Cursus in Marketing

Beste 87 Cursus Studies in Marketing 2017

Marketing

Marketing is essentieel voor een succesvol bedrijf of organisatie en marketing cursussen kan u helpen om een ​​succesvolle marketing professional. Of u nu op zoek naar de nieuwe trends en methoden te leren, of zijn na te denken over een carrière te veranderen, zijn er marketing cursussen om uw behoeften te passen. Eisen zal variëren afhankelijk van het programma, maar in het algemeen, de meeste cursussen voorkeur opleiding en / of professionele ervaring.

Marketing cursus leert studenten over verschillende aspecten van de marketing gebied, met inbegrip van onderzoek, strategie, en economie in verschillende sectoren, zoals handel, mode, media, branding, of algemene marketing. Marketing cursussen zijn vaak interactief leren, met behulp van praktijkvoorbeelden, groepsdiscussies en debatten. Bovendien zullen de studenten onderzoeken hoe de waarde van een bedrijf te verhogen door middel van marketing strategieën.

Voor meer informatie over marketing cursussen, bladert u door de onderstaande opties en je kan vinden van de perfecte cursus voor u klaar!

Lees meer

High Performance Programma Creatieve Copywriting

Barcelona School of Creativity
Campus Voltijd 500 uur September 2017 Spanje Barcelona

Ze zeggen dat niemand leest, dat we worden ondergedompeld in een visuele cultuur of het beeld is de universele taal. Niettemin, woorden, creatief schrijven en copywriting blijven de ziel van reclame en beroep. Zijn de woorden die te verkopen. [+]

Cursussen in Marketing. Ze zeggen dat niemand leest, dat we worden ondergedompeld in een visuele cultuur of het beeld is de universele taal. Niettemin, woorden, creatief schrijven en copywriting blijven de ziel van reclame en beroep. Zijn de woorden die te verkopen. PROGRAMMA BESCHRIJVING Je leert om aan te tonen dat een woord zegt meer dan duizend foto's, alles, echt alles, het kan alleen worden verkocht in woorden. Je leert om de aandacht van de consument vast te leggen, om hem te verleiden, om hem te overtuigen. Je leert de technieken, media en talen beheersen. En krijg je een boek, uw boek, voor alles wat je in staat bent tonen. Het programma vindt plaats over een academisch jaar: drie kwart, vier uur per dag van maandag tot en met donderdag, maar ook werk in de school zal moeten meer tijd besteden aan de beste resultaten te krijgen. Is je training, je boek en je toekomst staat op het spel. DE AGENDA VAN HET PROGRAMMA FICTION U kunt copywriter, redacteur, creatief, communicator noemen, maar eigenlijk gaat om een ​​verhalenverteller, iemand die een verhaal, een idee, een product te vertellen. En het is essentieel om het woord, het verhaal, de sfeer, conflict, metafoor onder de knie, pauzeren ... Je moet het verhaal onder de knie. Alleen dan krijgt u uw ideeën in heel nauwkeurig. Sommige onderdelen: Het verhaal ritme van korte verhalen - linguïstische en middelen Dudas - Structuring ideeën - Monologue en dialoog - De bijvoeglijke - De woordkeuze - display... [-]

Professional - Professionele Certificaten - Chicago

Stafford House International
Campus Voltijd July 2017 Verenigde Staten Chicago San Diego San Francisco +1 more

Leer business concepten en de geavanceerde kennis van het Engels van toepassing op projecten en de business case studies team. Dit Engels programma is voor studenten die willen verkennen en hun loopbaan te ontwikkelen. [+]

Leer business concepten en de geavanceerde kennis van het Engels van toepassing op projecten en de business case studies team. Dit Engels programma is voor studenten die willen verkennen en hun loopbaan te ontwikkelen. Praat met professionals uit succesvolle bedrijven Leer van bezoeken aan Amerikaanse bedrijven Werk aan het team projecten en complete business case studies Projectmanagement minimum Level Upper Intermediate Startdata 4 januari, april 4, 5 juli, 3 oktober Feiten op een rij Het beheren van schema's, budgetten en risico's Hoe maak je een business case op te bouwen Hoe om nieuwe projecten te analyseren Hoe op te sporen en te communiceren vooruitgang Marketing & Advertising minimum Level Upper Intermediate Startdata 29 februari, 31 mei, 29 augustus, 28 november Feiten op een rij Team Project: maken en presenteren van een marketingplan Productontwikkeling, lifecycle en planning Hoe de verkoop, promotie en reclame strategieën te ontwikkelen bedrijfsbeheer minimum Level Upper Intermediate Startdata 1 februari, 2 mei, 1 augustus, 31 oktober Feiten op een rij De rol van het management en leiderschap binnen een organisatie Hoe je je eigen leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen Hoe om professionele relaties te ontwikkelen [-]

Natuurlijk - Semester In Ecuador

Universidad Espiritu Santo
Campus Voltijd 1 semester September 2017 Ecuador Guayaquil

Studenten in het Semester in Ecuador Programma hebben de mogelijkheid om te leren, oefenen en te perfectioneren hun Spaanse taalvaardigheden tijdens hun tijd op UEES. Wij bieden zes niveaus van de Spaanse taalonderwijs, en twee inhoud gericht niveaus van voor mensen met geavanceerde vaardigheden. De studenten worden in de juiste cursus geplaatst op basis van hun bewezen niveau. [+]

Cursussen in Marketing. Wat kan ik studeren? LESSEN Internationale studenten zijn toegestaan ​​tot een maximum van 5 gangen (15 studiepunten) per semester te nemen. Deze kunnen worden gemaakt in één van de volgende 4 manieren - Studies in het Engels, Spaans Taallessen, Studies in het Spaans, service leren - maar een combinatie van sommige of alle gebruikelijk. Studies in het Engels Een breed scala aan onderwerpen op UEES worden onderwezen in het Engels, zodat internationale studenten die niet beschikken over een hoge vaardigheid in het Spaans op schema met hun majors te houden terwijl ook werken aan hun taalvaardigheid. Terwijl het grootste aanbod van cursussen zijn op het gebied van Business, Finance en Marketing, is er voldoende keuze om studenten van de meeste disciplines in staat stellen om een ​​full-time belasting te nemen voor een semester of academisch jaar. Spaanse taallessen Studenten in het Semester in Ecuador Programma hebben de mogelijkheid om te leren, oefenen en te perfectioneren hun Spaanse taalvaardigheden tijdens hun tijd op UEES. Wij bieden zes niveaus van de Spaanse taalonderwijs, en twee inhoud gericht niveaus van voor mensen met geavanceerde vaardigheden. De studenten worden in de juiste cursus geplaatst op basis van hun bewezen niveau. Studies in het Spaans Studenten die een hoge mate van vaardigheid in het Spaans te tonen kan zich inschrijven voor cursussen in één of meer van de volgende colleges: Bouwkunde en Civiele Techniek Communicatie en Marketing Recht, Politiek en Ontwikkeling Liberal Arts and Education Economie en Bedrijfskunde Toerisme, Hotel Management en... [-]

Verlichting Cursus (reclame, Portret En Mode)

GrisArt Escuela Superior de Fotografía
Campus Deeltijd 7 maanden October 2017 Spanje Barcelona

Als lichtregeling is cruciaal in elk type van de fotografie, wordt het absoluut noodzakelijk in het geval van reclame, portretten en fashion. [+]

Als lichtregeling is cruciaal in elk type van de fotografie, wordt het absoluut noodzakelijk in het geval van reclame, portretten en fashion. Inzicht in de expressieve en creatieve kracht van de verlichting zorgt voor fotografen het vermogen zich aan te passen aan de behoeften van elke opdracht met gegarandeerd succes. Deze cursus is zo opgezet dat de professionele toekomst fundamentele kennis opdoen in de technieken van studio verlichting, dat in de reclame, mode, portret, wetenschappelijke, experimentele fotografie kan worden toegepast ... Om dit doel te bereiken, de dynamiek van de cursus stimuleert participatie van de studenten, zodat alle praktische lessen worden gepresenteerd als werkelijke werksessies. Dus, buiten en in de gespecialiseerde studies en betrokken figuren zoals de art director, stylist of modellen schieten. Studenten beschikken studio's en lokalen voor digitale productie en post-productie van hun werk, dat de ervaring en het vertrouwen die nodig zijn om te integreren in het werkveld vergemakkelijkt. Ook voor degenen die ervoor kiezen om hun kansen op werk te breiden, GrisArt beveelt de volgende aanvullende cursussen. - Cursus van Digital Image Processing - postproductie Cursus en Finish - CGI Cursus - Cursus van Video voor fotografen... [-]


Introduction to Buying

Fashion Retail Academy (FRA)
Campus Voltijd 3 dagen August 2017 Verenigd Koninkrijk Londen

[+]

Cursussen in Marketing. Fashion Buyer De cursus bestaat uit: Geschikt voor Rekenmachine DUUR [-]

Summer Session 2017

EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe
Campus Voltijd 1 - 4 weken June 2017 Frankrijk Parijs

EIML Parijs biedt de mogelijkheid om internationale studenten om de fundamenten te verwerven en te beseffen dat Luxe is bovenal een unieke kunst van kennis, producten en diensten die vereisen een diep gevoel van kwaliteit. Dankzij onze hoge kwaliteit van de opleiding klassen, zal uw vaardigheden en competenties in het begrijpen van de specifieke codes en taal van de luxe-industrie bloeien. [+]

Voertaal: De cursussen worden gegeven in het Engels Luxe Middelen Creatie en Excellence. In al zijn speciale velden - sieraden, horloge maken, mode, parfums, schoonheidsproducten, gastvrijheid en diensten Luxe is gekoppeld aan perfectie. Definieer Luxe subjectief is; Het wordt algemeen beschouwd als een luxe dat alles is elegant, verfijnd en duur. Het spectrum van luxe merken gaat van wereldberoemde merken tot meer vertrouwelijke handwerk "Huizen". Zo consumenten van luxe producten en diensten die betrokken zijn bij zowel de kwaliteit en de normen van de verwerking. EIML Parijs EIML Paris biedt een programma van vijf jaar hoger onderwijs van bachelor naar gespecialiseerd in luxe Marketing masterniveau. Gemaakt in samenwerking met de belangrijkste economische spelers in de luxe sector, het programma verstrekt op EIML Parijs traint managers te zijn en is bijzonder geschikt voor diegenen die een carrière met een hoge verantwoordelijkheid in verschillende sectoren: - Inkoop: Grondstoffen Koper, Merchandiser Products Manager, retail Operator, enz. - Marketing: Product Manager Marketing Survey Consultant, E-marketing Projects Manager, Category Manager, etc. - Communicatie: Pers en Media Officer, Event Communication Manager, Public Relations Officer, media planner, etc. EISEN - Profielen van de kandidaten kunnen zeer divers zijn. Het belangrijkste is om de zorg voor esthetiek, perfectie, creatief, hebben een smaak voor communicatie, bezit analytische vaardigheden voor patronen en trends, en gevoelig zijn voor de kunsten en brieven. - Kandidaten moeten 2 jaar succesvol het hoger onderwijs te geven of een Bachelor diploma of een gelijkwaardige hebben verdiend. - Voor niet-native speakers, Engels taalvaardigheid bewijs document nodig... [-]

Extensie Cursus In Coolhunting - Trends, Verbruik En Design

IED – Istituto Europeo di Design Sao Paulo
Campus Deeltijd 48 uur April 2017 Brazilië Sao Paulo

De cursus heeft als doel om de geest van de waarneming en perceptie toegepast op de analyse van Coolhunting ontwikkelen en presenteren het werk methodologie voor onderzoek en trendanalyse communiceren van een zeer brede kijk op het onderwerp en de marketing context waarin ze van toepassing zijn. [+]

Cursussen in Marketing. Dit programma is in het Portugees Docenten De cursus heeft als doel om de geest van de waarneming en perceptie toegepast op de analyse van Coolhunting ontwikkelen en presenteren het werk methodologie voor onderzoek en trendanalyse communiceren van een zeer brede kijk op het onderwerp en de marketing context waarin ze van toepassing zijn. Begint: September Finish: November Weekdagen: 2e en 6e beurzen Tijd: 19h-23h Openingstijden: 48 uur Doel: De student in staat om te plannen en uit te voeren onderzoek trends op basis van Coolhunting methodologie en gericht op hun marktrente. Stimuleren van de gevoeligheid en interpretatieve vermogen van de student, met behulp van de semiotiek van kennis, ontwerp en multidisciplinaire aanpak. Publiek: De cursus heeft een praktische toepassing op strategische gebieden van professionals (planning, branding, positionering, segmentatie, stijl) en ook meer tactische gebieden (ontwerp, ontwikkeling, inkoop, uitvoering, enz.). Scenario: In een steeds meer geglobaliseerde, gemassificeerde en gestandaardiseerde markt, weet dat de trends is een manier van het zoeken naar differentiatie, bijwerken of zelfs innovatie. De vraag naar de voorkeuren onderzoek diensten groeit, vooral door zijn strategische karakter, die het mogelijk maakt te anticiperen op patronen en differentiëlen voor producten, diensten en merken. Inhoud: - De moderne setting en de zoektocht trends - Trends: theoretische definities en toepassingen op de markt - Antropologie van de consumptie: manifestaties en betekenissen - De semiotische methode: hoe om te tekenen en trends te interpreteren - diffusieprocessen van een trend - Research methodologie: de coolhunting - stedelijke safari's en onderdompelingen... [-]

Superieure Web Analytics-programma

Spain Business School
Online en Campus gecombineerd 6 maanden January 2018 Spanje Madrid

alle mensen die willen weten hoe gebruikers zich via hun websites en andere apparaten komen aan bod: wat secties ze meer te bezoeken, die content te delen, die een aankoop zullen doen, maar betreurt bij de laatste? tijd? ... en om hun sites te optimaliseren. [+]

Wie zou moeten deelnemen: alle mensen die willen weten hoe gebruikers zich via hun websites en andere apparaten komen aan bod: wat secties ze meer te bezoeken, die content te delen, die een aankoop zullen doen, maar betreurt bij de laatste? tijd? ... en om hun sites te optimaliseren. Doelstellingen: Leren hoe je de resultaten van de verkoop, conversies te meten ... Weten hoe je het gedrag dat gebruikers op het web te analyseren. Mastering social media analytics. Leren om een ​​betere gebruikerservaring te bereiken. Klantenbinding. agenda: Module 1 - Technologische Milieu en Juridische Module 2 - Inleiding tot de analytische Module 3 - Doelstellingen en strategieën van een website MODULE 4 - Google Analytics I Module 5 - Google Analytics II Module 6 - Social Media Analytics Module 7 - Analytics in E-Commerce Module 8 - Analytics Adobe / Omniture Module 9 - Excel voor Analisten MODULE 10 - Communicatie adres MODULE 11 EINDE VAN HET PROGRAMMA. Altijd vergezeld door uw expert, je projectbegeleider en het schoolhoofd. Aanvullende informatie: De studenten die willen de mogelijkheid hebben om stages in grote bedrijven. Deze training kan worden gefinancierd door de Tripartite Foundation. U kunt het programma in termijnen te financieren, zonder rente. De syllabi zijn ontworpen en onderwezen door erkende professionals in het veld. uitstekende leraren Matias Ezequiel - Ervaren Senior Consultant bij Deloitte Digital. Andrés Menchero - Data & Analytics op BMind Sales Consultant Maker Company SL Alex Gibelalde - Oprichter op Boostit - Digital advies. Gorka Goikoetxea - SEO,... [-]

Strategisch Management En Marketing - Advanced Professionele Ontwikkeling [niveau HE7] Part-time

University of Bolton
Campus Deeltijd 14 weken August 2017 Verenigd Koninkrijk Bolton

De cursus is bedoeld om u te voorzien van een kritisch inzicht in het strategisch management proces, en de bijdrage van strategische marketing om dat proces. Het zal materiaal van andere aspecten van het management theorie binnen een strategisch management framework te integreren. Concurrentie-analyse, marketing analyse en planning worden verkend in deze cursus. Je zal een sterke inzicht in strategisch management op alle niveaus te krijgen; uit het bedrijfsleven en ... [+]

Cursussen in Marketing. Strategisch Management en Marketing - Advanced Professional Development [Level HE7] part-time De cursus is bedoeld om u te voorzien van een kritisch inzicht in het strategisch management proces, en de bijdrage van strategische marketing om dat proces. Het zal materiaal van andere aspecten van het management theorie binnen een strategisch management framework te integreren. Concurrentie-analyse, marketing analyse en planning worden verkend in deze cursus. Je zal een sterke inzicht in strategisch management op alle niveaus te krijgen; uit het bedrijfsleven en corporate niveau strategieën om de inhoud van concurrerende strategieën, evenals de strategische evaluatie. Corporate governance, verantwoordelijkheid en bedrijfsethiek zijn ook de sleutel tot deze cursus. Deze cursus is gelijk aan 200 uur leren. De cursus zal gebruik maken van hoorcolleges, groepsdiscussies en case studies. Aanvankelijk lezingen worden gebruikt om uw kennis van de begrippen die ten grondslag liggen aan de studie van strategisch management te ontwikkelen. Als uw kennis verhoogt u meer volledig deelnemen aan een kritisch onderzoek van de concepten. De case studies zal u toelaten om de toepassing van strategisch management concepten en modellen binnen de case study onderzoeken, toe te passen om zakelijke problemen, en de evaluatie van de strategische kwesties, terwijl het kritisch beoordelen van de toepasbaarheid en het nut van de theoretische modellen. Assessment zal een schriftelijke case study opdracht. Toelatingseisen Aanvragers zijn verplicht een eerste graad of gelijkwaardig en twee jaar werkervaring te hebben verkregen. [-]

Business Programma

London Language Institute
Campus Deeltijd 11 weken September 2017 Canada Toronto, ON

De Business programma is ontworpen om internationale studenten voor te bereiden op een universiteit / hogeschool business course. [+]

De Business Program is ontworpen om internationale studenten voor te bereiden op een universiteit / hogeschool business course. Dit programma is interactief van aard waardoor studenten om de onderliggende theorieën van het bedrijfsleven te leren en deze opdrachtgevers en kennis toe te passen in de praktijk zakelijke scenario's. Het programma introduceert werkelijke case studies van bestaande bedrijven en analyseert hun voor- en nadelen. Het programma richt zich op het volgende: jaarrekening Financieel Management zakelijke Scenario Managing People afzet Operations Management Lestijden maandag | woensdag | Vrijdag: 09:00-12:00 Specialized 1-4 week business courses zijn verkrijgbaar in verschillende themagebieden hele jaar door. Neem contact op met ons kantoor met groepen van 7 of meer studenten voor het opzetten van deze gespecialiseerde Certificate Programs. [-]

Mode Communicatie En Marketing - Academisch Jaar - Voorjaar Intake

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Voltijd 30 weken February 2018 Italië Florence

De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar richt zich op twee van de belangrijkste factoren die bepalen of merken die concurreren in de Fashion-systeem succesvol zal zijn of niet. Het is gericht op het opleiden van professionals om te creëren en te beheren geïntegreerde strategieën ter bevordering van, zoeken externe betrekkingen met andere professionele cijfers werken in het veld, bewaken reclamecampagnes, betrekkingen met de media te onderhouden en het organiseren van evenementen en modeshows. De cursus wordt gehouden in samenwerking met LUISAVIAROMA, één van de beste Italiaanse e-commerce websites voor luxe mode wereldwijd. De cursus is gericht op jonge professionals die wensen om hun concurrentiepositie te verbeteren of te veranderen hun professionele richting; studenten die wensen om de basis van Communicatie en Marketing te krijgen op het gebied van mode, zowel voor een permanente educatie of voor het invoeren van de werkende wereld; en mode, communicatie of marketing studenten die willen de details van de Fashion wereld te verkennen in hun gekozen vakgebied. Aan het einde van het jaar durende programma deelnemers hebben de mogelijkheid om het aanvragen van een 3 tot 6 maanden stage in een modebedrijf. Florence is het brandpunt van de Italiaanse renaissance en de thuisbasis van een ongelooflijke culturele, artistieke en architectonische erfgoed. Deze trotse tradities zijn nog steeds deel uit van de economische en creatieve weefsel en zijn een fundamenteel onderdeel van het curriculum. Dit is de reden waarom Florence biedt, meer dan andere kunststeden, een unieke inspirerende patrimonium van artistieke en culturele erfgoed, dat dient als decor voor het Academisch jaar programma. [+]

Cursussen in Marketing. Dit programma wordt onderwezen in het ENGELS De Fashion Communicatie en Marketing - Academisch Jaar is gestructureerd als een transversaal en gericht programma dat is ontwikkeld door middel van cursussen die gericht zijn op de voorbereiding van de deelnemers aan het werk in de modewereld. Dit wordt bereikt tijdens de lessen en speciale projecten waar de deelnemers samen met echte bedrijven en professionele cijfers zullen werken, worden geconfronteerd met echte problemen en hun problemen op te lossen en analyse vaardigheden te verbeteren. Academiejaren geven ook een solide basis voor de deelnemers die wensen om hun onderwijs te bevorderen. Het programma zal concentreren zich op de specifieke onderwerpen van relevantie van de sector Fashion qua communicatieve imago en public relations, visual merchandising, business plannen, de prijsstelling en de strategische planning van de door middel van traditionele en nieuwe media. Deze cursussen zijn gericht op het verstrekken van de transversale en veelzijdige benadering nodig is om succesvol te navigeren en communiceren in de Fashion-systeem, met inbegrip van specifieke cursussen over de basisprincipes van Fashion Communicatie, Nieuwe Media (Digital Communicatie- focus op fashion bloggen) en Event Planning. De Social Media aspect wordt versterkt door de samenwerking met LUISAVIAROMA en de avant-gardistische oplossingen die Florentijnse ambachtslieden zijn verzoek in een wereldwijde markt concurrerend te blijven. De IED heeft een lange en uitstekende traditie in de opleiding van profielen voor Fashion Design & Management en door de jaren heen heeft meerdere contacten en projecten met de belangrijkste bedrijven op het gebied Fashion... [-]

Specialist In Het Ontwerpen En Produceren Van Shows, EDPE

ESODE Business School
Campus of Online Voltijd Deeltijd Open Inschrijving Spanje Madrid

Specialist in ontwerp en productie shows, EDPE, biedt studenten de nodige kennis en technieken bij de productie van programma's om ze te ontwikkelen en beheren van start tot finish. [+]

gegarandeerd en betaalde stages het programma Specialist in het ontwerpen en produceren van shows, EDPE, Het biedt studenten de kennis en vaardigheden te ontwikkelen en beheren van alle soorten shows technieken. DOELSTELLINGEN Het programma biedt studenten met een overzicht van de theoretische grondslagen van de opleiding, samen met de praktische ervaring van vooraanstaande professionals. Ontwikkelt de nodige vaardigheden in de verschillende rollen en verantwoordelijkheden met betrekking tot de audiovisuele productie, van de creatie, productie, management en marketing van alle soorten entertainment: concerten, gala's, theater, muziek tours, macro-evenementen, enz., Om te voorzien studenten met de nodige instrumenten voor dit. * ESODE behoudt zich het recht voor om de viering van de opleiding niet voldoet aan de minimum aantal gevestigde studenten te annuleren. PUBLIEK Afgestudeerden of afgestudeerden Studenten die hun studie beroepsopleiding (FP) hebben voltooid. Professionals en werknemers in de wereld van de audiovisuele communicatie, entertainment, recreatie en cultuur die willen upgraden, uitbreiden en hun kennis en ondernemers bereid zijn te worden gerecycled in deze opkomende industrie sector te verdiepen. * Wanneer een diploma niet hoeft te worden gecertificeerd minimaal 1 jaar werkervaring. MODULES AGENDA 1. Inleiding tot de audiovisuele sector en de gebeurtenissen in februari. Zakelijke organisatie in maart. Marketing en communicatie in vier evenementen. Persoonlijke vaardigheden 5. Technische middelen 6. Zakelijke protocol in juli. 8 wetgevende omgeving. Ontwerp, het beheer en de presentatie van de show: pre-productie in september. Productieproces en realiazción 10. Post-productie METHODOLOGIE EN METHODE Specialist in ontwerp en productie shows, EDPE is ontworpen op twee manieren: het... [-]

Marketing, Digitale En Internationale Strategie (Rome) - Engels Programma

Il Sole 24 ORE Business School
Campus Voltijd 9 maanden September 2017 Italië Milaan

Het is de ideale cursus voor studenten die geïnteresseerd zijn in het verwerven van technische en leidinggevende vaardigheden om een ​​carrière in de marketing en internationale markten op te bouwen. Het programma is digitale oriented, om studenten te voorzien van praktische kennis in brand management, marketing en communicatie strategieën ... [+]

Cursussen in Marketing. internationale marketing & digitale strategie Officiële website Technische en leidinggevende vaardigheden om een carrière in de digitale marketing strategieën, brand management, communicatie en internationale markten op te bouwen. GOALS EN PROFESSIONAL OPENINGEN Onze International Master in Marketing, Digital & International strategieën biedt technische en leidinggevende vaardigheden om een ​​carrière in de digitale marketing strategieën en internationale ontwikkeling in bedrijven concurreren op de wereldmarkt te bouwen. Het biedt studenten met mogelijkheden om te leren van erkende en ervaren managers en professionals, maar ook om intern in belangrijke bedrijven en het ontwikkelen van een duurzaam netwerk in het veld. De vorige 27 Italiaanse edities van deze Master door onze Business School geleverd garanderen geconsolideerde ervaring en relaties met wereldwijde merken. Aan het einde van de cursus de belangrijkste gebieden van plaatsing zijn multinationale ondernemingen, web communicatiebureaus, Media Centers, adviesbureaus. TARGET De Master is bedoeld voor jonge afgestudeerden en laatste jaar afstuderen studenten die geïnteresseerd zijn in het opbouwen van een carrière in de marketing, social media, digitale strategieën. De cursus wordt volledig in het Engels. DUUR EN STRUCTUUR 10 Maanden: 6 maanden klas en 4 maanden stage De Master vereist volledige tijd aanwezigheidsplicht. Het programma begint op 25 september 2017 en bestaat uit twee fasen: theorie en praktijk gedurende een periode van 120 dagen in de klas en workshops (cursussen worden gehouden van maandag tot en met vrijdag) Hands-on ervaring door middel van een 4 maanden durende stage in belangrijke bedrijven en adviesbureaus. PROGRAMMA Het programma is onderverdeeld in... [-]

Korte Cursus In Music Management

European School of Economics
Campus Voltijd 3 maanden Open Inschrijving Italië Rome

De Music Management cursus is ontwikkeld om de behoeften van studenten die willen een modern business en management carrière in de muziek industrie te voldoen. Succes in de hedendaagse wereld van de muziek is in toenemende mate afhankelijk van expertise en zakelijke knowhow. [+]

De ESE Professional Programme in Music Management is ontworpen als een middel van het verstrekken van studenten met een echt werkende structuur om hen te begeleiden in deze aangeboren woest en zich snel ontwikkelende gebied. De Music Management cursus is ontwikkeld om de behoeften van studenten die wensen om een ​​business en management carrière in de muziek industrie te voldoen. Een serie lezingen, seminars en workshops met zowel reguliere als het bezoeken van specialisten uit de industrie introduceert kandidaten voor de belangrijkste aspecten van de muziek business, met inbegrip van het verbintenissenrecht, intellectuele eigendomsrechten, kunstenaar management en de opname-industrie. Succes in de hedendaagse wereld van de muziek is in toenemende mate afhankelijk van zakelijke know-how. Evaluatie van het programma is meestal door middel van een groep project en presentatie. Langs het parcours, vindt u de fundamenten van de Bedrijfs muziek te leren en een solide basis waarop u kunt groeien in alle richtingen te bereiken. Eenmaal daar, zal de cursus u helpen uw gebied van belang te kiezen en zal u voorzien van het juiste gereedschap om zich te specialiseren. Maar, nog belangrijker, deze cursus is over wie je bent, wat je werkelijk wilt en hoe het te bereiken. Kortom, het gaat over het creëren, gericht en het vervullen van uw droom. Omdat beide, kan de filmindustrie en je terecht gezien worden als dat: fabrieken van dromen. En deze cursus is over het helpen van deze fabrieken medewerken ten goede. Het programma bestaat uit 4 modules. Elke module omvat een... [-]

Branding Extensie Natuurlijk

IED – Istituto Europeo di Design Rio de Janeiro
Campus Deeltijd 60 uur March 2018 Brazilië Rio de Janeiro

De cursus richt zich op het begrip van branding, en de rol van professionals in strategisch merkmanagement. Deze cursus biedt informatie voor de deelnemers om een ​​actueel overzicht van Branding en identiteit kunnen strategieën te ontwikkelen en direct de expressie van de merken die wij beheren, zodat ze op hun referentiemarkt staan. [+]

Cursussen in Marketing. Dit programma is in het Portugees Docenten School Management lab Type cursus: Uitbreiding Portugese Taal Coördinator: Marcelo Nacimento, Roberto Muntoreanu Home: March Dagen: dinsdag en donderdag Openingstijden: 19:30-22:30 Totaal aantal uren: 60u Duur: 2,5 maanden GOAL De cursus richt zich op het begrip van branding, en de rol van professionals in strategisch merkmanagement. Deze cursus biedt informatie voor de deelnemers om een ​​actueel overzicht van Branding en identiteit kunnen strategieën te ontwikkelen en direct de expressie van de merken die wij beheren, zodat ze op hun referentiemarkt staan. De lessen worden gegeven door professionals met ervaring opgenomen in de markt, die de gegevens van de realiteit van agentschappen, klanten en grote gevallen zal brengen. Het idee is om studenten een praktische manier de uitdagingen en kansen met betrekking tot Branding. PUBLIEK Studenten, pas afgestudeerden of professionals in ontwerp, Marketing, Communicatie, Kunsten en belanghebbenden die streven om hun kennis over het onderwerp uit te breiden. COÖRDINATIE Marcelo Nascimento Designer gespecialiseerd in ontwerp denken, UX en strategische communicatie planning. Heeft uitgebreide ervaring in het ontwikkelen van strategieën voor merken, heeft klanten zoals FGV, Disney, Bayer, Ticketservice, attente, Coca-Cola en andere grote bedrijven gediend. Het is een partner en Innovatie Manager van BINKY. Roberto Muntoreanu Grafisch ontwerper en illustrator met ervaring in account management, mensen en merken. Het is momenteel een partner en creatieve adviseur van Binky. Gedurende zijn carrière, actief deelgenomen aan campagnes voor de Accor Groep en vervolgens voor Edenred, waarvoor de Top of Mind HR awards en... [-]