ACADEMICCOURSES

7 Cursus Studies in Klantenrelaties 2020/2021

Of het nu in producten of service-industrie, het beheer van de business-to-customer relationship is essentieel voor het fundament van een succesvolle, winstgevende onderneming. Het begrijpen van de klant, het optimaliseren van de klantenservice, regisseren effectieve communicatie of marketing en het bereiken van klantenbinding zijn een aantal belangrijke thema's Customer Relationship cursussen zullen dekken. Customer Relationship cursussen trainen toekomstige experts op het gebied hoe je nieuwe klanten aan te trekken, te koesteren degenen die het bedrijf al heeft, breng voormalige klanten terug en beheren van klant-gerelateerde kosten.

Met directe relevantie voor andere gebieden, zoals business, marketing, sales, analytics, ondernemerschap, management, bedrijfskunde, internationale handel en strategie, zal Customer Relationship cursussen waardevolle inzichten geven in een van de belangrijkste aspecten van een goed functionerende onderneming.Aangeboden door erkende universiteiten en instituten over de hele wereld, met verschillende scheduling opties voor de meeste studenten fit 'eisen, kan de hieronder genoemde Customer Relationship cursussen helpen bouwen aan een pad naar een mooie carrière.

Scroll naar beneden voor meer informatie over de verschillende Customer Relationship cursussen vinden. Klik op de links om meer en verzoek informatie te lezen, vandaag!

7 Resultaten in Klantenrelaties Filter

Geavanceerd beheer van klantrelaties

London Business Training & Consulting
Cursus
12 okt 2020
<
Voltijds
<
5 dagen
Engels
Campus

Na afloop van deze cursus customer relationship management zul je kunnen begrijpen: wat CRM is, de kosten die het creëert en de voordelen die het oplevert; de vele gevarieerde ...

Lees meer

Klantenservice online cursus

Acudemy
Cursus
<
Voltijds
Engels
Online

Klantenservice is het voorzien in de behoeften van de klant door professionele, behulpzame, hoogwaardige service en assistentie te bieden en te leveren voordat, tijdens en nad ...

Lees meer

Geavanceerd klantrelatiebeheer

Convertas
Cursus
<
Voltijds
<
5 dagen
Engels
Campus

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden ged ...

Lees meer

Cursus: Instructeurs volgen: ontwikkel en begeleid de effectiviteit

IFCAM
Cursus
<
Voltijds
<
6 dagen
Frans
Campus

Aan het einde van deze training zullen deelnemers in staat zijn om medewerkers individueel en op afstand te ondersteunen met positief gedrag om buy-in te stimuleren en overdra ...

Lees meer

Cursus in Marketing - Programma Skills in Customer Relationship Management

Damelin Part Time
Cursus
feb 2021
<
Deeltijd
<
72 uur
Campus

Na succesvolle afronding van het programma en als de leerling wordt gevonden "bevoegde" in de PoE te zijn, zal de leerling een Services SETA verklaring van resultaten waarin h ...

Lees meer

Balanced scorecard

Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS)
Cursus
<
Deeltijd
Engels
Campus

De Balanced Scorecard aanpak van Performance Management seminar is vooral bedoeld voor mensen die zal worden met behulp van de Balanced Scorecard methoden op hun werkplek.

Lees meer

Blazing Service

University of Tulsa College of Business Administration
Cursus
<
Deeltijd
<
2 dagen
Campus

Blazing Service is een snelle, interactieve training waarin de goede praktijken van de klassikale instructie met eenvoudig te gebruiken web-gebaseerde tools versterking na de ...

Lees meer