Cursus in Mode Communicatie

Beste 25 Cursus Studies in Mode Communicatie 2017

Mode Communicatie

Een cursus in de mode mededeling probeert studenten ingeschreven in het programma in staat te stellen te kunnen geïntegreerde communicatie strategieën die gericht zijn op het realiseren van mode-marketing doelstellingen te creëren en te beheren. Afgestudeerden van het programma worden gegeven over hoe de relaties met de media te beheren en de exploitanten die verantwoordelijk zijn voor het veldwerk, de planning van evenementen en modeshows, evenals het ontwerpen van plannen voor de lancering van producten.

Communicatie is de sleutel concept achter deze cursus. Van de studenten wordt verwacht dat zij beheersen en zijn imago en stijl experts. Een carrière in de mode communicatie houdt in creatief bezig zijn, en het vermogen om trending ideeën en oog voor erkenning van stijlen en goed gecoördineerde beelden begrijpen. Het is belangrijk om een sterke mode-achtergrond om het te maken in de mode-communicatie-industrie hebben.Daarom is inschrijven in een gevestigde universiteit in de mode is belangrijk in dit geval.

 

Mode is dynamisch; een mode-communicatie-expert moet ook veelzijdig zijn. Het vermogen om te veranderen met de trends moet men een scherp oog op de ontwikkelingen te houden en begrijpen van de veranderingen en hebben de mogelijkheid om deze nauwkeurig en gedetailleerd communiceren. Professionals mode en ervaren mode mensen onderwijzen deze cursus in de meeste universiteiten. Fotoshoots, productie lessen zijn ook onderdeel van het programma voor de studenten. Er zijn enorme kansen op werk voor afgestudeerden van een opleiding in de mode communicatie.

Lees meer

Coolhunting Graduate En Forescasting Trend Voor Mode-industrie

FDModa - LCI Barcelona
Campus Voltijd 2 semesters September 2017 Spanje Barcelona

Velen hebben gehoord van coolhunting maar weinigen weten wat het is. Het is een discipline die de marketing en de sociologie, die verantwoordelijk is voor het ontdekken van deze behoeften van de consument en verwacht dat in de nabije toekomst zou kunnen verschijnen combineert. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Velen hebben gehoord van coolhunting maar weinigen weten wat het is. Het is een discipline die marketing en sociologie, die verantwoordelijk is voor het ontdekken van deze behoeften van de consument en verwacht dat in de nabije toekomst zou kunnen verschijnen combineert. Hoewel coolhunting heeft zijn oorsprong in de mode-industrie, is nu een absoluut essentiële techniek die alle majors zijn de moeite waard. Het succes van de methodiek coolhunting heeft de grenzen van de mode-industrie gekruist en vandaag wordt toegepast in bijna alle sectoren: automotive, consumentengoederen, technologie, diensten, etc.. Elk bedrijf wil weten wat de consument het volgende jaar zal nodig hebben en aan te bieden voor de wedstrijd. In dit graduate programma analyseert de prestaties trends, modes en hypes, en hoe de verschillende segmenten van de consument gedragen. Leren op te stellen professionele trends, en begrijpen en toepassen van de verschillende instrumenten van kwalitatief marktonderzoek dat geeft ons de coolhunting. Het docententeam bestaat uit verschillende Postgraduate profielen van professionals met uitgebreide ervaring in de sector, die zal leiden en zorgen voor de kennis en de tools die nodig zijn voor een optimale toepassing van coolhunting. Het curriculum omvat ook praktijken in steden offsite Europese benchmark in opleiding, detectie en analyse van trends in de markt: ANTWERPEN, BARCELONA, Londen, Madrid. Het bedrag van de vluchten en accommodatie zijn inbegrepen in de totale prijs van de cursus. En omdat elke reis heeft specifieke doelstellingen, kan de verwijzing stad variëren als het gewenste programma. DOELSTELLINGEN De kennisbasis... [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus zal omvatten: Geschikt voor: Rekenmachine DUUR [-]

Hoogwaardige Opleiding Cyclus In De Patroon Maken En Mode

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus Voltijd 2 jaar October 2017 Spanje Madrid

Domina bouwprocessen van het kledingstuk door middel van sponsoring, modellering, voorbereiding en realisatie van afwerkingen. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Domina bouwprocessen van het kledingstuk door middel van sponsoring, modellering, voorbereiding en realisatie van afwerkingen. de CFGs patroon maken en Fashion zult u de geheimen te ontdekken aan het worden een professionele fashion design. In slechts twee jaar zul je de technieken van de haute couture onder de knie, zul je het modelleren mannequin ontwikkelen en zal werken op het volume van de kledingstukken. Daarnaast zul je in staat zijn om het creatieve proces van een collectie beheren vanuit een besef van de tekeningen tot de selectie van materialen. Waarom studeren Advanced Level Opleiding in patroon maken en Mode met een IED Madrid? Het educatieve programma Higher Level Opleiding in patroon maken en Fashion Het biedt een complete opleiding voor de student in staat zijn om de uitdagingen van de mode-industrie te voldoen aan de huidige tijd. Voor twee jaar, de student is gespecialiseerd in het patroon maken van processen, modelleren, kleding en textielproductie. Zo domineert de technieken precieze fashion design door middel van een theoretische en praktische programma. Het programma omvat de uitvoering van werkzaamheden in multifunctionele klaslokalen sponsoring, de laboratorium-onderzoek en experimenten centrum en sweatshop. Complementair, het centrum biedt studio fotografie, tekenen klaslokaal, klaslokaal lay-out en digitale klaslokaal naaien borstbeelden aan de opleiding van studenten te verrijken. Hij voltooide studies twee jaar, met inbegrip van toezicht praktijk in bedrijven en ontwerpstudio's, een officiële mate van 120 ECTS, valide en erkend wordt verkregen in de gehele Europese ruimte voor hoger onderwijs, die de toegang... [-]

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

De cursus zal omvatten: Verkoopprognoses Seizoensgebonden kalenders Marge en de mark-up Cursus Inhoud: Geschikt voor: DUUR [-]

Fashion Design Fundamentals

Esaie Couture Design School
Campus Deeltijd 4 weken September 2017 Verenigde Staten Manhattan

Deze 4-weekse Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​algemeen begrip van het nodig is om een ​​carrière als modeontwerpster beginnen fundamentals te krijgen. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Deze 4 weken Inleiding tot Fashion Design cursus is gebouwd voor mensen zonder eerdere ervaring in de discipline. Het geeft studenten de mogelijkheid om een ​​volledig inzicht in de benodigde fundamentals krijgen om een ​​carrière als beginnen mode ontwerper. En wat een betere manier om de vaardigheden en kennis die nodig is om een ​​succes te maken dan het leren van een getalenteerde modeontwerper begrijpen? Studenten krijgen een hands-on, realistische benadering van de wereld van de mode. Voor velen, kunnen zij ervoor kiezen om door te gaan naar de 6-maand Fashion Design cursus waar studenten worden geboden de kans om hun eigen te maken kleed, Uit te breiden hun portefeuilles en zich voorbereiden op een carrière in de mode-industrie. Skills & Technieken Fashion History Market & Trend Research Basic design principes en mode de ontwikkeling van vaardigheden Fabricage en kleur kennis Fashion "flats" (hand tekenen) Moodboards en design boards creatie cursus runs Donderdagavond, 18:30-21:30 of woensdagochtend, 10:00-01:00 of zaterdagavond, 16:30-19:30 Cursus Duur: 3 uur, 4 weken (Een keer per week + lab tijd) Fabric & Supplies Fabric schaar Papier snijden schaar Tekenen potloden en gummen schetsblok Heerser Huidige modebladen Black schuimkern boards Lijm, tape Vereisten Niets! [-]

Marketing & Communicatie Voor Luxe

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. [+]

Ontwikkelen van marketing strategieën en communicatie van een luxemerk signi ca veicolarne ef ectief waarden en identiteit, het handhaven van een consistente positie op de markt met de belofte van uniciteit en exclusiviteit, zijn luxe goederen. De Summer Campus Marketing & Communicatie voor Luxury Het is ontworpen om een ​​diepgaand beeld van de luxe markt te verschaffen en de belangrijkste elementen van marketing en communicatie te introduceren. Tijdens de cursus zal de theorieën van positionering en doelgerichtheid te verkennen en, door de analyse van speci c "case studies", analyseert de door de meest bekende luxe merk aangenomen marketing- en communicatiestrategieën. PROGRAMMA 1 week Introductie en analyse van het "luxeconcept" De verschillende opvattingen over de luxe gedefinieerd door de variabele "tijd en plaats" De luxe als communicatiemiddel Case studies: de grote reclamecampagnes, beroemdheid aantekeningen en celebrity gossip Luxe mode-systeem: algemene analyse, sterke en zwakke punten Merk segmentatie: internationale scenario en de belangrijkste concurrentiefactoren week 2 positionering analyse van de referentiemarkt positionering strategieën op basis van de referentie-doel Analyse van de distributie van luxe producten: nieuwe formats en potentiële markt voor de vijf belangrijkste kanalen (retail, groothandel, travel retail, corporate en online verkooppunt) Communicatiemanagement: communicatie op het gebied van sociale verandering, de evolutie van reclame en distributie van digitale media De situatie van de bestaande en de voorspelde toekomstige markten scenario's [-]

Afbeelding Fashion Consulting

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus Fashion Image Consulting wordt gedacht aan nuttige tools en vaardigheden te ontwikkelen om te werken op het gebied van de afbeelding consulting. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. De perceptie dat anderen van ons De Nes ons imago, in effectiviteit van onze relaties en onze reputatie uendo sull'ef. Het beeld consultancy is een service-oriented ef ciënt personeel op de hoogte van de identiteit en het verbeteren van het imago en de reputatie, door de keuze van esthetische en gedragsmatige componenten passend bij het onderwerp en het doel dat zich voordoet. De Summer Campus Fashion Image Consulting Het is ontworpen om gereedschappen en vaardigheden die nodig zijn om te werken op het gebied van beeld consulting ontwikkelen. Tijdens de cursus zullen de studenten een uitstekende beheersing van de codes van elegantie en goede smaak te verwerven, leren om passende oplossingen voor de rol, de context, de fysieke en temperamentvolle kenmerken van de klant te ontwikkelen. PROGRAMMA 1 week De elegantie ontdekking: een historische reis door de mode en stijliconen De mode-cultuur: de analyse van de collecties van de grote mode-ontwerpers en stijl die ze beroemd gemaakt Persoonlijke stijl: de vorm van communicatie en sociaal succes Case studies: als maatwerk stijl heeft bijgedragen tot de wijding van beroemdheden Creëer je eigen stijl: analyse van hun persoonlijkheid, lichamelijke en persoonlijke doelen proporties Het belang van kleur: hoe u het meest geschikt is voor onze karaktertrekken kiezen De belangrijke accessoire: het complement dat een verschil maakt week 2 Kiezen en kopen: leren om de kwaliteit van de stoffen, snijwonden herkennen en re afwerking en het soort kleding geschikt voor elke gelegenheid Gedrag en etiquette Het beeld fashion... [-]

Fashion Journalistiek

Haute Future Fashion Academy
Campus Voltijd 2 weken October 2017 Italië Milaan

The Summer Campus van Fashion Journalistiek studenten in staat stellen een liefde te combineren voor het schrijven met een interesse in mode en om de vaardigheden te verwerven om een ​​mode-journalist met behulp van verschillende media formaten worden. [+]

Tijdschriften, sociale media en blogs zijn essentiële instrumenten voor communicatie en uitwisseling van ideeën over mode. De modewereld is voortdurend in ontwikkeling en deze evolutie krijgt een bijzondere waarde wanneer het wordt gedeeld door klanten en potentiële klanten. Vertaal de creativiteit van de mode in een gedeelde taal, zonder verlies van een enkele nuance van zijn charme, het is de s van de journalist. Een priester van de mysteries van de mode, en het blijkt dat in invloed, met gevoel en techniek. De Summer Campus of Fashion Journalism studenten in staat stellen een liefde te combineren voor het schrijven met een interesse in mode en om de vaardigheden te verwerven om een ​​mode-journalist met behulp van verschillende media formaten worden. De studenten zullen ook leren over de modewereld, het ontwikkelen van hun eigen kritisch denken. PROGRAMMA 1 week De mode journalistiek en de eigentijdse evolutie De verschillen tussen de online mode journalisten en fashion bloggers De belangrijkste fashion weeks in de wereld Modebladen: internationaal overzicht Websites tijdschriften en merken De formaten: reclame en redactionele week 2 Magazine en handelsmerken: de context van de communicatie Fundamentals of Ethics Artikelen: de herziening van een s Lata fashion De "shopping kolom" De artikelen over lifestyle Het interview gericht op de wereld van de mode [-]

Mode En Luxe Goederen Beheer

European School of Economics
Campus Deeltijd 6 maanden Open Inschrijving Italië Milaan Florence Spanje Madrid Verenigd Koninkrijk Londen Rome +6 more

Het doel van de ESE Professional Programma in Fashion & Luxury Goods Management is om een ​​gerichte en beroepsgericht onderwijs in specifieke aspecten van Fashion & Luxury aanverwante disciplines, namelijk mode onderzoek, marketing, trend forecasting, luxe goederen management, brand management en retail management. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. De mode-industrie is een complex, groeiend en sterk concurrerende zakelijke sector. Steeds een leider in deze snel evoluerende handel vereist individuen om een ​​uitgebreid aanbod van leidinggevende vaardigheden, een hoge mate van strategische planning capaciteiten, interpersoonlijke communicatie vaardigheden en een creatieve benadering van het oplossen van problemen te bezitten. Het doel van ESE Professional Programma in Fashion & Luxury Goods Beheer is om een ​​gerichte en beroepsgericht onderwijs in specifieke aspecten van Fashion & Luxury aanverwante disciplines, namelijk mode onderzoek, marketing, trend forecasting, luxe goederen management, brand management en retail management. In nauwe samenwerking met sleutelfiguren binnen de mode en luxe goederen industrie, zal het programma de studenten uit te rusten met een onschatbare opleiding en vaardigheden basis. Zij zal erop toezien dat de kandidaten het ontwikkelen van een competitieve mode-business curriculum, waardoor ze de toonaangevende mode vernieuwers van morgen te worden. Intake Data: Januari, april, september Modules Aangeboden *: Fashion Onderzoek, Marketing en Trend Forecasting Retail management Merkmanagement E-Business & E-Commerce * * Op de campus van Milaan alleen, het programma bestaat uit 5 modules (• Luxe merken Management • Fashion Onderzoek, Marketing en Trend Vooruitzichten • Kopen en Merchandising • Retail Management • Consumer Behaviour) Totaal Cursus Hours: 165 uur Wijze van Levering: Elke module omvat een 3-uur durende sessie per week voor een totaal van 15 uren per week (maandag - vrijdag). Taal van instructie: Engels Aanslag Mid Term Assessment (30%) SLOTBESCHOUWING (70%) (Studenten moeten 80% aanwezigheidspercentage hebben om zich te kwalificeren... [-]

Een Jaar Opleiding In De Mode Communicatie

IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Campus Voltijd 2 semesters October 2017 Spanje Madrid

De Fashion Communication Course, in het Engels gedoceerd, loopt gedurende één academisch jaar, het aanbieden van de studenten een uitgebreide ervaring op het gebied van mode en communicatie. [+]

De Fashion Communication Course, in het Engels gedoceerd, loopt gedurende één academisch jaar, het aanbieden van de studenten een uitgebreide ervaring op het gebied van mode en communicatie. professionele Mogelijkheden Fashion Magazines (gedrukte en online projecten) showrooms persbureaus Fashion Brands Communicatie Afdelingen Visuele merchandise Community manager Deze cursus is bedoeld voor individuen die hun opleiding starten in de wereld van de mode styling, mode creatief beheer en mode marketing en reclame. De onderwerpen aangeboden op deze cursus bestrijkt alle theoretische en praktische aspecten, het verstrekken van de student met een professionele, allesomvattende visie op cultuur, mode en communicatie. ... [-]

Fashion Communicatie - Lentesemester

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 15 weken February 2018 Italië Florence

De Fashion Communication semester programma's op IED Florence zijn een unieke, gerichte en praktische inleiding in de mode-industrie en de centrale rol van communicatie. Dit thema wordt ontwikkeld door middel van de cursussen, de gekozen voor samenwerking en het project dat het semester sluit bedrijven. De IED aanpak biedt studenten de unieke kans om te werken met professionals uit de industrie als onderdeel van hun academische ervaring en professionele ontwikkeling dankzij de langdurige relaties met Italiaanse mode en design industrie leiders. Centraal in deze didactische filosofie van het betrekken van professionals en industrie, heeft De IED Florence Fashion Communication programma samen met LUISAVIAROMA.com. LUISAVIAROMA van Florence, is een vooraanstaande e-Commerce luxe kleding retailer van de wereld van de belangrijkste ontwerpers. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Spring Fashion Communication semester programma vormt de basis van het programma door tekenen samen de verschillende disciplines die deel uitmaken van de kern visie van het programma. Project werk en de samenwerking met bedrijven en professionals uit de industrie als de stichting van de IED filosofie. Een goed voorbeeld is de Fashion Communicatie en natuurlijk evenementen, die in 2011 zag de studenten te ontwikkelen, organiseren en produceren van een social media communicatiecampagne en persbericht artikelen voor Fendi's speciaal project serie "Fatto a Mano voor de toekomst", gedurende de Pitti Uomo fashion week . Het evenement werd gemaakt met Fendi en betrokken strategische communicatie en interviews met nieuwe media-instrumenten zoals Facebook, Twitter, YouTube, YouStream en het gebruik van iPads iPhones en andere videobronnen tot een wereldwijde live-participatieve ervaring te creëren uitgevoerd. Deze Fashion Communication semester programma staat open voor huidige studenten, afgestudeerden en professionals op zoek naar om te bepalen of het verwerven van nieuwe vaardigheden en perspectief. IED is in staat om meer informatie over inhoud van de cursus, faciliteiten en docenten op aanvraag bieden. IED faciliteert studenten een semester of academisch jaar doorbrengen in het buitenland door overschrijving in samenwerking met de student eigen instelling te vergemakkelijken. [-]

Mode Marketing En Communicatie - Academisch Jaar - Val Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 30 weken September 2017 Italië Florence

De Fashion Marketing en Communicatie - Academisch Jaar richt zich op twee van de belangrijkste factoren die bepalen of merken die concurreren in de Fashion-systeem succesvol zal zijn of niet. Het is gericht op het opleiden van professionals om te creëren en te beheren geïntegreerde strategieën ter bevordering van, zoeken externe betrekkingen met andere professionele cijfers werken in het veld, bewaken reclamecampagnes, betrekkingen met de media te onderhouden en het organiseren van evenementen en modeshows. De cursus wordt gehouden in samenwerking met LUISAVIAROMA, één van de beste Italiaanse e-commerce websites voor luxe mode wereldwijd. De Fashion Marketing en Communicatie - Academisch Jaar programma is gericht op jonge professionals die wensen om hun concurrentiepositie te verbeteren of te wijzigen hun professionele richting; studenten die willen om de basis van communicatie en marketing te krijgen op het gebied van mode, zowel voor een permanente educatie of voor het invoeren van de werkende wereld; en Mode, Communicatie en Marketing studenten die willen de details van de mode wereld te verkennen in hun gekozen vakgebied. Aan het einde van het jaar durende programma deelnemers hebben de mogelijkheid om het aanvragen van een 3 tot 6 maanden stage in een modebedrijf. De Academische Jaar heeft een rollende toelatingsbeleid waarmee de deelnemers die zich inschrijven op 31 december komen in aanmerking voor een korting van 10% op het lesgeld. Florence is het brandpunt van de Italiaanse renaissance en de thuisbasis van een ongelooflijke culturele, artistieke en architectonische erfgoed. Deze trotse tradities zijn nog steeds deel uit van de economische en creatieve weefsel en zijn een fundamenteel onderdeel van het curriculum. Dit is de reden waarom Florence biedt, meer dan andere kunststeden, een unieke inspirerende patrimonium van artistieke en culturele erfgoed, dat dient als decor voor het Academisch jaar programma. [+]

Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS Het academisch jaar in Fashion Marketing en Communicatie is gestructureerd als een transversaal en gericht programma dat is ontwikkeld door middel van cursussen die gericht zijn op de voorbereiding van de deelnemers aan het werk in de modewereld. Dit wordt bereikt tijdens de lessen en speciale projecten waar de deelnemers samen met echte bedrijven en professionele cijfers zullen werken, worden geconfronteerd met echte problemen en hun problemen op te lossen en analyse vaardigheden te verbeteren. Academiejaren geven ook een solide basis voor de deelnemers die wensen om hun onderwijs te bevorderen. Het eerste deel van het programma introduceert de communicatie onderwerpen en richt zich met name over de specifieke thema's van relevantie voor de sector Fashion op het gebied van communicatieve imago en public relations. Deze cursussen zijn gericht op het verstrekken van de transversale en veelzijdige benadering nodig is om succesvol te navigeren en communiceren in de Fashion-systeem, met inbegrip van specifieke cursussen over de basisprincipes van Fashion Communicatie, Nieuwe Media (Digital Communicatie- focus op fashion bloggen) en Event Planning. De Social Media aspect wordt versterkt door de samenwerking met LUISAVIAROMA en de avant-gardistische oplossingen die Florentijnse ambachtslieden zijn verzoek in een wereldwijde markt concurrerend te blijven. De Marketing cursussen verdere ontwikkeling van de behandeld in het eerste deel van het programma dat het begrip van de commerciële en industriële processen van de mode-industrie, met inbegrip van visual merchandising, business plannen, prijzen en strategische planning via traditionele en nieuwe media te betrekken... [-]

Mode Communicatie En Marketing - Academisch Jaar - Voorjaar Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 30 weken February 2018 Italië Florence

De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar richt zich op twee van de belangrijkste factoren die bepalen of merken die concurreren in de Fashion-systeem succesvol zal zijn of niet. Het is gericht op het opleiden van professionals om te creëren en te beheren geïntegreerde strategieën ter bevordering van, zoeken externe betrekkingen met andere professionele cijfers werken in het veld, bewaken reclamecampagnes, betrekkingen met de media te onderhouden en het organiseren van evenementen en modeshows. De cursus wordt gehouden in samenwerking met LUISAVIAROMA, één van de beste Italiaanse e-commerce websites voor luxe mode wereldwijd. De cursus is gericht op jonge professionals die wensen om hun concurrentiepositie te verbeteren of te veranderen hun professionele richting; studenten die wensen om de basis van Communicatie en Marketing te krijgen op het gebied van mode, zowel voor een permanente educatie of voor het invoeren van de werkende wereld; en mode, communicatie of marketing studenten die willen de details van de Fashion wereld te verkennen in hun gekozen vakgebied. Aan het einde van het jaar durende programma deelnemers hebben de mogelijkheid om het aanvragen van een 3 tot 6 maanden stage in een modebedrijf. Florence is het brandpunt van de Italiaanse renaissance en de thuisbasis van een ongelooflijke culturele, artistieke en architectonische erfgoed. Deze trotse tradities zijn nog steeds deel uit van de economische en creatieve weefsel en zijn een fundamenteel onderdeel van het curriculum. Dit is de reden waarom Florence biedt, meer dan andere kunststeden, een unieke inspirerende patrimonium van artistieke en culturele erfgoed, dat dient als decor voor het Academisch jaar programma. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar is gestructureerd als een transversaal en gericht programma dat is ontwikkeld door middel van cursussen die gericht zijn op de voorbereiding van de deelnemers aan het werk in de modewereld. Dit wordt bereikt tijdens de lessen en speciale projecten waar de deelnemers samen met echte bedrijven en professionele cijfers zullen werken, worden geconfronteerd met echte problemen en hun problemen op te lossen en analyse vaardigheden te verbeteren. Academiejaren geven ook een solide basis voor de deelnemers die wensen om hun onderwijs te bevorderen. Het programma zal concentreren zich op de specifieke onderwerpen van relevantie van de sector Fashion qua communicatieve imago en public relations, visual merchandising, business plannen, de prijsstelling en de strategische planning van de door middel van traditionele en nieuwe media. Deze cursussen zijn gericht op het verstrekken van de transversale en veelzijdige benadering nodig is om succesvol te navigeren en communiceren in de Fashion-systeem, met inbegrip van specifieke cursussen over de basisprincipes van Fashion Communicatie, Nieuwe Media (Digital Communicatie- focus op fashion bloggen) en Event Planning. De Social Media aspect wordt versterkt door de samenwerking met LUISAVIAROMA en de avant-gardistische oplossingen die Florentijnse ambachtslieden zijn verzoek in een wereldwijde markt concurrerend te blijven. De IED heeft een lange en uitstekende traditie in de opleiding van profielen voor Fashion Design & Management en door de jaren heen heeft meerdere contacten en projecten met de belangrijkste bedrijven op het... [-]

Geavanceerde Opleiding In Stylist Voor Mode

IED – Istituto Europeo di Design Rome
Campus Voltijd 7 maanden March 2018 Italië Rome

De cursus in Fashion Stylist gericht op het opleiden experts op het gebied van spectacularization, trends en gewoonten, professionals met een goede opleiding, een esthetisch gevoel, smaak en creatieve veelzijdigheid. De cursus zal een tolk van het beeld en de communicatie objectivesfor de karakters van advertenties, evenementen, fotografische diensten, en reclame video's, die in staat is om te interageren met regisseurs, fotografen, stylisten en managers om een ​​emotionele en relationele gevolgen te creëren, zelfs met de trein de coördinatie van alle andere betrokkenen. [+]

Dit programma wordt onderwezen in ITALIAANS De cursus in Fashion Stylist is gericht aan afgestudeerden in Performing Arts, Sociologie, Communicatiewetenschap en Architectuur, die houden van een Schone Kunsten, Fashion of Styling diploma van particuliere scholen en professionals die werkzaam zijn in de mode en decorontwerp velden evenals kostuum ontwerpers die willen hun kennis op het gebied van styling te verbeteren. Structuur: Het opleidingstraject bestaat uit theoretische lessen en lab activiteiten, foto schietpartijen, bezoeken aan modehuizen, vergaderingen en seminaries met schrijvers, regisseurs, fotografen, journalisten, cool hunters, stellen ontwerpers en stylisten werken in het veld publiceren. [-]

Fashion Design - Onderzoek En Creativiteit - Vallen Semester

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Voltijd 1 semester September 2017 Italië Milaan

De Creative collecties semester is bedacht en opgezet als een uitgebreid overzicht van de Italiaanse leiders in de mode en textiel design: professionals, bedrijven, merken, evenementen en beurzen die verband houden met de wereld van de stijl. [+]

Cursus Studies in Mode Communicatie. Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Creatieve Collecties semester is bedacht en opgezet als een uitgebreid overzicht van de Italiaanse leiders in de mode en textiel design: professionals, bedrijven, merken, evenementen en beurzen die verband houden met de wereld van de stijl. De Creative collecties semester richt zich op drie belangrijke doelstellingen: - De overname van een multidisciplinaire methodologie die nodig is om een ​​verzameling te produceren; - Toepassing van de uitdrukking talen en vertegenwoordiging instrumenten van de industrie; - Beheers de fundamentele vaardigheden en technieken die nodig zijn om kleding collecties te ontwerpen en te begeleiden de technische ontwikkeling, de keuze van stoffen en coördinatie. De "projectwerk" semester is opgebouwd rond opleidingen die het Italiaanse design systeem in te voeren, het begrijpen van bedrijf en marketing dynamiek, het analyseren van de huidige trends in het interieur op het gebied van taal en begrijpen van de vorm en materialen. Studenten zullen gebruik maken van hun analytische vaardigheden en theoretische kennis te ontwikkelen en te voltooien een hands-on design project als laatste semester werk. De IED aanpak biedt studenten de unieke kans om te werken met professionals uit de industrie als onderdeel van hun academische ervaring en professionele ontwikkeling dankzij de langdurige relaties met Italiaanse mode en design industrie leiders. Studenten die zich inschrijven in semester programma's op IED hebben de mogelijkheid om uit te breiden tot een volledig academisch jaar programma door het toevoegen van een extra semester, hetzij in hetzelfde veld of... [-]