering, voorbereiding en realisatie van afwerkingen. [+]

Cursussen in Mode Marketing. Domina bouwprocessen van het kledingstuk door middel van sponsoring, modellering, voorbereiding en realisatie van afwerkingen. de CFGs patroon maken en Fashion zult u de geheimen te ontdekken aan het worden een professionele fashion design. In slechts twee jaar zul je de technieken van de haute couture onder de knie, zul je het modelleren mannequin ontwikkelen en zal werken op het volume van de kledingstukken. Daarnaast zul je in staat zijn om het creatieve proces van een collectie beheren vanuit een besef van de tekeningen tot de selectie van materialen. Waarom studeren Advanced Level Opleiding in patroon maken en Mode met een IED Madrid? Het educatieve programma Higher Level Opleiding in patroon maken en Fashion Het biedt een complete opleiding voor de student in staat zijn om de uitdagingen van de mode-industrie te voldoen aan de huidige tijd. Voor twee jaar, de student is gespecialiseerd in het patroon maken van processen, modelleren, kleding en textielproductie. Zo domineert de technieken precieze fashion design door middel van een theoretische en praktische programma. Het programma omvat de uitvoering van werkzaamheden in multifunctionele klaslokalen sponsoring, de laboratorium-onderzoek en experimenten centrum en sweatshop. Complementair, het centrum biedt studio fotografie, tekenen klaslokaal, klaslokaal lay-out en digitale klaslokaal naaien borstbeelden aan de opleiding van studenten te verrijken. Hij voltooide studies twee jaar, met inbegrip van toezicht praktijk in bedrijven en ontwerpstudio's, een officiële mate van 120 ECTS, valide en erkend wordt verkregen in de gehele Europese ruimte voor hoger onderwijs, die de toegang tot... [-]

Inleiding Tot Visual Merchandising

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus bestaat uit: Geschikt voor: Rekenmachine DUUR [-]

Intermediate Buying

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 2 dagen January 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Mode Marketing. Rekenmachine DUUR [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen January 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus zal omvatten: Geschikt voor: DUUR [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Mode Marketing. De cursus zal omvatten: Verkoopprognoses Seizoensgebonden kalenders Marge en de mark-up Cursus Inhoud: Geschikt voor: DUUR [-]

Fashion Design Fundamentals

Esaie Couture Design School
Campus Deeltijd 4 weken September 2017 Verenigde Staten Manhattan

Deze 4-weekse Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​algemeen begrip van het nodig is om een ​​carrière als modeontwerpster beginnen fundamentals te krijgen. [+]

Deze 4 weken Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​volledig inzicht in de benodigde fundamentals krijgen om een ​​carrière als beginnen mode ontwerper. En wat een betere manier om de vaardigheden en kennis die nodig is om een ​​succes te maken dan het leren van een getalenteerde modeontwerper begrijpen? Studenten krijgen een hands-on, realistische benadering van de wereld van de mode. Voor velen, kunnen zij ervoor kiezen om door te gaan naar de 6-maand Fashion Design cursus waar studenten worden geboden de kans om hun eigen te maken kleed, Uit te breiden hun portefeuilles en zich voorbereiden op een carrière in de mode-industrie. Skills & Technieken Fashion History Market & Trend Research Basic design principes en mode de ontwikkeling van vaardigheden Fabricage en kleur kennis Fashion "flats" (hand tekenen) Moodboards en design boards creatie cursus runs Donderdagavond, 18:30-21:30 of woensdagochtend, 10:00-01:00 of zaterdagavond, 16:30-19:30 Cursus Duur: 3 uur, 4 weken (Een keer per week + lab tijd) Fabric & Supplies Fabric schaar Papier snijden schaar Tekenen potloden en gummen schetsblok Heerser Huidige modebladen Black schuimkern boards Lijm, tape Vereisten Niets! [-]

Marketing & Communicatie Voor Luxe

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. [+]

Cursussen in Mode Marketing. Ontwikkelen van marketing strategieën en communicatie van een luxemerk signi ca veicolarne ef ectief waarden en identiteit, het handhaven van een consistente positie op de markt met de belofte van uniciteit en exclusiviteit, zijn luxe goederen. De Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury Het is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. Tijdens de cursus zal de theorieën van positionering en doelgerichtheid te verkennen en, door de analyse van speci c "case studies", analyseert de door de meest bekende luxe merk aangenomen marketing- en communicatiestrategieën. PROGRAMMA 1 week Introductie en analyse van het "luxeconcept" De verschillende opvattingen over de luxe gedefinieerd door de variabele "tijd en plaats" De luxe als communicatiemiddel Case studies: de grote reclamecampagnes, beroemdheid aantekeningen en celebrity gossip Luxe mode-systeem: algemene analyse, sterke en zwakke punten Merk segmentatie: internationale scenario en de belangrijkste concurrentiefactoren week 2 positionering analyse van de referentiemarkt positionering strategieën op basis van de referentie-doel Analyse van de distributie van luxe producten: nieuwe formats en potentiële markt voor de vijf belangrijkste kanalen (retail, groothandel, travel retail, corporate en online verkooppunt) Communicatiemanagement: communicatie op het gebied van sociale verandering, de evolutie van reclame en distributie van digitale media De situatie van de bestaande en de voorspelde toekomstige markten scenario's [-]