$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursussen in Klantenrelaties in Canada

Een cursus wordt verwezen naar een gespecialiseerde opleiding. Het duurt meestal plaats op de campus, maar kunnen online worden geleverd. Cursussen zijn populair voor mensen die willen specifieke kennis krijgen in een onderwerp. Klantenbinding programma's kunnen de leerlingen leren wat ze nodig hebben om te werken in de detailhandel of andere klant op basis posities. Cursussen in een programma… Meer informatie

Een cursus wordt verwezen naar een gespecialiseerde opleiding. Het duurt meestal plaats op de campus, maar kunnen online worden geleverd. Cursussen zijn populair voor mensen die willen specifieke kennis krijgen in een onderwerp.

Klantenbinding programma's kunnen de leerlingen leren wat ze nodig hebben om te werken in de detailhandel of andere klant op basis posities. Cursussen in een programma kan betrekking hebben op onderwerpen die het gedrag van consumenten, communicatie, marketing, customer relationship management, sales en retail management omvatten.

Canada is een Noord-Amerikaanse land dat bestaat uit tien provincies en drie territoria. Gelegen in het noordelijke deel van het continent, het strekt zich uit van de Atlantische naar de Stille Oceaan en noordwaarts in de Noordelijke IJszee.

Cursus in Klantenrelaties in Canada

Lees Minder
Lees meer over studeren in Canada
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Business Education College
Mississauga, Canada

Dit diploma is een programma van 24 weken dat in de klas wordt afgeleverd. Het college heeft 12 extra weken opgenomen om ziekte, vakanties en andere cursusonderbrekingen mogel ... +

Dit diploma is een programma van 24 weken dat in de klas wordt afgeleverd. Het college heeft 12 extra weken opgenomen om ziekte, vakanties en andere cursusonderbrekingen mogelijk te maken. Het programma moet daarom binnen 36 weken worden afgerond. Toelating tot diploma's gebeurt op doorlopende basis. Met dit diplomaprogramma kun je omgaan met klanten en hun behoeften. U leert hoe u uitmuntende service kunt bieden, hoe u effectief kunt communiceren en vakkundig kunt omgaan met moeilijke klanten. Als medewerker van de klantenservice werk je in een callcenteromgeving die inzicht biedt en oplossingen biedt voor vragen, accountinformatie en algemene servicevragen die klanten kunnen stellen. Je bent ook verantwoordelijk voor het promoten van producten en promoties en het verhogen van de verkoop van deze producten en diensten aan huidige en potentiële klanten. -
Cursus
English (Canada)
Campus