Cursus in Mode Marketing

Top 14 Cursus Studies in Mode Marketing 2018

Mode Marketing

Een cursus in de mode marketing is een cursus die bereidt studenten in staat zijn om marketing strategieën te creëren en te beheren op het gebied van mode. Afgestudeerden van het programma worden gegeven over hoe om relaties met de media, alsook de planning van evenementen, modeshows en de plannen voor de lancering van producten te beheren.

Communicatie is een belangrijk aspect van een mode-marketing programma. Een carrière in de mode marketing houdt creatief bezig zijn, en het vermogen om trends te begrijpen en met een scherp oog voor de erkenning van stijlen en goed gecoördineerde afbeeldingen. Het is belangrijk om een ​​sterke mode-achtergrond om het te maken in de mode-communicatie-industrie hebben.

Mode is steeds veranderende; een mode-marketing professional moet ook flexibel zijn. Professionals en experts in de industrie mode leren deze cursus in vele universiteiten over de hele wereld. Er zijn tal van kansen op werk voor afgestudeerden van een opleiding in de mode marketing.

Lees meer

Mode Cool Jacht - Korte Cursus

IFA Paris
Campus Voltijd July 2018 Frankrijk Parijs

Dit programma wordt verzorgd voor iedereen die geïnteresseerd is in het verwerven van kennis over het voorspellen van een belangrijk deel van de modeindustrie. [+]

Cursus Studies in Mode Marketing. Start je favoriete merk in Parijs! Deze praktische cursus over de zaken- en designaspecten van mode benadrukt sterk interactiviteit met veelvuldige vakantiereizen in Parijs (stofwinkels, winkels, voorspellende bedrijven, musea en meer). Studenten zullen in Parijs een buitenlands merk lanceren. Zij zullen de competitie identificeren en onderzoeken, een winkelplaats kiezen, marketingstrategieën plannen, directe visuele merchandising, een blogger en een merkambassadeur kiezen, het lanceringsevenement organiseren en media dekking en reclame plannen. Nadat ze alle zakelijke aspecten van hun merk hebben gewerkt, zullen de studenten een huidige mode trend voor het komende seizoen bijwerken en een capsule-collectie ontwerpen van 10 artikelen voor de opening van de winkel. De mode presentatie omvat een stemming bord, stoffen en silhouetten. Deze cursus wordt geleerd door Agustina Cattaneo. Agus is een freelance mode consultant en een expert op het gebied van trends. Met een krachtige dubbele graad als accountant en modeontwerper en meer dan zes jaar ervaring in New York werkt zij momenteel onafhankelijk advies voor merken en bedrijven en ontwikkeling van content voor sociale netwerken als invloeder en coolhunter. Ze geeft ook lezingen, seminars, cursussen en workshops over de hele wereld. Zij is in 1981 in Buenos Aires geboren. Zij behaalde haar diploma in Accounting van de UCA (Argentijnse Katholieke Universiteit) en werkte als auditor bij Deloitte & Touche. Na een radicale verandering van richting in haar kompas ontwikkelde en riep ze een merk met haar eigen naam. Zij studeerde vervolgens Fashion Design bij Parsons The New School for Design en... [-]

Fashion Marketing - Dalingssemester

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 15 weken September 2018 Italië Florence

Het Fashion Marketing semesterprogramma van IED Florence is een unieke, gerichte en praktische inleiding tot de mode-industrie en de centrale rol van marketing. Dit thema wordt ontwikkeld door middel van de cursussen, de gekozen voor samenwerking en het project dat het semester sluit bedrijven. [+]

De Fashion Marketing semester programma Bij IED Florence is een unieke, gerichte en praktische inleiding tot de mode-industrie en de centrale rol van marketing. Dit thema wordt ontwikkeld door middel van de cursussen, de gekozen voor samenwerking en het project dat het semester sluit bedrijven. De IED aanpak biedt studenten de unieke kans om te werken met professionals uit de industrie als onderdeel van hun academische ervaring en professionele ontwikkeling dankzij de langdurige relaties met Italiaanse mode en design industrie leiders. Centraal in deze didactische filosofie van het betrekken van professionals en industrie, heeft IED Florence Fashion Marketing semesterprogramma samengewerkt met LUISAVIAROMA. LUISAVIAROMA (Florence) is een vooraanstaande e-commerce luxe kledingwinkel van de belangrijkste ontwerpers ter wereld. Dienstregeling - Lessen lopen van maandag tot en met vrijdag, voltijds. Doel - Het Fashion Marketing semester programma is toegankelijk voor huidige studenten, afgestudeerden en professionals die nieuwe vaardigheden en perspectief willen definiëren of verwerven. Er zijn geen voorvereisten om dit programma in te voeren. Methodologie en structuur - De focus op de mode marketing semester is ontwikkeld door middel van de aangeboden vakken, de geselecteerde bedrijven voor samenwerkingen en het project dat het semester afloopt. Belangrijke cursussen en onderwerpen zoals branding en mode marketing, die de basis voor de oprichting van effectieve en strategische marketing plannen, coherent merk filosofie en het imago bouw en uiteindelijk een goede verkoop zal grondig worden behandeld in het klaslokaal evenals gebruikt in studentenproject werk zijn en presentaties. Studenten zullen contact houden met modefabrikanten van de 'Made in... [-]

Mode Marketing En Communicatie - Academisch Jaar - Val Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 30 weken September 2018 Italië Florence

De Mode Communicatie en Marketing - Academiejaar programma is gericht op jonge professionals die hun concurrentievermogen willen verbeteren of hun professionele richting veranderen; Studenten die de basis van communicatie en marketing op het modegebied willen krijgen, zowel voor een voortgezet onderwijs of voor het betreden van de werkende wereld; En mode-, communicatie- of marketingstudenten die de bijzonderheden van de modewereld in hun gekozen vakgebied willen verkennen. [+]

Cursus Studies in Mode Marketing. Dienstregeling - Lessen lopen van maandag tot en met vrijdag, voltijds. Doel - De Mode Communicatie en Marketing - Academiejaar programma Is gericht op jonge professionals die hun concurrentievermogen willen verbeteren of hun professionele richting veranderen; Studenten die de basis van communicatie en marketing op het modegebied willen krijgen, zowel voor een voortgezet onderwijs of voor het betreden van de werkende wereld; En mode-, communicatie- of marketingstudenten die de bijzonderheden van de modewereld in hun gekozen vakgebied willen verkennen. Structuur en methodologie - Bij IED Firenze hebben studenten de mogelijkheid om in een twee opeenvolgende semesters in te schrijven om een ​​academisch jaar te creëren. Mode Marketing - Herfst Semester + Mode Communicatie - Lente Semester Mode Marketing - Fall Semester + Mode Styling - Lente Semester Mode Nieuwe Media - Herfst Semester + Mode Communicatie - Lente Semester Fashion New Media - Fall Semester + Fashion Styling - Lente Semester De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar is gestructureerd als een transversaal en gericht programma dat is ontwikkeld door middel van cursussen die gericht zijn op de voorbereiding van de deelnemers aan het werk in de modewereld. Dit wordt bereikt tijdens de lessen en speciale projecten waar de deelnemers samen met echte bedrijven en professionele cijfers zullen werken, worden geconfronteerd met echte problemen en hun problemen op te lossen en analyse vaardigheden te verbeteren. Academiejaren geven ook een solide basis voor de deelnemers die wensen om hun onderwijs te bevorderen. Het programma zal... [-]

Mode Communicatie En Marketing - Academisch Jaar - Voorjaar Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 30 weken February 2018 Italië Florence

De modecommunicatie en marketing - Spring Intake richt zich op twee van de belangrijkste factoren die bepalen of merken die in het mode systeem concurreren, succesvol zijn of niet. Het is bedoeld om professionals te trainen om geïntegreerde promotiestrategieën te creëren en te beheren, reclamecampagnes te volgen, relaties met de media en andere professionele cijfers in het veld te onderhouden en evenementen en baanprogramma's te organiseren. [+]

De Mode Communicatie en Marketing - Lente-inname Richt zich op twee van de belangrijkste factoren die bepalen of merken die in het mode systeem concurreren succesvol zullen zijn of niet. Het is bedoeld om professionals te trainen om geïntegreerde promotiestrategieën te creëren en te beheren, reclamecampagnes te volgen, relaties met de media en andere professionele cijfers in het veld te onderhouden en evenementen en baanprogramma's te organiseren. De cursus wordt gehouden in samenwerking met LUISAVIAROMA, een van de beste Italiaanse e-commerce websites voor wereldwijde luxe mode. Florence is het brandpunt van de Italiaanse renaissance en de thuisbasis van een ongelooflijke culturele, artistieke en architectonische erfgoed. Deze trotse tradities zijn nog steeds deel uit van de economische en creatieve weefsel en zijn een fundamenteel onderdeel van het curriculum. Daarom biedt Florence meer dan andere kunststeden een uniek inspirerend erfgoed van artistiek en cultureel erfgoed dat dient als achtergrond voor het academische jaarprogramma. Speciale projecten - Binnen de laatste edities van het academiejaar hebben de samenwerkingen bedrijven opgenomen zoals: LUISAVIAROMA, Fendi, Guess Europe, Emilio Pucci, Emilio Cavallini, Goud, Targetti, Elisabetta Franchi, Calvin Klein ondergoed, Versace, The Mall, I Gigli en vele anderen. Dienstregeling - Lessen lopen van maandag tot en met vrijdag, voltijds. Doel - Het programma Fashion Communication and Marketing- Academic Year is gericht op jonge professionals die hun concurrentievermogen willen verbeteren of hun professionele richting veranderen; Studenten die de basis van communicatie en marketing op het modegebied willen krijgen, zowel voor een voortgezet onderwijs of voor het betreden van de... [-]

Mode-business Eenjarige Opleiding

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 1 jaar Open Inschrijving Italië Milaan

In de sector Fashion en luxe goederen met een hoge symbolische en stilistische inhoud, wordt het steeds belangrijker voor een bedrijf om te interpreteren en te voldoen aan de behoeften van de markt, het creëren van toegevoegde waarde voor de klant. [+]

Cursus Studies in Mode Marketing. FASHION BUSINESS In de sector Fashion en luxe goederen met een hoge symbolische en stilistische inhoud, wordt het steeds belangrijker voor een bedrijf om te interpreteren en te voldoen aan de behoeften van de markt, het creëren van toegevoegde waarde voor de klant. De intensieve cursus in Fashion Business biedt de methodologische en organisatorische instrumenten die nodig zijn voor het analyseren en begrijpen van de markt en de productieprocessen. Het zal studenten in staat om een ​​effectief beheer ontwikkelingsplan formuleren. Studenten zullen vaardigheden en expertise te verwerven, zodat ze kunnen werken op het gebied van mode-management. Zij zullen marketing vaardigheden te verwerven en leert hoe om te begrijpen en de markt te interpreteren door het uitvoeren van specifieke case studies met betrekking tot de sector mode en luxe goederen. Door het bijwonen van de jaarlijkse cursus in Fashion Business is het mogelijk om toegang tot een van de Master cursus aangeboden door HFFA krijgen, in lijn met de verworven vaardigheden. Studieplan Fashion Marketing Concept Fashion Marketing Strategies Mode Retail & Distibution Mode Merchandising & Visual Fashion Promotion Fashion Product Management Fashion Collection Management mode kopen Fashion Design & Brand Analysis [-]

Vogue Intensieve Zomercursus

Conde Nast College
Campus Voltijd 4 weken July 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

De Vogue Intensive Summer Course is een vier weken durende programma geschikt voor studenten uit een breed scala van achtergronden, waaronder schoolverlaters en afgestudeerden in de hoop om te werken in de mode, evenals die [+]

De Vogue Intensive Summer Course is een vier weken durende programma geschikt voor studenten uit een breed scala van achtergronden, waaronder schoolverlaters en afgestudeerden in de hoop om te werken in de mode, maar ook degenen die op zoek zijn naar een nieuwe carrière pad. Cursus sessies 10 juli - 4 augustus 2017 Samenvatting natuurlijk Deze cursus is een geconcentreerde vier weken durende programma dat een brede introductie in de mode-industrie via de lens van de Britse Vogue biedt. Zoals de iconische tijdschrift van elke stijlbewuste generatie, deze cursus maakt gebruik van de veelzijdige wereld van Vogue en de bredere Condé Nast portefeuille (inclusief GQ, Tatler, Liefde, Glamour, etc.) om studenten een uniek inzicht in de mode-industrie vandaag. Hoewel de Britse Vogue fungeert als katalysator voor een diepere verkenning van de wereld van de mode, deze cursus is tevens geïnspireerd op de bredere invloeden die deze snelle en spannende industrie informeren. De cursus zal ingaan op alles, van journalistiek, PR, marketing, reclame, vormgeving, art direction, retail en de internationale mode kalender. Londen biedt het decor voor deze intensieve opleiding, met bezoeken aan galeries, evenementen en tentoonstellingen bij te dragen aan een uitzonderlijke ervaring. Wat is een betere lens dan de familie Condé Nast tijdschriften en digitale platforms om de belangrijkste thema's in de mode verkennen? De cursus is een intensieve opleiding met lessen en activiteiten van maandag tot vrijdag, van ongeveer 10:00-17:00. Lezingen door de mode academici geleverd zal worden aangevuld met presentaties en workshops van Condé Nast personeel en... [-]

Natuurlijk In De Mode Illustratie

Milan Fashion Campus
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 weken October 2018 Italië Milaan +1 more

De Illustratie van de Mode cursus is niet alleen het ontwerp of de voorstelling van een kledingstuk, maar meer een kunstvorm. het is ook een alternatieve manier voor creatieve mensen die genieten van de mode en willen uitdrukken op een andere manier hoe fashion design hen inspireert. In deze cursus leert u alles over mode-illustratie en hoe heeft het ... [+]

Cursus in Fashion Illustration

De Illustratie van de Mode cursus is niet alleen het ontwerp of de voorstelling van een kledingstuk, maar meer een kunstvorm. het is ook een alternatieve manier voor creatieve mensen die genieten van de mode en willen uitdrukken op een andere manier hoe fashion design hen inspireert. In deze cursus leert u alles over mode-illustratie en hoe heeft het zich ontwikkeld door de geschiedenis, tekenen techniek van de menselijke figuur, het gebruik en de theorieën van kleur, en veel verschillende manieren om technieken toe te passen op de creaties. Gedurende deze tijd kunt u ook beginnen om uw eigen stijl en het bouwen van je eigen portefeuille te ontwikkelen, die hopelijk kan een helder carrièrepad voor je open!... [-]


Natuurlijk In De Trend Forecasting

Milan Fashion Campus
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 weken October 2018 Italië Milaan +1 more

The Mood & Fashion Trend Vooruitzichten cursus zullen studenten in staat om te leren hoe je een product ten opzichte van plan om de huidige trends. Van de kleur aan de stof om de silouhettes en doelconcepten ten opzichte van de trends. De cursus vereist om student vertrouwd met Photoshop & Internet onderzoeken trends geworden. [+]

Cursus in Trend Forecasting

The Mood & Fashion Trend Vooruitzichten cursus zullen studenten in staat om te leren hoe je een product ten opzichte van plan om de huidige trends. Van de kleur aan de stof om de silouhettes en doelconcepten ten opzichte van de trends. De cursus vereist om student vertrouwd met Photoshop & Internet onderzoeken trends geworden. De student zal informatie verzamelen trog Internet - zal moodboards & geschreven kort te maken, om hun eigen interpretaties van een thema en / of trend te tonen.

 

Cursus Learning Outcomes

- Gain kennis door onderzoek en de presentatie van mode trends met behulp van Photoshop & Internet - Gain mogelijkheid om portfolio te presenteren op een professionele manier - Leer modecollectie planning... [-]


Natuurlijk In Celebrity Fashion Design

Milan Fashion Campus
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 weken October 2018 Italië Milaan +1 more

De Celebrity Fashion Design cursus zullen studenten in staat om te leren hoe je een trend bewuste celebrity stijl te creëren. U leert hoe om ontwerpen te tekenen voor de rode loper jurken, hoe de portretten van uw favoriete sterren te trekken, en hoe te kleuren en het ontwerp met behulp van computertechnieken. [+]

Cursus in Celebrity Fashion Design

De Celebrity Fashion Design cursus zullen studenten in staat om te leren hoe je een trend bewuste celebrity stijl te creëren. U leert hoe om ontwerpen te tekenen voor de rode loper jurken, hoe de portretten van uw favoriete sterren te trekken, en hoe te kleuren en het ontwerp met behulp van computertechnieken.

Deze cursus geeft u de mogelijkheid te benaderen om de wereld van de mode in een moderne en stijlvolle manier te geven!

 

Cursus Learning Outcomes

Niveau: Beginners

Materiaal: Notebook - 4H potloden - Calqueerpapier - Soft gum - Pencils - Scherper - Fijne zwarte viltstiften - A4-papier - schaar - Glue stick - Laptop Computer - USB Memory stick - Photoshop (30 dagen proefversie oke)... [-]


Postgraduaat In De Schepping En Het Beheer Van Modemerken

Bau Design College of Barcelona
Campus Voltijd 1 jaar October 2018 Spanje Barcelona

Het creëren van een modemerk moet vakmensen in brand management, met de expertise, variërend van de ingewikkelde werking van de Fashion System circuits om de pijlers van branding en business management. [+]

Postgraduaat in de Schepping en beheer van Fashion Brands Hoe om te concurreren op een wereldwijde markt PRESENTATIE Een merk is veel meer dan een naam, een logo en een product, en mode is een zeer competitieve, veranderende business. Het creëren van een modemerk moet vakmensen in brand management, met de expertise, variërend van de ingewikkelde werking van de Fashion System circuits om de pijlers van branding en business management. Dankzij internet, elke mode merk is al een wereldwijde business. Het creëren van innovatieve merken of identificeren van zakelijke kansen is essentieel voor een steeds goed geïnformeerde, aangesloten publiek dat merken die aan hun behoeften eisen te verleiden. DOELSTELLINGEN VAN DE TRAINING Zorg voor specifieke kennis toegepast op de Fashion System. Zorg voor vaardigheden, competenties en transversale vaardigheden die de nieuwste trends in de branding 3.0 voor branding integreren. Train veelzijdig en bevoegde professionals op het gebied van creatie en het beheer van de modemerken met een strategische visie, in staat om het merk in de organisatie te ontwikkelen met een internationale visie professionals. STUDIE PLAN Dit Postgraduaat is gestructureerd in 10 modules en wordt afgesloten met een einddiploma Project. Module I - Global visie van de sector Fashion Module II - Distributie Module III - Markt en consumenten Module IV - Business and Innovation Module V - Branding Module VI - Goederen Module VII - Financiën Module VIII - Marketing en Communicatie Module IX - Beheer Module X - Business Plan CARRIERE MOGELIJKHEDEN Modeontwerpers en / of ondernemers die... [-]

Natuurlijk Pre-master In De Mode

Istituto Marangoni
Campus Voltijd 8 maanden October 2018 Italië Milaan Frankrijk Parijs Verenigd Koninkrijk Londen China Sjanghai +6 more

Deze voorbereidende cursus is bedoeld voor kandidaten met ofwel het ontwerp, het bedrijfsleven of het management achtergronden die willen om vooruitgang te boeken met hun studie aan een master-niveau. [+]

Cursus Studies in Mode Marketing. neem uw volgende stap om postdoctorale studie in de mode. de cursus Deze Premasterclass's biedt een speciaal op maat gemaakt studie voorbereiding voor de volledige suite van masteropleidingen op Istituto Marangoni. Deze voorbereidende cursus is bedoeld voor kandidaten met ofwel het ontwerp, het bedrijfsleven of het management achtergronden die willen om vooruitgang te boeken met hun studie aan een master-niveau. Deelnemers krijgen de unieke kans om hun talent te ontwikkelen door middel van verbetering van hun creatieve, conceptuele, praktische en zakelijke vaardigheden hebben en klaar om te ontwikkelen tot Istituto Marangoni postdoctorale opleidingen zal zijn. Gedurende deze voorbereidende jaar zullen de deelnemers werken aan spannende creatieve projecten op basis van een door en alomvattende aanpak van de mode-industrie en ze zullen voortdurend worden aangemoedigd om hun creatief concept ideeën en zakelijk inzicht te ontwikkelen. Daarom zullen de deelnemers leren hoe ze onafhankelijk onderzoek en hoe effectief te presenteren uit te voeren; praktische workshops zal helpen begrijpen van de mode-business, project management, promotie vaardigheden en kledingstuk bouw kennis te ontwikkelen. Talentontwikkeling en de voorbereiding van de deelnemers zal worden geholpen door een geïntegreerde ondersteuning voor schriftelijke en mondelinge vaardigheden in hun studie en voor cursussen Istituto Marangoni masteropleidingen, in het gebruik van het Engels taal voor mode. Dit zal ervoor zorgen dat de deelnemer volledig voorbereid op de uitdagingen van de postdoctorale leren voldoen. leerresultaten geen systematisch en diepgaand onafhankelijk onderzoek met behulp van wetenschappelijke congressen en evaluatie van resultaten op een gevorderd niveau; identificeren en... [-]

Natuurlijk In De Mode Promotie & Communicatie Intensieve

Istituto Marangoni
Campus Voltijd 1 jaar October 2018 Frankrijk Parijs Italië Milaan Verenigd Koninkrijk Londen China Sjanghai +6 more

De cursus is gericht op het verstrekken van alle geschikte instrumenten die nodig zijn om de waarden van een verzameling, het ontwerp en het merk te communiceren en te bevorderen met een unieke en onderscheidende stijl. Ze worden opgeleid voor de werkplek enthousiaste ... [+]

De cursus is gericht op het verstrekken van alle geschikte instrumenten die nodig zijn om de waarden van een verzameling, het ontwerp en het merk te communiceren en te bevorderen met een unieke en onderscheidende stijl. Ze worden opgeleid voor de werkplek enthousiaste professionals in staat om het verhaal te vertellen en het bevorderen van de mode en luxe, zowel via traditionele en nieuwe media, ontmoeten op deze manier de vernieuwde behoeften van de wereldwijde industrie. De cursus helpt de deelnemers om alle aspecten van communicatie en promotie, in staat om een ​​boeiende beschrijving van de magie van mode en luxe formuleren analyseren en te ervaren. Uitgaande van de studie van de semiotiek, zullen de deelnemers omgaan met de analyse van de tekens en de betekenissen van de verschillende berichten, over verschillende perioden en culturen. Het leren van het beeld, trend en marktonderzoek technieken is de kern van het programma, evenals de aanschaf van die competenties die nodig zijn om te communiceren met alle bijrollen ter beschikking van de professional. Bovendien zal de cursus leren studenten hoe te beheren, aan de ene kant, de begroting van een reclamecampagne en, anderzijds, de dynamiek van het support team, dat wil zeggen de werkende team verantwoordelijk voor het bedenken, ontwerpen en succesvolle oplevering en follow-up van een promotie-strategie. Het beheer van de gebeurtenissen ondergaat een diepgaande analyse en het onderzoek, zowel persoonlijk als professioneel, vertegenwoordigt de hoeksteen van de cursus. Kansen De mode-promotor organiseert de reclame-plan en de promotiecampagnes die gebruikmaakt van hem... [-]

Sandwich Natuurlijk Opgenomen Op BA (Hons) Graad

Istituto Marangoni
Campus Voltijd 8 maanden October 2018 Frankrijk Parijs Verenigd Koninkrijk Londen Italië Milaan China Sjanghai +6 more

Het helpen van studenten in te voeren in de mode-werkomgeving is een belangrijke factor om hun kennis van zuiver academische concepten te koppelen aan een echte wereld context.De eerste twee [+]

Sandwich Inbegrepen op BA (Hons) Degree

Het helpen van studenten in te voeren in de mode-werkomgeving is een belangrijke factor om hun kennis van zuiver academische concepten te koppelen aan een echte wereld context. De eerste twee jaar van de mode-sandwich cursus, die over mode design, mode-business en mode styling, worden gevolgd door een derde jaar van het werk in een mode-bedrijf, waarna de studenten terug te keren naar de school voor de vierde en laatste jaar van de studie . De werkperiode in een modehuis gaat om een ​​minimum van 36 weken, met de kans om te werken in nauw contact met professionals uit de industrie. Aan het einde van het werk training naast een beter inzicht in de mode milieu studenten referentie krijgen van de werk provider, die samen waarde aan hun bieden. Op deze manier studenten die kiezen voor een broodje cursus zal een CV die al bestaat uit stage bij een modebedrijf en geeft hen de kans om te beginnen met het opbouwen van een professioneel netwerk. Een van de cursussen in het Engels in Parijs en Londen worden beloond met BA (Hons) mate door MMU (Manchester Metropolitan University), alle kandidaten moeten voldoen aan specifieke eisen, voor meer informatie, aarzel dan niet om de school contact op te nemen. ... [-]


Intensieve Mode-business

Istituto Marangoni
Campus Voltijd 8 maanden February 2018 Italië Milaan Frankrijk Parijs Verenigd Koninkrijk Londen China Sjanghai +6 more

Elke mode-markt heeft zijn eigen identiteit en regels, en niet alle promotie-en verkooptechnieken te werken op elk niveau. Bij het luxe is het spel, de regels van de mode-industrie een rol gaan spelen. [+]

Intensieve Fashion Business

Elke mode-markt heeft zijn eigen identiteit en regels, en niet alle promotie-en verkooptechnieken te werken op elk niveau. Bij het luxe is het spel, de regels van de mode-industrie een rol gaan spelen. De intensieve mode-business is een eenjarige cursus die voorziet van de methoden die de mode-systeem gebruikt voor de verkoop, promotie en aankopen in het beheer van luxe producten. Dit soort kennis zijn essentieel voor het succes van de mode-industrie, in feite zijn de basis van het grote succes van de Italiaanse mode-industrie (in termen van groei) in de afgelopen 70 jaar. Tijdens deze cursus de studenten neemt de leiding concrete projecten die hen helpen bij het verwerven van business tools en in hun toepassing op de complexe wereld van de mode-industrie. Zo zullen de studenten begrijpen hoe visuele communicatie, een fundamentele vaardigheid gebruiken omdat het hen helpt om de verschillende technieken te leren voor het verleiden van een klant. Er zal verdere aandacht worden gewijd aan de strategieën die alle modehuizen ondersteunen en waarbij de leerlingen moeten leren te gebruiken met gemak en vertrouwen. ... [-]