Cursus in Mode Communicatie

Top 29 Cursussen in Mode Communicatie 2017

Mode Communicatie

Een cursus in de mode mededeling probeert studenten ingeschreven in het programma in staat te stellen te kunnen geïntegreerde communicatie strategieën die gericht zijn op het realiseren van mode-marketing doelstellingen te creëren en te beheren. Afgestudeerden van het programma worden gegeven over hoe de relaties met de media te beheren en de exploitanten die verantwoordelijk zijn voor het veldwerk, de planning van evenementen en modeshows, evenals het ontwerpen van plannen voor de lancering van producten.

Communicatie is de sleutel concept achter deze cursus. Van de studenten wordt verwacht dat zij beheersen en zijn imago en stijl experts. Een carrière in de mode communicatie houdt in creatief bezig zijn, en het vermogen om trending ideeën en oog voor erkenning van stijlen en goed gecoördineerde beelden begrijpen. Het is belangrijk om een sterke mode-achtergrond om het te maken in de mode-communicatie-industrie hebben.Daarom is inschrijven in een gevestigde universiteit in de mode is belangrijk in dit geval.

 

Mode is dynamisch; een mode-communicatie-expert moet ook veelzijdig zijn. Het vermogen om te veranderen met de trends moet men een scherp oog op de ontwikkelingen te houden en begrijpen van de veranderingen en hebben de mogelijkheid om deze nauwkeurig en gedetailleerd communiceren. Professionals mode en ervaren mode mensen onderwijzen deze cursus in de meeste universiteiten. Fotoshoots, productie lessen zijn ook onderdeel van het programma voor de studenten. Er zijn enorme kansen op werk voor afgestudeerden van een opleiding in de mode communicatie.

Lees meer

Mode-business

London College of Contemporary Arts
Campus Voltijd Deeltijd 3 - 10 weken March 2017 Verenigd Koninkrijk Londen +1 more

De Fashion Business cursus bij LCCA laat u kennismaken met de zakelijke kant van de mode-industrie. Je zal het leren van de fundamenten van het ontwerpproces, branding, promotie en marketing om de ontwerpen te verkopen. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. FASHION BUSINESS De Fashion Business cursus bij LCCA laat u kennismaken met de zakelijke kant van de mode-industrie. Je zal het leren van de fundamenten van het ontwerpproces, branding, promotie en marketing om de ontwerpen te verkopen. Tegen het einde van de cursus, zal je basiskennis van de mode-industrie als geheel en het bedrijf achter waardoor het een van de meest dynamische sectoren in de wereld. cursus Eisen Minimum leeftijd: 18 jaar, Engels taalvaardigheid: intermediair en eligile om te studeren in het Verenigd Koninkrijk. Intake Part-time (januari 2017, maart 2017, mei 2017) Full-time (juni 2017, juli 2017, augustus 2017) [-]

Coolhunting Graduate En Forescasting Trend Voor Mode-industrie

FDModa - LCI Barcelona
Campus Voltijd 2 semesters September 2017 Spanje Barcelona

Velen hebben gehoord van coolhunting maar weinigen weten wat het is. Het is een discipline die de marketing en de sociologie, die verantwoordelijk is voor het ontdekken van deze behoeften van de consument en verwacht dat in de nabije toekomst zou kunnen verschijnen combineert. [+]

Velen hebben gehoord van coolhunting maar weinigen weten wat het is. Het is een discipline die marketing en sociologie, die verantwoordelijk is voor het ontdekken van deze behoeften van de consument en verwacht dat in de nabije toekomst zou kunnen verschijnen combineert. Hoewel coolhunting heeft zijn oorsprong in de mode-industrie, is nu een absoluut essentiële techniek die alle majors zijn de moeite waard. Het succes van de methodiek coolhunting heeft de grenzen van de mode-industrie gekruist en vandaag wordt toegepast in bijna alle sectoren: automotive, consumentengoederen, technologie, diensten, etc.. Elk bedrijf wil weten wat de consument het volgende jaar zal nodig hebben en aan te bieden voor de wedstrijd. In dit graduate programma analyseert de prestaties trends, modes en hypes, en hoe de verschillende segmenten van de consument gedragen. Leren op te stellen professionele trends, en begrijpen en toepassen van de verschillende instrumenten van kwalitatief marktonderzoek dat geeft ons de coolhunting. Het docententeam bestaat uit verschillende Postgraduate profielen van professionals met uitgebreide ervaring in de sector, die zal leiden en zorgen voor de kennis en de tools die nodig zijn voor een optimale toepassing van coolhunting. Het curriculum omvat ook praktijken in steden offsite Europese benchmark in opleiding, detectie en analyse van trends in de markt: ANTWERPEN, BARCELONA, Londen, Madrid. Het bedrag van de vluchten en accommodatie zijn inbegrepen in de totale prijs van de cursus. En omdat elke reis heeft specifieke doelstellingen, kan de verwijzing stad variëren als het gewenste programma. DOELSTELLINGEN De kennisbasis te typen en de huidige consument profielen correct te identificeren. Leer om zowel de mondiale markten en massa markten, nichemarkt, fast fashion, allianties tussen merken en ontwerpers (co-branding) te analyseren. Om professionals om nieuwe trends te onderzoeken, te interpreteren en te identificeren trainen. Verstrekken van de hulpmiddelen voor het melden van trends en levensstijlen effectief. [-]

Fashion Brand Management

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing
Campus Deeltijd 1 maand March 2017 Italië Florence

Een cursus die u het voorrecht van het invoeren van de mode-systeem in de gedaante van brand manager geeft; de ene vormgeving, het behoud, de vernieuwing, communicatie en marketing van een identiteit in zijn eigenheid, [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Een cursus die u het voorrecht van het invoeren van de mode-systeem in de gedaante van brand manager geeft; de ene vormgeving, het behoud, de vernieuwing, communicatie en marketing van een identiteit in zijn eigenheid, een compleet profiel begiftigd met zowel visionaire en leidinggevende vaardigheden. Het studieplan features: Brand Onderzoek (psychologie, antropologie, sociologie van de denkbeeldige), Brand Identity (innovatie, business design en het bouwen van merken), Brand Strategy (trend spotting, marketing, positionering, concurrentie en uniciteit), Brand Management (merchandising, distributie en juridische zaken), Brand Communication (merken en ontwerpers, mode-media, digitale media, shows en evenementen curating). De cursus omvat: een bezoek aan de Gucci en Ferragamo musea, een internationale gastcollege gegeven door een deskundige van binnen de mode-industrie, een persoonlijk project, een face-to-face gesprek te weten komen over de eigen mogelijkheden en verdere studiemogelijkheden. Het bijwonen van deze cursus is een uitstekende eerste stap in de voorbereiding op een opleidingstraject in de mode, de voortzetting van de vierjarige bacheloropleiding in Business of Fashion en met de negen-maanden Master in Fashion Brand Management. [-]

Volwassen Mode Opleidingen

Milan Fashion Campus
Campus Voltijd Deeltijd 2 - 4 weken October 2017 Italië Milaan +1 more

Volwassenenonderwijs Programma - Cursus voor volwassenen Fashion Design & Fashion Styling Cursussen [+]

Waarom studeren in Milaan Fashion Campus Omdat Milan Fashion Campus in Milaan is de enige school die cursussen profesional mode ook gericht op volwassenen biedt, ook omdat de cursussen zijn het hele jaar door - met Enrollment elke maandag. Wij geloven dat iedereen de kans om toegang te krijgen tot het leren om hun volledige potentieel te verspreiden zou moeten hebben. Daarom bieden we een scala aan cursussen ontwikkeld om uw behoeften te voldoen. Of u nu op zoek naar het verbeteren van uw CV en carrière kansen, iets leren voor de lol, of u kijkt om weer aan het werk te krijgen, neem een ​​kijkje op onze cursussen. Volwasseneneducatie Fashion Cursussen Klik op de volgende link voor meer info Women's Wear Design Fashion Styling Lingerie & Badmode Trend Forecasting Accessoires Design Bridal ontwerp Bruiloft Italiaanse Taal & Fashion Design Informatie aanvragen Cursus Learning Outcomes - Gebruik van Adobe-programma's: Adobe Photoshop en Illustrator - schetsen van technieken voor ontwerp en de technische tekening - Materiaal kennis - Gain Italiaanse manier van stileren mode - Gain vermogen om nieuwe trends te communiceren in een visueel duidelijke manier - Gain mogelijkheid te creëren voor uw toekomstige klanten het doel bewuste mode ziet er - leren hoe u uw Style Level kleden: Beginners (de cursussen equires kennis van het gebruik van computers, anders zal er een toeslag in rekening gebracht) Materiaal: Notebook - 4H potloden - calqueerpapier - Soft gum - Pencils - scherper - Fijne zwarte viltstiften - A4-papier - Schaar - Lijm stok - Laptop computer - USB Memory stick - Photoshop - Illusrator (30 dagen trial-versie goed voor Photoshop en Illustrator-programma's) beschikbaar Schedule Duur Daytime 1 maand Full-Time-4 dagen per week (maandag tot en met donderdag) Tarief: € 2,100 Daytime 1 maand - Part-time - ochtend of middag - 4 dagen per week (maandag tot en met donderdag) Tarief: € 1,700 Daytime 3 weken - Full-time - 4 dagen per week (maandag tot en met donderdag) Tarief: € 1,800 Daytime 2 weken - Full- tijd - 4 dagen per week (maandag tot en met donderdag) Tarief: € 1,500 In comination met 20 uur Italiaanse Taalcursus PLUS € 300 [-]

Inleiding Tot Het Kopen & Merchandising

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 - 5 dagen February 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

Deze intensieve cursus biedt een inleiding tot het kopen en merchandising activiteiten binnen een fashion retail business en omvat de belangrijkste elementen uit de inleiding tot Buying & Range Planning en inleiding tot Merchandising cursussen. Het schetst de dagelijkse taken van de koper en merchandiser in verschillende fashion retail organisaties en geeft inzicht in hoe nauw het kopen en merchandising werken samen om zakelijke succes te garanderen. Een Merchandising module wordt geleverd over 3 dagen en het kopen van de module meer dan 2 dagen. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Cursus: Kopen en Merchandising Inleiding 5-daagse intensieve Deze intensieve cursus biedt een inleiding tot het kopen en merchandising activiteiten binnen een fashion retail business en omvat de belangrijkste elementen uit de inleiding tot Buying & Range Planning en inleiding tot Merchandising cursussen. Het schetst de dagelijkse taken van de koper en merchandiser in verschillende fashion retail organisaties en geeft inzicht in hoe nauw het kopen en merchandising werken samen om zakelijke succes te garanderen. Een Merchandising module wordt geleverd over 3 dagen en het kopen van de module meer dan 2 dagen. De cursus zal omvatten: Klantenprofilering Het creëren van bereik plannen Moodboards Het identificeren van trends trend forecasting Supply chain Kritieke pad Seizoensgebonden kalenders Marge en de mark-up Praktische buying en merchandising oefeningen Loopbaanadvies Na succesvolle afronding van deze cursus kun je doorstromen naar de Buying en Merchandising Intermediate programma. De cursus zal een combinatie van lezingen, workshops, praktische activiteiten, groeps- en individueel werk en presentaties. Beide modules worden geleverd op een manier zodat informatie wordt geïntegreerd tussen de onderwerpen en verwezen hoe de functies werken samen in de mode-industrie. De cursus wordt gegeven door twee ervaren docenten die zowel de industrie experts op het gebied van inkoop en merchandising. De volgende aspecten van merchandising en kopen komen aan bod: merchandising: De rol van de Merchandiser - belangrijkste verantwoordelijkheden van de merchandiser en allocator binnen de retail organisatie, de belangrijkste vaardigheden die nodig zijn, doelstellingen Sales Forecasting en Range Plans - strategie, analyse, planning, implementatie, product hiërarchie, winkel groeperingen, optie planning en forecasting Seizoensgebonden Kalenders - het assortiment selecteren voor een seizoen, constanten, variabele en seizoensgebonden berekeningen Sourcing and Costing - Supply chain management, elementen van het product kosten, de leveranciers de kosten en de kosten lakens Marge & Mark-Up - Het berekenen van een verkoopprijs, principes marge, mark-ups, verborgen kosten en margeverbetering In seizoen Allocation - Voorraadbeheer, EPOS-systeem, WSSI Promoties en afwaarderingen - planning en forecasting afwaarderingen, het berekenen van een afwaardering en het schatten van de effectiviteit van een markdown Buying: Customer Profiling - Een onderzoek van de bevolking van de metingen (geographics, demografie, psycho-graphics), pen portretten, marketing theorieën en case studies De rol van de koper - Verantwoordelijkheden van de koper binnen de retail organisatie en de belangrijkste vaardigheden die nodig zijn. Dag-tot-dag taken worden beschreven voor alle niveaus van het kopen in een verscheidenheid van fashion retail bedrijven en sectoren Trend Analysis - Trendanalyse wordt onderzocht om vast te stellen hoe de kopers weten wat te kopen. Trend forecasting pakketten zijn beschikbaar voor studenten om te gebruiken om praktische taken zoals trendonderzoek en moodboards voltooien Range Planning - Een verkenning van de creatieve aspecten van het bereik planning vereist om een ​​evenwichtige en commercieel aanbod te creëren. Een praktische taak is ingesteld op termijn planning processen tot leven te brengen Tools voor het maken van effectieve aankoopbeslissingen en stimuleren van de verkoop van een mode-serie worden ook besproken Product Development - Inclusief bespreking van de aankoop cycli, het kopen van reizen, concurrentie-analyse, kritieke pad management, kopers packs, kwaliteitscontrole en doorlooptijden Sourcing - onderzoekt strategische sourcing, PESTLE analyse, interne en externe aandacht, supply chain management, de fabriek bezoeken en actuele kwesties die inkoop Geschikt voor: Meer dan 18 jaar oud, beginner Pre-course prep Ter voorbereiding van de cursus regelen om te bezoeken en te vergelijken een aantal van de verschillende winkelgebieden in Londen, waaronder Bond Street, Oxford Street en Westfield (White City of Stratford). Houdt u er rekening mee te nemen: Pen en notitieblok USB stick DUUR Dag 1-3: Merchandising 10:00-16:30 (inclusief lunch break) Dag 4-5: Het kopen van 10:00-16:30 (inclusief lunchpauze) [-]

Fashion Communicatie - Lentesemester

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 15 weken February 2017 Italië Florence

De Fashion Communication semester programma's op IED Florence zijn een unieke, gerichte en praktische inleiding in de mode-industrie en de centrale rol van communicatie. Dit thema wordt ontwikkeld door middel van de cursussen, de gekozen voor samenwerking en het project dat het semester sluit bedrijven. De IED aanpak biedt studenten de unieke kans om te werken met professionals uit de industrie als onderdeel van hun academische ervaring en professionele ontwikkeling dankzij de langdurige relaties met Italiaanse mode en design industrie leiders. Centraal in deze didactische filosofie van het betrekken van professionals en industrie, heeft De IED Florence Fashion Communication programma samen met LUISAVIAROMA.com. LUISAVIAROMA van Florence, is een vooraanstaande e-Commerce luxe kleding retailer van de wereld van de belangrijkste ontwerpers. [+]

Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Spring Fashion Communication semester programma vormt de basis van het programma door tekenen samen de verschillende disciplines die deel uitmaken van de kern visie van het programma. Project werk en de samenwerking met bedrijven en professionals uit de industrie als de stichting van de IED filosofie. Een goed voorbeeld is de Fashion Communicatie en natuurlijk evenementen, die in 2011 zag de studenten te ontwikkelen, organiseren en produceren van een social media communicatiecampagne en persbericht artikelen voor Fendi's speciaal project serie "Fatto a Mano voor de toekomst", gedurende de Pitti Uomo fashion week . Het evenement werd gemaakt met Fendi en betrokken strategische communicatie en interviews met nieuwe media-instrumenten zoals Facebook, Twitter, YouTube, YouStream en het gebruik van iPads iPhones en andere videobronnen tot een wereldwijde live-participatieve ervaring te creëren uitgevoerd. Deze Fashion Communication semester programma staat open voor huidige studenten, afgestudeerden en professionals op zoek naar om te bepalen of het verwerven van nieuwe vaardigheden en perspectief. IED is in staat om meer informatie over inhoud van de cursus, faciliteiten en docenten op aanvraag bieden. IED faciliteert studenten een semester of academisch jaar doorbrengen in het buitenland door overschrijving in samenwerking met de student eigen instelling te vergemakkelijken. [-]

Marketing & Communicatie Voor Luxe

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Ontwikkelen van marketing strategieën en communicatie van een luxemerk signi ca veicolarne ef ectief waarden en identiteit, het handhaven van een consistente positie op de markt met de belofte van uniciteit en exclusiviteit, zijn luxe goederen. De Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury Het is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. Tijdens de cursus zal de theorieën van positionering en doelgerichtheid te verkennen en, door de analyse van speci c "case studies", analyseert de door de meest bekende luxe merk aangenomen marketing- en communicatiestrategieën. PROGRAMMA 1 week Introductie en analyse van het "luxeconcept" De verschillende opvattingen over de luxe gedefinieerd door de variabele "tijd en plaats" De luxe als communicatiemiddel Case studies: de grote reclamecampagnes, beroemdheid aantekeningen en celebrity gossip Luxe mode-systeem: algemene analyse, sterke en zwakke punten Merk segmentatie: internationale scenario en de belangrijkste concurrentiefactoren week 2 positionering analyse van de referentiemarkt positionering strategieën op basis van de referentie-doel Analyse van de distributie van luxe producten: nieuwe formats en potentiële markt voor de vijf belangrijkste kanalen (retail, groothandel, travel retail, corporate en online verkooppunt) Communicatiemanagement: communicatie op het gebied van sociale verandering, de evolutie van reclame en distributie van digitale media De situatie van de bestaande en de voorspelde toekomstige markten scenario's [-]

Een Week Mode Journalistiek Natuurlijk

Conde Nast College
Campus Voltijd 1 week April 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

De Condé Nast Fashion Journalism cursus is een intensieve programma van één week aan studenten laten kennismaken met een scala aan praktische vaardigheden en essentiële informatie over het onderwerp. [+]

Tijdens de cursus zullen de studenten onderzoek en ideeën voor artikelen te ontwikkelen alvorens over te gaan tot een website die zal fungeren als een showcase voor hun persoonlijke lichaam van het werk te creëren. Studenten zullen horen van Condé Nast personeel en andere mode-media-experts op een aantal verwante onderwerpen, zoals het begrijpen van de mast, de rol van de uitgever, het voeren van gesprekken en het lezerspubliek profilering. Evenals het onderzoek van het werk van inspirerende schrijvers en redacteuren en de taal van de mode verkennen, zullen ze ook te weten komen hoe tijdschriften werken, hoe de inkomsten uit media-inhoud te genereren, en de belangrijkste verschillen tussen print en digitale formaten. De cursus geeft inzicht in wat er achter de schermen van een Condé Nast magazine en de vaardigheden die nodig zijn om een ​​succesvolle carrière in de mode journalistiek te bouwen. Toelatingseisen Aanvragers over deze cursussen moeten 18 jaar of ouder zijn om in te schrijven, en niet native-Engels sprekenden moeten bedreven zijn in geschreven en gesproken Engels te zijn. Voor meer informatie, zie Engels taaleisen in Hoe Toepassen. Plaatsen aan de ene week cursussen worden toegewezen op een first come, first served basis, mits personen voldoen aan de leeftijd en de taalvereisten. Cursusdata personen: 3 - 7 april 2017 25-29 september 2017 Er zijn 30 plaatsen beschikbaar op deze cursus, op een first come toegewezen, het eerst maalt. Houdt u er rekening mee dat uw plaats op de cursus is niet voorbehouden totdat we het volledige collegegeld, die moet worden volledig betaald en vooraf hebben ontvangen. Collegegeld: 2016: £ 840 inclusief BTW [-]

Een Jaar Opleiding In De Mode Communicatie

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus Voltijd 2 semesters October 2017 Spanje Madrid

De Fashion Communication Course, in het Engels gedoceerd, loopt gedurende één academisch jaar, het aanbieden van de studenten een uitgebreide ervaring op het gebied van mode en communicatie. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Dit programma wordt onderwezen in het Spaans en ENGELS De Fashion Communication Course, onderwezen in het Engels, Loopt gedurende één academisch jaar, het aanbieden van de studenten een uitgebreide ervaring op het gebied van mode en communicatie. Deze cursus is bedoeld voor individuen die hun opleiding starten in de wereld van de mode styling, mode creatief beheer en mode marketing en reclame. Deze cursus biedt onderwerpen die betrekking hebben op alle theoretische en praktische aspecten, om zo projecten ontwikkeld in samenwerking met een groep van modemerken: fashion editorials, fashion video / vlekken, marketing & reclame en communicatie plannen (blog, evenementen ...). Het merendeel van de items en het gebruikte materiaal zijn van de samenwerkende merken die een breed scala van mode velden gaande van showrooms, vintage winkels (zowel meubels en kleding, accessoires), opticiens tot bekende nationale en internationale merken te dekken. De studenten voeren ook een persoonlijk onderzoek waarmee ze een professionele portfolio toe te treden andere verwante opleidingen of om de werkende markt te creëren. De cursus is verdeeld in 4 blokken, elk houdt theorie, praktische apparaten en project oefeningen: I. eerste semester - fashion Maak BLOK I - styling. De studenten krijgen een globale kennis over styling, mode, kunst en fotografie, zodat ze foto formaat kan gebruiken als de meest fundamentele en belangrijke manier om de mode beelden uit te drukken. BLOCK II - creatieve richting. De studenten worden geïntroduceerd in art direction en creatieve richting, zodat ze in staat zijn om te begrijpen en te werken met mode videoformaten. IK IK. Tweede semester - Communiceren mode BLOK III - MKT & ADV. De studenten onderzoeken het concept "modemerk" en leren hoe ze zowel marketing en reclame plannen te ontwikkelen. BLOCK IV - COMMUNICATIE. De leerlingen analyseren de stappen van een mode-communicatieplan en vertrouwd te raken met een aantal aanverwante gebieden zoals ons journalistiek of speciale evenementen. [-]

Fashion Design Fundamentals

Esaie Couture Design School
Campus Deeltijd 4 weken September 2017 Verenigde Staten Manhattan

Deze 4-weekse Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​algemeen begrip van het nodig is om een ​​carrière als modeontwerpster beginnen fundamentals te krijgen. [+]

Deze 4 weken Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​volledig inzicht in de benodigde fundamentals krijgen om een ​​carrière als beginnen mode ontwerper. En wat een betere manier om de vaardigheden en kennis die nodig is om een ​​succes te maken dan het leren van een getalenteerde modeontwerper begrijpen? Studenten krijgen een hands-on, realistische benadering van de wereld van de mode. Voor velen, kunnen zij ervoor kiezen om door te gaan naar de 6-maand Fashion Design cursus waar studenten worden geboden de kans om hun eigen te maken kleed, Uit te breiden hun portefeuilles en zich voorbereiden op een carrière in de mode-industrie. Skills & Technieken Fashion History Market & Trend Research Basic design principes en mode de ontwikkeling van vaardigheden Fabricage en kleur kennis Fashion "flats" (hand tekenen) Moodboards en design boards creatie cursus runs Donderdagavond, 18:30-21:30 of woensdagochtend, 10:00-01:00 of zaterdagavond, 16:30-19:30 Cursus Duur: 3 uur, 4 weken (Een keer per week + lab tijd) Fabric & Supplies Fabric schaar Papier snijden schaar Tekenen potloden en gummen schetsblok Heerser Huidige modebladen Black schuimkern boards Lijm, tape Vereisten Niets! [-]

Cursus In Fotografie En Mode

Istituto Italiano di Fotografia
Campus Voltijd 60 uur July 2017 Italië Milaan

Deze unieke cursus brengt de belangrijkste concepten van zowel fotografie en mode voor studenten met inleidende kennis en vaardigheden in modefotografie bieden. Het accent op zowel technische fotografie vaardigheden en mode-industrie inzicht, deze cursus geeft een goed afgeronde begrip van het bedrijf van de mode en de rol van de modefotograaf binnen de industrie. Om de student een echte 'insider' perspectief is dit natuurlijk ook interacties met gevestigde mode fotografen, modeontwerpers, modebladen en modellenbureaus. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Met onze Vroegboekkorting campagne kunt u 15% korting op het cursusgeld te krijgen als je de volledige betaling van 28 februari 2017 te maken. Deze unieke cursus brengt de belangrijkste concepten van zowel fotografie en mode voor studenten met inleidende kennis en vaardigheden in modefotografie bieden. Het accent op zowel technische fotografie vaardigheden en mode-industrie inzicht, deze cursus geeft een goed afgeronde begrip van het bedrijf van de mode en de rol van de modefotograaf binnen de industrie. Om de student te voorzien van een echte 'insider' perspectief, deze cursus ook interacties met gevestigde modefotografen, modeontwerpers, modebladen en modellenbureaus. Aangeboden door: Istituto Italiano di Fotografia (IIF) & Istituto di Moda Burgo (IMB) Locatie: Milaan, Italië Frequentie: 2 weken, 5 dagen per week (maandag-vrijdag) Uur instructie: 60 uur in totaal (elke dag van instructie bestaat uit een ochtend en middag sessies) Ochtendsessie uur: 9: 30-12: 30 Middagsessie uur: 14: 00-17: 00 Voertaal: Engels (er zal ook tijdens de lessen een Engels sprekende tutor aanwezig zijn) Onderwerpen: Begrijpen van de belangrijkste concepten en stijlen van Fashion Photography Leer verlichting en belichting gebruikt in Fashion, waaronder studio en natuurlijk (op locatie) verlichting Leren schieten technieken en het beheer van een mode-shoot Voer een Fashion Shoot in de studio en op locatie Meer informatie over mode-stijlen en trends Meer informatie over haar en make-up voor mode Meer informatie over modecollecties, de structurering, timing en thema's Meer informatie over het merk charter en wat dit betekent voor de fotograaf Meer informatie over de producten en stoffen Meer informatie over model casting voor een fashion shoot Interageren met gevestigde mode-fotografen, ontwerpers en tijdschriften Voorwaarden: Basiskennis van de fotografische techniek en het vermogen om de camera handmatig te gebruiken (bijvoorbeeld kennis van diafragma, tijd, samenstelling, etc) Vereiste apparatuur: Digitale SLR Camera Memory Card compatibel is met uw digitale camera Batterij compatibel met uw digitale camera + batterijlader (en adapter voor Europese voedingsbron als zij afkomstig zijn van buiten Italië) Optioneel: USB Key of externe harde schijf aan file transfer te vergemakkelijken Hoe kunt u zich inschrijven: Vul het inschrijvingsformulier online Zorg voor een kopie van uw paspoort Betaal het cursusgeld van € 1,500 per 23 mei 2016 Aantal deelnemers: Het minimum aantal deelnemers voor de cursus te leiden is 7 personen. We zullen bevestigen 3 juni 2016 de opening status van de cursus met degenen die hebben ingeschreven, zodat reizen afspraken kunnen worden gemaakt. In het geval dat de de cursus niet te starten, zal inschrijfkosten zijn 100% terugbetaald. Annuleringen: Studenten kunnen hun inschrijving voor de cursus op elk moment annuleren. Inschrijvingsgeld betaald zijn niet gerestitueerd. Bij annulering, wordt het bedrag terugbetaald aan de student afhankelijk van wanneer de student annuleert. Restitutie gegeven bij annulering zijn als volgt: Annuleren van 25 april 2016, student ontvangt 100% terugbetaling (niet inclusief inschrijfgeld) Annuleren op 31 mei 2016 student ontvangt 50% restitutie (niet inclusief inschrijfgeld) Annuleren van 3 juni 2016 of na, geen restitutie wordt gegeven aan studenten Modes en opties voor de betaling: Wijzen van betaling: cheque of overschrijving (zie inschrijvingsformulier voor details over overschrijving en credit card betaling) Tarief inschrijving: € 300 te wijten binnen een maand na inschrijving (het inschrijvingsgeld garandeert u een plaats op de cursus en kan niet worden gerestitueerd). Opties voor de betaling: Optie 1: eenmalige betaling van € 1,500 op of vóór 23 mei 2016 Optie 2: twee betalingen, het betalen van het volledige bedrag van 23 mei 2016 betalen initiële inschrijvingsgeld van € 300 bij inschrijving betalen resterende € 1,200 per 23 mei 2016 [-]

Fashion Design - Onderzoek En Creativiteit - Vallen Semester

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Voltijd 1 semester September 2017 Italië Milaan

De Creative collecties semester is bedacht en opgezet als een uitgebreid overzicht van de Italiaanse leiders in de mode en textiel design: professionals, bedrijven, merken, evenementen en beurzen die verband houden met de wereld van de stijl. [+]

Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Creatieve Collecties semester is bedacht en opgezet als een uitgebreid overzicht van de Italiaanse leiders in de mode en textiel design: professionals, bedrijven, merken, evenementen en beurzen die verband houden met de wereld van de stijl. De Creative collecties semester richt zich op drie belangrijke doelstellingen: - De overname van een multidisciplinaire methodologie die nodig is om een ​​verzameling te produceren; - Toepassing van de uitdrukking talen en vertegenwoordiging instrumenten van de industrie; - Beheers de fundamentele vaardigheden en technieken die nodig zijn om kleding collecties te ontwerpen en te begeleiden de technische ontwikkeling, de keuze van stoffen en coördinatie. De "projectwerk" semester is opgebouwd rond opleidingen die het Italiaanse design systeem in te voeren, het begrijpen van bedrijf en marketing dynamiek, het analyseren van de huidige trends in het interieur op het gebied van taal en begrijpen van de vorm en materialen. Studenten zullen gebruik maken van hun analytische vaardigheden en theoretische kennis te ontwikkelen en te voltooien een hands-on design project als laatste semester werk. De IED aanpak biedt studenten de unieke kans om te werken met professionals uit de industrie als onderdeel van hun academische ervaring en professionele ontwikkeling dankzij de langdurige relaties met Italiaanse mode en design industrie leiders. Studenten die zich inschrijven in semester programma's op IED hebben de mogelijkheid om uit te breiden tot een volledig academisch jaar programma door het toevoegen van een extra semester, hetzij in hetzelfde veld of andere discipline of ze kunnen kiezen voor de Two Stad Option door het inschrijven in een extra semester op een andere IED locatie aanbieden semester programma. Momenteel alleen IED Florence en Milaan bieden deze optie. Dit semester programma staat open voor huidige studenten, afgestudeerden en professionals op zoek naar om te bepalen of het verwerven van nieuwe vaardigheden en perspectief. IED is in staat om meer informatie over inhoud van de cursus, faciliteiten en docenten op aanvraag bieden. IED faciliteert studenten een semester of academisch jaar doorbrengen in het buitenland door overschrijving in samenwerking met de student eigen instelling te vergemakkelijken. Academisch programma ontwerpmethodiek FASHION patroon maken en het afstemmen TECHNIEKEN INTRODUCTIE VAN KNITWEAR Mannencollectie PROJECT PERSOONLIJKE ONTWERP EN PORTEFEUILLE TECHNISCHE TEKENING TECHNOLOGIE VAN MATERIALEN Textiel patroon TEKENING Vrouwencollectie PROJECT [-]

Mode En Luxe Goederen Beheer

European School of Economics
Campus Deeltijd 6 maanden January 2017 Italië Milaan Florence Spanje Madrid Verenigd Koninkrijk Londen Verenigde Staten New York Rome +8 more

Het doel van de ESE Professional Programma in Fashion & Luxury Goods Management is om een ​​gerichte en beroepsgericht onderwijs in specifieke aspecten van Fashion & Luxury aanverwante disciplines, namelijk mode onderzoek, marketing, trend forecasting, luxe goederen management, brand management en retail management. [+]

Cursussen in Mode Communicatie. De mode-industrie is een complex, groeiend en sterk concurrerende zakelijke sector. Steeds een leider in deze snel evoluerende handel vereist individuen om een ​​uitgebreid aanbod van leidinggevende vaardigheden, een hoge mate van strategische planning capaciteiten, interpersoonlijke communicatie vaardigheden en een creatieve benadering van het oplossen van problemen te bezitten. Het doel van ESE Professional Programma in Fashion & Luxury Goods Beheer is om een ​​gerichte en beroepsgericht onderwijs in specifieke aspecten van Fashion & Luxury aanverwante disciplines, namelijk mode onderzoek, marketing, trend forecasting, luxe goederen management, brand management en retail management. In nauwe samenwerking met sleutelfiguren binnen de mode en luxe goederen industrie, zal het programma de studenten uit te rusten met een onschatbare opleiding en vaardigheden basis. Zij zal erop toezien dat de kandidaten het ontwikkelen van een competitieve mode-business curriculum, waardoor ze de toonaangevende mode vernieuwers van morgen te worden. Intake Data: Januari, april, september Modules Aangeboden *: Fashion Onderzoek, Marketing en Trend Forecasting Retail management Merkmanagement E-Business & E-Commerce * * Op de campus van Milaan alleen, het programma bestaat uit 5 modules (• Luxe merken Management • Fashion Onderzoek, Marketing en Trend Vooruitzichten • Kopen en Merchandising • Retail Management • Consumer Behaviour) Totaal Cursus Hours: 165 uur Wijze van Levering: Elke module omvat een 3-uur durende sessie per week voor een totaal van 15 uren per week (maandag - vrijdag). Taal van instructie: Engels Aanslag Mid Term Assessment (30%) SLOTBESCHOUWING (70%) (Studenten moeten 80% aanwezigheidspercentage hebben om zich te kwalificeren voor de laatste examen en certificaat) Niveau van Instructie: Undergraduate Toelatingseisen: aanvraagformulier High-school diploma of bachelordiploma CV / CV Intermediate beheersing van het Engels (TOEFL / IELTS is een plus) Kopie van paspoort / ID-document Drie pasfoto foto Niet-terugbetaalbare € 50,00 inschrijfgeld Maximaal aantal deelnemers: 30 (Om een ​​unieke leerervaring met een verhouding tussen de Professor om studenten te voorzien, niet meer dan 30 studenten worden toegelaten tot dit programma) Stage (optioneel): Na succesvolle afronding van de deelnemers aan het programma kan kiezen voor een 3-maanden durende stage gemonteerd op hun profiel en carrière doelstellingen. Een beoordeling van de ESE Plaatsing Officer zullen zij in aanmerking komen voor een plaatsing te bepalen. * Professionele Mogelijkheden: Deze cursus is gericht op studenten die geïnteresseerd zijn in een carrière in de mode en luxe business. Na afloop van de cursus zullen de deelnemers worden voorbereid voor een loopbaan in modebladen, showrooms, persdiensten, modehuizen en als freelance professional voor styling bureaus. Het programma heeft de luxe component biedt studenten met concrete kennis van een grote verscheidenheid aan goederen en diensten, zoals juwelen, hotels, conciërge diensten, onroerend goed, enzovoort. Credits & Erkenning: Na afronding van het programma, zullen de deelnemers worden beloond met een ESE Certificering van een succesvolle afronding van het programma. Aanmeldingsprocedure: oog op de toepassing voor de cursus, worden de kandidaten verplicht in te vullen een online aanvraagformulier en een niet-terugbetaalbare aanvraag in te dienen met een vergoeding van € 50,00. * Visa verordeningen Vergunningen ** Onder voorbehoud van wijzigingen op basis van elke Campus [-]

Geavanceerde Opleiding In Stylist Voor Mode

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus Voltijd 7 maanden March 2017 Italië Rome

De cursus in Fashion Stylist gericht op het opleiden experts op het gebied van spectacularization, trends en gewoonten, professionals met een goede opleiding, een esthetisch gevoel, smaak en creatieve veelzijdigheid. De cursus zal een tolk van het beeld en de communicatie objectivesfor de karakters van advertenties, evenementen, fotografische diensten, en reclame video's, die in staat is om te interageren met regisseurs, fotografen, stylisten en managers om een ​​emotionele en relationele gevolgen te creëren, zelfs met de trein de coördinatie van alle andere betrokkenen. [+]

Dit programma wordt onderwezen in ITALIAANS De cursus in Fashion Stylist is gericht aan afgestudeerden in Performing Arts, Sociologie, Communicatiewetenschap en Architectuur, die houden van een Schone Kunsten, Fashion of Styling diploma van particuliere scholen en professionals die werkzaam zijn in de mode en decorontwerp velden evenals kostuum ontwerpers die willen hun kennis op het gebied van styling te verbeteren. Structuur: Het opleidingstraject bestaat uit theoretische lessen en lab activiteiten, foto schietpartijen, bezoeken aan modehuizen, vergaderingen en seminaries met schrijvers, regisseurs, fotografen, journalisten, cool hunters, stellen ontwerpers en stylisten werken in het veld publiceren. [-]

Korte Cursus - Trend Forecasting

Istituto Marangoni
Campus Voltijd 3 weken June 2017 Italië Milaan Frankrijk Parijs Verenigd Koninkrijk Londen +4 more

Door de globalisering, mode en modieuze producten moeten verlangens van mensen overeenkomen van over de hele wereld op hetzelfde moment. Ondertussen zijn meer lokale en subculturele tendensen creëren van de long tail effect. Begrip [+]

Cursussen in Mode Communicatie. Door de globalisering, mode en modieuze producten moeten verlangens van mensen overeenkomen van over de hele wereld op hetzelfde moment. Ondertussen zijn meer lokale en subculturele tendensen creëren van de long tail effect. Inzicht in de beweging van de trends binnen de verschillende sociale milieus en hoe hoge cultuur, populaire cultuur en subculturen invloed, op verschillende manieren, trends in mode en lifestyle, is van groot belang voor elke creatieve professional en deze cursus heeft tot doel de deelnemers de kennis van trends geven met de applicatie die het onderzoek naar het ontwerp en product design mode, met als doel de interpretatie en toepassing van dit om hun eigen creatieve proces. Trend analyse wordt gekeken naar de interactie van verschuivingen in de mode, Consumer Lifestyle en cultuur en middelen om de komende trends waar te nemen en te voorspellen wat consumenten bereid zijn om meerdere seizoenen van tevoren te kopen. Interpretatie en contextualisering van sociaal-culturele kennis zijn de sleutel voor een succesvolle trend voorbeeld dat moet verder gaan dan eenvoudige intuïtie. Cursus thema week 1 Inleiding: studie van de verschillende types van forecasting van intuïtief te voorspellende en het verschil in zowel de onderzoekstechnieken en bedrijven die deze diensten leveren. De deelnemers zullen worden onderwezen specifieke onderzoeksvaardigheden, vooral waar te bronmateriaal en hoe de huidige trends te lezen lokaliseren. week 2 De deelnemers zullen leren hoe om vast te leggen, te analyseren, te ondervragen en lees hun eerste bevindingen om hun ideeën met behulp van Photoshop en Illustrator ondersteunen. Zij zullen leren hoe het verzamelen en presenteren multimedia bron materiaal in een trend verhaal en de eerste concept. Zij zullen worden onderwezen in de vaardigheden van de winning van de belangrijkste kleur, textuur en silhouet thema's voor fashion design. week 3 De deelnemers zullen trekken samen een professioneel trend forecasting pakket met een familie van verwante trends, waaronder kleur en stofstalen, silhouet en detail ideeën. De deelnemers zullen een laatste professionele presentatie te maken, waar ze 'pitch' hun idee om een ​​industrie-client. Londen - Taal: nl - 17 augustus 2015 - 4 september 2015 Milano - Taal: EN, IT, PT - 29 juni 2015 - 17 juli 2015 Parijs - Taal: nl, pt - 20 juli 2015 - 7 augustus 2015 [-]