$close

Filters

Resultaten weergeven

Cursussen in Klantenrelaties in Azië 2022

Een cursus wordt verwezen naar een gespecialiseerde opleiding. Het duurt meestal plaats op de campus, maar kunnen online worden geleverd. Cursussen zijn populair voor mensen die willen specifieke kennis krijgen in een onderwerp. Een relatie met de klant programma is meestal ontworpen om studenten te helpen leren de vaardigheden die ze nodig hebben om te werken in een carrière die klantgerichte, z… Meer informatie

Een cursus wordt verwezen naar een gespecialiseerde opleiding. Het duurt meestal plaats op de campus, maar kunnen online worden geleverd. Cursussen zijn populair voor mensen die willen specifieke kennis krijgen in een onderwerp.

Een relatie met de klant programma is meestal ontworpen om studenten te helpen leren de vaardigheden die ze nodig hebben om te werken in een carrière die klantgerichte, zoals die in de horeca en de detailhandel industrieën zijn. Programma's kunnen onder meer cursussen over marketing, communicatie, consumentengedrag, verkoop en management.

Azië is de wereld 's grootste en meest bevolkte continent, voornamelijk gevestigd zijn in de oostelijke en noordelijke halfrond. Het beslaat 8,7% van de aarde 's totale oppervlakte en bestaat uit 30% van de landoppervlakte.

Cursus in Klantenrelaties in Azië

Lees Minder
Andere opties binnen dit vakgebied: 
$format_list_bulleted Filters
Sorteer op:
  • Populair Nieuwste Titel
  • Populair
  • Nieuwste
  • Titel
Emeritus Institute of Management
Singapore

In today’s service and knowledge-based economies, businesses must constantly find new ways to stand out. In this competitive marketplace, applying a customer-centric approach ... +

In today’s service and knowledge-based economies, businesses must constantly find new ways to stand out. In this competitive marketplace, applying a customer-centric approach to managing, and delivering service excellence is critical. However, this effort requires more than relying on customer feedback to showcase your service offerings. It demands the creation of high-quality operations within a high-trust environment, leading to motivated employees who provide exceptional customer service. In the Service Leadership: Customer Value, Excellence and Cost-Effectiveness program—offered by NUS Business School—you can gain the competencies you need to become a customer-focused business leader capable of delivering more value for your organization, employees, and customers. -
Cursus
Deeltijd
2 maanden
Engels
21 dec 2021
17 dec 2021
Online
 
Convertas
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden ged ... +

Goede klantenservice kan worden beschouwd als de grote differentiator tussen bedrijven. Hoewel concurrerende producten vaak vergelijkbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden gedupliceerd, is goede klantenservice een holistisch systeem dat een langdurige, organisatiebrede inspanning vereist, gedreven door de top en doordringt in alle aspecten van de organisatiecultuur. -
Cursus
Voltijds
5 dagen
Engels
Campus
 
SRC Business School
Moskou, Rusland +1 Meer

De training is zo gestructureerd dat er een eenvoudig en effectief verkoopsysteem in uw winkel ontstaat. Het zal u helpen de vaardigheden te ontwikkelen om actief klanten te v ... +

De training is zo gestructureerd dat er een eenvoudig en effectief verkoopsysteem in uw winkel ontstaat. Het zal u helpen de vaardigheden te ontwikkelen om actief klanten te verkopen en te bedienen volgens de basisvereisten van de servicenormen van een winkel. -
Cursus
Voltijds
Russisch
Campus