Cursus in Media Management

Top Cursussen in Media Management 2018/2019

U kunt meestal opleidingen in het hoger onderwijs als je 18 jaar of ouder. Ze zijn regelmatig onderwezen op universiteiten, hogescholen en professionele instellingen zoals kunstacademies of agrarische hogescholen - die bijna allemaal hebben hun eigen websites. U kunt een breed scala van vaardigheden, bijvoorbeeld, diploma, bachelor graden, stichting graden en post-graduate graden.

Cursus in Media Management

Lees meer

Mediabeheer

London Business Training & Consulting
Campus Voltijd 3 dagen November 2018 Verenigd Koninkrijk Londen

Na het voltooien van deze mediacursussen, zult u kunnen begrijpen: drie belangrijke manieren waarop media kunnen worden geclassificeerd; verschillen tussen lineaire en interactieve media; trends en primaire kenmerken van elk type lineaire media, enz. Verschillende kenmerken geassocieerd met interactieve media, en wat interactieve media mensen in staat stellen om te doen. [+]

MediabeheerBELANGRIJKE INFORMATIECursuscode: MPRS102B3Duur: 3 dagenKosten: £ 1605CURSUSBESCHRIJVINGMedia - Principes en praktijkMediaclassificatie - per formulierMediaclassificatie - per bronMediaclassificatie - op functieLineaire mediaInteractieve mediaSociaal, zoeken en andere interactieve mediaInteractieve media-advertentiesZoekmachine marketingSociale mediaAndere vormen van interactieve mediaMediaplanning: doelgroepen bereikenDe mediamixSchakelgedragVoertuig selectieDe planning van de recentheidAankopen van media: het blockplan en automatiseringMediabron-effectenDoelgroep

Deze mediatraining is geschikt voor:

Chief Communications OfficersMarketing en communicatie directeuren, managers, leidinggevenden en personeel.Degenen die willen begrijpen hoe merken communicatie creëren en het publiek betrekken bij merkgesprekken.Degenen die in dienst zijn van overheidsorganisaties, liefdadigheidsinstellingen, andere non-profit organisaties en organisaties uit de derde sector die moeten communiceren met verschillende belanghebbenden.Degenen die inzichten willen ontwikkelen in de redenering achter de marketingcommunicatieactiviteiten die door organisaties worden gebruikt.Leerresultaten... [-]