$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursussen in Klantenrelaties in de Verenigde Ontario Canada

Een cursus is de studie van een bepaald onderwerp in een breder gebied en is de basis van een kwalificatie. Een typische cursus omvat lezingen, assessments en tutorials. Een relatie met de klant programma is meestal ontworpen om studenten te helpen leren de vaardigheden die ze nodig hebben om te werken in een carrière die klantgerichte, zoals die in de horeca en de detailhandel industrieën zijn.… Meer informatie

Een cursus is de studie van een bepaald onderwerp in een breder gebied en is de basis van een kwalificatie. Een typische cursus omvat lezingen, assessments en tutorials.

Een relatie met de klant programma is meestal ontworpen om studenten te helpen leren de vaardigheden die ze nodig hebben om te werken in een carrière die klantgerichte, zoals die in de horeca en de detailhandel industrieën zijn. Programma's kunnen onder meer cursussen over marketing, communicatie, consumentengedrag, verkoop en management.

Canadezen hechten grote waarde aan het leren, en een onderwijssysteem eersteklas hebben ontwikkeld met hoge normen. Niet alleen Canada zorgen voor een veilige, schone omgeving, maar het is consequent gerangschikt als een van de beste plaatsen ter wereld in termen van kwaliteit van het leven om te leven door de VN.

Top Cursus in Klantenrelaties in de Verenigde Ontario in Canada

Lees Minder
Lees meer over studeren in Canada
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Business Education College
Mississauga, Canada

Dit diploma is een programma van 24 weken dat in de klas wordt afgeleverd. Het college heeft 12 extra weken opgenomen om ziekte, vakanties en andere cursusonderbrekingen mogel ... +

Dit diploma is een programma van 24 weken dat in de klas wordt afgeleverd. Het college heeft 12 extra weken opgenomen om ziekte, vakanties en andere cursusonderbrekingen mogelijk te maken. Het programma moet daarom binnen 36 weken worden afgerond. Toelating tot diploma's gebeurt op doorlopende basis. Met dit diplomaprogramma kun je omgaan met klanten en hun behoeften. U leert hoe u uitmuntende service kunt bieden, hoe u effectief kunt communiceren en vakkundig kunt omgaan met moeilijke klanten. Als medewerker van de klantenservice werk je in een callcenteromgeving die inzicht biedt en oplossingen biedt voor vragen, accountinformatie en algemene servicevragen die klanten kunnen stellen. Je bent ook verantwoordelijk voor het promoten van producten en promoties en het verhogen van de verkoop van deze producten en diensten aan huidige en potentiële klanten. -
Cursus
English (Canada)
Campus