$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursussen in Klantenrelaties in het Midden-Oosten 2022

Universiteiten en hogescholen stellen hun eigen toelatingseisen voor opleidingen in het hoger onderwijs, zodat ze variëren in grote lijnen. Afhankelijk van de opleiding, kunnen afgestudeerde student in staat zijn in het hoger onderwijs om te komen met een bereik van kwalificaties. Als je 're van toepassing is op een stichting Degree cursus te doen, kunt u vinden dat werkervaring in aanmerkin… Meer informatie

Universiteiten en hogescholen stellen hun eigen toelatingseisen voor opleidingen in het hoger onderwijs, zodat ze variëren in grote lijnen. Afhankelijk van de opleiding, kunnen afgestudeerde student in staat zijn in het hoger onderwijs om te komen met een bereik van kwalificaties. Als je 're van toepassing is op een stichting Degree cursus te doen, kunt u vinden dat werkervaring in aanmerking wordt genomen naast alle kwalificaties die je hebt. Sommige hogescholen en universiteiten bieden Basisjaar als voorbereiding op een bepaalde opleidingen. Ze hebben meestal don 't resultaat in afzonderlijke criteria als ze gewoon in aanmerking om de opleiding zelf in te voeren. Basisjaar Aren 't binnen handbereik voor alle opleidingen, echter.

Een relatie met de klant programma leert over het algemeen de leerlingen informatie over het bedienen van klanten en het creëren van een goede algemene ervaring van de klant. In een programma, kan de student leren over customer relationship management, afhandeling van klachten, communicatie, marketing, verkoop, retail en consumentengedrag.

Het Midden-Oosten is zo rijk aan geschiedenis als in talen. Geleerden in deze regio kunnen zich bloot aan meer dan 25 talen, waaronder Arabisch, Koerdisch en Turks naast oude historische monumenten. 

Cursus in Klantenrelaties in het Midden-Oosten

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Convertas
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden ged ... +

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden gedupliceerd, is goede klantenservice een holistisch systeem dat een langdurige, organisatiebrede inspanning vereist, gedreven door de top en doordringt in alle aspecten van de organisatiecultuur. -
Cursus
Voltijds
5 dagen
Engels
Campus